Het is nog veel erger. Als je vis eet krijg je meer kwik binnen dan je ooit met vaccinaties zult krijgen. Maar ja...daar horen we niemand over.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 00:31 schreef Re het volgende:
We injecteren dan ook geen kwik maar een kwikzout, als we dat al doen. En ja kwikzouten is ook niet alles maar het klinkt alleen wat minder exotisch.
Vis eten is ook niet zo gezond nee als men met de voedwijzer wil aangeven. Er is natuurlijk wel een verschil in opname ...quote:Op vrijdag 18 mei 2012 00:53 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
[..]
Het is nog veel erger. Als je vis eet krijg je meer kwik binnen dan je ooit met vaccinaties zult krijgen. Maar ja...daar horen we niemand over.
En die kwikverbindingen zijn iha veel schadelijker dan kwik, maar het klinkt minder giftig ofzo ?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 00:31 schreef Re het volgende:
We injecteren dan ook geen kwik maar een kwikzout, als we dat al doen. En ja kwikzouten is ook niet alles maar het klinkt alleen wat minder exotisch.
Babys eten geen vis. Juist Baby's zijn extra gevoelig voor kwik.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 00:53 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
[..]
Het is nog veel erger. Als je vis eet krijg je meer kwik binnen dan je ooit met vaccinaties zult krijgen. Maar ja...daar horen we niemand over.
meeste raken we gewoon kwijt via de urine (klein gedeelte wordt gewoon opgenomen in weefsels), het idee is blijkbaar dat men denkt pure kwik in zich te krijgenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 10:01 schreef Resonancer het volgende:
[..]
En die kwikverbindingen zijn iha veel schadelijker dan kwik, maar het klinkt minder giftig ofzo ?
Ja en ?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 10:06 schreef Re het volgende:
[..]
meeste raken we gewoon kwijt via de urine (klein gedeelte wordt gewoon opgenomen in weefsels), het idee is blijkbaar dat men denkt pure kwik in zich te krijgen
kwikverbindingen zijn per definitie helemaal niet giftiger dan kwik, daar heb je er zoveel vanquote:Op vrijdag 18 mei 2012 10:09 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Ja en ?
Nogmaals, kwikverbindingen zijn giftiger dan pure kwik en hoe iemand " daar over denkt" veranderd daar niets aan.
Nee gedrag verandert langzaam en niet van het ene op de andere dag.quote:Op donderdag 17 mei 2012 20:43 schreef Gray het volgende:
[..]
Maar denk je niet dat het goed mogelijk is dat de veranderingen bij je kind te maken hebben met zijn leeftijd? En dat het, gezien het gebrek aan bewijs dat vaccinaties kunnen resulteren in autisme (wat flink onderzocht is/wordt), aannemelijker is dat het dus niet de vaccinaties maar leeftijd is?
Ten eerste ben ik dislectisch en ten 2e kan ik niks met jouw posts. Ik vertel hier gewoon mn eigen ervaring en ik heb net ook al gezegt tegen Gray je kan me geloven of niet. Zie voor de rest hierboven wat ik eravn denk.quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:34 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ik pik op de woorden omdat je duidelijk 0,0 met die van mij doet. Kan je misschien vertellen wat je nou precies mis vind aan mijn redenatie? Stel je hebt 100 gebeurtenissen A willekeurig verspreid over het jaar, en hetzelfde voor 100 gebeurtenissen B. Puur door toeval verwacht je dat een aantal daarvan binnen tijd X van elkaar plaatsvinden. Je kan zelfs uitrekenen hoeveel dat er ongeveer moeten zijn. Wat is daar volgens jou precies mis mee?
Twijfel bij vaccin veiligheid mag je natuurlijk hebben. Het is juist goed om skeptisch te zijn. De redenen die je er voor aanvoert zijn echter niet gegrond. Als je niets wil doen met uitleg van anderen daarover houd het inderdaad op ja...quote:Op vrijdag 18 mei 2012 10:28 schreef mousy31 het volgende:
[..]
Ten eerste ben ik dislectisch en ten 2e kan ik niks met jouw posts. Ik vertel hier gewoon mn eigen ervaring en ik heb net ook al gezegt tegen Gray je kan me geloven of niet. Zie voor de rest hierboven wat ik eravn denk.
het is natuurlijk heel makkelijk om zoiets als "bewijs" aan te voeren, het moet verklaard worden en dan is zo'n prikje een makkelijk doelwit. Wat jij als een plotselinge gedragsverandering ervaart hoeft natuurlijk helemaal niet zo plotseling te zijn. Het zou een mogelijkheid kunnen zijn dat je kind een ernstige bijwerking heeft opgelopen van de vaccinatie maar dan zou dat spul toch echt de hersenen in moeten, en laat dat nou niet het geval zijn, vaccins passeren de bloed hersen barrière niet. Althans niet het stofje wat je denkt dat de oorzaak isquote:
Denk je niet dat misschien jouw perceptie over één nacht veranderde, waardoor het leek alsof je zoon over 1 nacht veranderde?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 10:24 schreef mousy31 het volgende:
[..]
Nee gedrag verandert langzaam en niet van het ene op de andere dag.
Ik ging s'morgens met hem zn BMR prik halen, daarna werd hij jengelig had een dikke rode arm die ik koelde met een washandje.
Hij is nooit meer de oude geworden. Hij was altijd heel rustig en huilde haast nooit. Nou vanaf die dag bleef hij jengelig en werd heel druk. Ik kreeg ook niet meer goed contact met hem als daarvoor.
Ik heb toen zelfs IPG hulp gehad. (Intensieve Psychiatrische Gezinsbehandeling) want ik wist niet meer wat ik met mn zoon aanmoest. Zij konden mij ook niet uitleggen waarom er ineens zo'n grote verandering in zn gedrag was. (mijn zoon was toen 2 jaar oud)
Maar ik ga stoppen met deze zinloze discussie. Ik weet uit mn ervaringen wat er gebeurt is en ik heb t recht om te twijfelen aan de vaccinaties.
En k heb geen zin om mezelf steeds maar te moeten verdedigen.
Je kan me geloven en je kan me niet geloven, mij allemaal best.
Ik heb ook al een paar keer aangegeven van het DES hormoon dat er fouten mee zijn gemaakt het bleek dus helemaal niet veilig maar daar lult iedereen overheen. En ik vind het allemaal kwetsend worden dus ik pas.
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 10:12 schreef Re het volgende:
[..]
kwikverbindingen zijn per definitie helemaal niet giftiger dan kwik, daar heb je er zoveel van
en dan nog de concentraties zijn zo laag dat het wel bijna homeopatisch moet zijn, wat doet kwik eigenlijk in deze setting?
quote:Verbindingen van kwik zijn giftiger dan het element kwik zelf, en dikwijls extreem giftig.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Kwikvergiftiging
Tja, er zijn maar miljarden kinderen mee ingespoten... waarom zou je dat intensief onderzoeken he..quote:Ethylkwik is een afbraakproduct van de antibacteriologische middel ethylmercurithiosalicylaat, dat gebruikt werd als een plaatselijk ontsmettingsmiddel en als het conserveringsmiddel thiomersal in vaccins. Haar eigenschappen zijn niet zo extensief bestudeerd als die van methylkwik
Zie mijn vervolgpostquote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:33 schreef Resonancer het volgende:
[..]
[..]
[..]
Tja, er zijn maar miljarden kinderen mee ingespoten... waarom zou je dat intensief onderzoeken he..
Hier nog een interessante zin uit de wikipedia link:quote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:33 schreef Resonancer het volgende:
[..]
[..]
[..]
Tja, er zijn maar miljarden kinderen mee ingespoten... waarom zou je dat intensief onderzoeken he..
k heb geen zin meer in antwoorden, het heeft geen zin.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:32 schreef Gray het volgende:
[..]
Denk je niet dat misschien jouw perceptie over één nacht veranderde, waardoor het leek alsof je zoon over 1 nacht veranderde?
Ik probeer niet te zeggen hoe het zit, want dat weet ik simpelweg niet. Ik probeer slechts andere opties aan te dragen om een afgewogen conclusie te maken.
Het heeft zoveel zin als je er zelf van maaktquote:Op vrijdag 18 mei 2012 14:29 schreef mousy31 het volgende:
[..]
k heb geen zin meer in antwoorden, het heeft geen zin.
Ja en ? Genoeg wetenschappelijk bewijs over zaken die het WEL veroorzaakt.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:57 schreef .SP. het volgende:
[..]
Hier nog een interessante zin uit de wikipedia link:
"Er is geen wetenschappelijk bewijs voor de mening dat het kwik in vaccins autisme veroorzaakt.[30][33][34][35]"
Hoop geblaat weinig wol ...schaapquote:
en de schuld van vaccin afwimpelen. het is zonneklaar dat vaccin de schuldige is.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:32 schreef Gray het volgende:
[..]
Denk je niet dat misschien jouw perceptie over één nacht veranderde, waardoor het leek alsof je zoon over 1 nacht veranderde?
Ik probeer niet te zeggen hoe het zit, want dat weet ik simpelweg niet. Ik probeer slechts andere opties aan te dragen om een afgewogen conclusie te maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |