Navelseks.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Shit nu denk ik steeds na over navelseks.
moet jou spreken denk ikquote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Shit nu denk ik steeds na over navelseks.
doe niet stoer dan a zemmelquote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:57 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
[..]
Ik had nergens last van. Je moet gewoon je ritme om de nacht heen bouwen.
heb jij een uitpuilende navel?quote:
ik word altijd automatisch bang als iemand dat zegt tegen me verdommeeequote:
Nee.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
heb jij een uitpuilende navel?
[..]
ik word altijd automatisch bang als iemand dat zegt tegen me verdommeee
wromquote:
JIJJJJJJJquote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
De dag daarna ging gewoon helemaal naar de klote. En toen eindigde zo'n blaadje ook nog bij de servicebalie van school.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:56 schreef Dastan het volgende:
[..]
Die tc.heeft echt mijn kwaliteit van leven verwoest vorige week
Jij kon uitslapen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:57 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
[..]
Ik had nergens last van. Je moet gewoon je ritme om de nacht heen bouwen.
Ik moest van je vader doorgeven dat hij eens nodig met je moet pratenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
heb jij een uitpuilende navel?
[..]
Jij wist tenminste nog bij school te komen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:59 schreef Ezell het volgende:
[..]
De dag daarna ging gewoon helemaal naar de klote. En toen eindigde zo'n blaadje ook nog bij de servicebalie van school.
Godverdommequote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:59 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik moest van je vader doorgeven dat hij eens nodig met je moet praten
Oja, dat blaadje.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:59 schreef Ezell het volgende:
[..]
De dag daarna ging gewoon helemaal naar de klote. En toen eindigde zo'n blaadje ook nog bij de servicebalie van school.
[..]
Jij kon uitslapen.
Ja, dat vind ik ook nog bijzonder. In de trein naar Maastricht via Utrecht Centraal viel ik nog in slaap.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 01:00 schreef Dastan het volgende:
[..]
Jij wist tenminste nog bij school te komen.
maar wat gingen we hardquote:Op dinsdag 15 mei 2012 01:02 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook nog bijzonder. In de trein naar Maastricht via Utrecht Centraal viel ik nog in slaap.
In slaap vallen en dan wakker worden in Groningenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 01:02 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook nog bijzonder. In de trein naar Maastricht via Utrecht Centraal viel ik nog in slaap.
GRONINGENquote:Op dinsdag 15 mei 2012 01:03 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
In slaap vallen en dan wakker worden in Groningen
Maastricht ligt niet in Groningen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 01:03 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
In slaap vallen en dan wakker worden in Groningen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |