Oh nvm danquote:
Dat vroeg ze niet, ze vroeg om een link. Geef het haar.quote:
Ik las iets anders, ik ben walgelijk :$quote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat vroeg ze niet, ze vroeg om een link. Geef het haar.
Daar was ik al bang voor ja.quote:
fixedquote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:43 schreef BobbyB het volgende:
Geld maakt niet gelukkig, maar mijn vriend def rhymes wel
Ik ook.. Zo leef ik elke dag in angstquote:
Ik zocht maar kon niet vinden.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat vroeg ze niet, ze vroeg om een link. Geef het haar.
Gewoon dik gezeik weer om een dom grapjequote:
Dat is alleraardigst van jequote:
Wat een haat, where is ze luv :$quote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gewoon dik gezeik weer om een dom grapjesukkels.
Je krijgt een kusje van Dqod voor de moeite.quote:
Meteen termen als 'niveau' en alles rond gooien.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gewoon dik gezeik weer om een dom grapjesukkels.
Uiteraard krijgt ze datquote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je krijgt een kusje van Dqod voor de moeite.
Nou idd...quote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:54 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Meteen termen als 'niveau' en alles rond gooien._
Kap eens met die linkdumpquote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:54 schreef Dqod het volgende:
[..]
Uiteraard krijgt ze dat![]()
Zo, om ff de mood te zetten voor dit topic
Kap eens met die dagboek postsquote:
Ik had een broodje eiquote:
Zal jou eens linkdumpenquote:
Kom maarquote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:55 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik had een broodje ei
[..]
Zal jou eens linkdumpen
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:46 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Waarbij?Bij je boerenkoolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Ok, ikzie je zoquote:
Aardbeien? O_oquote:
Sinds wanneer mag dat niet meer?quote:
Zolang het geen gekookt ei was, is het goed.quote:
Waarom niet?quote:
Gebakken.. Inclusief ham en kaas en 4-seizoenpeperquote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zolang het geen gekookt ei was, is het goed.
Zal het lekker zijn? Misschien toch maar eens proberen dan :$quote:
Mag niet van dagboek fabrikanten, lopen ze verkopen mis enzoquote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sinds wanneer mag dat niet meer?
Anders moet ik een twitter openen
En infaamquote:
dan is het idd dag boekquote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mag niet van dagboek fabrikanten, lopen ze verkopen mis enzo
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:57 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zal het lekker zijn? Misschien toch maar eens proberen dan :$
Gaat te vurrrrrr en wordt verworpen ookquote:
Oh ja, niet over nagedacht.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mag niet van dagboek fabrikanten, lopen ze verkopen mis enzo
Dat zal vast gebeuren jaquote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]ik zie al echt zo'n dikke stilte vallen aan de eettafel, inclusief starende blikken.
Ik hou niet eens van boer'nkoolquote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:58 schreef Vaseline_ het volgende:
Waarom je aardbeien verneuken met die gore boerenkool?
Maar volgens mij worden er toch al geen hele verhalen verteld tijdens het eten, of wel?quote:
Ik maak lekkere tosti's jaquote:
Ik vind het kknasty net zoals spruitjes, andijvie, rode kool, bieten, asperges.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:59 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik hou niet eens van boer'nkool
Lust het wel, maar hou er niet van
Bij ons thuis was het altijd een drukte.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maar volgens mij worden er toch al geen hele verhalen verteld tijdens het eten, of wel?
Ja met elkaar, ik word altijd buitengeslotenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maar volgens mij worden er toch al geen hele verhalen verteld tijdens het eten, of wel?
Hmm stookbroodquote:
ADHD smaakt ook echt naar gravel.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:00 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik vind het kknasty net zoals spruitjes, andijvie, rode kool, bieten, asperger.
Lof lust ik dan weer wel
Ik lust dergelijke salades niet.quote:
Dank u voor deze bevestigende postquote:
Bieten en asperges vertik ik ook btw, spruitjes vind ik ook niet zo.. De rest.. Mwah.. Ik heb liever sla ofzoquote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:00 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik vind het kknasty net zoals spruitjes, andijvie, rode kool, bieten, asperges.
Lof lust ik dan weer wel
Groot gezin?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:00 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Bij ons thuis was het altijd een drukte.
Nou moequote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:00 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja met elkaar, ik word altijd buitengesloten
Een salade is met bladeren sla, tomaat, komkommer e.d., ik vind zo'n papje geen salade.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik lust dergelijke salades niet.
Zelfde geldt voor:
-Huzaren
-Kip(saté)
-Rundvlees
salade
Tot zo ver deze boeiende mededelingen.
Valt mee.quote:
Hmm, I feel youquote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik lust dergelijke salades niet.
Zelfde geldt voor:
-Huzaren
-Kip(saté)
-Rundvlees
salade
Tot zo ver deze boeiende mededelingen.
T is wel echt zoquote:
Omnomquote:
Ja, van die voorgefabriceerde dingen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:02 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Een salade is met bladeren sla, tomaat, komkommer e.d., ik vind zo'n papje geen salade.
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:03 schreef Dqod het volgende:
Mgoed, de zaak was afgedaan, dus ik ga maar eens.. Mijn taak hier is volbracht voor nu, tot vanavond lievelingen :$![]()
Rucola vind ik juist te bitterquote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, van die voorgefabriceerde dingen.
Ik houd meer van rucola (jawel, daar is ie weer) salade en dergelijke VERSE salades.
Doeiquote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:03 schreef Dqod het volgende:
[..]
Omnom
Mgoed, de zaak was afgedaan, dus ik ga maar eens.. Mijn taak hier is volbracht voor nu, tot vanavond lievelingen :$![]()
dagdagquote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:03 schreef Dqod het volgende:
[..]
T is wel echt zoZielg eh
[..]
Omnom
Deksels! Rucola!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, van die voorgefabriceerde dingen.
Ik houd meer van rucola (jawel, daar is ie weer) salade en dergelijke VERSE salades.
Ja, eerst lustte ik het ook niet.quote:
quote:
Zeg het maar.. ?quote:
Moet het snel klaar zijn?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik weet niet wat ik moet kopen om te eten straks
Stoommaaltijd van Albert Heijnquote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik weet niet wat ik moet kopen om te eten straks
Mja, anders had ik hem wel een recept willen geven wat de hele nacht en een gedeelte van een dag duurt?quote:
geen kant en klaarquote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Stoommaaltijd van Albert HeijnGoed te doen voor zo'n ding
Zoals?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mja, anders had ik hem wel een recept willen geven wat de hele nacht en een gedeelte van een dag duurt?
Yupquote:
ja, hallo, moet ik hier alles zelf bedenkenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Yup
En waar heb je zin in..?
Rijst, aardappelen, pasta, vlees, vis...?
Dan eet ik het zelf wel opquote:
Groene curry. Koop een zak wokgroenten in zak bij AH. Recept staat er op. Super makkelijk en snel en lekkerquote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, hallo, moet ik hier alles zelf bedenken
een vorm van aardappelen (of evt rijst, maar pasta eet ik morgen al)
de rest ga jij verzinnen
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Groene curry. Koop een zak wokgroenten in zak bij AH. Recept staat er op. Super makkelijk en snel en lekker
Rijst met groene curry dus en kip.
you see my problem here?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
geen kant en klaar
ohw, en geen appie..
Dan zoek je het zelf maar uit, trut.quote:
Ja, eigenlijk hoopte ik dat je er in zou trappen..quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, hallo, moet ik hier alles zelf bedenken
een vorm van aardappelen (of evt rijst, maar pasta eet ik morgen al)
de rest ga jij verzinnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |