Dit trouwens ook.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Damnnnn in tijden niet zoveel gepost.
yep, was leuk, achteraf teveel jaquote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja alles iedere dag top 2/3, leeeeeeeeellll 1000 posts en dan dan dan 1ste dag vd examens en dan zoiets.
Party op FOK!.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:39 schreef Dastan het volgende:
gezellig toch, we zijn een jaar verder, reden om dat uitgebreid te vieren
best wel hequote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:41 schreef Ezell het volgende:
Er is trouwens ziek veel veranderd het afgelopen jaar.
Hoe dat dan? De grootste veranderingen voor mij zijn eigenlijk alleen dat ik nu in Utrecht studeer, en een hoop mensen wat minder zie.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:44 schreef Ezell het volgende:
Dit jaar toch wel wat meer dan de voorgaande jaren. Voor mij dan.
kijk eensquote:
per abuis echt waarquote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik hoor van peter dat je mijn naam hebt genoemd![]()
Top, kan je kind mooi ons pensioen betalen.quote:
School, werk, vrienden, familie, ikzelf. Zo'n beetje alles eigenlijk.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:46 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Hoe dat dan? De grootste veranderingen voor mij zijn eigenlijk alleen dat ik nu in Utrecht studeer, en een hoop mensen wat minder zie.
dat kan per persoon natuurlijk verschillen, autistquote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:46 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Hoe dat dan? De grootste veranderingen voor mij zijn eigenlijk alleen dat ik nu in Utrecht studeer, en een hoop mensen wat minder zie.
BWUHquote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Cosmo Gekkie dat kan heel niet.
[..]
per abuis echt waar
Daarom vroeg ik het, droplulquote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:47 schreef Dastan het volgende:
[..]
dat kan per persoon natuurlijk verschillen, autist
mooi pannekoekquote:
quote:
quote:
gewoon nachtje doorhalen en dan vroeg gaan slapen, is het in 1 keer weer goed.quote:
nee nee nee, ik ga om 1 uur slapen en morgen vroeg op, heb het eigenlijk heel drukquote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:53 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
gewoon nachtje doorhalen en dan vroeg gaan slapen, is het in 1 keer weer goed.
vrij, vrij, dat bestaat nietquote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:55 schreef Kaasrol het volgende:
Haha, morgen vrij.
maar ook tandarts, dus kutdag
Die tc.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:56 schreef Ezell het volgende:
Morgen de dag beginnen met een hoorcollege. Vorige week was ik bijna in slaap gevallen... Maar dat kwam ook wel een beetje door de TC.
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:56 schreef Ezell het volgende:
Morgen de dag beginnen met een hoorcollege. Vorige week was ik bijna in slaap gevallen... Maar dat kwam ook wel een beetje door de TC.
Ik had nergens last van. Je moet gewoon je ritme om de nacht heen bouwen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:56 schreef Dastan het volgende:
[..]
Die tc.heeft echt mijn kwaliteit van leven verwoest vorige week
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |