Als het echt aan elkaar plakt doe ik dat wel ja.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zou ik doen. Het is een kleine moeite en het helpt erg goed. Vooral met het losweken van aan elkaar geplakte oogleden.
Komt er zo veel "vuil" uit?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:20 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Heb niet zin om dagelijks het doucheputje te reinigen, Tal!
Oh, dat doe ik niet, dat water zit vol bacterien. Gewoon afgekookt water, gaat prima.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:10 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Als het echt aan elkaar plakt doe ik dat wel ja.
Sinds de afgelopen oogaids masseer ik de oogleden dagelijks schoon onder de douche met flink warm water.
Wow! Nee dan zou ik inderdaad ook elke dag mijn putje schoon moeten maken.quote:
die moet je sowieso elke dag wassen....quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:30 schreef Tally het volgende:
[..]
Wow! Nee dan zou ik inderdaad ook elke dag mijn putje schoon moeten maken.
Ik ben te druk met andere dingen om het putje schoon te maken als ik douchequote:
Ja weet je hoeveel moeite dat is!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dat doe ik niet, dat water zit vol bacterien. Gewoon afgekookt water, gaat prima.
Spritzverhalen doe ik louter per DM.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:30 schreef Tally het volgende:
[..]
Wow! Nee dan zou ik inderdaad ook elke dag mijn putje schoon moeten maken.
Ik ben benieuwd!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:45 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Spritzverhalen doe ik louter per DM.
Nee, dat ligt niet aan jou. Wat een idiootquote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:50 schreef Nouk84 het volgende:
Lamzak makelaar gaat vandaag pas een contract opstellen en meneer vroeg zich af of de eigenaresse al een aanvraag voor de vergunning had gedaan (verhuren via leegstandswet). Tering, dat check je toch voordat je het op je site of funda zet? Of ligt dat aan mij, dat je dat geregeld moet hebben VOOR die tijd?!
Jezusquote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:50 schreef Nouk84 het volgende:
Lamzak makelaar gaat vandaag pas een contract opstellen en meneer vroeg zich af of de eigenaresse al een aanvraag voor de vergunning had gedaan (verhuren via leegstandswet). Tering, dat check je toch voordat je het op je site of funda zet? Of ligt dat aan mij, dat je dat geregeld moet hebben VOOR die tijd?!
wat een luie ventquote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:50 schreef Nouk84 het volgende:
Ik zou hem echt helemaal verrot hebben gescholden, wat een achterlijke kotsmongool zeg.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:50 schreef Nouk84 het volgende:
Het gaat toch om de muziek, foto's boeien niet.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:02 schreef CherryLips het volgende:
Over lompe horken gesproken:
Ringo Starr is foto's Beatles kwijt
Ik ben blij dat ik hem niet hoef te betalenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:52 schreef Q. het volgende:
Ik zou hem echt helemaal verrot hebben gescholden, wat een achterlijke kotsmongool zeg.
"Als je wil kan je er morgen al in!"quote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:16 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik hem niet hoef te betalen
Ja, herhaal het godverdomme nog ffquote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:22 schreef Q. het volgende:
"Als je wil kan je er morgen al in!"
Echt, wat een misselijkmakende figuren zijn dat toch ook.
zal ik het ook nog eens herhalen?quote:
Je zit jammer genoeg te ver weg voor een blauw oogquote:
Er wonen meer mensen. Dat heb ik wel eens gezien. Mogelijk zijn ze allemaal inmiddels gestorven, wat ik niet hoop eigenlijk.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:32 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ook?
Zo te zien zijn het er niet heel veel meer hoor.
Het kunnen er nooit veel staan. Staan die fabrieken met smerige pijpen en 5 huizen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:33 schreef L-E het volgende:
[..]
Er wonen meer mensen. Dat heb ik wel eens gezien. Mogelijk zijn ze allemaal inmiddels gestorven, wat ik niet hoop eigenlijk.
Nummer 2092829 ben ik dan?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:37 schreef Ripley het volgende:
Duim zal je vast met open armen ontvangen, godt
In ieder geval niet onder die nickquote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:38 schreef L-E het volgende:
Is Duim eigenlijk nog op fok? Houdt iemand dat bij?
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:16 schreef Nouk84 het volgende:
Lapswans makelaar heeft er toch vaart achter gezet!!!! Morgen 16:00 de sleutel
dat gevoel deel ikquote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:17 schreef JoeBravo het volgende:
besefte me onlangs dat ik ook alweer een jaar op m'n huidige stek woon. nog geen moment spijt van gehad![]()
Niet een kind?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:55 schreef Nouk84 het volgende:
Ik verwacht over een jaar alweer verhuisd te zijn
Staat niet in de planning.quote:
Morgen kan je er al in!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:16 schreef Nouk84 het volgende:
Andquote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:11 schreef HeatWave het volgende:
Net een Galaxy Note gekregen, wat is dat Android zum kotzen kut zeg.
Ik had toch wel verwachtingen van dit toestel, komt net uit de doos, met Android 2.3.6quote:
Herkenbaar. T-Mobile is nogal kut met updates ja.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik had toch wel verwachtingen van dit toestel, komt net uit de doos, met Android 2.3.6.
Updates? ja, die zijn er, maar ff niet voor jou, want jouw Android is van t-mobile, en dus er is geen update.
Mooi man, werkt zo goed allemaal.
Dat ligt aan t-mobile, heeft niks met Android te makenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik had toch wel verwachtingen van dit toestel, komt net uit de doos, met Android 2.3.6.
Updates? ja, die zijn er, maar ff niet voor jou, want jouw Android is van t-mobile, en dus er is geen update.
Eensch!quote:
Want? het is toch dat mooie, open, altijd overal werkende OS, dat nergens aan die verderfelijke Apple-praktijken doet denken?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat ligt aan t-mobile, heeft niks met Android te maken
Nogal vreemd dat dat netwerkafhankelijk isquote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:27 schreef PeuRac het volgende:
Dat ligt aan t-mobile, heeft niks met Android te maken
BIJ APPLE KAN JE HELEMAAL NIETS ZONDER APPLE!!!!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:33 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nogal vreemd dat dat netwerkafhankelijk is
Kies is iets wat Samsung er op pleurt.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Want? het is toch dat mooie, open, altijd overal werkende OS, dat nergens aan die verderfelijke Apple-praktijken doet denken?
Zelfs dat KIES is een cheap iTunes-rip-off.....
Nope, Android is prutswerk, van het OS tot de ondersteuning.
Dat doen de netwerken, je kan bij Google een kit downloaden en de telefoon heel simpel voorzien van een standaard Android versie.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:33 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nogal vreemd dat dat netwerkafhankelijk is
Geen probleem.. tegen die tijd moet ik toch weer een nieuwe kiezenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:37 schreef HeatWave het volgende:
Dus Android is tegenwoordig:
1.0, 1.2, 1.3, 2.0, 2.1, 2.3, 3.0, 4.0, en dan ook nog allemaal providerafhankelijk..
Er zijn dus 100000 soorten?
Nee, ik snap dat dat veel handiger is dan iOS, ik zie het voordeel.
geef het 2 jaar en het is dood.
Waarom zou je updaten? Ik ken niemand die tevreden is over Android 4.0.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat stoer, het is immers nog maar 7 maanden uit en je hebt het NU AL op je telefoon staan! Wat is dat Android toch magisch en geweldig!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Eensch!Net Ice cream Sandwich op mn Galaxy S2 gezet
Ik heb 4.0.3. In het begin wel problemen gehad. Maar na een week ofzo waren de meeste al opgelost.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:41 schreef Q. het volgende:
[..]
Waarom zou je updaten? Ik ken niemand die tevreden is over Android 4.0.. Nou ja, voor zover ze het al hebben, ik geloof dat inmiddels wel 5% van de toestellen ICS kan draaien.
Zo zo, na een week alquote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik heb 4.0.3. In het begin wel problemen gehad. Maar na een week ofzo waren de meeste al opgelost.
ow dat ben ik helemaal met je eens hoorquote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:44 schreef HeatWave het volgende:
Zo zo, na een week al. Best goed getest van te voren zeg
.
Komop, dit druipt echt zolderkamernerd-niveau.
Neehee, het is geweldig en iedereen is er enorm tevreden over en het is beter dan iOS want je betaalt niet voor het appeltje.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:46 schreef HeatWave het volgende:
Ach, ik wist dit ook wel hoor, ik had natuurlijk al 2 android-toestellen gehad, maar ik had toch hoop dat het NU ECHT, NEE ECHT! een beetje professioneel zou werken....
Als ik het vergelijk met Windows 7 Phone, echt..... ga je kapotschamen Google...
Ja, veel beter! Want je kan dingenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:50 schreef Q. het volgende:
[..]
Neehee, het is geweldig en iedereen is er enorm tevreden over en het is beter dan iOS want je betaalt niet voor het appeltje.
Snap ik, als je alleen een Lada gewend bent, wat moet je met een Mercedes? je komt toch van A naar B?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:59 schreef Memento-Mori het volgende:
ik snap echt t gezanik niet, mijn android doet wat ie moet doenen verder zal t me allemaal aan mn reet oxideren
waar je je druk om kan makenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Snap ik, als je alleen een Lada gewend bent, wat moet je met een Mercedes? je komt toch van A naar B?
Ieder zijn ding hoor, ik vind het echt een onvolwassen product met hele matige ondersteuning.
Druk, druk, ik ben er ff mee bezig nu omdat ik hem net uit de doos heb gehaaldquote:
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:07 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
hij probeert indruk op je te maken.
ja, dat zal het zijnquote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:07 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
hij probeert indruk op je te maken.
je kat?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:20 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
heb meer dan genoeg aan mn eigen vent
ja ik post hier illegaal net zoals de andere 80%quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:23 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
omg je post illegaal in dit topic! vertel vertel what happend!
Dood moeten ze, allemaal!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:28 schreef Spezza19 het volgende:
Laat Wilders het maar niet horen.... Die heeft het niet zo op illegalen, geloof ik
En weekend!!quote:
Elke dag is een feestdag!quote:Op woensdag 16 mei 2012 08:20 schreef CherryLips het volgende:
Ik was vergeten dat het morgen eigenlijk een feestdag is
Als je beter was wel?quote:Op woensdag 16 mei 2012 08:57 schreef CherryLips het volgende:
Maargoed, ben nog steeds niet beter, dus ik ga toch niet ineens allemaal leuke dingen doen ofzo
quote:Op woensdag 16 mei 2012 08:57 schreef CherryLips het volgende:
Maargoed, ben nog steeds niet beter, dus ik ga toch niet ineens allemaal leuke dingen doen ofzo
quote:Op woensdag 16 mei 2012 08:57 schreef CherryLips het volgende:
12 dagen vrijquote:
quote:
Is alles geregeld nu ja?quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:45 schreef Nouk84 het volgende:
Vanavond/ Morgen verhuizen, vrijdag lekker rommelen in mijn nieuwe huisjeEn dan nog 2 dagen vrij!!
Nee, verwacht het vanmiddag om 16:00 uur wel allemaal te horen. Ik wil geen bemiddelingskosten betalen, maar daarop hoor ik niets.quote:
Als het niet goed komt sturen we de [Singles]-knokploeg er wel op af.quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:54 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nee, verwacht het vanmiddag om 16:00 uur wel allemaal te horen. Ik wil geen bemiddelingskosten betalen, maar daarop hoor ik niets.
Ga je nog wat doen?quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:16 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
12 dagen vrij
[..]![]()
7 van de 12 zijn met kind overigens, dus in hoeverre dat vakantie is mag eenieder zelf beoordelen
geen plannen, laat het een beetje van het weer afhangen.quote:
Diablo III dusquote:Op woensdag 16 mei 2012 12:38 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
geen plannen, laat het een beetje van het weer afhangen.
Goed idee!quote:Op woensdag 16 mei 2012 12:02 schreef Q. het volgende:
Als het niet goed komt sturen we de [Singles]-knokploeg er wel op af.
ik verschuil me wel achter jouquote:
Dat past niet meer....quote:
pas als de kleine in bed ligt.quote:Op woensdag 16 mei 2012 12:45 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Diablo III dus
als je in kan loggen iig
slaappillenquote:
dat ik daar zelf nou nog niet opgekomen was!quote:
broek?quote:
in zijn stadquote:
Waarom?quote:Op woensdag 16 mei 2012 13:53 schreef Cue_ het volgende:
Gewoon 5 dagen in Utrecht vertoeven, als ik dat maar volhoudt
spannendquote:Op woensdag 16 mei 2012 14:03 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat ga ik je niet vertellen, daar kom je nog wel achter.![]()
Daar ben ik de laatste tijd dan weer vrij veelquote:
Jullie komen allemaal naar mij toe!quote:Op woensdag 16 mei 2012 14:08 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Daar ben ik de laatste tijd dan weer vrij veel
Wat doe jij daar?quote:Op woensdag 16 mei 2012 14:08 schreef Nouk84 het volgende:
Daar ben ik de laatste tijd dan weer vrij veel
Bier!quote:Op woensdag 16 mei 2012 14:09 schreef ArTiC het volgende:
Als jullie elkaar nou betasten daar, komen Q en ik wel kijken![]()
mental note: bier meenemen
ik neem Bavaria mee hequote:
quote:Op woensdag 16 mei 2012 14:09 schreef ArTiC het volgende:
Als jullie elkaar nou betasten daar, komen Q en ik wel kijken![]()
mental note: bier meenemen
Wijn.. en ik doe mee!quote:Op woensdag 16 mei 2012 14:10 schreef Q. het volgende:
[..]
Kom maar een keertje biertje doen hier dan.
Zeker!quote:
Alles!quote:
vertelquote:
Als het maar geen Heineken isquote:
Dat bovenalquote:
groot gelijkquote:
together forever alonequote:
stelletje belhamelsquote:Op woensdag 16 mei 2012 15:10 schreef Cue_ het volgende:
Wordt ik gebeld door een onbekend nr.. hoor ik half gehuil of slecht gelach op de achtergrond.. hangen ze op
trouwens....quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:10 schreef Cue_ het volgende:
Wordt ik gebeld door een onbekend nr.. hoor ik half gehuil of slecht gelach op de achtergrond.. hangen ze op
ik doe dat ook 400x per dag fout hoorquote:
zo gaat dat bij mij ook iddquote:Op woensdag 16 mei 2012 15:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik moet me standaard verbeteren, want m'n vingers typen het gewoon.
1 2 3 4 | Dim str As String = "Ik wordt" If right(str) = "t" Then str = "Ik word" End if |
quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:04 schreef ArTiC het volgende:
zo gaat dat bij mij ook idd
zoiets in je browser inbouwen?
[ code verwijderd ]
Ja, en ik vergat het aantal karakters te definieren...quote:
Vond het al vreemd iddquote:Op woensdag 16 mei 2012 16:09 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ja, en ik vergat het aantal karakters te definieren...
right(str,1) moest het zijn![]()
qua grammatica ben je wel snel tevreden dusquote:Op woensdag 16 mei 2012 16:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Vond het al vreemd idd
Maar ach, ik ben niet zo'n verbeteraar
Op fok welquote:Op woensdag 16 mei 2012 16:16 schreef ArTiC het volgende:
qua grammatica ben je wel snel tevreden dus
even P2000 van Rotterdam in de gaten houden.quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:17 schreef ArTiC het volgende:
ben benieuw of Nouk nu de sleutels heeft of dat ze die makelaar in elkaar staat te rammen
Wel mijn kans het eens met een vrouw te doen en nog iets goeds te doen voor de mensheid.quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:37 schreef PeuRac het volgende:
Welke single is er wanhopig genoeg?
http://www.nu.nl/opmerkel(...)ontmaagd-worden.html
112rotterdam.nl is al down iigquote:Op woensdag 16 mei 2012 16:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
even P2000 van Rotterdam in de gaten houden.
en dan straks ineens hetero zijn...hebben wij hetero kerels er weer een concurrent bij...ik dacht het nietquote:Op woensdag 16 mei 2012 16:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wel mijn kans het eens met een vrouw te doen en nog iets goeds te doen voor de mensheid.
met zijn krullenquote:
Ik heb nu gesurfd, ben bruin geworden, en m'n haren blonder. Dus surfgodquote:
Huh?quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:29 schreef Ang3l het volgende:
Ik HEB me toch ineens zin en naar vis smakende gordijnen zeg... poe hey.
What to ddo, what to do?
ik surf al de hele dag...niks bruine huid en blond haarquote:Op woensdag 16 mei 2012 16:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb nu gesurfd, ben bruin geworden, en m'n haren blonder. Dus surfgod![]()
In Portugal kreeg ik de bijnaam "Blue-eyes". Daar waren ze er gek op.
In de oceaan en zo he, niet op het wee wee weequote:Op woensdag 16 mei 2012 16:31 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik surf al de hele dag...niks bruine huid en blond haar
Ja, in italie is het heel overweldigend. Daar duiken ze en masse op alles wat maar blond isquote:Op woensdag 16 mei 2012 16:44 schreef CherryLips het volgende:
Blondjes vallen sowieso op in Zuid-Europa. Ik voelde me in Spanje ook flink in de minderheid
Vakantie, gimme!quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:33 schreef Ang3l het volgende:
Next stop: italy
O nee. Eerst centerparcs. En Barcelona. En lowlands.
CL!quote:
Goed getimed, ben je van het weekend weer helemaal beter. Zaterdagnacht sta jij gewoon weer als vanouds te dansen op de bar.quote:
Lekker heesquote:Op vrijdag 18 mei 2012 08:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Goed getimed, ben je van het weekend weer helemaal beter. Zaterdagnacht sta jij gewoon weer als vanouds te dansen op de bar.
Damn, wij moeten meer bellen.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 08:41 schreef CherryLips het volgende:
Lekker hees
Zondag klonk ik ook zo fijn sexlijnerig.
Een wat?quote:Op maandag 21 mei 2012 11:27 schreef vencodark het volgende:
Sphynxen zijn net kanaries. Je legt een deken over ze heen en ze gaan slapen.
Welnee, ben wel eens op de kat gaan zitten, vinden ze niet zo leuk, maar kunnen ze wel tegen.quote:Op maandag 21 mei 2012 12:40 schreef HeatWave het volgende:
En als je er op gaat zitten zijn ze dood.
Als jij er op gaat zitten misschien wel ja.quote:Op maandag 21 mei 2012 12:40 schreef HeatWave het volgende:
En als je er op gaat zitten zijn ze dood.
Ja, 2 weken geduurd! Alles is order hoor, het is alleen een oud huis, veel ouder dan ik in de eerste instantie dacht. En het stinkt erquote:Op maandag 21 mei 2012 13:36 schreef CherryLips het volgende:
'Je kunt er morgen nog in'Maar alles was dus in orde verder? Heb je nog een makelaar neer moeten timmeren?
Housewarmingparty!quote:Op maandag 21 mei 2012 13:34 schreef Nouk84 het volgende:
Wat een hell is verhuizen toch iedere keer weer.. Waarom vergeet ik dat
Maar ik zit er
Neeeeeee!quote:
je was niet van te voren een keer gaan kijken?quote:Op maandag 21 mei 2012 13:41 schreef Nouk84 het volgende:
veel ouder dan ik in de eerste instantie dacht. En het stinkt er![]()
In Rotterdam is dat niet nodig, daar is alles toch geweldig.quote:Op maandag 21 mei 2012 16:21 schreef rival het volgende:
[..]
je was niet van te voren een keer gaan kijken?
Oooo daar weet ik wel wat voor!!quote:Op maandag 21 mei 2012 13:41 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja, 2 weken geduurd! Alles is order hoor, het is alleen een oud huis, veel ouder dan ik in de eerste instantie dacht. En het stinkt erMaar dat moet wel op te lossen zijn, hoop ik. Alles was goed, hoef de rekening niet te betalen
geen bierquote:
ja...maar geen bierquote:
Ik heb nog! Mag je komen op drinken hoor. Alleen woon ik niet zo dicht in de buurt van je als Noukie!quote:
mijn bier staat thuis in de koelkast braaf op mij te wachtenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 09:08 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb nog! Mag je komen op drinken hoor. Alleen woon ik niet zo dicht in de buurt van je als Noukie!
ja maar...de zon schijnt!quote:
Dat zullen we hier ook wel ergens hebbenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 09:13 schreef ArTiC het volgende:
[..]
mijn bier staat thuis in de koelkast braaf op mij te wachten
trouwens hebben we hier op kantoor ook nog bier in de koelkast staan
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 09:13 schreef ArTiC het volgende:
[..]
mijn bier staat thuis in de koelkast braaf op mij te wachten
trouwens hebben we hier op kantoor ook nog bier in de koelkast staan
Mooie combinatie!! Bier en Zonnetjequote:
Autoquote:Op dinsdag 22 mei 2012 09:15 schreef automatic_ het volgende:
[..]
[..]
Mooie combinatie!! Bier en Zonnetje
ja...gisteren na het werk met wat collega's hier in het dorp wezen eten op het terras in de zon...helaas dan maar 2 glazen bier kunnen drinkenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 09:15 schreef automatic_ het volgende:
[..]
[..]
Mooie combinatie!! Bier en Zonnetje
Oooo lekker!! Ik zie ook echt al een boel mensen die verkleurd zijn. Nu val ik nog meer opquote:Op dinsdag 22 mei 2012 09:18 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ja...gisteren na het werk met wat collega's hier in het dorp wezen eten op het terras in de zon...helaas dan maar 2 glazen bier kunnen drinken
Vroeger was alles beter!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 09:13 schreef HeatWave het volgende:
Sloooooooooooooooooooooooowchat.
Ik heb vroeger penvriendinnen gehad waar ik snellere conversaties mee had.
Ik ben prachtig mooi rood.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 09:19 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oooo lekker!! Ik zie ook echt al een boel mensen die verkleurd zijn. Nu val ik nog meer op
Nee nee, later is alles kutterquote:
bovenop mijn hoofd ben ik wat verkleurd...komt door het open dakje in de autoquote:Op dinsdag 22 mei 2012 09:19 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oooo lekker!! Ik zie ook echt al een boel mensen die verkleurd zijn. Nu val ik nog meer op
Haha, dan val je ook wel op!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 09:20 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ben prachtig mooi rood.Twee dagen volop in de zon gezeten zonder in te smeren.
. Zal lekker vervellen worden komende dagen.
Gelukkig stopt het vanzelfquote:Op dinsdag 22 mei 2012 09:22 schreef Q. het volgende:
[..]
Hoe ouder je wordt hoe kutter het leven wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |