abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 7 december 2009 @ 10:10:44 #51
238790 slackster
pizza calamiteiten
pi_75362158
quote:
Op maandag 7 december 2009 09:27 schreef ToT het volgende:
Slackster, ik denk dat het makkelijker leesbaar is als je wat consistenter zou zijn met hoofdletter- en leestekengebruik rn zinsbouw, en niet voor vrijwel elke nieuwe zin een nieuwe alinea zou gebruiken.
(Of ben je dyslectisch? )
beetje wel vind het zelf zo duidelijker, pas ik het even aan dan maar

[ Bericht 0% gewijzigd door slackster op 07-12-2009 13:42:01 ]
pi_75380957
quote:
Op maandag 7 december 2009 00:34 schreef Re het volgende:
http://www.spontaneouscreation.org/SC/ContractPartA.htm

nog even dat contract... lees het eens door, wat een stuk vuile propaganda , geen wonder dat niemand daar aanmee wil doen
Welke definitie van propaganda hanteer jij ? Marketing is volgens mij 'n beter term en dat geldt dan alleen voor de 5 aan te schaffen boeken en de tv optredens. Vindt het in het niet vallen bij de HPV propaganda.
Miischien moet er n gratis Ipod bij ?

We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
  dinsdag 8 december 2009 @ 00:47:55 #53
238790 slackster
pizza calamiteiten
pi_75396705
Doctor Admits Vaccine Is More Deadly Than Swine Flu Itself & Will Not Give It To His Kids

Update: I want to thank everyone for watching, re-uploading, and sharing this video with others!!! Make this go viral. This swine flu pandemic is nothing more then a government manufactured virus
  dinsdag 8 december 2009 @ 07:35:18 #54
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_75398523
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 00:47 schreef slackster het volgende:
Doctor Admits Vaccine Is More Deadly Than Swine Flu Itself & Will Not Give It To His Kids

Update: I want to thank everyone for watching, re-uploading, and sharing this video with others!!! Make this go viral. This swine flu pandemic is nothing more then a government manufactured virus
en doelbewust achterlijke artsen en verpleegkundige injecteren de shit wel in het bloed.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  dinsdag 8 december 2009 @ 12:55:56 #55
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_75405435
In het bloed zelfs? Dan doen ze toch wel wat verkeerd.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_75406416
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 12:55 schreef ATuin-hek het volgende:
In het bloed zelfs? Dan doen ze toch wel wat verkeerd.
Dat zou idd niet best zijn
pi_75412564
We zijn weer verzand in het dumpen van youtube filmpjes?
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
pi_75415702
Jup het lijkt er wel op, enigszins diepgaande discussie is alweer een tijdje gelden.
Gonna live while I'm alive, I'll sleep when I'm dead!
pi_75417959
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 17:35 schreef switchboy het volgende:
Jup het lijkt er wel op, enigszins diepgaande discussie is alweer een tijdje gelden.
tja, heb het geprobeerd, had simpele vragen, maar kreeg toen te horen dat ik me eerst moest verdiepen in dosis effect relatie en werd doorgezaagd over het feit dat ik vooral niet (net als ook de deskundigen doen)over kwik mocht praten maar het over kwikverbindingen moest hebben. Had er al veel over gelezen, (toxicologiw was n hoofsvak tijdens mijn studei milieukunde) en nu nog meer. Maar hoe weet ik of het genoeg is ?
Van ethylkwik kan ik b.v. nergens vinden bij welke dosis het kankerverwekkend is. Wel dat het gifitg is:
quote:
Conclusions
• Ethylmercury is probably slightly less toxic
than methylmercury.
• However, the database for ethylmercury is weak
which creates considerable uncertainty in risk
assessment comparisons.
• Ethylmercury should be considered equipotent to
methylmercury as a developmental neurotoxin.
This conclusion is clearly public health protective.
• Ethylmercury exposure from vaccines (added to
dietary exposures to methylmercury) probably
caused neurotoxic responses (likely subtle) in
some children.

http://www.iom.edu/~/medi(...)onSafety/Lucier.ashx
Maar goed heb inmiddels geleerd dat er zoiets al voortschrijdend wetenschappelijk inzicht bestaat ( gebeurt in dit geval meestal als 'n onderzoeker voor 'n farmaceut gaat werken )
Ben dus nog steeds naarstig op zoek naar de dosis effect relatie ethylkwik/kanker.

[ Bericht 1% gewijzigd door Resonancer op 08-12-2009 19:25:23 ]
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_75418046
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 18:50 schreef Resonancer het volgende:
tja, heb het geprobeerd, had simpele vragen, maar kreeg toen te horen dat ik me eerst moest verdiepen in dosis effect relatie en werd doorgezaagd over het feit dat ik vooral niet (net als ook de deskundigen doen)over kwik mocht praten maar het over kwikverbindingen moest hebben.
Omdat het dat ook ís.
quote:
Had er al veel over gelezen, en nu nog meer. Maar hoe weet ik of het genoeg is ?
Van ethylkwik kan ik b.v. nergens vinden bij welke dosis het kankerverwekkend is. Wel dat het gifitg is:
Alles is giftig, zelfs water
quote:
Maar goed heb inmiddels geleerd dat er zoiets al voortschrijdend wetenschappelijk inzicht bestaat ( gebeurt in dit geval meestal als 'n onderzoeker voor 'n farmaceut gaat werken )
Ben dus nog steeds naarstig op zoek naar de dosis effect relatie ethylkwik/kanker.
Ik krijg niet het gevoel dat je objectief bezig bent met zoeken. Eerder zoekend naar materiaal om je veronderstelling dat ethylkwik giftig is te ondersteunen.
pi_75418230
Normaal ben ik niet zo van wikipedia, maar Thiomersal is al vaker langsgekomen en deze pagina op de Engelse Wiki, inclusief bronvermeldingen, is te mooi om te laten liggen. Geeft een duidelijk beeld van de case thiomersal
http://en.wikipedia.org/wiki/Thiomersal_controversy
pi_75418494
Het hangt er uiteindelijk vanaf wie je bereidt bent te geloven. Er zijn veel studies gedaan die een mogelijk verband tussen thiomersal en negatieve effecten (zoals autisme) hebben onderzocht, en geen van allen** heeft een verband gevonden.
**De studies die een juiste methodiek hebben gebruikt. De Mark Geier onderzoeken zijn een voorbeeld van slechte methodiek die bovendien niet verifieerbaar/falsificeerbaar is omdat de gebruikte methoden en analysen niet volledig zijn vrijgegeven.

Ikzelf vertrouw in wetenschappelijke onderzoeken. Niet per definitie, maar wanneer ze juist uitgevoerd zijn. Omdat ik de kennis/het inzicht heb om voor mezelf te kunnen oordelen of ik de opzet van een onderzoek vertrouw.

Maar ik kan merken dat er mensen zijn die anders over onderzoek denken, die posten ook hier. En eigenlijk ligt daar de basis van het probleem; we vertrouwen elkaars bronnen niet en dan kun je aanslepen wat je wilt, niemand zal zijn standpunt veranderen.
  dinsdag 8 december 2009 @ 19:11:16 #63
238790 slackster
pizza calamiteiten
pi_75418711
youtube zou moeten kunnen vooral in BNW omdat het hier toch vooral om complot theorieën gaat en binnen de complot theorie wereld hoort youtube zoals legio vergelijkbare sites waar video content op staat er gewoon bij.

maar dat is mijn mening

zal het eens met Tot bespreken, want misschien zouden er youtube vrije topics gestart kunnen worden dus een soort buckler topics, en topics waar een zeker youtube gehalte met mate gedoogd wordt.

zoals met een pakje sigaretten moet het dan wel een bijsluiter bij staan met de waarschuwing, "youtube kan schadelijk zijn voor de gezondheid".

[ Bericht 1% gewijzigd door slackster op 09-12-2009 23:41:54 ]
  dinsdag 8 december 2009 @ 19:12:25 #64
262 Re
Kiss & Swallow
pi_75418760
thiomersal in de praktijk:
quote:
Babies Excrete Vaccine-Mercury Quicker than Originally Thought
Controversial Preservative Doesn't Have Time to Build Up in Babies' Bodies
January 30, 2008

February’s issue of Pediatrics offers another reason to rethink blaming the spike in autism diagnoses on thimerosal, a mercury-containing preservative routinely used in several childhood vaccines until the late ‘90s.

New research from the University of Rochester suggests that infants’ bodies expel the thimerosal mercury much faster than once thought – thereby leaving little chance for a progressive building up of the toxic metal. This debunks the myth, believed by some parents and some pediatricians, that the gauntlet of thimerosal-containing shots many infants received in the 1990s – when the average number of vaccines kids received increased sharply – had put them at risk for developmental disorders.

“Thimerosal has been used for decades, but the surge in vaccinations caused fear that possible accumulations of ethyl mercury, the kind in thimerosal, might exceed safe levels – at least, when based on the stringent risk guidelines applied to its better-understood chemical cousin, methyl mercury, which is associated with eating fish,” said Michael Pichichero, M.D., professor of Microbiology/Immunology, Pediatrics and Medicine at the University of Rochester and the study’s main author.

But scientists are learning that the two mercury species actually behave quite differently. In fact, the body rids the kind found in thimerosal more that 10 times faster than it removes the kind one might encounter in a Friday night fish fry.

In the Rochester study, 216 infants from R. Gutierrez Children’s Hospital (in Buenos Aires, Argentina, where thimerosal is still routinely used in vaccines) were divided into three age groups to have their blood-mercury levels tested both before and after shots were administered at either their newborn, 2- or 6-month checkup. Researchers learned that, in all three age groups, the half-life of ethyl mercury in the blood – or, the time it takes for the body to dispose of half the mercury, and then another half, and so on – was measured to be 3.7 days. That’s a far cry from the blood half-life of methyl mercury, which is 44 days.

“Until recently, that longer half-life was assumed to be the rule for both types of mercury. Now it’s obvious that ethyl mercury’s short half-life prevents toxic build-up from occurring. It’s just gone too fast,” Pichichero said.

To illustrate, researchers cite that infants in the 6-month-old group – who, in their lifetimes, had encountered more total ethyl mercury that any other group studied – still had the same pre-vaccination blood-mercury levels before their checkups as most 2-month-olds had before theirs. This suggests that, before each round of shots, the mercury has plenty of time to be cleared.

While the study was not specifically designed to assess the toxicity of thimerosal, it does provide data helpful for assessing related risk -- in light of the short blood half-life of ethyl mercury. Moreover, the study also showed that ethyl mercury was nearly undetectable in urine samples; instead, it seemed that most of it was eliminated via stools. That’s good, because mercury in large amounts is toxic to kidneys – yet in the study sample, there was no evidence suggesting any harm to renal tissues.

These findings come in the wake of recent news from the California Department of Health, which reported last month that autism rates continue to mushroom in spite of the widespread removal of thimerosal from most U.S. childhood vaccines in 2001, though it continues to be used in vaccines used elsewhere in the world.

Thimerosal, hailed for its bacteria-killing properties, has been a vaccine staple ingredient since the 1930s. But when the Environmental Protection Agency announced in 1999 that the cumulative exposure children typically received in vaccines might exceed a safe level for intake based on methyl mercury statistics (even this “safe level” was placed ten times lower than the amount held to pose real risk), public health officials, together with the American Academy of Pediatrics, recommended its removal – though still without concrete evidence of harm. The decision demanded a new formulation be created and administered — at a higher cost.

“Though it’s reassuring to affirm that these immunizations have always been safe, our findings really have greater implications for world health,” Pichichero said. “Replacing the thimerosal in vaccines globally would put these vaccines beyond what the world community could afford for its children. It’s a relief we haven’t cause to do that.”

Pichichero has served as consultant to the World Health Organization, and his research has held considerable weight in the WHO decision to continue using thimerosal in vaccines administered in nations outside the United States.

In the past, Pichichero has also served as a consultant to vaccine manufacturers including GSK Biologicals, sanofi pasteur, Wyeth Pharmaceuticals and MedImmune.

This research was supported by the National Institute of Allergy and Infectious Diseases of the National Institutes of Health. It was performed in conjunction with investigators Angela Gentile, M.D, Norberto Giglio, M.D., and Veronica Umido, M.D., of R. Gutierrez Children’s Hospital in Buenos Aires; Carlos Gotelli, Ph.D., and Mariano Gotelli, Ph.D., of the Center of Toxicology Research in Buenos Aires; Lihan Yan, M.S., of EMMES Corp in Rockville, Maryland; and Thomas Clarkson, Ph.D., Elsa Cernichiari, M.S., Grazyna Zareba, Ph.D., and John Treanor, M.D., of the University of Rochester.
wordt gewoon uitgescheiden en heft niet eens de kans om te accumuleren
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_75419486
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 18:52 schreef Cerbie het volgende:

[..]

Omdat het dat ook ís.
[..]

Alles is giftig, zelfs water
[..]

Ik krijg niet het gevoel dat je objectief bezig bent met zoeken. Eerder zoekend naar materiaal om je veronderstelling dat ethylkwik giftig is te ondersteunen.
zucht, moet ik nu weer v.b.en geven van deskundigen mbt Thiomersal. die voor het gemak over kwik spreken ipv kwikverbindingen. neuh.

Giftig en kankerverwekkend zijn volgens mij verschillende begrippen.

lol., veronderstellen dat ethylkwik giftig is. Maar goed jij hebt ook geen antw op mijn vraag dus ?
Eisenhower1961.
pi_75419580
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 19:12 schreef Re het volgende:
thiomersal in de praktijk:
[..]

wordt gewoon uitgescheiden en heft niet eens de kans om te accumuleren
Zou het handig vinden als er n linkje naar de bron bij zit. b.v.d.
Eisenhower1961.
pi_75419897
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 19:29 schreef Resonancer het volgende:

[..]

zucht, moet ik nu weer v.b.en geven van deskundigen mbt Thiomersal. die voor het gemak over kwik spreken ipv kwikverbindingen. neuh.
Dat maakt het nog niet correct. Als je kwik zegt denken mensen meteen aan thermometers en die enge vloeibare bolletjes waar ze absoluut niet mee mochten spelen vroeger.
quote:
Giftig en kankerverwekkend zijn volgens mij verschillende begrippen.
Probeer het eens met Patchwork (op CAS-nummer zoeken gaat makkelijker, dat is voor thiomersal 54-64-8)
Daarmee kun je van alles en nog wat vinden over stoffen, van structuurformules tot reprotox.
quote:
lol., veronderstellen dat ethylkwik giftig is. Maar goed jij hebt ook geen antw op mijn vraag dus ?
Je bent er zeker van, mag ook. Slecht uitgangspunt, de conclusie hebben en dan pas de argumenten zoeken.
Leef je maar uit met de wikipedia pagina of patchwork

[ Bericht 10% gewijzigd door Cerbie op 08-12-2009 19:46:06 ]
pi_75428373
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 19:39 schreef Cerbie het volgende:

[..]

Dat maakt het nog niet correct. Als je kwik zegt denken mensen meteen aan thermometers en die enge vloeibare bolletjes waar ze absoluut niet mee mochten spelen vroeger.
[..]

Probeer het eens met Patchwork (op CAS-nummer zoeken gaat makkelijker, dat is voor thiomersal 54-64-8)
Daarmee kun je van alles en nog wat vinden over stoffen, van structuurformules tot reprotox.
[..]

Je bent er zeker van, mag ook. Slecht uitgangspunt, de conclusie hebben en dan pas de argumenten zoeken.
Leef je maar uit met de wikipedia pagina of patchwork
Zekers helemaal mee eens is niet correct , kwikverbindingen zijn overigens giftiger dan "pure kwik".
Het is echt niet de 1e x is dat ik info over ethylkwik vergaar. Bedankt voor het diagram.
Over de giftigheid ben ik idd vrij zeker (je refereerde zelf al aan die Zwitser die zei "dat alles giftig is").

De mate van giftigheid daar kun je over twisten, vind het zoals eerder gezegd zowiezo n absurde gedachte dat men 3 a 4 generaties met deze stof heeft ingespoten, en spuit.

Eerder geposte linkjes : uit 1999, dat wel. Inmiddels weet men iets meer.
quote:
Mutagenicity: Thimerosal - Mutagenic in mammalian cells.

R 33 - Danger of cumulative effects

Caution Statement: Thimerosal may enter the body through the skin, is toxic, alters genetic material,
may be irritating to the eyes, and causes allergic reactions

http://www.whale.to/vaccine/thimerosal_data.pdf
Ga zo met je diagram zoeken, maar lees eerst dit:
quote:
None of the vaccines injected into children have ever been tested for their carcinogenic (cancer causing), mutagenic (mutation causing), or teratogenic (developmental malformation causing) potential. Not a single one. Can these chemicals that are injected into healthy children cause cancer? The people manufacturing the vaccines (the drug companies) and the bureaucrats mandating the drugs can't say because no studies have ever been conducted.
http://www.ouralexander.org/burton.htm
Benieuwd of ik met je diagram antwoorden vind.
Eisenhower1961.
pi_75428747
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 22:44 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Zekers helemaal mee eens is niet correct , kwikverbindingen zijn overigens giftiger dan "pure kwik".
Het is echt niet de 1e x is dat ik info over ethylkwik vergaar. Bedankt voor het diagram.
Over de giftigheid ben ik idd vrij zeker (je refereerde zelf al aan die Zwitser die zei "dat alles giftig is").

De mate van giftigheid daar kun je over twisten, vind het zoals eerder gezegd zowiezo n absurde gedachte dat men 3 a 4 generaties met deze stof heeft ingespoten, en spuit.

Eerder geposte linkjes : uit 1999, dat wel. Inmiddels weet men iets meer.
[..]

Ga zo met je diagram zoeken, maar lees eerst dit:
[..]

Benieuwd of ik met je diagram antwoorden vind.
Voor de zoveelste keer: Dat hangt echt allemaal van de dosis af!

De UV straling van de zon zorgt ook voor DNA schade. En kan dus ook bijdragen aan oncogenese. Is hierom zonlicht in het algemeen slecht? Nee. Slechts wanneer je teveel krijgt. Precies hetzelfde geld voor ELKE stof/straling/invloed.

En met de kennis die we inmiddels al hebben kunnen we stellen dat in de dosis die met vaccins gegeven worden er geen merkbare schade is ten opzichte van kinderen die een ander vaccin krijgen.
Gonna live while I'm alive, I'll sleep when I'm dead!
pi_75429415
Ow, merk net dat je voor RTECS (staat niet in het diagram) een login nodig hebt. Met CCRS, HSDB en Genetox kom je vaak wel een eind. In HSDB staat een hele reeks Amestesten (mutagenicity) waarvan er maar één positief is.
quote:
/CASE REPORTS/ In a suicide attempt a 44 year old man ingested 5 g (83 mg/kg) of thimerosal; within 15 minutes he began vomiting spontaneously. Gastric lavage was performed and chelation therapy begun with 300 mg of dimercaptopropane sulfonate (DMPS) instilled through a nasogastric tube into the stomach. Gastroscopy revealed a grade 2 hemorrhagic gastritis. Polyuric acute renal failure was noted on the day of admission and persisted for 40 days. Four days after admission the patient developed a fever and a maculopapular exanthem not attributed to an allergic reaction to the DMPS. The patient also developed an autonomic and ascending peripheral polyneuropathy that persisted for 13 days. Chelation therapy was continued for a total of 50 days with DMPS followed by dimercaptosuccinic acid (DMSA). Elevated blood and urine mercury levels persisted for more than 140 days. The patient was discharged 148 days following the ingestion with only sensory defects in his toes. No other neurologic sequelae were noted.
[Goldfrank, L.R., Flomenbaum, N.E., Lewin, N.A., Weisman, R.S., Howland, M.A., Hoffman, R.S., Goldfrank's Toxicologic Emergencies 6th Ed. (1998)., McGraw-Hill, New York, N.Y., p. 918] **PEER REVIEWED**
fail
quote:
/EPIDEMIOLOGY STUDIES/ ... We examined whether discontinuing the use of thimerosal-containing vaccines in Denmark led to a decrease in the incidence of autism. Analysis of data from the Danish Psychiatric Central Research Register recording all psychiatric admissions since 1971, and all outpatient contacts in psychiatric departments in Denmark since 1995. All children between 2 and 10 years old who were diagnosed with autism during the period from 1971 to 2000. Annual and age-specific incidence for first day of first recorded admission with a diagnosis of autism in children between 2 and 10 years old. A total of 956 children with a male-to-female ratio of 3.5 : 1 had been diagnosed with autism during the period from 1971 to 2000. There was no trend towards an increase in the incidence of autism during that period when thimerosal was used in Denmark, up through 1990. From 1991 until 2000, the incidence increased and continued to rise after the removal of thimerosal from vaccines, including increases among children born after the discontinuation of thimerosal. The discontinuation of thimerosal-containing vaccines in Denmark in 1992 was followed by an increase in the incidence of autism. Our ecological data do not support a correlation between thimerosal-containing vaccines and the incidence of autism.
[Reading R; Child Care Health Dev 30 (1): 90-1 (2004)] **PEER REVIEWED**
Thimerosal werkt beschermend tegen autisme

beide uit HSDB

[ Bericht 43% gewijzigd door Cerbie op 08-12-2009 23:18:24 ]
pi_75432805
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 23:13 schreef Cerbie het volgende:
Ow, merk net dat je voor RTECS (staat niet in het diagram) een login nodig hebt. Met CCRS, HSDB en Genetox kom je vaak wel een eind. In HSDB staat een hele reeks Amestesten (mutagenicity) waarvan er maar één positief is.
[..]

fail
[..]

Thimerosal werkt beschermend tegen autisme

beide uit HSDB
De fail snap ik niet zo goed.

Ok, en tegen kanker ? Vind de groep die geen vaccin kreeg wel erg klein en benieuwd of de (voor) ouders van deze kinderen in het onderzoek zijn meegenomen.
Ging het maar om alleen autisme en thiomersal.
quote:
In the 1950's and 1960's the polio vaccine injected into millions of children contained an unexpected guest - another virus that was growing on the same monkey kidney cells in which the vaccine was being grown. This virus was named Simian Virus 40 (SV40) because it was the 40th simian or monkey virus found. Unfortunately, this virus was also found to cause cancer. The vaccine manufacturers changed their monkeys (African green monkeys) but this wasn't enough. Today SV40 is found in many human cancers including many pediatric brain cancers. Coincidence? I don't think so. It turns out that SV40 can be passed horizontally (i.e. between father and mother) and vertically (i.e. between mother and child). In fact, SV40 is often associated with medulloblastoma, the most prevalent pediatric brain tumor. When scientists injected young hamsters with Simian Virus 40 over 80% developed brain cancers. Here are a few of the studies that have looked at SV40 and human cancers:
Wat referenties naar rapporten en onderzoeken, weet niet of die ook via het diagram te vinden zijn.
quote:
This paper, like the previous one, was presented at an SV40 seminar at the National Institute of Health in 1997. In it the authors state that SV40 is found in most brain cancers and that it can spread from one generation to the next. They also mention that more people who are vaccinated have brain tumors versus those who have not been vaccinated.

Dr. Howard B. Urnovitz possesses a degree in Microbiology and Immunology and is the Scientific Director of the Chronic Illness Research Foundation. He testified to the following in front of the Committee on Government Reform and Oversight.

1. The human body retains a genetic memory of the foreign substances to which it has been exposed, including viral and bacterial vaccines;
2. Each individual responds to foreign substances differently, based on his or her own unique genetic background;
3. There appears to be a limit on how much foreign material to which the human body can be exposed before some level of genetic damage occurs and a chronic disease initiates.

En goeie vragen.
quote:
Is an infant's sudden death that takes place twelve days after vaccination counted as vaccine related or does it have to take place within seven days or three days or 24 hours? Who chooses the number? If you scrutinize the data on the frequency of adverse reactions you will find that the very corporations manufacturing the vaccine financed most of those studies. In other words, the vaccine makers have chosen the number for their own ends. They have chosen a number that will ensure that most vaccine related deaths and injuries will not be counted as such. Your child died seven days after the vaccinations? Sorry, she had to die within 24 hours for it to be linked to the vaccines. Therefore, cause of death is unknown.
Eisenhower1961.
pi_75451221
quote:
Op woensdag 9 december 2009 01:41 schreef Resonancer het volgende:

[..]

De fail snap ik niet zo goed.

Ok, en tegen kanker ? Vind de groep die geen vaccin kreeg wel erg klein en benieuwd of de (voor) ouders van deze kinderen in het onderzoek zijn meegenomen.
Ging het maar om alleen autisme en thiomersal.
Die bescherming was niet serieus bedoeld Meer van dat je niet aan alle uitkomsten zomaar conclusies kunt hangen.
De fail omdat hij het overleeft na zo'n hoge dosis ingeslikt te hebben
pi_75456536
Het valt me overigens op dat het schrikbarend stil is rondom de mgriep, je hoort zelfs meerdere bronnen vertellen dat de ziekte alweer aan het afnemen is. Uiteraard omdat de eerste vaccinaties gegeven zijn en de opkomst vrij hoog was, deze mensen zullen dan hoogstwaarschijnlijk ook wel de 2de shot gaan halen.

Toch blijf ik het dan weer vreemd vinden, hoeveel zieken en doden zijn er nu geweest? Was dat het waard om daarvoor een groot deel van de bevolking in te enten? Dat zal dan ook wel weer flink wat gekost hebben.
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
pi_75456644
Van de Frontpage:

Fabrikanten en andere commerciële partijen hebben te veel invloed op de ontwikkeling van medische kennis. Medische onderwerpen die voor hen niet interessant zijn, dreigen achter te blijven, stelt de Gezondheidsraad in een rapport dat vandaag verscheen.

Als voorbeeld wijst de Gezondheidsraad naar geneesmiddelenonderzoek. Vaak doen fabrikanten niet meer onderzoek naar een nieuw medicijn dan vereist is voor de registratie van het nieuwe product. Daardoor kijken zij bijvoorbeeld niet naar het langetermijneffect van een medicijn, terwijl er maatschappelijk gezien wel behoefte is aan deze kennis.

De Gezondheidsraad vindt dat er meer discussie moet zijn over deze ethische vraagstukken. In het rapport dat vandaag verscheen, doet de raad een aanzet daartoe.

En:

Onderzoek heeft geen relatie aangetoond tussen de dood van twee kinderen en hun inenting met het vaccin tegen de Mexicaanse griep kort daarvoor. Een 2-jarige jongen overleed anderhalve dag na de vaccinatie.

Onderzoek wees uit dat hij al was besmet met de griep. Een 3-jarige jongen stierf vijf dagen na de vaccinatie aan een hartaandoening. Dat heeft het centrum voor bijwerkingen Lareb vandaag bekendgemaakt. Het centrum stelde vorige week het onderzoek in.

Bij de meeste bijwerkingen (ruim twee derde) van de vaccinaties bij kinderen die worden gemeld, gaat het om koorts. Dat het vaccin Pandemrix die bijwerking kan hebben, is bekend. Tot nu toe ontving Lareb 2930 meldingen over dat vaccin. Volgende week begint de tweede vaccinatieronde voor kinderen en de huisgenoten van jonge baby's. Mensen die de eerste ronde door overmacht hebben gemist, kunnen nu alsnog de prik halen.
pi_75457039
quote:
Op woensdag 9 december 2009 19:34 schreef mediaconsument het volgende:
Het valt me overigens op dat het schrikbarend stil is rondom de mgriep, je hoort zelfs meerdere bronnen vertellen dat de ziekte alweer aan het afnemen is. Uiteraard omdat de eerste vaccinaties gegeven zijn en de opkomst vrij hoog was, deze mensen zullen dan hoogstwaarschijnlijk ook wel de 2de shot gaan halen.

Toch blijf ik het dan weer vreemd vinden, hoeveel zieken en doden zijn er nu geweest? Was dat het waard om daarvoor een groot deel van de bevolking in te enten? Dat zal dan ook wel weer flink wat gekost hebben.
Je kunt natuurlijk ook denken dat het dankzíj die vaccinaties zo beperkt is gebleven.
pi_75457123
quote:
Op woensdag 9 december 2009 19:49 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Je kunt natuurlijk ook denken dat het dankzíj die vaccinaties zo beperkt is gebleven.
Dan waren er volgens mij heel wat meer doden gevallen onder de 28% van de risicogroepen die niet gegaan zijn.

Zo denken is overigens erg goed voor de portemonnee van de bedrijven die deze vaccins gemaakt hebben. Zonder zieken, maken zij geen winst.
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
pi_75457167
quote:
Op woensdag 9 december 2009 19:51 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Dan waren er volgens mij heel wat meer doden gevallen onder de 28% van de risicogroepen die niet gegaan zijn.
Dat zou natuurlijk ook kunnen. Het blijft gissen nu he?

Maar ik denkdat mensen graag het zekere voor het onzekere nemen en toch die prikken zijn gaan halen.
pi_75457314
quote:
Op woensdag 9 december 2009 19:53 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat zou natuurlijk ook kunnen. Het blijft gissen nu he?

Maar ik denkdat mensen graag het zekere voor het onzekere nemen en toch die prikken zijn gaan halen.
Ja, en dat gedrag wordt gestimuleerd door een tijdje elke dag een aantal zogenaamde mgriepdoden in de spotlight te zetten. De mensen die nu doodgaan, krijgen deze aandacht niet meer.
  woensdag 9 december 2009 @ 20:00:29 #79
262 Re
Kiss & Swallow
pi_75457421
quote:
Op woensdag 9 december 2009 19:51 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Zo denken is overigens erg goed voor de portemonnee van de bedrijven die deze vaccins gemaakt hebben. Zonder zieken, maken zij geen winst.
gewoon even iets hypothetisch he

stel MG had een mortality vergelijkbaar met de Spaanse griep (6 miljoen doden in een paar maanden)...
pi_75457586
quote:
Op woensdag 9 december 2009 20:00 schreef Re het volgende:

[..]

gewoon even iets hypothetisch he

stel MG had een mortality vergelijkbaar met de Spaanse griep (6 miljoen doden in een paar maanden)...
Dan waren er wel wat meer gezonde mensen hieraan doodgegaan. Bij het gros van het kleine aantal mensen hiervan was de mgriep dan ook niet de directe reden. Bij de spaanse griep was dat wel anders volgens mij.

Dat hele als en stel verhaal is dan ook alleen maar goed voor de portemonnee van de bekende medicijnfabrikanten.
  woensdag 9 december 2009 @ 20:07:22 #81
262 Re
Kiss & Swallow
pi_75457709
quote:
Op woensdag 9 december 2009 20:04 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Dan waren er wel wat meer gezonde mensen hieraan doodgegaan. Bij het gros van het kleine aantal mensen hiervan was de mgriep dan ook niet de directe reden. Bij de spaanse griep was dat wel anders volgens mij.

Dat hele als en stel verhaal is dan ook alleen maar goed voor de portemonnee van de bekende medicijnfabrikanten.
Spaanse griep waren voornamelijk 20-30ers, maar gaat er meer om dat er dan idd ook verdient zou worden, dus de vraag is meer, hoeveel is een mensenleven waard?
pi_75457897
quote:
Op woensdag 9 december 2009 20:07 schreef Re het volgende:

[..]

Spaanse griep waren voornamelijk 20-30ers, maar gaat er meer om dat er dan idd ook verdient zou worden, dus de vraag is meer, hoeveel is een mensenleven waard?
Meer dan wat gelobby en een goedgevulde portemonnee, dat staat vast. Daarom zou ik dan ook graag wat mee idealisme zien binnen deze sector. Echter is dat vrij lastig, want op het moment dat er geen zieken meer zijn. Dan verdienen zij geen brood meer.

Daarom willen zij ook liever een vaccin tegen de griep verkopen, dan wat deugdelijke informatie te verspreiden over onze gezondheid en hoe deze te onderhouden.
pi_75458068
quote:
Op woensdag 9 december 2009 20:12 schreef mediaconsument het volgende:
dan wat deugdelijke informatie te verspreiden over onze gezondheid en hoe deze te onderhouden.
Daar zijn mensen veel te eigenwijs voor, neem bijvoorbeeld de rokers. Hoelang worden we nu al doodgegooid met reclames over de schadelijkheid van roken.

Zet er geld tegenover en mensen zijn veel meer bereid om wat aan hun gezondheid te doen. En dat gaat helaas niet alleen voor gezondheid op.
pi_75458150
quote:

[..]

Meer dan wat gelobby en een goedgevulde portemonnee, dat staat vast. Daarom zou ik dan ook graag wat mee idealisme zien binnen deze sector. Echter is dat vrij lastig, want op het moment dat er geen zieken meer zijn. Dan verdienen zij geen brood meer.

Daarom willen zij ook liever een vaccin tegen de griep verkopen, dan wat deugdelijke informatie te verspreiden over onze gezondheid en hoe deze te onderhouden.
Dat vind ik echt niet waar.
Er was volop informatie over de vaccinatie, tot in de journaals aan toe, weet je nog ? Dat vond je nog zo vervelend.
En gezond leven wordt al ik weet niet hoe lang door de overheid gepropageerd.
  woensdag 9 december 2009 @ 20:19:31 #85
262 Re
Kiss & Swallow
pi_75458199
quote:

[..]

zieken zullen er altijd zijn...
pi_75458265
quote:
Op woensdag 9 december 2009 20:16 schreef Cerbie het volgende:

[..]

Daar zijn mensen veel te eigenwijs voor, neem bijvoorbeeld de rokers. Hoelang worden we nu al doodgegooid met reclames over de schadelijkheid van roken.

Zet er geld tegenover en mensen zijn veel meer bereid om wat aan hun gezondheid te doen. En dat gaat helaas niet alleen voor gezondheid op.
Daarom is het ook gemakkelijker om in de toekomst mensen hun zorgverzekering te verminderen, als de zorgverzekeraar vindt dat ze te ongezond leven.

Daarbij is het vrij lastig om wat degelijke voedselkennis op te doen, en vraag ik me bovendien af waarom ze dan niet gewoon tabak en alcohol compleet verbieden. Daarvan is immers bekend dat het niet goed is voor de gezondheid.

De bittere waarheid is dan ook dat geld belangrijker is dan gezondheid.
pi_75458298
quote:
Op woensdag 9 december 2009 20:19 schreef Re het volgende:

[..]

zieken zullen er altijd zijn...
Hoe concludeer jij dat? Welke factoren wegen hierin mee?
pi_75458402
Het feit dat de mens niet onkwetsbaar is, misschien? Net als dieren?
Het is niet zo dat holbewoners allemaal 120 jaar oud werden en tot hun dood altijd lekker gezond waren. Ziekte is geen moderne uitvinding.
pi_75458415
quote:
Op woensdag 9 december 2009 20:21 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Daarom is het ook gemakkelijker om in de toekomst mensen hun zorgverzekering te verminderen, als de zorgverzekeraar vindt dat ze te ongezond leven.

Daarbij is het vrij lastig om wat degelijke voedselkennis op te doen, en vraag ik me bovendien af waarom ze dan niet gewoon tabak en alcohol compleet verbieden. Daarvan is immers bekend dat het niet goed is voor de gezondheid.

De bittere waarheid is dan ook dat geld belangrijker is dan gezondheid.
Alcohol en tabak verbieden? Men wordt geacht zélf verstandig om te gaan met dit soort genotsmiddelen.
Dus jij bent er voor om alle drugs te verbieden?
pi_75458427
quote:
Op woensdag 9 december 2009 20:18 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat vind ik echt niet waar.
Er was volop informatie over de vaccinatie, tot in de journaals aan toe, weet je nog ? Dat vond je nog zo vervelend.
En gezond leven wordt al ik weet niet hoe lang door de overheid gepropageerd.
Gepropageerd inderdaad, ze vertellen er alleen niet bij hoe. Daarvoor moeten we tegenwoordig zijn bij de bedrijven die ons voedsel verkopen, al is het te laat en loopt het de spuigaten uit, dan kun je altijd nog terecht bij je diëtist om van je obesitas af te komen. Dat dan weer wel.

Ik had het dan ook niet over informatie mbt. de vaccinaties overigens. Beetje kromme opmerking.
pi_75458493
quote:
Op woensdag 9 december 2009 20:25 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Gepropageerd inderdaad, ze vertellen er alleen niet bij hoe. Daarvoor moeten we tegenwoordig zijn bij de bedrijven die ons voedsel verkopen, al is het te laat en loopt het de spuigaten uit, dan kun je altijd nog terecht bij je diëtist om van je obesitas af te komen. Dat dan weer wel.

Ik had het dan ook niet over informatie mbt. de vaccinaties overigens. Beetje kromme opmerking.
Kromme opmerking?
Laat maar weer.
pi_75458553
quote:
Op woensdag 9 december 2009 20:24 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Alcohol en tabak verbieden? Men wordt geacht zélf verstandig om te gaan met dit soort genotsmiddelen.
Dus jij bent er voor om alle drugs te verbieden?
Gewoon alles wat slecht is verbieden. Dat als ze niet hypocriet over willen komen in ieder geval. Ik weet niet of je bekend bent met de plannen van de zorgverzekeraars tegenwoordig? Hoe zou jij het vinden als je gekort word op je zorgverzekering omdat je weleens wat drinkt of rookt ofzo? Of doordat er bij de albert heijn door jou teveel ongezond eten is gekocht?

Overzicht privacy-inperkende maatregelen/wetten/voorstellen
pi_75525976
Frontpage:

Medicijnfabrikant Wyeth Pharmaceuticals heeft vandaag toestemming gekregen het vernieuwde vaccin Prevenar in Nederland op de markt te brengen. Het middel is in opspraak omdat in oktober drie Nederlandse baby's overleden vlak nadat ze het vaccin Prevenar toegediend hadden gekregen.

Het Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu (RIVM) heeft consultatiebureaus opgedragen het vaccin met een bepaald partijnummer niet te gebruiken totdat het onderzoek naar de dood van de baby's is afgerond. Volgens een woordvoerster van Wyeth worden de resultaten in januari verwacht. De voorlopige conclusies wijzen volgens haar uit dat er geen verband is tussen het middel en de dood van de drie kinderen.

Het middel met andere partijnummers wordt gewoon door consultatiebureaus gebruikt voor inentingen.

De aanvraag voor toelating van het nieuwe vaccin Prevenar 13 was al in behandeling toen het nieuws over de dood van de baby's begin november bekend werd. Volgens de fabrikant is er geen reden het nieuwe middel niet op de markt te brengen. De ontwikkeling van het nieuwe medicijn staat volgens het bedrijf los van de kwestie rond het overlijden van de kinderen.
pi_75529160
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 20:04 schreef Groenmetmadeliefjes het volgende:

[..]

God helpt niet alleen maar degenen die hem persoonlijk aanspreken, hij is er voor iedereen. Er worden toch ook ongelovigen beter?
Iemand nog verlegen om een signature? Ik voel inspiratie voor een nieuw topic opkomen
pi_75529173
Deze SC is volgens mij niet zo succesvol trouwens
pi_75529297
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 20:09 schreef Cerbie het volgende:
Deze SC is volgens mij niet zo succesvol trouwens
Misschien omdat het geen SC is?
  vrijdag 11 december 2009 @ 22:42:16 #98
262 Re
Kiss & Swallow
pi_75535321
quote:
kwestie van media die iets niet begrijpt en het daarom maar schreeuwerig opklopt...
pi_75535342
quote:
Anders check je ff een paar posts hierboven!
  vrijdag 11 december 2009 @ 22:46:53 #100
262 Re
Kiss & Swallow
pi_75535519
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 22:42 schreef ToT het volgende:

[..]

Anders check je ff een paar posts hierboven!
ja op deze was het wat makkelijker reageren
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')