Ja, lekker... 7 dagen per week AGV...quote:
Dat zeg ik toch helemaal nietquote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, lekker... 7 dagen per week AGV...
quote:
Post iemand op FB.quote:
Lekker.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:18 schreef Quickie_Brat het volgende:
Varkensfiletlapje, stoomgroente en piepers denk ik...
Nee, ik doe een aanname, ik ken namelijk mensen die dat wel doenquote:
hej, ik kan er toch niks aan doen dat ik geen appie hier hebquote:
kijk, hier heb nou eens wat aan. dankjequote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk hoopte ik dat je er in zou trappen..![]()
Gisteren at ik dit:
Krieltjes
Karbonade met knoflook, rozemarijn, chillivlokken en peper gegrild.
Rucolasalade, maar ik gok dat je daar niet van houdt.
En dan nooit iets anders willen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, ik doe een aanname, ik ken namelijk mensen die dat wel doen
Graag.quote:
Helemaal overstuur als er een keer macaroni of spaghetti op tafel komt.quote:
Ja, het ziet er echt lekker uit, maar ik laat me niet foppen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:19 schreef Fascination het volgende:
Tering, wat was het koud buiten, wat heb ik me daarop verkeken met m'n zomerjas.
Wat de boer niet kent.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Helemaal overstuur als er een keer macaroni of spaghetti op tafel komt.
Het is wel makkelijk. Vooral na een lange dag ga ik niet uitgebreid staan te kokkerellen. Dan wil ik gewoon met max, 20 minuten etenquote:
Ohquote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hej, ik kan er toch niks aan doen dat ik geen appie hier heb
[..]
kijk, hier heb nou eens wat aan. dankje
quote:Voor een wachtwoord moest ik 8 karakters invoeren. Ik heb gekozen voor Sneeuwwitje en de 7 dwergen. #lachjerot
Maandag/Dinsdag/Woensdag AGVquote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, ik doe een aanname, ik ken namelijk mensen die dat wel doen
Voelde je jezelf aangesproken door mijn post?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:20 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Het is wel makkelijk. Vooral na een lange dag ga ik niet uitgebreid staan te kokkerellen. Dan wil ik gewoon met max, 20 minuten eten![]()
Er zijn zat snellere (en lekkerdere) dingen te maken dan avg..quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:20 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Het is wel makkelijk. Vooral na een lange dag ga ik niet uitgebreid staan te kokkerellen. Dan wil ik gewoon met max, 20 minuten eten![]()
Wat is AGV?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:20 schreef Zosk het volgende:
[..]
Maandag/Dinsdag/Woensdag AGV
Donderdag Friet of Pizza
Vrijdag vers brood (ja ik weet het) Of pizza
Zaterdag vers brood (erg he, dan eet ik bij me pa) Of pizza als ik thuis eet
Zondag lasagne/pizza/ friet / niks?
brood?
Sowieso koken.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:20 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
# lach je rotquote:
Nou hier is de lucht grijs, grauw en regen en hagel en onweer.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, het ziet er echt lekker uit, maar ik laat me niet foppen.
gewoon proberen wat erop tafel komt. Hoe kan je het nou niet lekker vinden zonder het gegeten te hebbenquote:
op mn route naar huis kan ik kiezen voor een jumbo of een c1000, ah is te ver omrijdenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ohik dacht dat overal appies waren. Dacht weer zo'n AH hatert.
dikkiequote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:20 schreef Zosk het volgende:
[..]
Donderdag Friet of Pizza
brood?
Hoe laat eten we?quote:
quote:
AIGHT MAMMIESquote:
Ja. anders is het ook maar zo'n loze post waar niemand op reageert. Dat vond ik sneu voor jequote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:21 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Voelde je jezelf aangesproken door mijn post?
Van die kleuters inderdaad.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:21 schreef wise het volgende:
[..]
gewoon proberen wat erop tafel komt. Hoe kan je het nou niet lekker vinden zonder het gegeten te hebben![]()
Ah.. Wat attent van je.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:22 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Ja. anders is het ook maar zo'n loze post waar niemand op reageert. Dat vond ik sneu voor je
Idd. Nothing beats een kant-en klare maaltijdquote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Er zijn zat snellere (en lekkerdere) dingen te maken dan avg..
Als je aardappels moet koken, duurt het soms zelfs nog langer.
ectoquote:
Hoe dan?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
GEKOOKTE AARDAPPELS, wie eet dat nou nog, anno 2012?!!
Ik. Heel zielig voor mij, maar mijn moeder is zo inspiratieloos met koken.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik zat er net aan te denken ja, als er zoiets als een Hongerwinter aan de gang is ok, maar nu?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
quote:
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:22 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Van die kleuters inderdaad.
* iets verschijnt op tafel en persoon kijkt tien seconden.
"Nee, dat lust ik niet."
Lazer op zeg.
Ik zou er een hapje van nemen en zeggen dat de smaak 'interessant' isquote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:22 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Van die kleuters inderdaad.
* iets verschijnt op tafel en persoon kijkt tien seconden.
"Nee, dat lust ik niet."
Lazer op zeg.
ik, als pasen, pinksteren, hemelvaart en 3e kerstdag op 1 dag vallen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Gisteren ook gehad met broccoli... WEL CHILLIVLOKKEN EROVERHEENquote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
*steekt hand opquote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mooie tijd. Ik neem wel een toetje mee.quote:
Zitten we in het leger?quote:
Jammer, dan kan ik de stormbaan niet uitproberen.quote:
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:25 schreef Quickie_Brat het volgende:
Gekookte piepers an sich zijn idd saai. Ook niet echt lekker ofzo. Maar bij de bloemkool met een kaassausje erover
. Of in kleinere stukjes door de goulash
.
Ik voel je pijn.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jammer, dan kan ik de stormbaan niet uitproberen.
Roger that.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh nee, dan zou het 1800 uur moeten zijn.
Nee, komt van Twitter. Hier is geen sneeuw.quote:
Wat ik wel lekker vind, eens in het jaar, gekookte aardappelen met runderjus en appelmoesquote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:25 schreef Quickie_Brat het volgende:
Gekookte piepers an sich zijn idd saai. Ook niet echt lekker ofzo. Maar bij de bloemkool met een kaassausje erover
. Of in kleinere stukjes door de goulash
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar eigenlijk eet ik het thuis nooit meer, want ik vind het pokkeveel werk.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Zijn dat putten of grafstenen?quote:
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, komt van Twitter. Hier is geen sneeuw.
Dat is hagel toch.quote:
quote:
Q_Bquote:
Ja, ik denk het laatstequote:
Ja, ik ook.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat is hagel toch.
Ik dacht trouwens dat hier ergens iets grappigs te zien moest zijn, dus ik kijken, kon maar niets vinden.
Wat een fantasie heb jij.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:20 schreef Zosk het volgende:
[..]
Donderdag Friet of Pizza
brood?
discriminatie.quote:
Kan, maar dit lijkt meer sneeuwquote:
Ik zou het discriminatiepunt bellen.quote:
Zulke mensen die naar de dokter gaanquote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:29 schreef Quickie_Brat het volgende:
Ik ken dus serieus iemand die NOOIT groente eet (want dat is vies). Die gaat elke dag OF naar de snackbar, OF eet een pizza OF haalt iets van shoarma of andere vette meuk.
Hij is niet enorm dik ofzo (oneerlijk).
Maar de grootste grap is dus wel dat hij constant zeurt over brandend maagzuur en de hele tijd van die pillen op recept krijgt. Echt wtf mang eet gewoon es normaal
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:29 schreef Quickie_Brat het volgende:
Ik ken dus serieus iemand die NOOIT groente eet (want dat is vies). Die gaat elke dag OF naar de snackbar, OF eet een pizza OF haalt iets van shoarma of andere vette meuk.
Maar de grootste grap is dus wel dat hij constant zeurt over brandend maagzuur en de hele tijd van die pillen op recept krijgt. Echt wtf mang eet gewoon es normaal
Zulke mensen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:29 schreef Quickie_Brat het volgende:
Groente vind ik juist heeerlijkquote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:29 schreef Quickie_Brat het volgende:
Gedaan. Ze wouden me niet helpen omdat ik niet toereikend ben.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zou het discriminatiepunt bellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |