je kat?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:20 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
heb meer dan genoeg aan mn eigen vent
ja ik post hier illegaal net zoals de andere 80%quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:23 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
omg je post illegaal in dit topic! vertel vertel what happend!
Dood moeten ze, allemaal!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:28 schreef Spezza19 het volgende:
Laat Wilders het maar niet horen.... Die heeft het niet zo op illegalen, geloof ik
En weekend!!quote:
Elke dag is een feestdag!quote:Op woensdag 16 mei 2012 08:20 schreef CherryLips het volgende:
Ik was vergeten dat het morgen eigenlijk een feestdag is
Als je beter was wel?quote:Op woensdag 16 mei 2012 08:57 schreef CherryLips het volgende:
Maargoed, ben nog steeds niet beter, dus ik ga toch niet ineens allemaal leuke dingen doen ofzo
quote:Op woensdag 16 mei 2012 08:57 schreef CherryLips het volgende:
Maargoed, ben nog steeds niet beter, dus ik ga toch niet ineens allemaal leuke dingen doen ofzo
quote:Op woensdag 16 mei 2012 08:57 schreef CherryLips het volgende:
12 dagen vrijquote:
quote:
Is alles geregeld nu ja?quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:45 schreef Nouk84 het volgende:
Vanavond/ Morgen verhuizen, vrijdag lekker rommelen in mijn nieuwe huisjeEn dan nog 2 dagen vrij!!
Nee, verwacht het vanmiddag om 16:00 uur wel allemaal te horen. Ik wil geen bemiddelingskosten betalen, maar daarop hoor ik niets.quote:
Als het niet goed komt sturen we de [Singles]-knokploeg er wel op af.quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:54 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nee, verwacht het vanmiddag om 16:00 uur wel allemaal te horen. Ik wil geen bemiddelingskosten betalen, maar daarop hoor ik niets.
Ga je nog wat doen?quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:16 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
12 dagen vrij
[..]![]()
7 van de 12 zijn met kind overigens, dus in hoeverre dat vakantie is mag eenieder zelf beoordelen
geen plannen, laat het een beetje van het weer afhangen.quote:
Diablo III dusquote:Op woensdag 16 mei 2012 12:38 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
geen plannen, laat het een beetje van het weer afhangen.
Goed idee!quote:Op woensdag 16 mei 2012 12:02 schreef Q. het volgende:
Als het niet goed komt sturen we de [Singles]-knokploeg er wel op af.
ik verschuil me wel achter jouquote:
Dat past niet meer....quote:
pas als de kleine in bed ligt.quote:Op woensdag 16 mei 2012 12:45 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Diablo III dus
als je in kan loggen iig
slaappillenquote:
dat ik daar zelf nou nog niet opgekomen was!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |