Wat is er dan gebeurd met je behaarde buurman?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 05:01 schreef ChocolateJesus. het volgende:
Kan niet verder zonder mijn behaarde buurman. Wil niet verder.
ripquote:Op dinsdag 15 mei 2012 05:02 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Wat is er dan gebeurd met je behaarde buurman?
Jeah ik kon niet slapen dus ga denk ik in 1keer door zoquote:
Moet je doen jongequote:Op dinsdag 15 mei 2012 05:03 schreef smitjew het volgende:
[..]
Jeah ik kon niet slapen dus ga denk ik in 1keer door zo
Hoe laat heb je examen?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 06:13 schreef Dromenvangertje het volgende:
Lekker vroeg wakker om nog even het boek door te lezen
Komt wel goedquote:Op dinsdag 15 mei 2012 06:31 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ogod ik lees overal op internet dat de examens dit jaar moeilijk zijn. Heb ik weer
Oh dat is wel kutquote:Op dinsdag 15 mei 2012 06:43 schreef Dromenvangertje het volgende:
Hoop het maar.. zodra ik de eerste achter de rug heb valt het wel weer mee denk ik. Ik stress me iig niet dood en ben gewoon nog wel rustig.
Ik heb zo'n druk dat ik moet slagen dit jaar.. want anders moet ik van school af
http://www.tweedekamer.nl(...)amendementsrecht.jspquote:Op dinsdag 15 mei 2012 07:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
Kan iemand mij uitleggen wat het recht amendement en het recht van interpellatie betekend?
Neuh. Het aantal zeikende pubers is dit jaar weer gestegen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 06:31 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ogod ik lees overal op internet dat de examens dit jaar moeilijk zijn. Heb ik weer
Ja maar de exameneisen zijn ook echt strenger gewordenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 07:22 schreef Dimens het volgende:
[..]
Neuh. Het aantal zeikende pubers is dit jaar weer gestegen.
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 07:29 schreef Dromenvangertje het volgende:
ik zit een oefentoets te maken en ik was zo in de war bij 1 vraag.. bleek hij toch nog goed te zijn toen ik hem op het laatste moment verbeterde.
Ik zat gewoon hard op 'OHMYGOD' te schreeuwen.![]()
Prachtig gevoel.
draaien ze muziek op mtv dan?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 07:43 schreef Dimens het volgende:
Alweer een nummer op MTV die een paar minuten geleden al op was.
welk vak moet je?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 07:46 schreef Dromenvangertje het volgende:
Aii, op dit proefexamen had ik een 6,1.. op die andere had ik een 8.
Dan is het maar hopen dat ik daar tussen iets haal straks..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |