10 mensen he. Dus ieder 1000 euro.quote:Op donderdag 17 mei 2012 20:30 schreef Madame_Paon het volgende:
Heeft heel Meerdijk soms geld gewonnen?
Ze hebben volgens mij allemaal meebetaald aan de stapel loten die Laura en Jef checkten. Aysen had volgens mij gewoon particulier een lot gekocht.quote:Op donderdag 17 mei 2012 20:30 schreef Madame_Paon het volgende:
Heeft heel Meerdijk soms geld gewonnen?
quote:Op donderdag 17 mei 2012 20:32 schreef MissJ het volgende:
noesssssssssssssssss de loten zijn weg!!!!
quote:Op donderdag 17 mei 2012 20:32 schreef MissJ het volgende:
zal wel weer neergeschoten worden.quote:Op donderdag 17 mei 2012 20:32 schreef LetsGame het volgende:
Serieus een verhaallijn rondom een lotendief? Nog lager dan het niveau van seizoen 2
Ik denk die kleuter die achter Jeff en Laura stond toen ze er de loten checkten in de krant.quote:Op donderdag 17 mei 2012 20:32 schreef MissJ het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
quote:Op donderdag 17 mei 2012 20:38 schreef LetsGame het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja tuurlijk. zij heeft toch ook een mijn godquote:Op donderdag 17 mei 2012 20:49 schreef Klipnap het volgende:
Ik denk dat Yvon de loten heeft. Wachtwat een flutverhaallijn.
En Nuran zei: ''Oh mijn god!'' Mag dát wel van haar geloof?
Het niveau van seizoen 2 was vele malen hoger, zowel qua acteerspel als verhaallijnenquote:Op donderdag 17 mei 2012 20:32 schreef LetsGame het volgende:
Serieus een verhaallijn rondom een lotendief? Nog lager dan het niveau van seizoen 2
quote:Op donderdag 17 mei 2012 20:40 schreef vincerusso het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh okquote:Op donderdag 17 mei 2012 19:43 schreef fotostarter het volgende:
[..]
ja al gepost en de nieuwe spoilers staan altijd in mijn sigmaar de spoilers beloven van alles....
Ik ook.. want dit is nu echt te treurig allemaal..quote:Op donderdag 17 mei 2012 23:58 schreef Frey het volgende:
Ik vestig mijn hoop op de jubileumaflevering.
Hoeft ie alleen maar Sjors in te lichten en dan is dat ook gebeurd.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 08:17 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Jack was wel goed bezig gisteren, hij gaat een einde aan de relatie maken. Nu nog afwachten of dat echt gaat gebeuren.
Ach, speel al 14 jaar mee met de loterij. Ook nog nooit iets gewonnen op een pot ben en jerry ijsquote:Op donderdag 17 mei 2012 23:51 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Oh okJa, dat is het probleem dus. Ik zit meestal op Fok op de ipad en daar heb ik zo'n stomme mobiele versie die geen av & sig laat zien
De aflevering van vanavond was weer een dieptepunt hoorJef koopt 10 loten en wint gelijk 10.000 euro. Ik doe met mijn familie al elke maand met een straatje mee aan de staatsloterij en volgens mij hebben we nog nooit meer dan 250 euro gewonnen
Deden er maar 11 mensen mee aan die loterij ofzo
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |