Zal mij benieuwen of hij morgenochtend nog gaat benoemen dat hij onder de douche heeft gerukt en hoe fijn dat wasquote:
Kijk nou uit, Da_Sandman kan dit niet zo goed apprecierenquote:Op maandag 14 mei 2012 16:58 schreef minthy het volgende:
[..]
Zal mij benieuwen of hij morgenochtend nog gaat benoemen dat hij onder de douche heeft gerukt en hoe fijn dat was
Oh, dan bij nabaat mijn excusesquote:Op maandag 14 mei 2012 17:00 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Kijk nou uit, Da_Sandman kan dit niet zo goed apprecieren
Ben je boos pluk eenquote:Op maandag 14 mei 2012 17:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ja, laten we de akoestische versie es kapot draaien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
Gevallen met haar gebit op de stoeprandquote:Op maandag 14 mei 2012 18:28 schreef karoltje het volgende:
Wat was er nou met z'n vriendin aan de hand?
Paul, ik word volledig paranoia van jouw user iconquote:
Inderdaadquote:Op maandag 14 mei 2012 18:55 schreef alors het volgende:
Pjoew pjoew 538 aviici plaatjes, verrassend met Domien en Coen hoor
Goede lijst!quote:Op maandag 14 mei 2012 19:25 schreef alors het volgende:
MARVIN GAYE - WHAT'S GOIN' ON
MICHAEL JACKSON - THRILLER
NIRVANA - UNPLUGGED
PAOLO NUTINI - THESE STREETS
QUEEN - INNUENDO
VERVE - URBAN HYMNS
ILSE DELANGE - WORLD OF HURT
JEFF BUCKLEY - GRACE
JOE JACKSON - NIGHT AND DAY
STING - NOTHING LIKE THE SUN
mijn hemelse honderd lijstje, het zal wel niet op kunnen tegen het Coldplay/Adele/Anouk geweld, maarja, misschien helpt het ietsje.
Ik was met die van mij begonnen maar werd witheet van de beperkte keuze aan albums van ECHT goede bands en de te ruime keuze aan meuk van Bløf etc. Maar, ik ga het nog eens proberen.quote:Op maandag 14 mei 2012 19:25 schreef alors het volgende:
MARVIN GAYE - WHAT'S GOIN' ON
MICHAEL JACKSON - THRILLER
NIRVANA - UNPLUGGED
PAOLO NUTINI - THESE STREETS
QUEEN - INNUENDO
VERVE - URBAN HYMNS
ILSE DELANGE - WORLD OF HURT
JEFF BUCKLEY - GRACE
JOE JACKSON - NIGHT AND DAY
STING - NOTHING LIKE THE SUN
mijn hemelse honderd lijstje, het zal wel niet op kunnen tegen het Coldplay/Adele/Anouk geweld, maarja, misschien helpt het ietsje.
Ah, succes! Die sla ik over, ben enorm bagger in het maken van lijstjesquote:
Wat voor pyama trek je vanavond aan.quote:Op maandag 14 mei 2012 20:02 schreef minthy het volgende:
[..]
Ah, succes! Die sla ik over, ben enorm bagger in het maken van lijstjes
quote:
twitter:CarolineVanZijl twitterde op maandag 14-05-2012 om 20:14:22Dank iedereen! Hoe? Werd ingehaald, de fietsen haakten in elkaar en daar lag ik. Op het fietspad in A'dam. Geen foto, te monsterlijk. reageer retweet
Echt klote. Heb 't zelfde meegemaakt, 2 dagen nadat ik na 6 jaar van m'n beugel af was. Stoeprandje, BAM, stoep. De boel zat los maar kon gelukkig nog vastgeschroefd worden. Pijnlijk, pijnlijk.quote:
Godsamme. Dus je laat die billen en andere attributen gewoon fladderenquote:
Yup, net zoals jij dat met je tarrels doet!quote:Op maandag 14 mei 2012 20:22 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Godsamme. Dus je laat die billen en andere attributen gewoon fladderen
Ik ben echt extreem een billenman. Dus ik moet nu niet laten blijken dat ik klemvast zit onder mijn bureau.quote:Op maandag 14 mei 2012 20:37 schreef minthy het volgende:
[..]
Yup, net zoals jij dat met je tarrels doet!
Da's helemaal dubbel klote danquote:Op maandag 14 mei 2012 20:22 schreef Cee het volgende:
[..]
Echt klote. Heb 't zelfde meegemaakt, 2 dagen nadat ik na 6 jaar van m'n beugel af was. Stoeprandje, BAM, stoep. De boel zat los maar kon gelukkig nog vastgeschroefd worden. Pijnlijk, pijnlijk.
Oh ik kan beide wel waarderen. Ik denk niet dat ie em haalt, maar Fragilequote:Op maandag 14 mei 2012 19:32 schreef shifto het volgende:
[..]
Goede lijst!![]()
Maar ik dacht dat de mensheid het unaniem eens was geworden dat The Police echt beter was als Sting solo
Au, dat is dubbel balen.quote:Op maandag 14 mei 2012 20:22 schreef Cee het volgende:
[..]
Echt klote. Heb 't zelfde meegemaakt, 2 dagen nadat ik na 6 jaar van m'n beugel af was. Stoeprandje, BAM, stoep. De boel zat los maar kon gelukkig nog vastgeschroefd worden. Pijnlijk, pijnlijk.
Ai, niet best.quote:Op maandag 14 mei 2012 20:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Da's helemaal dubbel klote dan. Heb je wel nog geluk dat je tanden behouden konden worden. M'n vriendin heeft es met hockey een bal op haar gezicht gehad en toen wat tanden verloren. Nogal pijnlijk, zeg maar...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |