dm.fok.nlquote:Op maandag 14 mei 2012 21:23 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Niet jouw gesprek dus niet jouw zorg
quote:Op maandag 14 mei 2012 21:27 schreef Trollscience het volgende:
foto's van ov op facebook word er helemaal nat van
pics?quote:Op maandag 14 mei 2012 21:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
Godver, die quin heeft zo'n geile blik
van die zaadvragende oogjesquote:Op maandag 14 mei 2012 21:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
het is 5x erger in de serie.
zij lijkt op die eene van housequote:Op maandag 14 mei 2012 21:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
het is 5x erger in de serie.
hou ook van jou babbbyquote:
Nopequote:Op maandag 14 mei 2012 21:45 schreef ChocolateJesus. het volgende:
Is ted die moeder al tegengekomen?
jij mag die van mij wel aaienquote:
Geschoren of ongeschoren?quote:Op maandag 14 mei 2012 21:59 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik wil dimens z'n wangetjes ook wel aaien
quote:Op maandag 14 mei 2012 22:03 schreef Dimens het volgende:
[..]
Inderdaad. Dat vond ik ook zo fijn bij Spouwer.
Jij hebt spouwer geaaid?quote:Op maandag 14 mei 2012 22:03 schreef Dimens het volgende:
[..]
Inderdaad. Dat vond ik ook zo fijn bij Spouwer.
Ja.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
Is het wel geaaid? als ik geaait typ komt er een rood kronkel streepje onder.
geaaid staat zo raarquote:Op maandag 14 mei 2012 22:06 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ja.
Je hebt (stam+t) geaaid ("i" in 't kopfschip. Nee? Een d)
welk filmpje?quote:Op maandag 14 mei 2012 22:13 schreef Dimens het volgende:
Ik vind dat die meid van dat filmpje een boete moet krijgen. Seks in het openbaar mag gewoon niet.
Je noemde mij zonder aanleiding idioot in DM.quote:
Je bent dus in een 1 april grap getrapt?quote:Op maandag 14 mei 2012 23:16 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Je noemde mij zonder aanleiding idioot in DM.
Ja, en mijn 1 april grap was dat ik je bande van DM.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:18 schreef Dimens het volgende:
[..]
Je bent dus in een 1 april grap getrapt?
Okéquote:Op maandag 14 mei 2012 23:19 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ja, en mijn 1 april grap was dat ik je bande van DM.
Dat weten alleen de eckte bazen.quote:
Oeh een onderzoek, moet ik bang zijn?quote:
wat waar waarom?quote:
Zet Arrow Jazz FM aan.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:04 schreef Unfckingtitled het volgende:
Meh, ben 2u geleden in slaap gevallen. Nu klaarwakker.
nachtje doorhalen een optie?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:04 schreef Unfckingtitled het volgende:
Meh, ben 2u geleden in slaap gevallen. Nu klaarwakker.
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:05 schreef Dimens het volgende:
[..]
Zo'n programma Lesboos of zo en toen liet een van die vrouwen een kut scheet.
Trusten.quote:
Neh, zo maar gewoon met ipod op in slaap vallenquote:
Nee, want morgen weer werkenquote:
Zet Arrow Jazz FM op je iPod.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:10 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Neh, zo maar gewoon met ipod op in slaap vallen
[..]
Nee, want morgen weer werken
Oh, doe morgen wel ofzoquote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:13 schreef Dimens het volgende:
[..]
Naar de App store en daar zoeken naar Arrow Jazz Fm.
Ik weenie hoequote:
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:17 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik weenie hoeik snap niks van dat ding
Ik heb itunes nog niet eens op mn laptopquote:
Jaquote:
Gewoon op je iPod? Of ben ik nu in de war en heb je geen iPod touch?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:23 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik heb itunes nog niet eens op mn laptop
Warm lepeltje lepeltje liggen?quote:Jadusseh, nu weet je het. Ik ga alvast naar bed, zie je zo
Nee nanoquote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:27 schreef Dimens het volgende:
[..]
Gewoon op je iPod? Of ben ik nu in de war en heb je geen iPod touch?
[..]
Warm lepeltje lepeltje liggen?
Oh ja nee dan kan het inderdaad niet. Had ik kunnen weten.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:28 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Nee nano2e generatie volgens mij
Ik zou zachtjes je buik strelen.quote:En ja, gaarne!
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:31 schreef Dimens het volgende:
[..]
Oh ja nee dan kan het inderdaad niet. Had ik kunnen weten.
[..]
Ik zou zachtjes je buik strelen.
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:36 schreef Dimens het volgende:
[..]
En je daarna alle hoeken van de kamer laten zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bacon pancakes, makin' bacon pancakes. Take some bacon and I'll put it in a pancake.
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 04:57 schreef ChocolateJesus. het volgende:
Te lui om verder te gaan, het heeft allemaal geen zin meer. Het leven is zo grijs en deprimerend, zo droevig en en... andere dingen die daar op lijken. Vaarwel grote boze wereld, vaarwel. Ik zal je niet missen, houdoe.Wat dat je afscheidsbrief?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]![]()
Wat is er dan gebeurd met je behaarde buurman?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 05:01 schreef ChocolateJesus. het volgende:
Kan niet verder zonder mijn behaarde buurman. Wil niet verder.
ripquote:Op dinsdag 15 mei 2012 05:02 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Wat is er dan gebeurd met je behaarde buurman?
Jeah ik kon niet slapen dus ga denk ik in 1keer door zoquote:
Moet je doen jongequote:Op dinsdag 15 mei 2012 05:03 schreef smitjew het volgende:
[..]
Jeah ik kon niet slapen dus ga denk ik in 1keer door zo
Hoe laat heb je examen?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 06:13 schreef Dromenvangertje het volgende:
Lekker vroeg wakker om nog even het boek door te lezen
Komt wel goedquote:Op dinsdag 15 mei 2012 06:31 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ogod ik lees overal op internet dat de examens dit jaar moeilijk zijn. Heb ik weer
Oh dat is wel kutquote:Op dinsdag 15 mei 2012 06:43 schreef Dromenvangertje het volgende:
Hoop het maar.. zodra ik de eerste achter de rug heb valt het wel weer mee denk ik. Ik stress me iig niet dood en ben gewoon nog wel rustig.
Ik heb zo'n druk dat ik moet slagen dit jaar.. want anders moet ik van school af
http://www.tweedekamer.nl(...)amendementsrecht.jspquote:Op dinsdag 15 mei 2012 07:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
Kan iemand mij uitleggen wat het recht amendement en het recht van interpellatie betekend?
Neuh. Het aantal zeikende pubers is dit jaar weer gestegen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 06:31 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ogod ik lees overal op internet dat de examens dit jaar moeilijk zijn. Heb ik weer
Ja maar de exameneisen zijn ook echt strenger gewordenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 07:22 schreef Dimens het volgende:
[..]
Neuh. Het aantal zeikende pubers is dit jaar weer gestegen.
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 07:29 schreef Dromenvangertje het volgende:
ik zit een oefentoets te maken en ik was zo in de war bij 1 vraag.. bleek hij toch nog goed te zijn toen ik hem op het laatste moment verbeterde.
Ik zat gewoon hard op 'OHMYGOD' te schreeuwen.![]()
Prachtig gevoel.
draaien ze muziek op mtv dan?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 07:43 schreef Dimens het volgende:
Alweer een nummer op MTV die een paar minuten geleden al op was.
welk vak moet je?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 07:46 schreef Dromenvangertje het volgende:
Aii, op dit proefexamen had ik een 6,1.. op die andere had ik een 8.
Dan is het maar hopen dat ik daar tussen iets haal straks..
aah, moet te doen zijn.quote:
Bij het Camp Davidakkoord erkende Egypte het bestaansrecht van Israël. Als tegenprestatie kreeg Egypte de Sinaïwoestijn terug, die Israël sinds 1967 bezet had. Het Camp Davidakkoord voorzag in autonomie (een vorm van zelfbestuur) voor de Palestijnen. Sadats daad werd hem door de andere Arabische landen niet in dank afgenomen; Egypte werd uit de Arabische Liga verstoten en Sadat moest de erkenning van Israël in 1981 bekopen met zijn leven. Ook de Palestijnen verwierpen het akkoord. In plaats van 'autonomie' wilden zij een zelfstandige Palestijnse staat.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 07:48 schreef Dromenvangertje het volgende:
Iemand die iets weet over het Camp David akkoord? Ik weet alleen dat de VS samen wou werken met egypte en israel omdat egypte goed voor de welvaart in het land zou zijn en omdat israel werd bemoemd als staat voor de joden ofzo
Hier snap ik dus niks van hé, ik dacht dat iemand het met eigen woorden kon uitleggen want ik kan het zelf ook wel opzoeken op internet.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 07:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Bij het Camp Davidakkoord erkende Egypte het bestaansrecht van Israël. Als tegenprestatie kreeg Egypte de Sinaïwoestijn terug, die Israël sinds 1967 bezet had. Het Camp Davidakkoord voorzag in autonomie (een vorm van zelfbestuur) voor de Palestijnen. Sadats daad werd hem door de andere Arabische landen niet in dank afgenomen; Egypte werd uit de Arabische Liga verstoten en Sadat moest de erkenning van Israël in 1981 bekopen met zijn leven. Ook de Palestijnen verwierpen het akkoord. In plaats van 'autonomie' wilden zij een zelfstandige Palestijnse staat.
Ik heb een emmer boven mijn bed gehangen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 07:51 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Normaal zijn die dingen andersom, mja
wat wil je weten dan?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 07:51 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Hier snap ik dus niks van hé, ik dacht dat iemand het met eigen woorden kon uitleggen want ik kan het zelf ook wel opzoeken op internet.
Nee laatmaar, ik weet al wel genoeg denk ik. Hoop dat ze veel gaan vragen over de tweede wereldoorlog periode, daar kan ik mijn punten mee halen.quote:
okequote:Op dinsdag 15 mei 2012 07:56 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nee laatmaar, ik weet al wel genoeg denk ik. Hoop dat ze veel gaan vragen over de tweede wereldoorlog periode, daar kan ik mijn punten mee halen.
Ik sluit het boek en ik zie het wel.
Lucky you.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 07:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oke
ik had geschiedenis niet als examenvak, dus heb geen idee. volgens mij heb ik bij geschiedenis ook nooit iets over het midden oosten gehad
dat gebeurde na mn eindexamenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 08:01 schreef Dromenvangertje het volgende:
Wij krijgen zelfs nog vragen over 9/11 2001 en terrorisme
Ja ofc, het is geschiedenis.. maar alsnog wel te vroeg om in de boeken te zetten.
ruilen?quote:
Noooo. Ik heb nu nederlands, engels, biologie, aardrijkskunde, kunstvakken en geschiedenis. Pretpakket jeej.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 08:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat gebeurde na mn eindexamen
[..]
ruilen?
ik had Nederlands, engels, duits, wiskunde A en B, scheikunde, natuurkunde en biologie
en bij mij was vwoquote:Op dinsdag 15 mei 2012 08:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Noooo. Ik heb nu nederlands, engels, biologie, aardrijkskunde, kunstvakken en geschiedenis. Pretpakket jeej.
werktuigbouw in duitsland.quote:
En in welke richting heb je hbo gedaan?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 08:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
werktuigbouw in duitsland.
maar na een half jaar gestopt en naar hbo gegaan.
vond de uni niks voor mij
ook werktuigbouw, maar dan de commerciële richtingquote:Op dinsdag 15 mei 2012 08:16 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
En in welke richting heb je hbo gedaan?
Wat ben je uiteindelijk geworden met die opleiding? Werktuigbouwkunde lijkt me ook wel interessant.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 08:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ook werktuigbouw, maar dan de commerciële richting
Heel veel succes!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 08:20 schreef Dromenvangertje het volgende:
Nou ik ga naar c1000 om monster te halen en dan naar examen
Duim voor me.
gadverquote:Op dinsdag 15 mei 2012 08:20 schreef Dromenvangertje het volgende:
Nou ik ga naar c1000 om monster te halen en dan naar examen
Duim voor me.
nou, met werktuigbouw kun je heel veel verschillende dingen. ligt er natuurlijk aan wat je zelf wilt en welke afstudeerrichting je kiest.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 08:21 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Wat ben je uiteindelijk geworden met die opleiding? Werktuigbouwkunde lijkt me ook wel interessant.
[..]
Heel veel succes!
Gaat je vast lukken
Ja snap ik, wat doet een calculator precies?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 08:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nou, met werktuigbouw kun je heel veel verschillende dingen. ligt er natuurlijk aan wat je zelf wilt en welke afstudeerrichting je kiest.
ik ben nu calculator, maar dat is nog niet echt wat ik wil. maar goed veel bedrijven willen mensen met werkervaring en met de economische crisis die er nog steeds is vind ik het al lang prima dat ik een vaste baan heb
proberen werk binnen te halenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 08:31 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ja snap ik, wat doet een calculator precies?
Ah oke, als je je werk goed doet en je dus veel klanten binnenhaalt heb je dan ook een soort van bonus regeling?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 08:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
proberen werk binnen te halen
uitrekenen wat een werk kost, prijzen opvragen bij leveranciers, offertes maken, werkopnames, overleg met klanten enz enz
die regeling zal er vast ook bij sommige bedrijven zijn, maar bij ons niet.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 08:39 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ah oke, als je je werk goed doet en je dus veel klanten binnenhaalt heb je dan ook een soort van bonus regeling?
en 28 mei dan?quote:
tuurlijk, want vrije dag, pinkpop, pinkstertoernooien enzquote:
Oh, maar ik vier nooit pinksterrenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tuurlijk, want vrije dag, pinkpop, pinkstertoernooien enz
Ik had ergens de vage, schrale hoop dat iedereen wel wist dat de dag erna er ook bij hoort.quote:
nederland tegen engeland (dames handbalquote:
Bohh, goed dat je het zegtquote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nederland tegen engeland (dames handbal)
vandaag ook al, maar denk dat ik morgen ga kijkenquote:
Op welk net kan je dat kijken?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vandaag ook al, maar denk dat ik morgen ga kijken
niet waarschijnlijk..quote:
hoe gaat het met jou?quote:
und, eerste 10 binnen?quote:
Als het goed is moet de uitwerking er nu op staanquote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:29 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ging wel goed an sich. Vraag me af wanneer hij op internet staat zodat ik mijn cijfer kan berekenen.
Heb wel een 7 denk ik.
goedgoedquote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:27 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Goed goed, und met jou?
[..]
Hoe ging het?
goedzo, volhouden zo,quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:29 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ging wel goed an sich. Vraag me af wanneer hij op internet staat zodat ik mijn cijfer kan berekenen.
Heb wel een 7 denk ik.
en dat heb je ook opgeschreven?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:34 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik ging middenin het examen helemaal stuk om mezelf trouwens.
Er was een vraag met een bron, op de bron was een Engelse soldaat te zien ( volgens mij, herkende het uniform niet goed ) met daarop een rekening voor de nazi's ( Hitler )
De vraag was wat er op die rekening kon staan..
Er stond al geschreven: Verwoestingen, en je moest er zelf iets bij bedenken.
Dus ik met m'n domme kop schrijf op: Gasrekening.
HIIHAHAHOHO ik moest zo hard lachen om mezelf.
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:34 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik ging middenin het examen helemaal stuk om mezelf trouwens.
Er was een vraag met een bron, op de bron was een Engelse soldaat te zien ( volgens mij, herkende het uniform niet goed ) met daarop een rekening voor de nazi's ( Hitler )
De vraag was wat er op die rekening kon staan..
Er stond al geschreven: Verwoestingen, en je moest er zelf iets bij bedenken.
Dus ik met m'n domme kop schrijf op: Gasrekening.
HIIHAHAHOHO ik moest zo hard lachen om mezelf.
quote:
het valt wel opquote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:36 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ogod, energy is echt niet goed voor mij. Heb al weer hartkloppingen en ik kan niet stil zitten.
dat is toch juist alleen maar goed?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:36 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ogod, energy is echt niet goed voor mij. Heb al weer hartkloppingen en ik kan niet stil zitten.
Hartkloppingen is niet echt iets goeds.quote:
omdat je ergens op wachtquote:
prioriteiten stellen, je gezondheid of je diplomaquote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:40 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Hartkloppingen is niet echt iets goeds.
Mja, nu kan ik wel beter leren voor nederlands en kunstvakken morgen.
Moeilijk.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:42 schreef Roburtt het volgende:
[..]
prioriteiten stellen, je gezondheid of je diploma
Je hebt maar van 09:00 tot 11:00. Als je dan niet klaar bent heb je pech.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:45 schreef pimmetje2010 het volgende:
Je bent trouwens wel erg snel klaar DV
Wij zaten daar meestal 3 uur aan een examen en al die tijd had je ook echt nodig
gezondheid is overratedquote:
ik betaal een godsvermogen aan zorgverzekering.quote:
probleem opgelostquote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik betaal een godsvermogen aan zorgverzekering.
anderen mogen zich over mijn gezondheid druk maken
ja man want dat is leukquote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:48 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Huilen, ga MS painten of patience doen
is vast geblokt.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:49 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Wat moet je anders doen, habbo?
haha het doet hetquote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:53 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dat weet je pas als je het probeert.
Nee, mijn wow account was vanochtend geblokkeerd maar ik ontvang net een email dat het weer kanquote:
lueke heh xdquote:
helft van de foto is eraf, erboven hangt een negert met zn swans te heienquote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:06 schreef Dromenvangertje het volgende:
[ afbeelding ]
Ik lig ook altijd zo als ik foto's maak. wtf man
Hoe laat moet je?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:11 schreef Dromenvangertje het volgende:
Hartkloppingen beginnen, als ik niet om de 5min reageer moet je ambulance bellen. aub
Oh heb examen al gehad. Ging wel goed. Maar heb energy gehad en daar krijg ik altijd ineens teveel energie van dat m'n hart niet aan kan.quote:
Mooi! Welk examen? Ik begon met Nederlands dacht ikquote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:13 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Oh heb examen al gehad. Ging wel goed. Maar heb energy gehad en daar krijg ik altijd ineens teveel energie van dat m'n hart niet aan kan.
ik zou dr sowieso doenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:06 schreef Dromenvangertje het volgende:
[ afbeelding ]
Ik lig ook altijd zo als ik foto's maak. wtf man
Geschiedenis, NL heb ik morgenmiddag.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mooi! Welk examen? Ik begon met Nederlands dacht ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |