Zal mij benieuwen of hij morgenochtend nog gaat benoemen dat hij onder de douche heeft gerukt en hoe fijn dat wasquote:
Kijk nou uit, Da_Sandman kan dit niet zo goed apprecierenquote:Op maandag 14 mei 2012 16:58 schreef minthy het volgende:
[..]
Zal mij benieuwen of hij morgenochtend nog gaat benoemen dat hij onder de douche heeft gerukt en hoe fijn dat was
Oh, dan bij nabaat mijn excusesquote:Op maandag 14 mei 2012 17:00 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Kijk nou uit, Da_Sandman kan dit niet zo goed apprecieren
Ben je boos pluk eenquote:Op maandag 14 mei 2012 17:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ja, laten we de akoestische versie es kapot draaien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
Gevallen met haar gebit op de stoeprandquote:Op maandag 14 mei 2012 18:28 schreef karoltje het volgende:
Wat was er nou met z'n vriendin aan de hand?
Paul, ik word volledig paranoia van jouw user iconquote:
Inderdaadquote:Op maandag 14 mei 2012 18:55 schreef alors het volgende:
Pjoew pjoew 538 aviici plaatjes, verrassend met Domien en Coen hoor
Goede lijst!quote:Op maandag 14 mei 2012 19:25 schreef alors het volgende:
MARVIN GAYE - WHAT'S GOIN' ON
MICHAEL JACKSON - THRILLER
NIRVANA - UNPLUGGED
PAOLO NUTINI - THESE STREETS
QUEEN - INNUENDO
VERVE - URBAN HYMNS
ILSE DELANGE - WORLD OF HURT
JEFF BUCKLEY - GRACE
JOE JACKSON - NIGHT AND DAY
STING - NOTHING LIKE THE SUN
mijn hemelse honderd lijstje, het zal wel niet op kunnen tegen het Coldplay/Adele/Anouk geweld, maarja, misschien helpt het ietsje.
Ik was met die van mij begonnen maar werd witheet van de beperkte keuze aan albums van ECHT goede bands en de te ruime keuze aan meuk van Bløf etc. Maar, ik ga het nog eens proberen.quote:Op maandag 14 mei 2012 19:25 schreef alors het volgende:
MARVIN GAYE - WHAT'S GOIN' ON
MICHAEL JACKSON - THRILLER
NIRVANA - UNPLUGGED
PAOLO NUTINI - THESE STREETS
QUEEN - INNUENDO
VERVE - URBAN HYMNS
ILSE DELANGE - WORLD OF HURT
JEFF BUCKLEY - GRACE
JOE JACKSON - NIGHT AND DAY
STING - NOTHING LIKE THE SUN
mijn hemelse honderd lijstje, het zal wel niet op kunnen tegen het Coldplay/Adele/Anouk geweld, maarja, misschien helpt het ietsje.
Ah, succes! Die sla ik over, ben enorm bagger in het maken van lijstjesquote:
Wat voor pyama trek je vanavond aan.quote:Op maandag 14 mei 2012 20:02 schreef minthy het volgende:
[..]
Ah, succes! Die sla ik over, ben enorm bagger in het maken van lijstjes
quote:
twitter:CarolineVanZijl twitterde op maandag 14-05-2012 om 20:14:22Dank iedereen! Hoe? Werd ingehaald, de fietsen haakten in elkaar en daar lag ik. Op het fietspad in A'dam. Geen foto, te monsterlijk. reageer retweet
Echt klote. Heb 't zelfde meegemaakt, 2 dagen nadat ik na 6 jaar van m'n beugel af was. Stoeprandje, BAM, stoep. De boel zat los maar kon gelukkig nog vastgeschroefd worden. Pijnlijk, pijnlijk.quote:
Godsamme. Dus je laat die billen en andere attributen gewoon fladderenquote:
Yup, net zoals jij dat met je tarrels doet!quote:Op maandag 14 mei 2012 20:22 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Godsamme. Dus je laat die billen en andere attributen gewoon fladderen
Ik ben echt extreem een billenman. Dus ik moet nu niet laten blijken dat ik klemvast zit onder mijn bureau.quote:Op maandag 14 mei 2012 20:37 schreef minthy het volgende:
[..]
Yup, net zoals jij dat met je tarrels doet!
Da's helemaal dubbel klote danquote:Op maandag 14 mei 2012 20:22 schreef Cee het volgende:
[..]
Echt klote. Heb 't zelfde meegemaakt, 2 dagen nadat ik na 6 jaar van m'n beugel af was. Stoeprandje, BAM, stoep. De boel zat los maar kon gelukkig nog vastgeschroefd worden. Pijnlijk, pijnlijk.
Oh ik kan beide wel waarderen. Ik denk niet dat ie em haalt, maar Fragilequote:Op maandag 14 mei 2012 19:32 schreef shifto het volgende:
[..]
Goede lijst!![]()
Maar ik dacht dat de mensheid het unaniem eens was geworden dat The Police echt beter was als Sting solo
Au, dat is dubbel balen.quote:Op maandag 14 mei 2012 20:22 schreef Cee het volgende:
[..]
Echt klote. Heb 't zelfde meegemaakt, 2 dagen nadat ik na 6 jaar van m'n beugel af was. Stoeprandje, BAM, stoep. De boel zat los maar kon gelukkig nog vastgeschroefd worden. Pijnlijk, pijnlijk.
Ai, niet best.quote:Op maandag 14 mei 2012 20:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Da's helemaal dubbel klote dan. Heb je wel nog geluk dat je tanden behouden konden worden. M'n vriendin heeft es met hockey een bal op haar gezicht gehad en toen wat tanden verloren. Nogal pijnlijk, zeg maar...
Ben je Elbow niet vergeten? Je mocht er wel 10 namelijk.quote:Op maandag 14 mei 2012 21:11 schreef Cee het volgende:
Godver, ik krijg geen bevestigings e-mail binnen dus nu kan ik niet copy/pasten welke nummers ik had.Dan maar uit 't blote hoofd. Ehhmmmm...
Travis - The invisible band
The Beatles - Abbey Road
Snow Patrol - Eyes Open
Blur - Parklife
Oasis - (What's the story) Morning glory
Paolo Nutini - These streets
Fleetwood Mac - Rumours
John Mayer - Continuum
Robbie Williams - Escapology
Dat zijn er 9, mochten we er maar 9? Want ik kan niet op die 10e komen.
Ik had tienmiljoenmiljard eigen keuzes die me tijdens het aanvinken van de albums te binnen schoten maar toen het eenmaal zo ver was om m'n Vrije Keus in te vullen, wist ik niks meer. Dus die heb ik gepasseerd.
Nee, die ben ik niet vergeten.quote:
Oh zoquote:Op maandag 14 mei 2012 21:17 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee, die ben ik niet vergeten.Heb bewust gekozen voor albums die ik ook echt KEN. Een van m'n favoriete bands is Queen maar ik kan niet zeggen dat ik je kan vertellen wat er op Night at the Opera staat. Of dat ik Pet Sounds meer dan 5 keer in z'n volledigheid heb geluisterd. En ik wilde er ook maar 1 artiest in zetten, dan blijft het gevarieerd.
Shit, wat was nou die tiende...
AMY WINEHOUSE - BACK TO BLACK.
Zo, is dat ook weer compleet.
nope, alleen wat cranberrylimonade en cheeseonionchipsquote:
ja, song 2, maar bijna afgelopen...quote:Op maandag 14 mei 2012 22:48 schreef Cee het volgende:
[..]
Song 2? Zo nee, dan zap ik even over op 3fm.
omg nu heb ik daar zin in, chees onionquote:Op maandag 14 mei 2012 22:45 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nope, alleen wat cranberrylimonade en cheeseonionchips
dooie boel hier!
helaas is de zaak leeg, anders had je kunnen komen halenquote:
oh, die lust ik ook wel.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:56 schreef Kimberliedje het volgende:
He gatsie, doe mij maar sour cream & union chips!
Goedeavond
Ik mag hopen dat dat probleem inmiddels opgelost is??quote:Op maandag 14 mei 2012 20:39 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik ben echt extreem een billenman. Dus ik moet nu niet laten blijken dat ik klemvast zit onder mijn bureau.
ga je eens gauw je verjaardag vierenquote:Op maandag 14 mei 2012 23:09 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat dat probleem inmiddels opgelost is??
Volk is al weg! Das het voordeel van doordeweeks je verjaardag vieren; niemand maakt het te laatquote:
goed bezig. heb je nog wat tijd voor jezelfquote:Op maandag 14 mei 2012 23:11 schreef minthy het volgende:
[..]
Volk is al weg! Das het voordeel van doordeweeks je verjaardag vieren; niemand maakt het te laat
Juist! Daarom heb ik ervoor gekozen het gewoon vandaag te vieren en niet op bijv zondagquote:Op maandag 14 mei 2012 23:13 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
goed bezig. heb je nog wat tijd voor jezelf
ik kom ook een aardig eind...quote:Op maandag 14 mei 2012 23:16 schreef Pino112 het volgende:
[..]![]()
![]()
Waarom ken ik die tekst uit mn hoofd?
en daarom vier ik mn verjaardag nietquote:Op maandag 14 mei 2012 23:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Juist! Daarom heb ik ervoor gekozen het gewoon vandaag te vieren en niet op bijv zondag![]()
Nog mooi even voor school bezig
Omdat het kan:Dquote:Op maandag 14 mei 2012 23:16 schreef Pino112 het volgende:
[..]![]()
![]()
Waarom ken ik die tekst uit mn hoofd?
Iedereen is hier welkom, al vind ik het wel prettig dat een aantal mensen verhinderd wasquote:Op maandag 14 mei 2012 23:18 schreef 3rdRock het volgende:
en daarom vier ik mn verjaardag nietpa, ma, broertje en z'n vriendinnetje mogen langskomen en verder vind ik het allemaal wel best.
alsnog een happy B-day toegewenst het was me bijna ontgaanquote:Op maandag 14 mei 2012 23:11 schreef minthy het volgende:
[..]
Volk is al weg! Das het voordeel van doordeweeks je verjaardag vieren; niemand maakt het te laat
quote:Op maandag 14 mei 2012 23:09 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat dat probleem inmiddels opgelost is??
Thanks jong!!quote:Op maandag 14 mei 2012 23:22 schreef Evertjan het volgende:
[..]
alsnog een happy B-day toegewenst het was me bijna ontgaan
Och jeetje toch! Vriendin in de buurt? Anders zelfbedieningquote:
ik vind het maar niks. houd er niet van om in het middelpunt van de belangstelling te staan. hoewel mensen dat totaal niet achter me zoekenquote:Op maandag 14 mei 2012 23:20 schreef minthy het volgende:
[..]
Iedereen is hier welkom, al vind ik het wel prettig dat een aantal mensen verhinderd was![]()
Man of 8/9 is meer dan genoeg, de rest komt nog wel in de vorm van leuke dagjes weg en andere leuke dingen
Oh, ik ook niet, maar dit vind ik totaal niet erg. Daarnaast heb ik de helft van m'n tablet er weer uitquote:Op maandag 14 mei 2012 23:25 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik vind het maar niks. houd er niet van om in het middelpunt van de belangstelling te staan. hoewel mensen dat totaal niet achter me zoeken
Ik wil een grap maken over een lopend buffet maar ik weet niet hoe ik die grappig kan makenquote:Op maandag 14 mei 2012 23:25 schreef minthy het volgende:
[..]
Och jeetje toch! Vriendin in de buurt? Anders zelfbediening
pure horror. mensen moeten vermaken enzo. nee. ik ben een waardeloze gastheer.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:27 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh, ik ook niet, maar dit vind ik totaal niet erg. Daarnaast heb ik de helft van m'n tablet er weer uit
Dat vind ik oprecht spijtig...quote:Op maandag 14 mei 2012 23:27 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik wil een grap maken over een lopend buffet maar ik weet niet hoe ik die grappig kan maken
Je bent ook zó cute niet zo gekquote:Op maandag 14 mei 2012 23:28 schreef Kimberliedje het volgende:
Dito. Verjaardagen zijn leuk voor de cadeautjes en taart en even wat gezelligheid. Al ben ik meestal de sjaak en trek ik ook nog alle aandacht in de kroeg..
Dat doe ik in de kroeg vaak onbewust met m'n geouwehoer; maak ik een stomme opmerking, hoor ik ze aan de andere kant van de bar lachen...quote:Op maandag 14 mei 2012 23:28 schreef Kimberliedje het volgende:
Dito. Verjaardagen zijn leuk voor de cadeautjes en taart en even wat gezelligheid. Al ben ik meestal de sjaak en trek ik ook nog alle aandacht in de kroeg..
Kroeg is overrated dus je bent niet alleenquote:Op maandag 14 mei 2012 23:31 schreef 3rdRock het volgende:
* 3rdRock komt nooit in de kroeg en voelt zich buitengesloten
Ahhhw *medelijden hebs*quote:Op maandag 14 mei 2012 23:31 schreef 3rdRock het volgende:
* 3rdRock komt nooit in de kroeg en voelt zich buitengesloten
Af en toe vind ik dat echt geweldig om te doen; gewoon een avond/nacht aan de bar hangen en slap lullenquote:Op maandag 14 mei 2012 23:31 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Kroeg is overrated dus je bent niet alleen
Schreeuw je zo hard dan?quote:Op maandag 14 mei 2012 23:30 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat doe ik in de kroeg vaak onbewust met m'n geouwehoer; maak ik een stomme opmerking, hoor ik ze aan de andere kant van de bar lachen...
haha, er zullen er vast meer zijn jaquote:Op maandag 14 mei 2012 23:31 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Kroeg is overrated dus je bent niet alleen
niet nodig hoor. kies er zelf voor om er niet heen te gaan. tis gewoon niet mijn kopje thee...quote:
Vind ikzelf wel meevallen, muziek staat nooit zo hard in de toko waar ik graag komquote:
ik ga ook zo, maar mag wel tot 7u blijven liggen...of tot 8 of 9, maar dat doe ik niet...quote:Op maandag 14 mei 2012 23:34 schreef wolfrolf het volgende:
Slapen! Mijn baas vind dat ik morgen om 6 uur op moet [ afbeelding ]
Slaap lekker, mien jong!quote:Op maandag 14 mei 2012 23:34 schreef wolfrolf het volgende:
Slapen! Mijn baas vindt dat ik morgen om 6 uur op moet [ afbeelding ]
Trustenquote:Op maandag 14 mei 2012 23:34 schreef wolfrolf het volgende:
Slapen! Mijn baas vindt dat ik morgen om 6 uur op moet [ afbeelding ]
Hier nog een. Daarom hou ik het bij directe familie, die weten de weg naar de koelkast zelf ook wel te vinden. O, en veel meer volk past er niet in m'n woonkamer zonder de hele boel om te moeten gooien.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:28 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
pure horror. mensen moeten vermaken enzo. nee. ik ben een waardeloze gastheer.
en goed bezig qua tablet
Dankquote:Op maandag 14 mei 2012 23:34 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik ga ook zo, maar mag wel tot 7u blijven liggen...of tot 8 of 9, maar dat doe ik niet...
Dank Noessiehquote:
Dank Kimmie!quote:
Dat scheelt. Ik ken geen enkele kroeg hier in t dorp waar de volume niet vol open staatquote:Op maandag 14 mei 2012 23:34 schreef minthy het volgende:
[..]
Vind ikzelf wel meevallen, muziek staat nooit zo hard in de toko waar ik graag kom
ach, bij mij willen andere mensen niet eens komenquote:Op maandag 14 mei 2012 23:35 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Hier nog een. Daarom hou ik het bij directe familie, die weten de weg naar de koelkast zelf ook wel te vinden. O, en veel meer volk past er niet in m'n woonkamer zonder de hele boel om te moeten gooien.
Dit jaar heb ik de meute zaterdagmiddag over de vloer gehad, omdat vanavond geen optie was vanwege m'n nichtje en de zondagmiddag niet vanwege de laatste wedstrijd van m'n cluppie.
Ik heb er nog steeds geen een gehadquote:
in Zwollywood zit vast wel een Mac. niet huilen dus maar gewoon 1 gaan kopuhquote:
zemmeh wat zeg jijquote:Op maandag 14 mei 2012 23:40 schreef Kimberliedje het volgende:
Frietjes en een plain burger en sinas en een flurry
Misschien woensdag, dan ga ik met een stel op pad!quote:Op maandag 14 mei 2012 23:39 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Beste Mac broodje sinds forever ongeveer
Heb een Mac pal om de hoek, nog nooit geweest in al die jaren dat ik in Zwolle werkquote:Op maandag 14 mei 2012 23:39 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
in Zwollywood zit vast wel een Mac. niet huilen dus maar gewoon 1 gaan kopuh
trustenquote:
ik heb vlakbij een hoerenbuurt. ook nog nooit geweest sinds ik hier woon...quote:Op maandag 14 mei 2012 23:41 schreef minthy het volgende:
[..]
Misschien woensdag, dan ga ik met een stel op pad!
[..]
Heb een Mac pal om de hoek, nog nooit geweest in al die jaren dat ik in Zwolle werk
Klinkt veel te kaal joh. Hamburger plainquote:
Keuzes...quote:Op maandag 14 mei 2012 23:41 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb vlakbij een hoerenbuurt. ook nog nooit geweest sinds ik hier woon...
ik kies ervoor niet te gaan....ik hoop nog steeds op echte eeuwigdurende liefde.....hopeloze romanticus die ik benquote:
Sla enzo is veel te gezond.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:42 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Klinkt veel te kaal joh. Hamburger plainEen echte baas schuift minstens een QuarterPounder naar binen
gewoon je browser sluiten. je hebt geen sterke wil jij! junkiequote:
Ga jij eens snel met je billen in je bed liggen, of ik kom je instoppen!!quote:
Misschien dan toch maar eens naar de kroeg gaaquote:Op maandag 14 mei 2012 23:43 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik kies ervoor niet te gaan....ik hoop nog steeds op echte eeuwigdurende liefde.....hopeloze romanticus die ik ben![]()
pas maar op. voor je t weet stopt ie em er bij jou inquote:Op maandag 14 mei 2012 23:44 schreef minthy het volgende:
[..]
Ga jij eens snel met je billen in je bed liggen, of ik kom je instoppen!!
Ik heb wel een boxer aan. Jij gaat echt waar helemaal. totaal. bloot?quote:Op maandag 14 mei 2012 23:44 schreef minthy het volgende:
[..]
Ga jij eens snel met je billen in je bed liggen, of ik kom je instoppen!!
ehm. nee.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:44 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Misschien dan toch maar eens naar de kroeg gaa
Och... Er gebeuren vast ergere dingenquote:Op maandag 14 mei 2012 23:44 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
pas maar op. voor je t weet stopt ie em er bij jou in
Ja hoor, dat heeft mijn voorkeur, kan er niets aan doenquote:Op maandag 14 mei 2012 23:44 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik heb wel een boxer aan. Jij gaat echt waar helemaal. totaal. bloot?
Godsamme.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:45 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja hoor, dat heeft mijn voorkeur, kan er niets aan doen
wehehe, ooit van die datingsites geprobeerd en rondgehangen in t fokdatingsiteervaringentopic. dat laatste leverde meer opquote:
Ik vind die in Zuid maar niks. Ga het liefst naar Noord, kan je zelf bestellenquote:Op maandag 14 mei 2012 23:41 schreef minthy het volgende:
[..]
Misschien woensdag, dan ga ik met een stel op pad!
[..]
Heb een Mac pal om de hoek, nog nooit geweest in al die jaren dat ik in Zwolle werk
Twitter/Facebook dan als laatste optie? Dat heeft mij min of meer Mook opgeleverdquote:Op maandag 14 mei 2012 23:46 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wehehe, ooit van die datingsites geprobeerd en rondgehangen in t fokdatingsiteervaringentopic. dat laatste leverde meer op![]()
Ik heb echt geen idee! Ik weet waar die zit, maar daar houdt het ook mee opquote:Op maandag 14 mei 2012 23:47 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik vind die in Zuid maar niks. Ga het liefst naar Noord, kan je zelf bestellen
Moderne technieken.
Of van de weg terug vanaf de school van je vriendin als ze net een examen goed gemaakt heeftquote:Op maandag 14 mei 2012 23:48 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee! Ik weet waar die zit, maar daar houdt het ook mee op![]()
In Noord ben ik wel eens geweest, ligt verdomd verleidelijk op de route als je ma in het ziekenhuis ligt en je geen tijd hebt gehad om te eten
ik ben meer van het forummenquote:Op maandag 14 mei 2012 23:47 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Twitter/Facebook dan als laatste optie? Dat heeft mij min of meer Mook opgeleverd
Goed gegaan, ja??quote:Op maandag 14 mei 2012 23:49 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Of van de weg terug vanaf de school van je vriendin als ze net een examen goed gemaakt heeft.
ja, dat is dan wel weer een beetje overdreven hoor!quote:Op maandag 14 mei 2012 23:52 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Biologie, 82pnt max, en ze heeft er minimaal 60.
Toppertje!quote:Op maandag 14 mei 2012 23:52 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Biologie, 82pnt max, en ze heeft er minimaal 60.
Nog vijf: Nederlands, Scheikunde, Engels, Wiskunde en Natuurkunde.quote:
Slaap lekker!!quote:Op maandag 14 mei 2012 23:56 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nog vijf: Nederlands, Scheikunde, Engels, Wiskunde en Natuurkunde.
Elke week twee dus dat gaat helemaal goed komen
En ik ga nu slapen, tot morgen!![]()
trusten!quote:Op maandag 14 mei 2012 23:56 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nog vijf: Nederlands, Scheikunde, Engels, Wiskunde en Natuurkunde.
Elke week twee dus dat gaat helemaal goed komen
En ik ga nu slapen, tot morgen!![]()
Twitter werkt goed, weet ik uit ervaring.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:47 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Twitter/Facebook dan als laatste optie? Dat heeft mij min of meer Mook opgeleverd
hahaquote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Twitter werkt goed, weet ik uit ervaring.
Verrassend goed! Al was er wel een aanzetje voor nodigquote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Mooi dat dat voor jullie zo heeft gewerkt!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Follower erbij krijgen, Tweeten, reactie op krijgen. Vervolgens gesprekken voeren, msn, nummers uitwisselen en een date!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:08 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
haha
nja, ik vraag me dan af hoe je in godesnaam contact legt. voor mij is een forum het makkelijkst. daar spring ik gewoon middenin en zie ik wel waar ik uitkom...
M'n vriendin zijn via hetzelfde onderwerp (Masterchef UK) in contact gekomen. Je babbelt wat, DM en je spreekt een keer afquote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:08 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
haha
nja, ik vraag me dan af hoe je in godesnaam contact legt. voor mij is een forum het makkelijkst. daar spring ik gewoon middenin en zie ik wel waar ik uitkom...
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:10 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Follower erbij krijgen, Tweeten, reactie op krijgen. Vervolgens gesprekken voeren, msn, nummers uitwisselen en een date!
dan moet ik blijkbaar meer met hashtags gaan werken....want ik twitter me de vinkentyfusquote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
M'n vriendin zijn via hetzelfde onderwerp (Masterchef UK) in contact gekomen. Je babbelt wat, DM en je spreekt een keer af.
In mijn geval werke het wat anders maar ee overeenkomst heeft alles nog meer in gang gezet. (we woonden in dezelfde straat)quote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:11 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
[..]
dan moet ik blijkbaar meer met hashtags gaan werken....want ik twitter me de vinkentyfushoewel..ik ben geen echte twitteraar daar ik alleen van achter mijn pc twitter.
en zo heeft iedereen een verhaalquote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:15 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
In mijn geval werke het wat anders maar ee overeenkomst heeft alles nog meer in gang gezet. (we woonden in dezelfde straat)
Trustenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:16 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en zo heeft iedereen een verhaal
zeg, ik ga naar bed. trusten allemaal
Trusten!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:16 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en zo heeft iedereen een verhaal
zeg, ik ga naar bed. trusten allemaal
3weken lang megahit !!!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 07:43 schreef Paul het volgende:
Alain Clarke heeft nieuwe singel en Giel draait hem nu. Zal wel elke dag langskomen bij 3fm!!!!!
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 08:00 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
3weken lang megahit !!!
_______OOOOOOOOOO___________ Alain Clark
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 09:39 schreef Kimberliedje het volgende:
Ik ga maar weer eens verder met slapen. Alleen nu met de radio zachtjes aan
Dying in the morning sunquote:
Slechte jeugdquote:Op dinsdag 15 mei 2012 09:50 schreef Civilian het volgende:
Kan dit kind nou alleen maar van die zeurderige nummers maken?
En goedemorgen
Zeker!quote:
Alvast bedankt!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 07:19 schreef Cee het volgende:
Ohhh minthy, ik ben gisteren helemaal vergeten jou ook te feliciteren!Alvast gefeliciteerd over 364 dagen!
Goedemorgen! Vanmiddag de week weer doormidden!
Watte?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:14 schreef minthy het volgende:
*hoopt dat Wolfje in reverse psychology trapt*
Ik noemde waar ik zat en hoopte dat jij dat uit pure woede ook zou doenquote:
Ik zit nu hier. ---> . <--quote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:35 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik noemde waar ik zat en hoopte dat jij dat uit pure woede ook zou doen
Niet eens medium?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:02 schreef SilentChaos het volgende:
Ik ben zo gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar![]()
![]()
![]()
![]()
Je hebt gelijk, ik zie hetquote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:59 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zie mn tweet, ik weet exact je locatie
I feel you, iets van 4 uurtjes geslapen...quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:02 schreef SilentChaos het volgende:
Ik ben zo gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar![]()
![]()
![]()
![]()
Nee meer super well-donequote:
Binnen 3 tellen een ochtendhumeur??quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:17 schreef SilentChaos het volgende:
Plage, das gvd al de 2e keer dat ik hem hoor vandaag... Giel draaide hem ook vanochtendrond half 8
Inderdaad!quote:
Ik vind het de meest bizarre manier die ik heb gehoord tot nu toe, kan veel goedkoperquote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:19 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Inderdaad!
En ik ben serieus altijd prima te genieten 's ochtends, ben wat dat betreft een ochtendmens (en avondmens ook, ik haat de middag).
Maar toen dit nummer kwam wou ik een enkeltje san francisco boeken en van de Golden Gate afspringen![]()
DAT is wat deze plaat met me doet
Nou, ik hou van San Franciscoquote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:22 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik vind het de meest bizarre manier die ik heb gehoord tot nu toe, kan veel goedkoper![]()
Zo erg vind ik hem gelukkig niet, ondanks mijn humeurtje in de ochtend vind ik het leven best te pruimen
Mokequote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:26 schreef themauster het volgende:
Ik wou 3FM een kans geven vandaag maar als ik de ge-eikte hitjes zo weer hoor ben ik zo vertrokken
Doe maar nietquote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:25 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nou, ik hou van San Francisco![]()
![]()
Dus misschien als ik daar kom dat het idee niet tot uitvoering komt
Daar hebben ze deze vehikel van een plaat tenminste ook niet
Hier sta ik in 2008 al te kijken hoe en watquote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:32 schreef minthy het volgende:
[..]
Doe maar niet![]()
Ben zelf nooit verder dan Belgie/Luxemburg/Duitsland geweest, dus verder kan ik niet meepraten
Die onderste zou mij te eng zijn, je zal naar beneden flikkeren!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:34 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Hier sta ik in 2008 al te kijken hoe en wat(nee hoor, ben niet suicidaal
)
[ afbeelding ]
Deze plek is ook mooi
[ afbeelding ]
Liep gewoon schuin af hoor, je zou niet de diepte invallenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:37 schreef minthy het volgende:
[..]
Die onderste zou mij te eng zijn, je zal naar beneden flikkeren!
Diep genoeg om je nek te kunnen brekenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:42 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Liep gewoon schuin af hoor, je zou niet de diepte invallen![]()
Kijk maar:
[ afbeelding ]
(Ongeveer zelfde plek, in ieder geval ook langs de Colorado, alleen dan 2 jaar eerder in 2006)
Dat kan al als je de trap afdonderdquote:
Geen kwaad woord over boerendorpen!!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:48 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat kan al als je de trap afdonderd
Anyway, Utah is zo'n mooie staat![]()
![]()
Jammer dat het zo Republikeins als de pest is
Ik was daar tijdens de verkiezingsstrijd met Obama... Ik zat in de kroeg en had een gesprek met wat jongeren over de verkiezingen, die waren ook pro-Obama, maar er werd letterlijk gezegd: "Sssssh not so loud, Kelly (bareigenaar) is a Republican"...
Maffe lui daar in dat midwesten (net zoals hier in de boerendorpen)...
Verschilt heel erg per regio, maar de amerikanen die ik heb ontmoet zijn allemaal vrij open minded (zal wel komen omdat je aantrekt wat je zelf bent...)quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:50 schreef minthy het volgende:
[..]
Geen kwaad woord over boerendorpen!!![]()
En tja... Ik vind Amerikanen vaak een vreemd slag volk, trekt mij niet zo. Dat patriotische
Vind ik wel meevallen, qua klagen. Dit topic is niet representatiefquote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:53 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Verschilt heel erg per regio, maar de amerikanen die ik heb ontmoet zijn allemaal vrij open minded (zal wel komen omdat je aantrekt wat je zelf bent...)
Patriotisme heb ik niks op tegen. Nederlanders zouden wmb ook best trotser mogen zijn op hun land... Maar wij zijn een klaagvolk...
Verder: EKDOM
NIET LIKKEN!
Who let the dogs out?quote:
Ik weet van niks, hoor!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:55 schreef wolfrolf het volgende:
Zeg die knokploeg hierbuiten is die voor mij bestemd??ik vind Zwolle heel leuk hoor!!
Klopt, wij zijn veel te lief voor elkaarquote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:55 schreef minthy het volgende:
[..]
Vind ik wel meevallen, qua klagen. Dit topic is niet representatief
Precies andersom hier, het juiste beroep gekozen denk ikquote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:56 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Klopt, wij zijn veel te lief voor elkaar![]()
Nederlanders zijn alleen maar leuk op vakantieDan zijn ze opeens wel sociaal e.d.
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:58 schreef Kimberliedje het volgende:
Nog net mogge (again) Hehe.
Ik had wat slaap in te halen..
Niks spannends gemist zo te lezen
Ik loop ook wat achter, vanmorgen 6 uur ging die graftakkewekker weer afquote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:58 schreef Kimberliedje het volgende:
Nog net mogge (again) Hehe.
Ik had wat slaap in te halen..
Niks spannends gemist zo te lezen
quote:
Spanning is overrated, huisje-boompje-beestjequote:
Die is anders geaard.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:12 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
De vraag is alleen wat z'n geaardheid is
Joost is anders geaardquote:
Pater Moeskroen !quote:
Sowieso vakantie!quote:
Al bij zwolle?? dan zwaai ik ff van bovenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:19 schreef minthy het volgende:
[..]
Sowieso vakantie!![]()
Beetje jammer van deze schooldag alleen
Ik zit al in de les, rouwverwerking. Sucks...quote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:23 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Al bij zwolle?? dan zwaai ik ff van boven
Succesquote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:27 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik zit al in de les, rouwverwerking. Sucks...
Ach, stelt niks voor. Zie het als een normaal proefwerk.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:29 schreef Pino112 het volgende:
Komende drie uur chagrijnig en in spanning vanwege die kutexamens.
Ja ik herken het wel hoor, ik wist al zeker dat ik geslaagd was, maar toch was ik zenuwachtigquote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:29 schreef Pino112 het volgende:
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:29 schreef Pino112 het volgende:
Dat is een tribute aan Op Volle Toeren!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:41 schreef Axia het volgende:
Echt die mensen die daar staan te klappen in het publiek....een beetje met de maat meeklappen is echt niet erg hoor!!
Als ik je goed heb begrepen, wordt jij bij goede examen resultaten prima beloond toch?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:36 schreef Pino112 het volgende:
Ik kan sowieso niks doen, omdat ik niet diegene ben die ze maakt maar mijn vriendin.
Dat is het kutte.
Ah op die fiets!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:36 schreef Pino112 het volgende:
Ik kan sowieso niks doen, omdat ik niet diegene ben die ze maakt maar mijn vriendin.
Dat is het kutte.
Ik vond het altijd een vreselijk liedquote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:48 schreef SilentChaos het volgende:
Goede vakantieherinneringen aan dit nummer![]()
Gedanst met een super leuk meisjequote:
Nee hoor, zou niet weten waaromquote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:51 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Gedanst met een super leuk meisjeEn daarna ook een leuke avond gehad
Emmanuelle(nou gaat Minthy meteen met succes m'n facebook afzoeken
)
Uiteraardquote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:42 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Als ik je goed heb begrepen, wordt jij bij goede examen resultaten prima beloond toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |