Daar heb je dan wel weer je tijd voor genomen hequote:Op maandag 14 mei 2012 23:06 schreef Rucky het volgende:
Ik moest even DJMO's berichtje lezen maar ik ben er weer.
Soms is dat nodig.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:10 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Daar heb je dan wel weer je tijd voor genomen he![]()
De tweede kans om een topic te openen.quote:
MSN smilies.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:37 schreef Pulver het volgende:
Maf ze dan maar, maffemuts.
Slaap lekker (ik mis me SLAAP smilie uit MSN)
Laat maar zien.quote:
Dat wil ik wel, maar ik heb geen idee waar ze staanquote:
Dan wordt het lastig.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:52 schreef Pulver het volgende:
[..]
Dat wil ik wel, maar ik heb geen idee waar ze staan
Ga naar de site van imgur en kies daar voor upload picture. Dan kan je je plaatje selecteren en uploaden. Dan krijg je aan de rechterkant een lijst met url's tezien. Kopier degene die tussen img tags staat. [img]url[/img] hier.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:34 schreef Pulver het volgende:
Hij staat op me berroblad...die heeft geen URL
Ik zie dat het gelukt is.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:44 schreef Pulver het volgende:
Als het goed is hobbelt me lieve smilie al, Rucky.
Met z'n slaapmutsje op, z'n kussen onder zijn arm en zijn slaapdoekje
Het was maar even om te testen Rucky...quote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:47 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik zie dat het gelukt is.Maar voor plaatjes uploaden is imgur het beste voor fok. Ik gebruik hem ook vaak als ik avatars voor fokkers maak.
Ik vind m heel schattig Pulver!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:49 schreef Pulver het volgende:
[..]
Het was maar even om te testen Rucky...
Was al lastig genoeg om hem te vinden, omdat ie een id2 extensie had.
Moet je ook maar net op komen.
Maar vind je het geen lief dingetje?
Hij is zeker leuk.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:49 schreef Pulver het volgende:
[..]
Het was maar even om te testen Rucky...
Was al lastig genoeg om hem te vinden, omdat ie een id2 extensie had.
Moet je ook maar net op komen.
Maar vind je het geen lief dingetje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |