Zeg het maar.. ?quote:
Moet het snel klaar zijn?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik weet niet wat ik moet kopen om te eten straks
Stoommaaltijd van Albert Heijnquote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik weet niet wat ik moet kopen om te eten straks
Mja, anders had ik hem wel een recept willen geven wat de hele nacht en een gedeelte van een dag duurt?quote:
geen kant en klaarquote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Stoommaaltijd van Albert HeijnGoed te doen voor zo'n ding
Zoals?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mja, anders had ik hem wel een recept willen geven wat de hele nacht en een gedeelte van een dag duurt?
Yupquote:
ja, hallo, moet ik hier alles zelf bedenkenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Yup
En waar heb je zin in..?
Rijst, aardappelen, pasta, vlees, vis...?
Dan eet ik het zelf wel opquote:
Groene curry. Koop een zak wokgroenten in zak bij AH. Recept staat er op. Super makkelijk en snel en lekkerquote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, hallo, moet ik hier alles zelf bedenken
een vorm van aardappelen (of evt rijst, maar pasta eet ik morgen al)
de rest ga jij verzinnen
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Groene curry. Koop een zak wokgroenten in zak bij AH. Recept staat er op. Super makkelijk en snel en lekker
Rijst met groene curry dus en kip.
you see my problem here?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
geen kant en klaar
ohw, en geen appie..
Dan zoek je het zelf maar uit, trut.quote:
Ja, eigenlijk hoopte ik dat je er in zou trappen..quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, hallo, moet ik hier alles zelf bedenken
een vorm van aardappelen (of evt rijst, maar pasta eet ik morgen al)
de rest ga jij verzinnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |