en bij mij was vwoquote:Op dinsdag 15 mei 2012 08:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Noooo. Ik heb nu nederlands, engels, biologie, aardrijkskunde, kunstvakken en geschiedenis. Pretpakket jeej.
werktuigbouw in duitsland.quote:
En in welke richting heb je hbo gedaan?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 08:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
werktuigbouw in duitsland.
maar na een half jaar gestopt en naar hbo gegaan.
vond de uni niks voor mij
ook werktuigbouw, maar dan de commerciële richtingquote:Op dinsdag 15 mei 2012 08:16 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
En in welke richting heb je hbo gedaan?
Wat ben je uiteindelijk geworden met die opleiding? Werktuigbouwkunde lijkt me ook wel interessant.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 08:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ook werktuigbouw, maar dan de commerciële richting
Heel veel succes!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 08:20 schreef Dromenvangertje het volgende:
Nou ik ga naar c1000 om monster te halen en dan naar examen
Duim voor me.
gadverquote:Op dinsdag 15 mei 2012 08:20 schreef Dromenvangertje het volgende:
Nou ik ga naar c1000 om monster te halen en dan naar examen
Duim voor me.
nou, met werktuigbouw kun je heel veel verschillende dingen. ligt er natuurlijk aan wat je zelf wilt en welke afstudeerrichting je kiest.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 08:21 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Wat ben je uiteindelijk geworden met die opleiding? Werktuigbouwkunde lijkt me ook wel interessant.
[..]
Heel veel succes!
Gaat je vast lukken
Ja snap ik, wat doet een calculator precies?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 08:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nou, met werktuigbouw kun je heel veel verschillende dingen. ligt er natuurlijk aan wat je zelf wilt en welke afstudeerrichting je kiest.
ik ben nu calculator, maar dat is nog niet echt wat ik wil. maar goed veel bedrijven willen mensen met werkervaring en met de economische crisis die er nog steeds is vind ik het al lang prima dat ik een vaste baan heb
proberen werk binnen te halenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 08:31 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ja snap ik, wat doet een calculator precies?
Ah oke, als je je werk goed doet en je dus veel klanten binnenhaalt heb je dan ook een soort van bonus regeling?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 08:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
proberen werk binnen te halen
uitrekenen wat een werk kost, prijzen opvragen bij leveranciers, offertes maken, werkopnames, overleg met klanten enz enz
die regeling zal er vast ook bij sommige bedrijven zijn, maar bij ons niet.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 08:39 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ah oke, als je je werk goed doet en je dus veel klanten binnenhaalt heb je dan ook een soort van bonus regeling?
Oh, maar ik vier nooit pinksterrenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tuurlijk, want vrije dag, pinkpop, pinkstertoernooien enz
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |