abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75346586
Kolere, sorry je hebt gelijk!

Slackster, die opmerking was dus aan jou gericht!
  zondag 6 december 2009 @ 20:13:35 #42
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_75346843
quote:
Op zondag 6 december 2009 19:10 schreef slackster het volgende:

[..]

maar aantonen dat vaccinaties heeeeeel goed voor je zijn is heel moeilijk?

gezien de recentelijke mega mega über hype media campagne betaald met o.a. mijn verkwanselde belasting geld?

tijdelijk onderbroken omdat alle nieuwslezers tijdelijk lijden aan kaakspier problemen wegens de zin "Mexicaanse griep vaccins zijn heel effectief" 2 miljoen keer per dag te moeten zeggen een jaar lang bij wijze van spreken ?

mag er dan ook wat gevraagd worden van de andere kant?

nogmaals, als dat zou kloppen wat jij zegt zou een beetje advocaat in de V.S. daar wel raad mee weten en een flinke schade claim wegens valse voorwendselen, valsheid in geschriften, smaad en de challenge website binnen no time uit de lucht kunnen hebben.

wat jij zegt klopt dus niet, want iets aanbieden maar niet na komen is strafbaar in de V.S.
Ik denk dat zo'n lawsuit vrij weinig kans maakt gezien al die voorwaarde in het contract. Wat jij zegt kan je imo niet zomaar claimen.

Dus vertel, waarom heb je er geen probleem mee dat hij het zo moeilijk maakt? Zie bijv dit soort verhalen: http://www.ratbags.com/rsoles/comment/gentlebirth.htm
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  zondag 6 december 2009 @ 20:17:48 #43
238790 slackster
pizza calamiteiten
pi_75347020
quote:
Op zondag 6 december 2009 20:07 schreef ToT het volgende:
Kolere, sorry je hebt gelijk!

Slackster, die opmerking was dus aan jou gericht!
vroeg me ook al waar je het over had Tot

spring je een keer geheel onverwachts in de mix ter mijn verdediging,

word het alsnog een inkoppertje voor El Tuin fence

Dacht heel even wat krijgen we nu?

Waar tuinhek het over heeft was een verzoek aan jouw adres gericht door ondergetekende;

mijn bewoordingen waren:

quote:

trouwens Tot kunnen we die Tuin-hek niet eens een ruk aan zijn ketting geven?

vertoond ontiegelijk vervelend troll-erig gedrag..

echt opvallend gewoon die gast voldoet aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid aan alle uber trol specs.

---> part2

ten dele waar, en zou zeker niet met je willen ruilen

alhoewel tuin-hek is accumulatief bezig in de zin dat de man in toenemende mate geestesziek gedrag vertoond

dus ontiegelijk vervelend troll-erig doet.. hetgeen me zorgen begint te baren

zoals gezegd vind ik het echt opvallend gewoon, die gast voldoet aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid aan alle uber trol specs

dat kan toch ook niet de bedoeling zijn?

/quote

het facepalm debacle is echter voor rekening van Tuin-hek!

alhoewel ik je optreden kan waarderen Tot, laat maar in vervolg oke?

[ Bericht 0% gewijzigd door slackster op 06-12-2009 21:11:46 ]
pi_75347081
quote:
Op zondag 6 december 2009 18:05 schreef slackster het volgende:

[..]

ja dat zegt wel wat

het is bewijs dat huisartsen in de V.S. het niet leuk vinden om een gratis huis te ontvangen

waardoor desbetreffende doelgroep geheel afwijkt van alle andere huisartsen ter wereld
Misschien krijgen ze liever regelmatig 'n btje voor langere tijd ?
quote:
I recently talked with two physicians in different states that told me the HMO plans that they contract with do chart reviews and patient surveys at the end of each year. If their office scores high enough on these reviews, the HMO plan gives them a several thousand dollar bonus. This bonus varies depending on the number of patients the doctor sees. One of the requirements for a patient’s chart to pass the test is that they are fully vaccinated.
http://www.askdrsears.com(...)09_05_01_archive.asp
http://www.dailymail.co.u(...)Ps-earn-107-000.html
http://www.prisonplanet.c(...)eluctant-public.html

Zullen vast wel geschikte kandidaten tussen zitten.
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
  zondag 6 december 2009 @ 20:26:13 #45
238790 slackster
pizza calamiteiten
pi_75347334
quote:
Op zondag 6 december 2009 20:19 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Misschien krijgen ze liever regelmatig 'n btje voor langere tijd ?
[..]

http://www.dailymail.co.u(...)Ps-earn-107-000.html
http://www.prisonplanet.c(...)eluctant-public.html

Zullen vast wel geschikte kandidaten tussen zitten.

zou wel eens zo'n huisarts dat spul willen zien wegwerken

in vergelijkbare hoeveelheden als in een baby'tje gespoten word die nog amper meer weegt dan een pakje boter

gezien de meeste yanks modder vette varkens zijn is dat waarschijnlijk gelijk aan een halve emmer van de troep

[ Bericht 1% gewijzigd door slackster op 06-12-2009 21:09:03 ]
  maandag 7 december 2009 @ 00:34:48 #46
262 Re
Kiss & Swallow
pi_75357276
http://www.spontaneouscreation.org/SC/ContractPartA.htm

nog even dat contract... lees het eens door, wat een stuk vuile propaganda , geen wonder dat niemand daar aanmee wil doen
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  maandag 7 december 2009 @ 00:48:48 #47
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_75357636
quote:
Op maandag 7 december 2009 00:34 schreef Re het volgende:

nog even dat contract... lees het eens door, wat een stuk vuile propaganda , geen wonder dat niemand daar aanmee wil doen
Dat had ik ook ja Ik zie ook een paar mogelijkheden tot blokkeren. Er staat bijv niet waar de vragen van de verschillende open en gesloten boek examens vandaan komen. De coordinator kiest de personen die het mentale onderzoek doen etc. Allemaal mogelijkheden waar de coordinator kan zeggen 'nee je komt niet in aanmerking voor de reward'. Je kan het zelfs zo lezen dat de coordinator nee zegt, de participant dus niet verder kan tekenen en daardoor verplicht is een groot bedrag te doneren... Heel vreemd dat niemand hier zin in heeft.
Onikaan ni ov dovah
pi_75357829
Ik heb het ook een beetje door zitten lezen, maar het lijkt eerder een goed opgezette Nigeriaanse scam-truc dan een serieuze uitdaging!
  maandag 7 december 2009 @ 09:17:01 #49
238790 slackster
pizza calamiteiten
pi_75360834
quote:

als je ervan overtuigd bent dat vaccins niet goed zijn mag je meebetalen middels het belasting geld aan een campagne die ongeveer een jaar duurt zo niet langer via het journaal. dat is toch ook geen feest en zou toch ook als propaganda gezien kunnen worden?

Terwijl je de challenge niets kost, maar alleen 230.000 mee kan verdienen? wat is nou beter? als ik zou overtuigd zijn dat ik slechts een onschuldige glaasje water zou hoeven drinken zou ik de opdracht gewoon uitvoeren.

Lang niet zo moeilijk als b.v. Fear factor waar deelnemers bereidwillig zijn voor de camera rauwe schapen ingewanden gemixed in een blender en enorme grote en levende insect larven te verorberen of rauwe paarden ogen eten, waardoor de meesten dit ter plekke weer uit kotsen..

dan zap ik gewoon weg hoor, niet om aan te zien dat soort dingen, en gaat het vaak maar om iets van $50.000

stel een jonge huisarts die misschien nog een flinke studie schuld heeft staan zou daar dankbaar gebruik van kunnen maken, hetgeen gek genoeg niet gebeurt...

de reglementen
zijn niet zo extreem en wellicht te vergelijken met iets als Fear Factor en daar geven ook 1000'den mensen zich voor op. Waarvan er ook veel applicaties afgewezen zijn geweest, bewijs helemaal niets, Fear Factor is toch veel gruwelijker dan het onschuldige glaasje water?

eerst S.A.R.S. (vogel griep) worden gehele kippen boerderijen in de shredder gegooid of vergast, dan varkens griep, dan gekker koeien ziekte, dan Q koorts, dan massale bijen sterfte, dan Mexicaanse griep..
M.a.w. de gehele veestapel van EU is geïnfecteerd en zou moeten worden opgelost met miljarden aan vaccins Op den duur is iedereen verplicht te laten vaccineren met al die pandemieën, Q koorts is momenteel in opkomst en het aantal sterf gevallen loopt ieder jaar op.

Is daar al een vaccin tegen? Verder is er een nieuwe variant vd Mexicaanse griep die zoals Q-koorts veel dodelijker is dan normale koorts of normale griep. Met de nieuwe variant van Mexicaanse griep is het vrijwel altijd fataal, bevat een gen waardoor het veel dieper in de longen kan doordringen en zich beter kan hechten aan de menselijke cellen waardoor het veel moeilijker zou zijn te bestrijden.

Vooral in Oekraïne zijn recentelijk veel slachtoffers gevallen, het zou longpest kunnen genoemd worden maar zou een gevaarlijke variant vd Mexicaanse griep zijn. hoe zou die variant bestreden kunnen worden? is daar een vaccin tegen? zo ja hoe zou deze dan kunnen worden vervaardigd?

[ Bericht 0% gewijzigd door slackster op 08-12-2009 00:29:08 ]
pi_75361006
Slackster, ik denk dat het makkelijker leesbaar is als je wat consistenter zou zijn met hoofdletter- en leestekengebruik rn zinsbouw, en niet voor vrijwel elke nieuwe zin een nieuwe alinea zou gebruiken.
(Of ben je dyslectisch? )

Sommige mensen pleuren alles weer in 1 alinea wat óók weer onleesbaar is, mar de gulden middenweg leest het makkelijkst.
  maandag 7 december 2009 @ 10:10:44 #51
238790 slackster
pizza calamiteiten
pi_75362158
quote:
Op maandag 7 december 2009 09:27 schreef ToT het volgende:
Slackster, ik denk dat het makkelijker leesbaar is als je wat consistenter zou zijn met hoofdletter- en leestekengebruik rn zinsbouw, en niet voor vrijwel elke nieuwe zin een nieuwe alinea zou gebruiken.
(Of ben je dyslectisch? )
beetje wel vind het zelf zo duidelijker, pas ik het even aan dan maar

[ Bericht 0% gewijzigd door slackster op 07-12-2009 13:42:01 ]
pi_75380957
quote:

Welke definitie van propaganda hanteer jij ? Marketing is volgens mij 'n beter term en dat geldt dan alleen voor de 5 aan te schaffen boeken en de tv optredens. Vindt het in het niet vallen bij de HPV propaganda.
Miischien moet er n gratis Ipod bij ?

We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
  dinsdag 8 december 2009 @ 00:47:55 #53
238790 slackster
pizza calamiteiten
pi_75396705
Doctor Admits Vaccine Is More Deadly Than Swine Flu Itself & Will Not Give It To His Kids

Update: I want to thank everyone for watching, re-uploading, and sharing this video with others!!! Make this go viral. This swine flu pandemic is nothing more then a government manufactured virus
  dinsdag 8 december 2009 @ 07:35:18 #54
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_75398523
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 00:47 schreef slackster het volgende:
Doctor Admits Vaccine Is More Deadly Than Swine Flu Itself & Will Not Give It To His Kids

Update: I want to thank everyone for watching, re-uploading, and sharing this video with others!!! Make this go viral. This swine flu pandemic is nothing more then a government manufactured virus
en doelbewust achterlijke artsen en verpleegkundige injecteren de shit wel in het bloed.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  dinsdag 8 december 2009 @ 12:55:56 #55
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_75405435
In het bloed zelfs? Dan doen ze toch wel wat verkeerd.
Onikaan ni ov dovah
pi_75406416
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 12:55 schreef ATuin-hek het volgende:
In het bloed zelfs? Dan doen ze toch wel wat verkeerd.
Dat zou idd niet best zijn
pi_75412564
We zijn weer verzand in het dumpen van youtube filmpjes?
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
pi_75415702
Jup het lijkt er wel op, enigszins diepgaande discussie is alweer een tijdje gelden.
Gonna live while I'm alive, I'll sleep when I'm dead!
pi_75417959
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 17:35 schreef switchboy het volgende:
Jup het lijkt er wel op, enigszins diepgaande discussie is alweer een tijdje gelden.
tja, heb het geprobeerd, had simpele vragen, maar kreeg toen te horen dat ik me eerst moest verdiepen in dosis effect relatie en werd doorgezaagd over het feit dat ik vooral niet (net als ook de deskundigen doen)over kwik mocht praten maar het over kwikverbindingen moest hebben. Had er al veel over gelezen, (toxicologiw was n hoofsvak tijdens mijn studei milieukunde) en nu nog meer. Maar hoe weet ik of het genoeg is ?
Van ethylkwik kan ik b.v. nergens vinden bij welke dosis het kankerverwekkend is. Wel dat het gifitg is:
quote:
Conclusions
• Ethylmercury is probably slightly less toxic
than methylmercury.
• However, the database for ethylmercury is weak
which creates considerable uncertainty in risk
assessment comparisons.
• Ethylmercury should be considered equipotent to
methylmercury as a developmental neurotoxin.
This conclusion is clearly public health protective.
• Ethylmercury exposure from vaccines (added to
dietary exposures to methylmercury) probably
caused neurotoxic responses (likely subtle) in
some children.

http://www.iom.edu/~/medi(...)onSafety/Lucier.ashx
Maar goed heb inmiddels geleerd dat er zoiets al voortschrijdend wetenschappelijk inzicht bestaat ( gebeurt in dit geval meestal als 'n onderzoeker voor 'n farmaceut gaat werken )
Ben dus nog steeds naarstig op zoek naar de dosis effect relatie ethylkwik/kanker.

[ Bericht 1% gewijzigd door Resonancer op 08-12-2009 19:25:23 ]
Eisenhower1961.
pi_75418046
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 18:50 schreef Resonancer het volgende:
tja, heb het geprobeerd, had simpele vragen, maar kreeg toen te horen dat ik me eerst moest verdiepen in dosis effect relatie en werd doorgezaagd over het feit dat ik vooral niet (net als ook de deskundigen doen)over kwik mocht praten maar het over kwikverbindingen moest hebben.
Omdat het dat ook ís.
quote:
Had er al veel over gelezen, en nu nog meer. Maar hoe weet ik of het genoeg is ?
Van ethylkwik kan ik b.v. nergens vinden bij welke dosis het kankerverwekkend is. Wel dat het gifitg is:
Alles is giftig, zelfs water
quote:
Maar goed heb inmiddels geleerd dat er zoiets al voortschrijdend wetenschappelijk inzicht bestaat ( gebeurt in dit geval meestal als 'n onderzoeker voor 'n farmaceut gaat werken )
Ben dus nog steeds naarstig op zoek naar de dosis effect relatie ethylkwik/kanker.
Ik krijg niet het gevoel dat je objectief bezig bent met zoeken. Eerder zoekend naar materiaal om je veronderstelling dat ethylkwik giftig is te ondersteunen.
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')