Het is nog veel erger. Als je vis eet krijg je meer kwik binnen dan je ooit met vaccinaties zult krijgen. Maar ja...daar horen we niemand over.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 00:31 schreef Re het volgende:
We injecteren dan ook geen kwik maar een kwikzout, als we dat al doen. En ja kwikzouten is ook niet alles maar het klinkt alleen wat minder exotisch.
Vis eten is ook niet zo gezond nee als men met de voedwijzer wil aangeven. Er is natuurlijk wel een verschil in opname ...quote:Op vrijdag 18 mei 2012 00:53 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
[..]
Het is nog veel erger. Als je vis eet krijg je meer kwik binnen dan je ooit met vaccinaties zult krijgen. Maar ja...daar horen we niemand over.
En die kwikverbindingen zijn iha veel schadelijker dan kwik, maar het klinkt minder giftig ofzo ?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 00:31 schreef Re het volgende:
We injecteren dan ook geen kwik maar een kwikzout, als we dat al doen. En ja kwikzouten is ook niet alles maar het klinkt alleen wat minder exotisch.
Babys eten geen vis. Juist Baby's zijn extra gevoelig voor kwik.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 00:53 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
[..]
Het is nog veel erger. Als je vis eet krijg je meer kwik binnen dan je ooit met vaccinaties zult krijgen. Maar ja...daar horen we niemand over.
meeste raken we gewoon kwijt via de urine (klein gedeelte wordt gewoon opgenomen in weefsels), het idee is blijkbaar dat men denkt pure kwik in zich te krijgenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 10:01 schreef Resonancer het volgende:
[..]
En die kwikverbindingen zijn iha veel schadelijker dan kwik, maar het klinkt minder giftig ofzo ?
Ja en ?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 10:06 schreef Re het volgende:
[..]
meeste raken we gewoon kwijt via de urine (klein gedeelte wordt gewoon opgenomen in weefsels), het idee is blijkbaar dat men denkt pure kwik in zich te krijgen
kwikverbindingen zijn per definitie helemaal niet giftiger dan kwik, daar heb je er zoveel vanquote:Op vrijdag 18 mei 2012 10:09 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Ja en ?
Nogmaals, kwikverbindingen zijn giftiger dan pure kwik en hoe iemand " daar over denkt" veranderd daar niets aan.
Nee gedrag verandert langzaam en niet van het ene op de andere dag.quote:Op donderdag 17 mei 2012 20:43 schreef Gray het volgende:
[..]
Maar denk je niet dat het goed mogelijk is dat de veranderingen bij je kind te maken hebben met zijn leeftijd? En dat het, gezien het gebrek aan bewijs dat vaccinaties kunnen resulteren in autisme (wat flink onderzocht is/wordt), aannemelijker is dat het dus niet de vaccinaties maar leeftijd is?
Ten eerste ben ik dislectisch en ten 2e kan ik niks met jouw posts. Ik vertel hier gewoon mn eigen ervaring en ik heb net ook al gezegt tegen Gray je kan me geloven of niet. Zie voor de rest hierboven wat ik eravn denk.quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:34 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ik pik op de woorden omdat je duidelijk 0,0 met die van mij doet. Kan je misschien vertellen wat je nou precies mis vind aan mijn redenatie? Stel je hebt 100 gebeurtenissen A willekeurig verspreid over het jaar, en hetzelfde voor 100 gebeurtenissen B. Puur door toeval verwacht je dat een aantal daarvan binnen tijd X van elkaar plaatsvinden. Je kan zelfs uitrekenen hoeveel dat er ongeveer moeten zijn. Wat is daar volgens jou precies mis mee?
Twijfel bij vaccin veiligheid mag je natuurlijk hebben. Het is juist goed om skeptisch te zijn. De redenen die je er voor aanvoert zijn echter niet gegrond. Als je niets wil doen met uitleg van anderen daarover houd het inderdaad op ja...quote:Op vrijdag 18 mei 2012 10:28 schreef mousy31 het volgende:
[..]
Ten eerste ben ik dislectisch en ten 2e kan ik niks met jouw posts. Ik vertel hier gewoon mn eigen ervaring en ik heb net ook al gezegt tegen Gray je kan me geloven of niet. Zie voor de rest hierboven wat ik eravn denk.
het is natuurlijk heel makkelijk om zoiets als "bewijs" aan te voeren, het moet verklaard worden en dan is zo'n prikje een makkelijk doelwit. Wat jij als een plotselinge gedragsverandering ervaart hoeft natuurlijk helemaal niet zo plotseling te zijn. Het zou een mogelijkheid kunnen zijn dat je kind een ernstige bijwerking heeft opgelopen van de vaccinatie maar dan zou dat spul toch echt de hersenen in moeten, en laat dat nou niet het geval zijn, vaccins passeren de bloed hersen barrière niet. Althans niet het stofje wat je denkt dat de oorzaak isquote:
Denk je niet dat misschien jouw perceptie over één nacht veranderde, waardoor het leek alsof je zoon over 1 nacht veranderde?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 10:24 schreef mousy31 het volgende:
[..]
Nee gedrag verandert langzaam en niet van het ene op de andere dag.
Ik ging s'morgens met hem zn BMR prik halen, daarna werd hij jengelig had een dikke rode arm die ik koelde met een washandje.
Hij is nooit meer de oude geworden. Hij was altijd heel rustig en huilde haast nooit. Nou vanaf die dag bleef hij jengelig en werd heel druk. Ik kreeg ook niet meer goed contact met hem als daarvoor.
Ik heb toen zelfs IPG hulp gehad. (Intensieve Psychiatrische Gezinsbehandeling) want ik wist niet meer wat ik met mn zoon aanmoest. Zij konden mij ook niet uitleggen waarom er ineens zo'n grote verandering in zn gedrag was. (mijn zoon was toen 2 jaar oud)
Maar ik ga stoppen met deze zinloze discussie. Ik weet uit mn ervaringen wat er gebeurt is en ik heb t recht om te twijfelen aan de vaccinaties.
En k heb geen zin om mezelf steeds maar te moeten verdedigen.
Je kan me geloven en je kan me niet geloven, mij allemaal best.
Ik heb ook al een paar keer aangegeven van het DES hormoon dat er fouten mee zijn gemaakt het bleek dus helemaal niet veilig maar daar lult iedereen overheen. En ik vind het allemaal kwetsend worden dus ik pas.
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 10:12 schreef Re het volgende:
[..]
kwikverbindingen zijn per definitie helemaal niet giftiger dan kwik, daar heb je er zoveel van
en dan nog de concentraties zijn zo laag dat het wel bijna homeopatisch moet zijn, wat doet kwik eigenlijk in deze setting?
quote:Verbindingen van kwik zijn giftiger dan het element kwik zelf, en dikwijls extreem giftig.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Kwikvergiftiging
Tja, er zijn maar miljarden kinderen mee ingespoten... waarom zou je dat intensief onderzoeken he..quote:Ethylkwik is een afbraakproduct van de antibacteriologische middel ethylmercurithiosalicylaat, dat gebruikt werd als een plaatselijk ontsmettingsmiddel en als het conserveringsmiddel thiomersal in vaccins. Haar eigenschappen zijn niet zo extensief bestudeerd als die van methylkwik
Zie mijn vervolgpostquote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:33 schreef Resonancer het volgende:
[..]
[..]
[..]
Tja, er zijn maar miljarden kinderen mee ingespoten... waarom zou je dat intensief onderzoeken he..
Hier nog een interessante zin uit de wikipedia link:quote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:33 schreef Resonancer het volgende:
[..]
[..]
[..]
Tja, er zijn maar miljarden kinderen mee ingespoten... waarom zou je dat intensief onderzoeken he..
k heb geen zin meer in antwoorden, het heeft geen zin.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:32 schreef Gray het volgende:
[..]
Denk je niet dat misschien jouw perceptie over één nacht veranderde, waardoor het leek alsof je zoon over 1 nacht veranderde?
Ik probeer niet te zeggen hoe het zit, want dat weet ik simpelweg niet. Ik probeer slechts andere opties aan te dragen om een afgewogen conclusie te maken.
Het heeft zoveel zin als je er zelf van maaktquote:Op vrijdag 18 mei 2012 14:29 schreef mousy31 het volgende:
[..]
k heb geen zin meer in antwoorden, het heeft geen zin.
Ja en ? Genoeg wetenschappelijk bewijs over zaken die het WEL veroorzaakt.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:57 schreef .SP. het volgende:
[..]
Hier nog een interessante zin uit de wikipedia link:
"Er is geen wetenschappelijk bewijs voor de mening dat het kwik in vaccins autisme veroorzaakt.[30][33][34][35]"
Hoop geblaat weinig wol ...schaapquote:
en de schuld van vaccin afwimpelen. het is zonneklaar dat vaccin de schuldige is.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:32 schreef Gray het volgende:
[..]
Denk je niet dat misschien jouw perceptie over één nacht veranderde, waardoor het leek alsof je zoon over 1 nacht veranderde?
Ik probeer niet te zeggen hoe het zit, want dat weet ik simpelweg niet. Ik probeer slechts andere opties aan te dragen om een afgewogen conclusie te maken.
Schijnbaar niet in de wetenschappelijke wereld.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 14:43 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Ja en ? Genoeg wetenschappelijk bewijs over zaken die het WEL veroorzaakt.
Nee dat is het niet. Sterker nog, er is geen enkele reden om aan te nemen dat het vaccin hier de schuldige is behalve dat we de moeder op haar woord moeten geloven. Helaas voor haar doe ik dat dus niet.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:42 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
en de schuld van vaccin afwimpelen. het is zonneklaar dat vaccin de schuldige is.
Wil je beweren dat kwikverbindingen niet schadelijk zijn ?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:47 schreef .SP. het volgende:
[..]
Schijnbaar niet in de wetenschappelijke wereld.
dat is toch helemaal niet van belang, kwikverbindingen kunnen schadelijk zijn, deze waar we het over hebben is niet schadelijk voor het lichaam aangezien het gewoon wordt uitgeplastquote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:44 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Wil je beweren dat kwikverbindingen niet schadelijk zijn ?
Zet het maar op repeat Re, misschien komt het ooit over.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:52 schreef Re het volgende:
[..]
dat is toch helemaal niet van belang, kwikverbindingen kunnen schadelijk zijn, deze waar we het over hebben is niet schadelijk voor het lichaam aangezien het gewoon wordt uitgeplast
dat is zo, zonder dat ik het wil marginaliseren, natuurlijk is het te prefereren dat we helemaal geen kwikzouten ons lichaam in krijgen en daarom zijn er al tig alternatieven behalve als je meerdere vaccinaties uit een potje wil doen. Je krijgt er geen autisme van want autisme is voor het grootste gedeelte een genetische ziekte, ten tweede als het het wel zou moeten veroorzaken zou ik graag een wetenschappelijke onderbouweing willen zien hoe thimerosal de BBB doorkomt en het in de hersengebieden de verschillende psychische symptomen kan veroorzakenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zet het maar op repeat Re, misschien komt het ooit over.
Wederom geblaat. Omdat de stof toch (na 5/6 dagen) weer GEDEELTELIJK (waar de andere helft blijft???) het lichaam verlaat is het niet schadelijk.. grpmmfff. De stof is niet getest:quote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:52 schreef Re het volgende:
[..]
dat is toch helemaal niet van belang, kwikverbindingen kunnen schadelijk zijn, deze waar we het over hebben is niet schadelijk voor het lichaam aangezien het gewoon wordt uitgeplast
Verwacht jij n volwassen reactie op je awww gossie.? En dat voor n moderator..quote:
Zal het je sterker vertellen, alle stoffen in de wereld zijn per definitie dodelijk, dus ook kwikverbindingen. Ben je nu plots overal bang voor?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:44 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Wil je beweren dat kwikverbindingen niet schadelijk zijn ?
Jongen, je begint triest te worden, ik had nog wel een beetje respect voor je naar goed. Thimosal wordt afgebroken in zijn geheel, niet half. En ja er zal altijd wel iets achterblijven in het lichaam, dus vertel nou eerst eens hoe het dan toch de BBB door moet komen om autisme te veroorzaken wat eigenlijk ook nog een genetische ziekte is. Dan wil ik best toegeven dat die paar microgrammen dodelijk zijnquote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:37 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Wederom geblaat. Omdat de stof toch (na 5/6 dagen) weer GEDEELTELIJK (waar de andere helft blijft???) het lichaam verlaat is het niet schadelijk.. grpmmfff. De stof is niet getest:
Allemaal al eerder gezegd incl bronnen:
vaccinatietopic #7 Met de prrrrik van de Cactus!
vaccinatietopic #6 Ik spuit ik spuit wat jij niet spuit
[..]
Verwacht jij n volwassen reactie op je awww gossie.? En dat voor n moderator..
Ach ja tis en blijft FOK niveau..vergeet ik wel 's.
Eigenlijk wil je zeggen hou je mond. ik wil je kinderen platspuiten. Ik heb er voor gestudeerd.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:32 schreef Re het volgende:
[..]
Jongen, je begint triest te worden, ik had nog wel een beetje respect voor je naar goed. Thimosal wordt afgebroken in zijn geheel, niet half. En ja er zal altijd wel iets achterblijven in het lichaam, dus vertel nou eerst eens hoe het dan toch de BBB door moet komen om autisme te veroorzaken wat eigenlijk ook nog een genetische ziekte is. Dan wil ik best toegeven dat die paar microgrammen dodelijk zijn
Misschien wordt het eens tijd dat je wat basis kennis gaat opdoen van allerlei zaken. Je kennis van bepaalde gebieden is minimaal en soms zelfs lachwekkend. Je hele lichaam is gewoon een grote chemische fabriek waar via allerlei (bio-)chemische processen energie en andere zaken geregeld worden.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:40 schreef Lambiekje het volgende:
Ik kan en wil niet begrijpen dat chemische rotzooi een oplossing zou zijn. Het voegt totaal niet met hoe leven werkt.
Snap je nou nog steeds niet wat een halfwaardetijd is?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:37 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Wederom geblaat. Omdat de stof toch (na 5/6 dagen) weer GEDEELTELIJK (waar de andere helft blijft???) het lichaam verlaat is het niet schadelijk.. grpmmfff. De stof is niet getest:
Allemaal al eerder gezegd incl bronnen:
vaccinatietopic #7 Met de prrrrik van de Cactus!
vaccinatietopic #6 Ik spuit ik spuit wat jij niet spuit
[..]
Verwacht jij n volwassen reactie op je awww gossie.? En dat voor n moderator..
Ach ja tis en blijft FOK niveau..vergeet ik wel 's.
Pas maar op dat je niet te veel (2E,4E,6E,8E)-3,7-Dimethyl-9-(2,6,6-trimethyl-1-cyclohexen-1-yl)-2,4,6,8-nonatetraen-1-ol binnen krijgt. Of wat dacht je van all-cis-9,12,15-octadecatrienoic acid. Al die enge chemische rotzooi wil je natuurlijk niet in je lichaam hebben. Voegt totaal niets toe aan hoe je lichaam werkt.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:40 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Eigenlijk wil je zeggen hou je mond. ik wil je kinderen platspuiten. Ik heb er voor gestudeerd.
Ondanks dat het al duidelijker en duidelijker wordt dat wat je gestudeerd hebt toch niet helemaal de waarheid blijkt te zijn.
Ik kan en wil niet begrijpen dat chemische rotzooi een oplossing zou zijn. Het voegt totaal niet met hoe leven werkt.
Toedeloe..quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:32 schreef Re het volgende:
[..]
Jongen, je begint triest te worden, ik had nog wel een beetje respect voor je naar goed.
Ronduit misdadig.quote:Action Alert: California legislature passes AB 2109, making it more difficult for parents to opt out of vaccines for their children
The medical establishment in California is quietly waging war against parental rights with a new legislative bill that will make it more difficult for parents to opt out of vaccines for their children. According to reports, the California State Assembly recently voted 44-19 to pass AB 2109, a bill that, if signed into law, will require that all parents who choose to opt their children out of vaccines for personal reasons obtain a signed waiver from a doctor of "health care practitioner" stating that they participated in an indoctrination session about the supposed health risks of not vaccinating.
Existing law in California allows all parents to exempt their children from "mandatory" vaccines for either personal or medical reasons. In the case of personal exemptions, parents simply must obtain a Personal Belief Exemption Form (PBEF) from their local health department's Immunization Program, or from their children's school, and submit it to the appropriate party in lieu of a proof of vaccination form
bron
Wat doe jij nou weer binnen manquote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:30 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Ronduit misdadig.
Re en WeerWachtwoordVergeten staan natuurlijk te popelen dat het ook in ingevoerd wordt.
lees je selectief?... iedereen zou zelf moeten weten wat hij/zij met zijn kinderen doet, elke verplichting daarin zou mij zeer tegen de borst stuiten, dus nee, ik zou tegen zijnquote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:30 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Ronduit misdadig.
Re en WeerWachtwoordVergeten staan natuurlijk te popelen dat het ook in ingevoerd wordt.
biekjes wereld is puur zwart-wit.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:26 schreef Re het volgende:
[..]
lees je selectief?... iedereen zou zelf moeten weten wat hij/zij met zijn kinderen doet, elke verplichting daarin zou mij zeer tegen de borst stuiten, dus nee, ik zou tegen zijn
ik denk dat ik het meeste buiten ben geweest.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:23 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Wat doe jij nou weer binnen manHet is lekker weer buiten.
Qua afstand red ik dat niet nee, qua tijd misschien nog wel. Druk aan het meten en testen en puzzelen geweest waarom de verlichting niet werkte. Uiteindelijk gevonden en gefixed, waardoor nu de linker knipperlichten niet meer werken... Houd je letterlijk van de straat.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:08 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
ik denk dat ik het meeste buiten ben geweest.Heb vandaag 175 km gefietst.
Heb geen toegang tot de paperquote:Op dinsdag 26 juni 2012 09:58 schreef Gray het volgende:
'Kwart miljoen doden door Mexicaanse griep'
De manier hoe ze aan het aantal komen is op zijn minst twijfelachtig te noemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |