abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 16 mei 2012 @ 18:32:57 #101
318842 Descendent
Ja hoor, heb je hem ook weer..
pi_111634157
Ehmmm.... :{

Neej; heul geen irritasies vandaag.
(lekker met t -af en toe bewolkte maar toch- zonnige weer naar huis gekacheld. CD-tje aan; cc grotendeels op 129 en lekker t lange weekend in. 8-)
Het beste argument tegen de democratie is een gesprek van vijf minuten met een gemiddelde stemgerechtigde
pi_111634316
quote:
10s.gif Op woensdag 16 mei 2012 10:08 schreef Shispeed het volgende:

[..]

ja dat doe ik ook wel hoor, maar omdat het vaak gaat om smalle wegen waar hard gereden wordt is het gewoon gevaarlijk. bovendien reageren ze vaak geërgerd, waarschijnlijk omdat ze zelf niet in de gaten hebben dat gevaarlijk bezig zijn.
Ik had laatst op een zandweg, passeerde een mevrouw en haar hond die los liep ruim (wil ook geen hond onder de auto). Alleen zij dacht schijnbaar dat daar geen auto's mochten komen en lette dus totaal niet op en schrok zich een hoedje. Zie ik haar in mijn spiegel helemaal verontwaardigd kijken en pas als ik een eind weg ben nog zo tegen haar hoofd tikken. :')

Ik mag daar gewoon rijden, maar je hond daar loslaten lopen mag niet.
  woensdag 16 mei 2012 @ 19:21:37 #103
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_111636013
Mensen die helemaal in de stress schieten zodra er een ambu met blauwblauw en lawaai, aan komt gieren.
Ze trekken op, en gaan vervolgens midden op het kruispunt stilstaan. 8)7 Die ambu moet helemaal om die auto's heen slalommen tussen alle apatisch reagerende figuren in.
Je zult er maar inliggen, als patient. Je wordt helemaal de brancard afgeslingerd.

Of, ipv aan de kant te gaan staan, gaan ze juist extra hard rijden zodat ze voor de ambulance aan over het kruispunt vliegen, .....

Iedereen elke 2 jaar een verplichte cursus 'hoe reageren bij voertuigen met bijzondere signalen'!

[ Bericht 0% gewijzigd door gebrokenglas op 16-05-2012 21:44:50 ]
Werkplek
(zelfst. naamw.)
Een plaats waar je koffie drinkt
en doet alsof je bezig bent.
  woensdag 16 mei 2012 @ 19:39:06 #104
273383 Nagelschaartje
Lijken wassen!
pi_111636917
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 18:19 schreef Yreal het volgende:
Ik schaam me best wel voor hoe ik net naar huis ben gereden. Overal over de banen voor links/rechts voorpiepen en dan weer keihard doorknallen rechtdoor.

Ik had het gewoon even helemaal gehad, en dan krijg je nog al die graftakken in hun aygo's die 40 rijden waar je 80 mag :r

Rij daar gewoon lekker 100. Gewoon 5km rechtdoor zonder kruispunten, oversteekplaatsen oid.

Een andere irritatie zijn mensen die niet gewoon aansluiten bij de auto voor hen als het druk is.
Ik sluit ook niet aan als het druk is. Nou ja, uiteindelijk wel, maar ik laat hem er rustig heen uitrollen en als hij harder gaat duurt dat dus wat langer. Ik heb geen zin om op zijn bumper te zitten en continu te moeten remmen en optrekken als ik ook gewoon rustig in z'n twee kan doorkachelen. Zie ook niet zo hoe dat irritant kan zijn voor een ander.

Vandaag drukte op een onverwachte plek en dan ook nog ritsen.. Het blijft moeilijk blijkbaar }:| . Ik zat rechts en laat een gat vallen voor degene die links van me zat, zodat die ertussen kan. Probeert er links nog een auto me voorbij te rijden om ook voor mij te kunnen komen. Dan ben ik dus heel kinderachtig, dan rijd ik het gat dicht en ga je maar lekker achter me zitten. Heel gek, maar file rijden is ook niet mijn hobby 8)7
(dit was op een 50-km weg trouwens, niet op de snelweg. En het verkeer stond stil omdat het de rij was voor een stoplicht, een halve km verderop :') )
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
pi_111637317
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 19:39 schreef Nagelschaartje het volgende:

[..]

Ik sluit ook niet aan als het druk is. Nou ja, uiteindelijk wel, maar ik laat hem er rustig heen uitrollen en als hij harder gaat duurt dat dus wat langer. Ik heb geen zin om op zijn bumper te zitten en continu te moeten remmen en optrekken als ik ook gewoon rustig in z'n twee kan doorkachelen. Zie ook niet zo hoe dat irritant kan zijn voor een ander.

Vandaag drukte op een onverwachte plek en dan ook nog ritsen.. Het blijft moeilijk blijkbaar }:| . Ik zat rechts en laat een gat vallen voor degene die links van me zat, zodat die ertussen kan. Probeert er links nog een auto me voorbij te rijden om ook voor mij te kunnen komen. Dan ben ik dus heel kinderachtig, dan rijd ik het gat dicht en ga je maar lekker achter me zitten. Heel gek, maar file rijden is ook niet mijn hobby 8)7
(dit was op een 50-km weg trouwens, niet op de snelweg. En het verkeer stond stil omdat het de rij was voor een stoplicht, een halve km verderop :') )
Als het bij een stoplicht oid is kan het weleens mensen verhinderen een afslag te nemen. Misschien bedoelt ie dat :P
  woensdag 16 mei 2012 @ 19:49:56 #106
258802 Yreal
henk..!
pi_111637626
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 19:45 schreef H-D het volgende:

[..]

Als het bij een stoplicht oid is kan het weleens mensen verhinderen een afslag te nemen. Misschien bedoelt ie dat :P
Wat ik bedoelde was, dat je op lange wegen zonder afslagen oid soms gigantische gaten krijgt door mensen die lopen te mierenneuken om snelheid. Op veel n wegen die gewoon echt een onafhankelijke rijbaan hebben wordt altijd 90-100 gereden. Als je dan mensen hebt die braaf 75 rijden houd dat het verkeer zo gigantisch op :X
  woensdag 16 mei 2012 @ 19:52:01 #107
66110 Ambrosius
SportFreak
pi_111637794
quote:

[..]

En belangrijker, hij wordt eerder rood achter degene die een gat liet vallen. Maar het gebruik van die lussen begrijpen veel mensen niet.
sig verwijderd door FA
  woensdag 16 mei 2012 @ 19:55:04 #108
273383 Nagelschaartje
Lijken wassen!
pi_111638010
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 19:49 schreef Yreal het volgende:

[..]

Wat ik bedoelde was, dat je op lange wegen zonder afslagen oid soms gigantische gaten krijgt door mensen die lopen te mierenneuken om snelheid. Op veel n wegen die gewoon echt een onafhankelijke rijbaan hebben wordt altijd 90-100 gereden. Als je dan mensen hebt die braaf 75 rijden houd dat het verkeer zo gigantisch op :X
Ah, het is weer het probleem dat mensen de Vmax-rijden en jij harder wilt? }:|
Volgens mij hebben we die discussie al gehad

quote:

[..]

Die kan ik nog wel begrijpen, ik doe het alleen bij duidelijke file-vorming. In dit geval voor een stoplicht, maar dat stoplicht stond dus heeeeeel veel verder, dat zou een hele lange lus zijn :P
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
pi_111638508
Om nog even verder te gaan over mijn fantastische rit van vanmorgen, mensen die met 80 invoegen waar je 100 mag. Door dat mens voor me wat bang voor de vrachtwagens was kon ik nog met moeite invoegen, harder dan 80 op de oprit reden we niet. Zeer, maar dan ook zeer irritant.

Verder heb ik nog 2 kilometer achter een vrachtwagen gezeten die op een gegeven moment de vrachtwagen naast hem bijna niet meer kon inhalen, het ging zo langzaam dat de vrachtwagen die schuin achter mij zat op de rechterrijbaan mij rechts voorbij kwam :')
  woensdag 16 mei 2012 @ 20:06:30 #110
258802 Yreal
henk..!
pi_111638665
80 op de oprit en 100 op de snelweg is wel te doen toch?

Dan 60 op de oprit, 120 op de snelweg en een lading aygo's voor je :W :')
pi_111638781
quote:

[..]

Ja dat kan idd ook weleens irritant zijn.
pi_111638805
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 20:06 schreef Yreal het volgende:
80 op de oprit en 100 op de snelweg is wel te doen toch?

Dan 60 op de oprit, 120 op de snelweg en een lading aygo's voor je :W :')
Dat is niet te doen wanneer je langs een rij met vrachtwagens rijd, ik kon mijn snelheid laten zakken om al die vrachtwagens voor te laten gaan omdat daar geen gaatje meer tussen zat. Die vrouw die voor me zat had hem letterlijk voor een vrachtwagen gegooid wat maar net goed ging.

Punt is, traag de op de oprit op is zeer vervelend en als goed is hebben we allemaal geleerd dat je bij het invoegen dezelfde snelheid als het overige verkeer moet hebben.
pi_111638905
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 20:09 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Dat is niet te doen wanneer je langs een rij met vrachtwagens rijd, ik kon mijn snelheid laten zakken om al die vrachtwagens voor te laten gaan omdat daar geen gaatje meer tussen zat. Die vrouw die voor me zat had hem letterlijk voor een vrachtwagen gegooid wat maar net goed ging.

Punt is, traag de op de oprit op is zeer vervelend en als goed is hebben we allemaal geleerd dat je bij het invoegen dezelfde snelheid als het overige verkeer moet hebben.
Ik denk dat bij die vrouw een soort van totale paniek toesloeg en ze gewoon niks meer zag? :+
pi_111638965
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 20:11 schreef H-D het volgende:

[..]

Ik denk dat bij die vrouw een soort van totale paniek toesloeg en ze gewoon niks meer zag? :+
Ik had werkelijk geen idee wat ze aan het doen was, ik zag die hele rij met vrachtwagens aan komen en het enige wat ik dacht was "GEEF GAS DOOS". :)
pi_111639072
quote:
10s.gif Op woensdag 16 mei 2012 20:12 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Ik had werkelijk geen idee wat ze aan het doen was, ik zag die hele rij met vrachtwagens aan komen en het enige wat ik dacht was "GEEF GAS DOOS". :)
Dat soort mensen zijn gewoon echt :r dat zijn dezelfde figuren die opeens naar links schieten met 100 ofzo. Want dat is al heeeeeeel hard!
pi_111639147
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 20:14 schreef H-D het volgende:

[..]

Dat soort mensen zijn gewoon echt :r dat zijn dezelfde figuren die opeens naar links schieten met 100 ofzo. Want dat is al heeeeeeel hard!
Ja echt dramatisch, ik ben blij dat ik dan nog een redelijk vlotte auto heb, als ik een aygo had gereden zou ik ook niet blij zijn als ik op een gegeven moment 70 rij op de oprit.
  woensdag 16 mei 2012 @ 20:17:00 #117
258802 Yreal
henk..!
pi_111639199
Ik heb er altijd een handje van om het gas vol open te draaien op de oprit, maar ik ben oprecht bang voor die flitspalen bij de doseerlichten. Die dingen registreren toch geen snelheid?
pi_111639285
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 20:17 schreef Yreal het volgende:
Ik heb er altijd een handje van om het gas vol open te draaien op de oprit, maar ik ben oprecht bang voor die flitspalen bij de doseerlichten. Die dingen registreren toch geen snelheid?
Ik kan me niet herinneren ooit een doseerlicht te zijn tegengekomen, geen idee dus verder, het lijkt me niet eerlijk gezegd.
pi_111639327
quote:
10s.gif Op woensdag 16 mei 2012 20:15 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Ja echt dramatisch, ik ben blij dat ik dan nog een redelijk vlotte auto heb, als ik een aygo had gereden zou ik ook niet blij zijn als ik op een gegeven moment 70 rij op de oprit.
Inderdaad. Ik ben mijn 205paarden ook altijd zeer dankbaar dan :P

Ik zou sowieso niet blij zijn als ik een Aygo zou rijden eigenlijk. Dus dan ook niet.
pi_111639363
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 20:19 schreef H-D het volgende:

[..]

Inderdaad. Ik ben mijn 205paarden ook altijd zeer dankbaar dan :P

Ik zou sowieso niet blij zijn als ik een Aygo zou rijden eigenlijk. Dus dan ook niet.
Zoveel paarden heb ik bij lange na niet helaas.
  woensdag 16 mei 2012 @ 20:21:22 #121
357438 Bananenvlaflip
eerherstel voor de pisang
pi_111639424
quote:

[..]

Ach stel je niet aan.
  woensdag 16 mei 2012 @ 20:23:54 #122
258802 Yreal
henk..!
pi_111639524
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 20:21 schreef Bananenvlaflip het volgende:

[..]

Ach stel je niet aan.
Rij gewoon door :{w

quote:
10s.gif Op woensdag 16 mei 2012 20:18 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Ik kan me niet herinneren ooit een doseerlicht te zijn tegengekomen, geen idee dus verder, het lijkt me niet eerlijk gezegd.
Elke ochtend weer

http://maps.google.nl/?ll(...)bp=12,260.25,,0,8.36

Het liefst tik ik op de oprit de 130 aan, maarja, er staat daar dus een flitspaal :')
pi_111639541
quote:
11s.gif Op woensdag 16 mei 2012 20:20 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Zoveel paarden heb ik bij lange na niet helaas.
Hoeveel heeft ie er dan? :o die 1.6 is wel de snelste toch? :P
pi_111639634
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 20:23 schreef Yreal het volgende:

[..]

Rij gewoon door :{w

[..]

Elke ochtend weer

http://maps.google.nl/?ll(...)bp=12,260.25,,0,8.36

Het liefst tik ik op de oprit de 130 aan, maarja, er staat daar dus een flitspaal :')
http://www.flitspalen.nu/

Volgens mij staan hier alle flitspalen op, zie hem er niet tussen staan verder, dus het lijkt me sterk dat die voor snelheid is.
pi_111639807
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 20:24 schreef H-D het volgende:

[..]

Hoeveel heeft ie er dan? :o die 1.6 is wel de snelste toch? :P
110 pk op 990 kilo. Vlot genoeg voor inhaalacties.

Al heb ik afgelopen weekend een aantal mensen een hartaanval bezorgd. Ik zat achter een groep die 80 aan het rijden op een N weg waar je 100 mag (2 baansweg, verkeer van beide kanten). Op een gegeven moment zaten ze achter elkaar te remmen en te kloten en was ik er helemaal klaar mee. Het is een nogal onoverzichtelijke weg, dus op een gegeven moment zie ik een kans om in te halen. Ik heel het groepje voorbij behalve degene die voorop reed, daar was een gat ontstaan. In de verte komt er een tegenligger aan en ik zat nog te twijfelen of ik die voorste ook in ging halen (ging ondertussen al 130), maar degene voor me begon al druk te seinen en de auto die in moest halen begon al nerveus af te remmen. Toen hem er toch maar even tussen gegooid. Toen had ik toch wel wat extra paarden kunnen gebruiken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')