Hoe dan?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
GEKOOKTE AARDAPPELS, wie eet dat nou nog, anno 2012?!!
Ik. Heel zielig voor mij, maar mijn moeder is zo inspiratieloos met koken.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik zat er net aan te denken ja, als er zoiets als een Hongerwinter aan de gang is ok, maar nu?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
quote:
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:22 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Van die kleuters inderdaad.
* iets verschijnt op tafel en persoon kijkt tien seconden.
"Nee, dat lust ik niet."
Lazer op zeg.
Ik zou er een hapje van nemen en zeggen dat de smaak 'interessant' isquote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:22 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Van die kleuters inderdaad.
* iets verschijnt op tafel en persoon kijkt tien seconden.
"Nee, dat lust ik niet."
Lazer op zeg.
ik, als pasen, pinksteren, hemelvaart en 3e kerstdag op 1 dag vallen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Gisteren ook gehad met broccoli... WEL CHILLIVLOKKEN EROVERHEENquote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
*steekt hand opquote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mooie tijd. Ik neem wel een toetje mee.quote:
Zitten we in het leger?quote:
Jammer, dan kan ik de stormbaan niet uitproberen.quote:
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:25 schreef Quickie_Brat het volgende:
Gekookte piepers an sich zijn idd saai. Ook niet echt lekker ofzo. Maar bij de bloemkool met een kaassausje erover
. Of in kleinere stukjes door de goulash
.
Ik voel je pijn.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jammer, dan kan ik de stormbaan niet uitproberen.
Roger that.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh nee, dan zou het 1800 uur moeten zijn.
Nee, komt van Twitter. Hier is geen sneeuw.quote:
Wat ik wel lekker vind, eens in het jaar, gekookte aardappelen met runderjus en appelmoesquote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:25 schreef Quickie_Brat het volgende:
Gekookte piepers an sich zijn idd saai. Ook niet echt lekker ofzo. Maar bij de bloemkool met een kaassausje erover
. Of in kleinere stukjes door de goulash
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar eigenlijk eet ik het thuis nooit meer, want ik vind het pokkeveel werk.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Zijn dat putten of grafstenen?quote:
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, komt van Twitter. Hier is geen sneeuw.
Dat is hagel toch.quote:
quote:
Q_Bquote:
Ja, ik denk het laatstequote:
Ja, ik ook.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat is hagel toch.
Ik dacht trouwens dat hier ergens iets grappigs te zien moest zijn, dus ik kijken, kon maar niets vinden.
Wat een fantasie heb jij.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:20 schreef Zosk het volgende:
[..]
Maandag/Dinsdag/Woensdag AGV
Donderdag Friet of Pizza
Vrijdag vers brood (ja ik weet het) Of pizza
Zaterdag vers brood (erg he, dan eet ik bij me pa) Of pizza als ik thuis eet
Zondag lasagne/pizza/ friet / niks?
brood?
discriminatie.quote:
Kan, maar dit lijkt meer sneeuwquote:
Ik zou het discriminatiepunt bellen.quote:
Zulke mensen die naar de dokter gaanquote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:29 schreef Quickie_Brat het volgende:
Ik ken dus serieus iemand die NOOIT groente eet (want dat is vies). Die gaat elke dag OF naar de snackbar, OF eet een pizza OF haalt iets van shoarma of andere vette meuk.
Hij is niet enorm dik ofzo (oneerlijk).
Maar de grootste grap is dus wel dat hij constant zeurt over brandend maagzuur en de hele tijd van die pillen op recept krijgt. Echt wtf mang eet gewoon es normaal
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:29 schreef Quickie_Brat het volgende:
Ik ken dus serieus iemand die NOOIT groente eet (want dat is vies). Die gaat elke dag OF naar de snackbar, OF eet een pizza OF haalt iets van shoarma of andere vette meuk.
Maar de grootste grap is dus wel dat hij constant zeurt over brandend maagzuur en de hele tijd van die pillen op recept krijgt. Echt wtf mang eet gewoon es normaal
Zulke mensen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:29 schreef Quickie_Brat het volgende:
Groente vind ik juist heeerlijkquote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:29 schreef Quickie_Brat het volgende:
Gedaan. Ze wouden me niet helpen omdat ik niet toereikend ben.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zou het discriminatiepunt bellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |