Sinds wanneer mag dat niet meer?quote:
Zolang het geen gekookt ei was, is het goed.quote:
Waarom niet?quote:
Gebakken.. Inclusief ham en kaas en 4-seizoenpeperquote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zolang het geen gekookt ei was, is het goed.
Zal het lekker zijn? Misschien toch maar eens proberen dan :$quote:
Mag niet van dagboek fabrikanten, lopen ze verkopen mis enzoquote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sinds wanneer mag dat niet meer?
Anders moet ik een twitter openen
En infaamquote:
dan is het idd dag boekquote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mag niet van dagboek fabrikanten, lopen ze verkopen mis enzo
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:57 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zal het lekker zijn? Misschien toch maar eens proberen dan :$
Gaat te vurrrrrr en wordt verworpen ookquote:
Oh ja, niet over nagedacht.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mag niet van dagboek fabrikanten, lopen ze verkopen mis enzo
Dat zal vast gebeuren jaquote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]ik zie al echt zo'n dikke stilte vallen aan de eettafel, inclusief starende blikken.
Ik hou niet eens van boer'nkoolquote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:58 schreef Vaseline_ het volgende:
Waarom je aardbeien verneuken met die gore boerenkool?
Maar volgens mij worden er toch al geen hele verhalen verteld tijdens het eten, of wel?quote:
Ik maak lekkere tosti's jaquote:
Ik vind het kknasty net zoals spruitjes, andijvie, rode kool, bieten, asperges.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:59 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik hou niet eens van boer'nkool
Lust het wel, maar hou er niet van
Bij ons thuis was het altijd een drukte.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maar volgens mij worden er toch al geen hele verhalen verteld tijdens het eten, of wel?
Ja met elkaar, ik word altijd buitengeslotenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maar volgens mij worden er toch al geen hele verhalen verteld tijdens het eten, of wel?
Hmm stookbroodquote:
ADHD smaakt ook echt naar gravel.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:00 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik vind het kknasty net zoals spruitjes, andijvie, rode kool, bieten, asperger.
Lof lust ik dan weer wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |