Dit topic is speciaal gemaakt voor mensen die net begonnen zijn met hardlopen, of die zich nog thuis voelen hier . Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of C25K: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over je voortgang, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen . ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Er zijn 3 verschillende hardlooptopics gaande: [LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners : Specifiek bedoelt voor mensen die hardlopen gebruiken om bv af te vallen, over de kleding te praten etc. Tevens zijn we allemaal recent begonnen met hardlopen [SPT] Topicreeks: Hardlopen voor beginners : Voor de hardlopers die hardlopen werkelijk als een sport zien maar die wel net begonnen zijn. [SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers : Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.
Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Tevens zijn we een Fok! Endomondo team begonnen! Dus gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Diverse links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Apps voor op telefoons
SPOILER: Mensen die o.a. hier posten
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
SPOILER: 2012 Challenge
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze OP vind je hier
Op maandag 14 mei 2012 23:35 schreef MrGuma het volgende: Vandaag toch echt m'n limiet gevonden. Wilde eigenlijk 2x6x3 en 2x3x2 minuten lopen maar helaas niet lukt. Eindigde uiteindelijk met 1x 6 minuten, 1x 4 minuten en 1x 3 minuten.
Was dit je eerste keer lopen überhaupt? Of hoe zit 't?
Welkom trouwens
Ben nog zeker een noob ja! Heb nu in totaal 3x gerend en elke keer probeerde ik m'n grens nog even te vinden (gebruik dus het schema van runinfo). Denk dat ik die nu wel heb gevonden; en toen ik dit topic zag heb ik het natuurlijk meteen aangeklikt
En prima. Gewoon de volgende keer nog een keer die grens opzoeken, en dan de keer erna eroverheen. Af en toe wat gelijk blijven qua loopstukken, en dan er weer overheen! Maar je hebt een mooi schema, dus dat komt vast goed. Heb je wel goede schoenen?
Is in dezelfde plaats waar ik de HM wil gaan doen in oktober. Wel een leuke manier om het terrein te verkennen. Heb me voor beide nog niet ingeschreven (wilde even zien hoe het met de spier ging die mij wat weerhield te gaan lopen), maar nu het weer zo lekker gaat wil ik echt eens aan wat evenementen mee gaan doen. 10K in september moet een éitje zijn, dus om de afstand hoef ik 't niet te laten.
Ik hoop van harte dat je 't echt leuk gaat vinden. Toen ik begon deed ik 't ook om af te gaan vallen, niet omdat ik 't leuk vond. Het hielp bij het afvallen, maar de bonus was dat ik 't ook nog 's leuk ging vinden!
Zet 'm op!
en ik heb het ideale jasje net gevonden:
Alleen is hij 32gbp even kijken of ik dat kan missen morgen.
Vanavond de eerste les van Renate 5-10km gelopen. Toen ik met de les klaar was, voelde ik me toch nog niet voldaan. Dus heb ik er nog een aantal steigeruhnen achteraan gedaan
Hieronder mijn speed, op het begin was Runkeeper er niet helemaal bij, dus die daling is ff onzin. Tot de 2,5km ongeveer tussen de 7 en 9km/u gelopen. Met de steigeruhnen ongeveer 15km/u
Stefan Ik vind het hardlopen zelf ook niet leuk, maar het goede gevoel dat je ervan krijgt achteraf wel. En dat werkt verslavend ofzo
In het Vondelpark waar ik m'n rondjes loop lopen er zoveel hardlopers dat het bijna een dagtaak zou zijn om iedereen te groeten. Ik zie echt niemand groeten daar. Ik ben wel blij met al die hardlopers, zo schaam ik me minder, ik ben 1 van de vele hoewel ik nooit iemand inhaal en altijd ingehaald wordt
Ziggy played guitar Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende: De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
Ziggy played guitar Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende: De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen' 'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder' 'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
als ik jou was zou ik focussen op afstand, niet snelheid
dt probeer ik haar ook af en toe wijs te maken...maar eigenwijs
Maar je moet natuurlijk niet vergeten dat DJMO een behoorlijk stevig doel voor ogen heeft en als ze dit wil halen heeft ze weinig keus dan "enigzins geforceert" te trainen
Maar dat geforceerde trainen gaat tot nu toe, in mijn opinie boven verwachting goed. Ik denk dat doorzettingsvermogen en strijdlust ook een belangrjke factor zijn die haar helpen.
Net zoals bij MoBlo tijdens haar eerste rondjes door het park in Arnhem, doorzettingsvermogen is alles
[ Bericht 11% gewijzigd door rechtsedirecte op 15-05-2012 02:52:54 ]
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen' 'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder' 'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
hahaha, heb nu dat beeld voor me van een vrolijk dartelende mevrouw met een stralende glimlach op haar gezicht.
Buiten het feit dat ik nooit,maar dan ook nooit een andere loper tegenkom ben ik meer het type Forest Gump als ik loop...blik op oneindig en stug doorlopen
Op dinsdag 15 mei 2012 00:12 schreef Stefan het volgende: Ik heb een tyfushekel aan rennen maar ga meedoen omdat ik wil afvallen en nog meer een hekel heb aan sportscholen
* rechtsedirecte fluistert het wachtwoord van de geheime club in je oor en leert je de secret handshake