Neh, zo maar gewoon met ipod op in slaap vallenquote:
Nee, want morgen weer werkenquote:
Zet Arrow Jazz FM op je iPod.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:10 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Neh, zo maar gewoon met ipod op in slaap vallen
[..]
Nee, want morgen weer werken
Oh, doe morgen wel ofzoquote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:13 schreef Dimens het volgende:
[..]
Naar de App store en daar zoeken naar Arrow Jazz Fm.
Ik weenie hoequote:
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:17 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik weenie hoeik snap niks van dat ding
Ik heb itunes nog niet eens op mn laptopquote:
Jaquote:
Gewoon op je iPod? Of ben ik nu in de war en heb je geen iPod touch?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:23 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik heb itunes nog niet eens op mn laptop
Warm lepeltje lepeltje liggen?quote:Jadusseh, nu weet je het. Ik ga alvast naar bed, zie je zo
Nee nanoquote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:27 schreef Dimens het volgende:
[..]
Gewoon op je iPod? Of ben ik nu in de war en heb je geen iPod touch?
[..]
Warm lepeltje lepeltje liggen?
Oh ja nee dan kan het inderdaad niet. Had ik kunnen weten.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:28 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Nee nano2e generatie volgens mij
Ik zou zachtjes je buik strelen.quote:En ja, gaarne!
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:31 schreef Dimens het volgende:
[..]
Oh ja nee dan kan het inderdaad niet. Had ik kunnen weten.
[..]
Ik zou zachtjes je buik strelen.
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:36 schreef Dimens het volgende:
[..]
En je daarna alle hoeken van de kamer laten zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bacon pancakes, makin' bacon pancakes. Take some bacon and I'll put it in a pancake.
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 04:57 schreef ChocolateJesus. het volgende:
Te lui om verder te gaan, het heeft allemaal geen zin meer. Het leven is zo grijs en deprimerend, zo droevig en en... andere dingen die daar op lijken. Vaarwel grote boze wereld, vaarwel. Ik zal je niet missen, houdoe.Wat dat je afscheidsbrief?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |