je zei het zelfquote:
je moet eens buiten je comfort zone komenquote:
behorlijkquote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:18 schreef Dastan het volgende:
vind van die uitnavels altijd een beetje raar hoor
waar kijk jij naar viezerik echt waar bah bahquote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:18 schreef Dastan het volgende:
kan dat trouwens veranderen? want als kind zag ik dat heel vaak om me heen bij andere kinderen, maar ik zie dat nooit meer bij mensen van mijn leeftijd
Sommige dingen mogen in mijn 'comfort zone' blijven.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:18 schreef leeell het volgende:
[..]
je moet eens buiten je comfort zone komen
jajajajajaquote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:19 schreef leeell het volgende:
[..]
waar kijk jij naar viezerik echt waar bah bah
waarom, je was toch niet van plan altijd maagd te blijven / seks praatjes te ontwijken etcquote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:19 schreef Ezell het volgende:
[..]
Sommige dingen mogen in mijn 'comfort zone' blijven.
maar op zich wel geilquote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:18 schreef Dastan het volgende:
vind van die uitnavels altijd een beetje raar hoor
trots allesquote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:18 schreef Etsu het volgende:
ik
uit de kast komen in exa 'sc'
schijt hebben aan de rest
dat wilde ik even mededelen
wat is dat nou weer voor een ziek penetratie-ideequote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
maar op zich wel geilals je zelf een 'innie' hebt kan die ander die zo'n uitnavel heeft hem erin steken
jij ben echt ziek afentoequote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
maar op zich wel geilals je zelf een 'innie' hebt kan die ander die zo'n uitnavel heeft hem erin steken
navelseksquote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:20 schreef Dastan het volgende:
[..]
wat is dat nou weer voor een ziek penetratie-idee
Sommige dingen zijn niet bestemd voor het wereldwijde web.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:19 schreef leeell het volgende:
[..]
waarom, je was toch niet van plan altijd maagd te blijven / seks praatjes te ontwijken etc
Wat is dit nou weer.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
vind ik overdreven, maar okeee, alles mag enzoquote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:21 schreef Ezell het volgende:
[..]
Sommige dingen zijn niet bestemd voor het wereldwijde web.
[..]
Wat is dit nou weer.
ik weet niet dm maarquote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:22 schreef Dastan het volgende:
[..]
doet me denken aan een gifje dat ik helaas niet mag plaatsen
maar mensen weten wel
jaquote:
Nou, ik vind het niet netjes.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:21 schreef leeell het volgende:
[..]
vind ik overdreven, maar okeee, alles mag enzo
nooit gezienquote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
zijn jullie trouwens ook zo'n fan van dat programma over tony sterretje die op zoek is naar een vrouw?
nou wat is erquote:
que¿¿¿¿quote:
kusjelik xoxoxoxquote:
vind ik ookquote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:26 schreef Etsu het volgende:
ik nen[quote][ afbeelding ] Op dinsdag 15 mei 2012 00:25 schreef leeell het volgende:
[..]
que¿¿¿¿
[/ben op dit moment dronken dus ga ik rarae dingen segen dus berfgeef me
gezellig in je eentjequote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:28 schreef Dastan het volgende:
[..]
ik ben ook gewoon lekker dronken hoor lekker op de maandagavond
ik ben bezig met FOK!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
waarom staat op msn dat je er niet bent en ben je er wel op fok?
ik heb toasti, geen reden tot jaloeziequote:
nopequote:
neequote:
niks voor mij, is vies manquote:
'cause when the lights have lost their glow you'll cry cry cryquote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:32 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik krijg anders geen deuntje in mijn hoofd als ik je tekstjes lees.
jij?quote:
das je lul vriend, minder poep stampen bij rezzzquote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:33 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Ik ruik jullie van ver. Beetje rotte geur.
COSMOOOOOOOquote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:33 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Ik ruik jullie van ver. Beetje rotte geur.
serieus?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:34 schreef Dastan het volgende:
examens zijn begonnen, etsu meteen weer op 1
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:34 schreef Dastan het volgende:
examens zijn begonnen, etsu meteen weer op 1
Mijn lul ruikt naar bloemetjes. En die heeft al een week in niks of niemand gezeten.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:33 schreef leeell het volgende:
[..]
das je lul vriend, minder poep stampen bij rezzz
oke sorrie, lobi nog hoorquote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:35 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Mijn lul ruikt naar bloemetjes. En die heeft al een week in niks of niemand gezeten.
wromquote:
nooit, was vreselijk die dagquote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:37 schreef Ezell het volgende:
leeell, wanneer ga jij nou je dagcijfersrecord verbeteren?
welkenquote:
ja alles iedere dag top 2/3, leeeeeeeeellll 1000 posts en dan dan dan 1ste dag vd examens en dan zoiets.quote:
Dit trouwens ook.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Damnnnn in tijden niet zoveel gepost.
yep, was leuk, achteraf teveel jaquote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja alles iedere dag top 2/3, leeeeeeeeellll 1000 posts en dan dan dan 1ste dag vd examens en dan zoiets.
Party op FOK!.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:39 schreef Dastan het volgende:
gezellig toch, we zijn een jaar verder, reden om dat uitgebreid te vieren
best wel hequote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:41 schreef Ezell het volgende:
Er is trouwens ziek veel veranderd het afgelopen jaar.
Hoe dat dan? De grootste veranderingen voor mij zijn eigenlijk alleen dat ik nu in Utrecht studeer, en een hoop mensen wat minder zie.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:44 schreef Ezell het volgende:
Dit jaar toch wel wat meer dan de voorgaande jaren. Voor mij dan.
kijk eensquote:
per abuis echt waarquote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik hoor van peter dat je mijn naam hebt genoemd![]()
Top, kan je kind mooi ons pensioen betalen.quote:
School, werk, vrienden, familie, ikzelf. Zo'n beetje alles eigenlijk.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:46 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Hoe dat dan? De grootste veranderingen voor mij zijn eigenlijk alleen dat ik nu in Utrecht studeer, en een hoop mensen wat minder zie.
dat kan per persoon natuurlijk verschillen, autistquote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:46 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Hoe dat dan? De grootste veranderingen voor mij zijn eigenlijk alleen dat ik nu in Utrecht studeer, en een hoop mensen wat minder zie.
BWUHquote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Cosmo Gekkie dat kan heel niet.
[..]
per abuis echt waar
Daarom vroeg ik het, droplulquote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:47 schreef Dastan het volgende:
[..]
dat kan per persoon natuurlijk verschillen, autist
mooi pannekoekquote:
quote:
quote:
gewoon nachtje doorhalen en dan vroeg gaan slapen, is het in 1 keer weer goed.quote:
nee nee nee, ik ga om 1 uur slapen en morgen vroeg op, heb het eigenlijk heel drukquote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:53 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
gewoon nachtje doorhalen en dan vroeg gaan slapen, is het in 1 keer weer goed.
vrij, vrij, dat bestaat nietquote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:55 schreef Kaasrol het volgende:
Haha, morgen vrij.
maar ook tandarts, dus kutdag
Die tc.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:56 schreef Ezell het volgende:
Morgen de dag beginnen met een hoorcollege. Vorige week was ik bijna in slaap gevallen... Maar dat kwam ook wel een beetje door de TC.
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:56 schreef Ezell het volgende:
Morgen de dag beginnen met een hoorcollege. Vorige week was ik bijna in slaap gevallen... Maar dat kwam ook wel een beetje door de TC.
Ik had nergens last van. Je moet gewoon je ritme om de nacht heen bouwen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:56 schreef Dastan het volgende:
[..]
Die tc.heeft echt mijn kwaliteit van leven verwoest vorige week
Navelseks.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Shit nu denk ik steeds na over navelseks.
moet jou spreken denk ikquote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Shit nu denk ik steeds na over navelseks.
doe niet stoer dan a zemmelquote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:57 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
[..]
Ik had nergens last van. Je moet gewoon je ritme om de nacht heen bouwen.
heb jij een uitpuilende navel?quote:
ik word altijd automatisch bang als iemand dat zegt tegen me verdommeeequote:
Nee.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
heb jij een uitpuilende navel?
[..]
ik word altijd automatisch bang als iemand dat zegt tegen me verdommeee
wromquote:
JIJJJJJJJquote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
De dag daarna ging gewoon helemaal naar de klote. En toen eindigde zo'n blaadje ook nog bij de servicebalie van school.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:56 schreef Dastan het volgende:
[..]
Die tc.heeft echt mijn kwaliteit van leven verwoest vorige week
Jij kon uitslapen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:57 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
[..]
Ik had nergens last van. Je moet gewoon je ritme om de nacht heen bouwen.
Ik moest van je vader doorgeven dat hij eens nodig met je moet pratenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
heb jij een uitpuilende navel?
[..]
Jij wist tenminste nog bij school te komen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:59 schreef Ezell het volgende:
[..]
De dag daarna ging gewoon helemaal naar de klote. En toen eindigde zo'n blaadje ook nog bij de servicebalie van school.
Godverdommequote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:59 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik moest van je vader doorgeven dat hij eens nodig met je moet praten
Oja, dat blaadje.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:59 schreef Ezell het volgende:
[..]
De dag daarna ging gewoon helemaal naar de klote. En toen eindigde zo'n blaadje ook nog bij de servicebalie van school.
[..]
Jij kon uitslapen.
Ja, dat vind ik ook nog bijzonder. In de trein naar Maastricht via Utrecht Centraal viel ik nog in slaap.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 01:00 schreef Dastan het volgende:
[..]
Jij wist tenminste nog bij school te komen.
maar wat gingen we hardquote:Op dinsdag 15 mei 2012 01:02 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook nog bijzonder. In de trein naar Maastricht via Utrecht Centraal viel ik nog in slaap.
In slaap vallen en dan wakker worden in Groningenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 01:02 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook nog bijzonder. In de trein naar Maastricht via Utrecht Centraal viel ik nog in slaap.
GRONINGENquote:Op dinsdag 15 mei 2012 01:03 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
In slaap vallen en dan wakker worden in Groningen
Maastricht ligt niet in Groningen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 01:03 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
In slaap vallen en dan wakker worden in Groningen
jaloersquote:Op dinsdag 15 mei 2012 01:11 schreef Etsu het volgende:
ik ga leuke jongons hosselen terwijl jullie liggen te slapen
quote:
Wat? Dastan leeft niet meer in het jaar 0?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 08:12 schreef Dastan het volgende:
#rennen naar de #bus
verstuurd vanaf mijn fancy moderne apparaatje
Jawel, verstuurd vanaf zn iStonequote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:55 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Wat? Dastan leeft niet meer in het jaar 0?
likequote:
1 fout teveelquote:
jaquote:
yep, 1 foutje teveelquote:
jaquote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:14 schreef ThaTim het volgende:
Je voelt je dan echt dom he, omdat je dan tussen al die droeftoeters zit.
pas je goed tussenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:14 schreef ThaTim het volgende:
Je voelt je dan echt dom he, omdat je dan tussen al die droeftoeters zit.
i blend in easilyquote:
ja eensquote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:21 schreef ThaTim het volgende:
Praktijk kun je voor zakken, maar als je zakt voor theorie ben je echt 'n idioot.
in juni pasquote:
dan is het niet bijna juni.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
bitch pleasewe zijn nu al op de helft van mei
laten we woensdag gewoon overslaan, puik planquote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
eerst komt hemelvaart jongens, niet zo snel goffedomme
was een grap xdquote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:55 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Wat? Dastan leeft niet meer in het jaar 0?
xpquote:
Ja maar dit keer was ie echt lollig en brengt het bij mensen vast ook nostalgische gevoelens opquote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:16 schreef ThaTim het volgende:
ik zag janpiraat en wist dat er een schijtlollig plaatje/gif gepost was
(no hate you know self one love G)
Oh god golddigger.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Die is mooi.Mag ik die hebben als je dood gaat?
Neequote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Die is mooi.Mag ik die hebben als je dood gaat?
ik heb hem al 8 keer gekeken ondertussenquote:
Nou ja, Etsu danquote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:21 schreef Dastan het volgende:
[..]
Nou nee, ik heb wel wat beters te doen.
Ik neem al mijn spullen mee de oven in.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Sam is als een broer voor me, niks golddigger.
[..]
Gierig.
Ja, ik ben niet Etsu.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:21 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nou ja, Etsu dan
[MLN Kletshonk] #26 Dion & The Belmonts O+
Jeetje, krijg je plasticbrandlucht + barbecuelucht. Hmmhmm.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:21 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik neem al mijn spullen mee de oven in.
En vergeet het gerinkel van de glazen niet. Het wordt een waar festijn. Je mag wel komen kijken en grienen, dat wel.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jeetje, krijg je plasticbrandlucht + barbecuelucht. Hmmhmm.
Gezellig, onder het genot van macaroni natuurlijk.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:23 schreef Dastan het volgende:
[..]
En vergeet het gerinkel van de glazen niet. Het wordt een waar festijn. Je mag wel komen kijken en grienen, dat wel.
Dat wordt een lekker shagluchtje daarquote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:21 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik neem al mijn spullen mee de oven in.
Gaat het deurtje zo weer open, iedereen op slag longkanker.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:24 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Dat wordt een lekker shagluchtje daar
nee hoor, hermetisch dicht all0zquote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:24 schreef Dastan het volgende:
[..]
in een kist is lekkervieze insecten die je lichaam komen opeten.
hmmmmquote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Gezellig, onder het genot van macaroni natuurlijk.
sterke combo tussen lief en geil hequote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:20 schreef leeell het volgende:
[..]
ik heb hem al 8 keer gekeken ondertussen
arya
y u no be mine
Gatverdamme. Het idee alleen al.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Gezellig, onder het genot van macaroni natuurlijk.
ik weet nietquote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:25 schreef Dastan het volgende:
[..]
waarom ben jij zo bang voor aantasting van lichaam wanneer je dood bent?
ik ben verliefdquote:
was ik in seizoen 1 alquote:
ik at ook macaroni vandaagquote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik at vandaag macaroni en moest spontaan aan Dastan, leeell en Jan denken.
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ewquote:
Maar dat was niet op die manier die je zojuist noemde.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Navelseks of plasseks?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:26 schreef Ezell het volgende:
[..]
Maar dat was niet op die manier die je zojuist noemde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |