Daar ben ik het eigenlijk wel mee eens.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Groente is lekker, zonder groente is mijn maaltijd niet compleet
Ja, ik ken er ook zo een en die is ook best slank wel.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:29 schreef Quickie_Brat het volgende:
Ik ken dus serieus iemand die NOOIT groente eet (want dat is vies). Die gaat elke dag OF naar de snackbar, OF eet een pizza OF haalt iets van shoarma of andere vette meuk.
Hij is niet enorm dik ofzo (oneerlijk).
Maar de grootste grap is dus wel dat hij constant zeurt over brandend maagzuur en de hele tijd van die pillen op recept krijgt. Echt wtf mang eet gewoon es normaal
Inb4 discriminatiequote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gedaan. Ze wouden me niet helpen omdat ik niet toereikend ben.
Dit idd.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Serieus?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, ik ken er ook zo een en die is ook best slank wel.Ik heb al een website opgericht waar je kunt stemmen wanneer hij een hartaanval krijgt
, moet jij ook doen!
stemmen of voorspelling doen?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, ik ken er ook zo een en die is ook best slank wel.Ik heb al een website opgericht waar je kunt stemmen wanneer hij een hartaanval krijgt
, moet jij ook doen!
Vooral versquote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:30 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Daar ben ik het eigenlijk wel mee eens.
Kankerquote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
, moet jij ook doen!
Ik eet altijd alleen maar groente zo ongeveer. Het lot van een vegetariėr die 6 x per week AVG eet.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Voorspelling doen inderdaad. Foutjuhhh.quote:
Auwquote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gedaan. Ze wouden me niet helpen omdat ik niet toereikend ben.
zonder vlees ook nietquote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Eet jij dan ook vleesvervangers (zoals valess)?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik eet altijd alleen maar groente zo ongeveer. Het lot van een vegetariėr die 6 x per week AVG eet.
Preciesquote:
1x per maand of zo. Als de groente niet erg sappig is (boontjes of zo) en het wel heel droog wordt met alleen aardappels.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Eet jij dan ook vleesvervangers (zoals valess)?
Herkenbaar.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:33 schreef Fascination het volgende:
Ik hersenspoel mezelf ook een beetje qua eten. Hierdoor voelt het onprettig om ongezond eten te eten en geniet ik meer van gezond eten.
IK DACHT AL HAHAHAHA xDquote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:31 schreef Fascination het volgende:
[..]
Voorspelling doen inderdaad. Foutjuhhh.
Nicequote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:34 schreef Adolecens het volgende:
Ze hebben "rooidagen" hier in de stad, vandaag al 8 hennenplantages opgerold, afgelopen nacht een lijk ergens gevonden en nu een politie helikopter boven een wijk hier..
Gaat lekker!
Waar is hier?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:34 schreef Adolecens het volgende:
Ze hebben "rooidagen" hier in de stad, vandaag al 8 hennenplantages opgerold, afgelopen nacht een lijk ergens gevonden en nu een politie helikopter boven een wijk hier..
Gaat lekker!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |