Daar heb je dan wel weer je tijd voor genomen hequote:Op maandag 14 mei 2012 23:06 schreef Rucky het volgende:
Ik moest even DJMO's berichtje lezen maar ik ben er weer.
Soms is dat nodig.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:10 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Daar heb je dan wel weer je tijd voor genomen he![]()
De tweede kans om een topic te openen.quote:
MSN smilies.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:37 schreef Pulver het volgende:
Maf ze dan maar, maffemuts.
Slaap lekker (ik mis me SLAAP smilie uit MSN)
Laat maar zien.quote:
Dat wil ik wel, maar ik heb geen idee waar ze staanquote:
Dan wordt het lastig.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:52 schreef Pulver het volgende:
[..]
Dat wil ik wel, maar ik heb geen idee waar ze staan
Ga naar de site van imgur en kies daar voor upload picture. Dan kan je je plaatje selecteren en uploaden. Dan krijg je aan de rechterkant een lijst met url's tezien. Kopier degene die tussen img tags staat. [img]url[/img] hier.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:34 schreef Pulver het volgende:
Hij staat op me berroblad...die heeft geen URL
Ik zie dat het gelukt is.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:44 schreef Pulver het volgende:
Als het goed is hobbelt me lieve smilie al, Rucky.
Met z'n slaapmutsje op, z'n kussen onder zijn arm en zijn slaapdoekje
Het was maar even om te testen Rucky...quote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:47 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik zie dat het gelukt is.Maar voor plaatjes uploaden is imgur het beste voor fok. Ik gebruik hem ook vaak als ik avatars voor fokkers maak.
Ik vind m heel schattig Pulver!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:49 schreef Pulver het volgende:
[..]
Het was maar even om te testen Rucky...
Was al lastig genoeg om hem te vinden, omdat ie een id2 extensie had.
Moet je ook maar net op komen.
Maar vind je het geen lief dingetje?
Hij is zeker leuk.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:49 schreef Pulver het volgende:
[..]
Het was maar even om te testen Rucky...
Was al lastig genoeg om hem te vinden, omdat ie een id2 extensie had.
Moet je ook maar net op komen.
Maar vind je het geen lief dingetje?
Als je wil, mag je me fiets wel lenen, die gebruik ik toch nietquote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:55 schreef YskaFredriksson het volgende:
Oeh volgende week vakantiegeld.. ik hoor running shoes!!! Anders houd ik Mo nooit bij natuurlijk!
Ik heb een racefiets :p maar ik heb mezelf ingeschreven voor de 4 mijl zodat ik me DJMO kan meelopen. Ik doe alleen niet aan hardlopen. Het lijkt me verstandig dat ik dus wel ga trainn.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:59 schreef Pulver het volgende:
[..]
Als je wil, mag je me fiets wel lenen, die gebruik ik toch niet
Haha leuk!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 01:18 schreef Pulver het volgende:
Doe je het nog altijd beter dan ik.
Ik heb (vrijwel) altijd zittend werk gehad, en mijn lichaamsbeweging bestaat uit van en naar de auto lopen
Rennen kan ik dus wel helemaal vergeten. Maar dat komt misschien ook doordat ik teveel vitamine N tot me neem
Oh, en ik vroeg me af of ik me smilie datzelfde maskertje wat je ophebt op kon zetten, maar dat moest even snel. Maar dan krijgt ie een zwarte boombox achtergrond
[ afbeelding ]
Jij had van die mooie en geschikte laarsen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:55 schreef YskaFredriksson het volgende:
Oeh volgende week vakantiegeld.. ik hoor running shoes!!! Anders houd ik Mo nooit bij natuurlijk!
Dan is het goed.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 01:32 schreef Pulver het volgende:
ik woon ver genoeg, mij hoort ze toch niet.
framehoogte? en wat voor fiets? atb/mtb/racefiets? ik zoek nog wel een vergelijkbaar iets om crosstraining te gaan doen voor de marathon ...quote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:59 schreef Pulver het volgende:
[..]
Als je wil, mag je me fiets wel lenen, die gebruik ik toch niet
Ga jij eens even heel snel terug je bed in om te gaan slapen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 01:35 schreef DJMO het volgende:
[..]
framehoogte? en wat voor fiets? atb/mtb/racefiets? ik zoek nog wel een vergelijkbaar iets om crosstraining te gaan doen voor de marathon ...
quote:
Je moet hem ook bovenop de dekens leggen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 01:43 schreef Pulver het volgende:
Ik kan niet vanuit me bed internetten hoor.
Me laptop is al m'n tweede verwarming in huis, die moet ik echt niet in de dekens leggen.
Heel goed Einsteinquote:Op dinsdag 15 mei 2012 01:48 schreef Rucky het volgende:
[..]
Je moet hem ook bovenop de dekens leggen.
De brandweer kwam hier net in volle vaart langs dus ik heb ze naar je door gestuurd.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 01:51 schreef Pulver het volgende:
[..]
Heel goed Einstein![]()
Maar dan sluit ie nog steeds al die hoovercrafts aan de onderkant af
Sloop de batterij eruit.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 02:03 schreef DJMO het volgende:
im bed ligt met twee Wakkere kids en een piepende rookmelder...
Je zou kunnen proberen het vuur te dovenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 02:03 schreef DJMO het volgende:
im bed ligt met twee Wakkere kids en een piepende rookmelder...
Of heter stoken zodat het niet meer rookt.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 02:06 schreef Pulver het volgende:
[..]
Je zou kunnen proberen het vuur te doven
Dat is iets waarvoor je op je donder kan krijgen.quote:
Werk ze, ik ben ook alweer bijna op mijn werk.quote:
Hier zat het vanmorgen ook al tegen, Mogguh dan.quote:
I heff speziul forces! Hij lag op de mat vanochtendquote:Op maandag 14 mei 2012 08:49 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ik voel het aan mijn water, die brief valt morgen op de mat
Nou, nou, nou wat een straf.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 09:10 schreef DJMO het volgende:
bij gebrek aan kaas zit ik uit nijd aan vier boterhammen met een uitsmijter ham atm
Creepy.. is jouw water ingestraald?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 09:06 schreef YskaFredriksson het volgende:
Uit het belastingtopic
[..]
I heff speziul forces! Hij lag op de mat vanochtendaaaaaaaah ik ben goed! Hoe tof is dat, k heb het echt goed voorspelt!
Het is gewoon eng.quote:
Kon ik eindelijk een fipo scoren werkt de fp niet meer dus voor mij is de wereld nu vergaan..quote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:55 schreef DJMO het volgende:
we zijn veilig!
'Wereld vergaat helemaal niet'
is al gemeldquote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:05 schreef Rucky het volgende:
[..]
Kon ik eindelijk een fipo scoren werkt de fp niet meer dus voor mij is de wereld nu vergaan..![]()
Dan maar even lunchen.
Goedemorgen allemaalquote:Op dinsdag 15 mei 2012 07:19 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dat is iets waarvoor je op je donder kan krijgen.
Tvp staat voor terug vindt post. Als je een topic wou volgen zonder actief mee te doen dan plaatste je een berichtje met tvp erin. Daardoor komt het topic in je actieve lijst en dan kan je hem makkelijk terug vinden.
Tegenwoordig is er een volgknop. Als je daar op klikt komt het topic ook in je actieve lijst.
En een goede morgen allemaal.
Jij ook een goede middag.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:40 schreef Egberts het volgende:
[..]
Goedemorgen allemaal
Ik misbruikte de tvp om te zien tot hoe ver ik terug moest lezen :-P
hier is het nog pas acht uur ;-)quote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:47 schreef Rucky het volgende:
[..]
Jij ook een goede middag.
En ik heb je niet op raport geslingerd, dus je hebt niets te vrezen.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |