Laatst nog een stuk gezien over groenten, dat dem eeste diepvries groente gezonder lijkt te zijn dan vers.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
diepvrieserwtjes zijn goed te doen.
voor de rest liever verse groente.
Dat vind ik ook geen stijl nee.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee,
dat maakt het nog erger.
Ze gingen foto's maken van het voorgerecht: een tomaat met fabriekssalade.
Ik lust zoiets niet, dus hadden ze tomaten over
Hmmzz, die helikopter landt zojuist hierachter op het brandweer terrein..quote:
'stofzuigrobot'quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:39 schreef remi1986 het volgende:
[..]
http://webwereld.nl/video(...)-praten--video-.html
is dit niet wat?
En een klodder naar mijn oom zijn hoofd gooien.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:40 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat je een vork erin prikt en heel die klont zo op kan tillen.
Nogmaals waar?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:40 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Hmmzz, die helikopter landt zojuist hierachter op het brandweer terrein..
Teringherie
aardappelpuree uit pak is wel een huge fail ja.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar icm met de slavink en behangplak-aardappelpurree was het net even een stap te ver.
We waren te gast, dus ik kon er ook niets over zeggen ..quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
aardappelpuree uit pak is wel een huge fail ja.
aardappelpuree van robuchon kun je wel met kerst serveren
en slavink is ook niet mijn favoriet nee
WAT DA BAMBA !?quote:
En voor de wat intieme momenten.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:42 schreef remi1986 het volgende:
[..]
voor de echte FOK!ker die niemand heeft om mee te praten
Ik weet het gewoon niet.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
WAT DA BAMBA !?bestaat dit serieus? of kktroll?
WAAAT?!!?
Iehl..quote:
kan zo zijn, maar dingen als peultjes en spruitjes zijn toch een beetje snotterig uit de diepvriesquote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Laatst nog een stuk gezien over groenten, dat dem eeste diepvries groente gezonder lijkt te zijn dan vers.
Oh oke. Dan is 8 niet zo gek nee hehequote:
quote:
quote:
Het komt uit Japan, dus ik ga er maar vanuit dat het een optie is bij die machine.quote:
Troll wssquote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
WAAAT?!!?
ZUIGEN KRENG!! HET IS GEEN PRAATPAAL, DAN HAD IK HEM WEL GEEL GEVERFD!!!!!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:43 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Het komt uit Japan, dus ik ga er maar vanuit dat het een optie is bij die machine.
Kan wel.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
WAAAT?!!?
Ja maar dat is wat anders als aangeboren. Ik zit hier echtquote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Kan wel.
http://nl.wikipedia.org/wiki/David_Reimer
Maar lijkt me niet dat het dan op een navel lijkt :S
Maar kan ook aangeboren zijn.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja maar dat is wat anders als aangeboren. Ik zit hier echtzo
verbrande penis?quote:
quote:
Ik ga stuk hierquote:
Aha, voor mij is dat gewoon mogenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Geen een. Alleen tot 5 kan gewoon ongestraft.
Hoe dichterbij ze komen hoe erger jaquote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:40 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Hmmzz, die helikopter landt zojuist hierachter op het brandweer terrein..
Teringherie
lolquote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:51 schreef Maisnon het volgende:
http://www.speld.nl/2012/05/15/nieuwe-van-gogh-ontdekt/
En dan film je het en lijkt het ineens zo'n speld aan de horizon terwijl ie 300 meter verderop de lucht ingaatquote:
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:51 schreef Maisnon het volgende:
daar hebben we allemaal wel eens last vanquote:
ik had nog nooit van de speld gehoordquote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:55 schreef Maisnon het volgende:
Toen ik de Speld in combinatie met van Gogh ontdekt zag, wist ik meteen hoe laat het waszo mooi die artikelen
Haha, op film sowieso jaquote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:54 schreef Adolecens het volgende:
[..]
En dan film je het en lijkt het ineens zo'n speld aan de horizon terwijl ie 300 meter verderop de lucht ingaat
Maar niet dagelijks voor je hele levenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
daar hebben we allemaal wel eens last van
gelukkig niet neequote:
Wel anusvriendelijker.quote:
Die poll ookquote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:51 schreef Maisnon het volgende:
goeie site welquote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:58 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Die poll ook
Hoe boycot u Oekraïne?
Ik gebruik sowieso geen harddrugs
Zero points!