Zal mij benieuwen of hij morgenochtend nog gaat benoemen dat hij onder de douche heeft gerukt en hoe fijn dat wasquote:
Kijk nou uit, Da_Sandman kan dit niet zo goed apprecierenquote:Op maandag 14 mei 2012 16:58 schreef minthy het volgende:
[..]
Zal mij benieuwen of hij morgenochtend nog gaat benoemen dat hij onder de douche heeft gerukt en hoe fijn dat was
Oh, dan bij nabaat mijn excusesquote:Op maandag 14 mei 2012 17:00 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Kijk nou uit, Da_Sandman kan dit niet zo goed apprecieren
Ben je boos pluk eenquote:Op maandag 14 mei 2012 17:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ja, laten we de akoestische versie es kapot draaien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
Gevallen met haar gebit op de stoeprandquote:Op maandag 14 mei 2012 18:28 schreef karoltje het volgende:
Wat was er nou met z'n vriendin aan de hand?
Paul, ik word volledig paranoia van jouw user iconquote:
Inderdaadquote:Op maandag 14 mei 2012 18:55 schreef alors het volgende:
Pjoew pjoew 538 aviici plaatjes, verrassend met Domien en Coen hoor
Goede lijst!quote:Op maandag 14 mei 2012 19:25 schreef alors het volgende:
MARVIN GAYE - WHAT'S GOIN' ON
MICHAEL JACKSON - THRILLER
NIRVANA - UNPLUGGED
PAOLO NUTINI - THESE STREETS
QUEEN - INNUENDO
VERVE - URBAN HYMNS
ILSE DELANGE - WORLD OF HURT
JEFF BUCKLEY - GRACE
JOE JACKSON - NIGHT AND DAY
STING - NOTHING LIKE THE SUN
mijn hemelse honderd lijstje, het zal wel niet op kunnen tegen het Coldplay/Adele/Anouk geweld, maarja, misschien helpt het ietsje.
Ik was met die van mij begonnen maar werd witheet van de beperkte keuze aan albums van ECHT goede bands en de te ruime keuze aan meuk van Bløf etc. Maar, ik ga het nog eens proberen.quote:Op maandag 14 mei 2012 19:25 schreef alors het volgende:
MARVIN GAYE - WHAT'S GOIN' ON
MICHAEL JACKSON - THRILLER
NIRVANA - UNPLUGGED
PAOLO NUTINI - THESE STREETS
QUEEN - INNUENDO
VERVE - URBAN HYMNS
ILSE DELANGE - WORLD OF HURT
JEFF BUCKLEY - GRACE
JOE JACKSON - NIGHT AND DAY
STING - NOTHING LIKE THE SUN
mijn hemelse honderd lijstje, het zal wel niet op kunnen tegen het Coldplay/Adele/Anouk geweld, maarja, misschien helpt het ietsje.
Ah, succes! Die sla ik over, ben enorm bagger in het maken van lijstjesquote:
Wat voor pyama trek je vanavond aan.quote:Op maandag 14 mei 2012 20:02 schreef minthy het volgende:
[..]
Ah, succes! Die sla ik over, ben enorm bagger in het maken van lijstjes
quote:
twitter:CarolineVanZijl twitterde op maandag 14-05-2012 om 20:14:22Dank iedereen! Hoe? Werd ingehaald, de fietsen haakten in elkaar en daar lag ik. Op het fietspad in A'dam. Geen foto, te monsterlijk. reageer retweet
Echt klote. Heb 't zelfde meegemaakt, 2 dagen nadat ik na 6 jaar van m'n beugel af was. Stoeprandje, BAM, stoep. De boel zat los maar kon gelukkig nog vastgeschroefd worden. Pijnlijk, pijnlijk.quote:
Godsamme. Dus je laat die billen en andere attributen gewoon fladderenquote:
Yup, net zoals jij dat met je tarrels doet!quote:Op maandag 14 mei 2012 20:22 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Godsamme. Dus je laat die billen en andere attributen gewoon fladderen
Ik ben echt extreem een billenman. Dus ik moet nu niet laten blijken dat ik klemvast zit onder mijn bureau.quote:Op maandag 14 mei 2012 20:37 schreef minthy het volgende:
[..]
Yup, net zoals jij dat met je tarrels doet!
Da's helemaal dubbel klote danquote:Op maandag 14 mei 2012 20:22 schreef Cee het volgende:
[..]
Echt klote. Heb 't zelfde meegemaakt, 2 dagen nadat ik na 6 jaar van m'n beugel af was. Stoeprandje, BAM, stoep. De boel zat los maar kon gelukkig nog vastgeschroefd worden. Pijnlijk, pijnlijk.
Oh ik kan beide wel waarderen. Ik denk niet dat ie em haalt, maar Fragilequote:Op maandag 14 mei 2012 19:32 schreef shifto het volgende:
[..]
Goede lijst!![]()
Maar ik dacht dat de mensheid het unaniem eens was geworden dat The Police echt beter was als Sting solo
Au, dat is dubbel balen.quote:Op maandag 14 mei 2012 20:22 schreef Cee het volgende:
[..]
Echt klote. Heb 't zelfde meegemaakt, 2 dagen nadat ik na 6 jaar van m'n beugel af was. Stoeprandje, BAM, stoep. De boel zat los maar kon gelukkig nog vastgeschroefd worden. Pijnlijk, pijnlijk.
Ai, niet best.quote:Op maandag 14 mei 2012 20:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Da's helemaal dubbel klote dan. Heb je wel nog geluk dat je tanden behouden konden worden. M'n vriendin heeft es met hockey een bal op haar gezicht gehad en toen wat tanden verloren. Nogal pijnlijk, zeg maar...
Ben je Elbow niet vergeten? Je mocht er wel 10 namelijk.quote:Op maandag 14 mei 2012 21:11 schreef Cee het volgende:
Godver, ik krijg geen bevestigings e-mail binnen dus nu kan ik niet copy/pasten welke nummers ik had.Dan maar uit 't blote hoofd. Ehhmmmm...
Travis - The invisible band
The Beatles - Abbey Road
Snow Patrol - Eyes Open
Blur - Parklife
Oasis - (What's the story) Morning glory
Paolo Nutini - These streets
Fleetwood Mac - Rumours
John Mayer - Continuum
Robbie Williams - Escapology
Dat zijn er 9, mochten we er maar 9? Want ik kan niet op die 10e komen.
Ik had tienmiljoenmiljard eigen keuzes die me tijdens het aanvinken van de albums te binnen schoten maar toen het eenmaal zo ver was om m'n Vrije Keus in te vullen, wist ik niks meer. Dus die heb ik gepasseerd.
Nee, die ben ik niet vergeten.quote:
Oh zoquote:Op maandag 14 mei 2012 21:17 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee, die ben ik niet vergeten.Heb bewust gekozen voor albums die ik ook echt KEN. Een van m'n favoriete bands is Queen maar ik kan niet zeggen dat ik je kan vertellen wat er op Night at the Opera staat. Of dat ik Pet Sounds meer dan 5 keer in z'n volledigheid heb geluisterd. En ik wilde er ook maar 1 artiest in zetten, dan blijft het gevarieerd.
Shit, wat was nou die tiende...
AMY WINEHOUSE - BACK TO BLACK.
Zo, is dat ook weer compleet.
nope, alleen wat cranberrylimonade en cheeseonionchipsquote:
ja, song 2, maar bijna afgelopen...quote:Op maandag 14 mei 2012 22:48 schreef Cee het volgende:
[..]
Song 2? Zo nee, dan zap ik even over op 3fm.
omg nu heb ik daar zin in, chees onionquote:Op maandag 14 mei 2012 22:45 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nope, alleen wat cranberrylimonade en cheeseonionchips
dooie boel hier!
helaas is de zaak leeg, anders had je kunnen komen halenquote:
oh, die lust ik ook wel.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:56 schreef Kimberliedje het volgende:
He gatsie, doe mij maar sour cream & union chips!
Goedeavond
Ik mag hopen dat dat probleem inmiddels opgelost is??quote:Op maandag 14 mei 2012 20:39 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik ben echt extreem een billenman. Dus ik moet nu niet laten blijken dat ik klemvast zit onder mijn bureau.
ga je eens gauw je verjaardag vierenquote:Op maandag 14 mei 2012 23:09 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat dat probleem inmiddels opgelost is??
Volk is al weg! Das het voordeel van doordeweeks je verjaardag vieren; niemand maakt het te laatquote:
goed bezig. heb je nog wat tijd voor jezelfquote:Op maandag 14 mei 2012 23:11 schreef minthy het volgende:
[..]
Volk is al weg! Das het voordeel van doordeweeks je verjaardag vieren; niemand maakt het te laat
Juist! Daarom heb ik ervoor gekozen het gewoon vandaag te vieren en niet op bijv zondagquote:Op maandag 14 mei 2012 23:13 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
goed bezig. heb je nog wat tijd voor jezelf
ik kom ook een aardig eind...quote:Op maandag 14 mei 2012 23:16 schreef Pino112 het volgende:
[..]![]()
![]()
Waarom ken ik die tekst uit mn hoofd?
en daarom vier ik mn verjaardag nietquote:Op maandag 14 mei 2012 23:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Juist! Daarom heb ik ervoor gekozen het gewoon vandaag te vieren en niet op bijv zondag![]()
Nog mooi even voor school bezig
Omdat het kan:Dquote:Op maandag 14 mei 2012 23:16 schreef Pino112 het volgende:
[..]![]()
![]()
Waarom ken ik die tekst uit mn hoofd?
Iedereen is hier welkom, al vind ik het wel prettig dat een aantal mensen verhinderd wasquote:Op maandag 14 mei 2012 23:18 schreef 3rdRock het volgende:
en daarom vier ik mn verjaardag nietpa, ma, broertje en z'n vriendinnetje mogen langskomen en verder vind ik het allemaal wel best.
alsnog een happy B-day toegewenst het was me bijna ontgaanquote:Op maandag 14 mei 2012 23:11 schreef minthy het volgende:
[..]
Volk is al weg! Das het voordeel van doordeweeks je verjaardag vieren; niemand maakt het te laat
quote:Op maandag 14 mei 2012 23:09 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat dat probleem inmiddels opgelost is??
Thanks jong!!quote:Op maandag 14 mei 2012 23:22 schreef Evertjan het volgende:
[..]
alsnog een happy B-day toegewenst het was me bijna ontgaan
Och jeetje toch! Vriendin in de buurt? Anders zelfbedieningquote:
ik vind het maar niks. houd er niet van om in het middelpunt van de belangstelling te staan. hoewel mensen dat totaal niet achter me zoekenquote:Op maandag 14 mei 2012 23:20 schreef minthy het volgende:
[..]
Iedereen is hier welkom, al vind ik het wel prettig dat een aantal mensen verhinderd was![]()
Man of 8/9 is meer dan genoeg, de rest komt nog wel in de vorm van leuke dagjes weg en andere leuke dingen
Oh, ik ook niet, maar dit vind ik totaal niet erg. Daarnaast heb ik de helft van m'n tablet er weer uitquote:Op maandag 14 mei 2012 23:25 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik vind het maar niks. houd er niet van om in het middelpunt van de belangstelling te staan. hoewel mensen dat totaal niet achter me zoeken
Ik wil een grap maken over een lopend buffet maar ik weet niet hoe ik die grappig kan makenquote:Op maandag 14 mei 2012 23:25 schreef minthy het volgende:
[..]
Och jeetje toch! Vriendin in de buurt? Anders zelfbediening
pure horror. mensen moeten vermaken enzo. nee. ik ben een waardeloze gastheer.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:27 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh, ik ook niet, maar dit vind ik totaal niet erg. Daarnaast heb ik de helft van m'n tablet er weer uit
Dat vind ik oprecht spijtig...quote:Op maandag 14 mei 2012 23:27 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik wil een grap maken over een lopend buffet maar ik weet niet hoe ik die grappig kan maken
Je bent ook zó cute niet zo gekquote:Op maandag 14 mei 2012 23:28 schreef Kimberliedje het volgende:
Dito. Verjaardagen zijn leuk voor de cadeautjes en taart en even wat gezelligheid. Al ben ik meestal de sjaak en trek ik ook nog alle aandacht in de kroeg..
Dat doe ik in de kroeg vaak onbewust met m'n geouwehoer; maak ik een stomme opmerking, hoor ik ze aan de andere kant van de bar lachen...quote:Op maandag 14 mei 2012 23:28 schreef Kimberliedje het volgende:
Dito. Verjaardagen zijn leuk voor de cadeautjes en taart en even wat gezelligheid. Al ben ik meestal de sjaak en trek ik ook nog alle aandacht in de kroeg..
Kroeg is overrated dus je bent niet alleenquote:Op maandag 14 mei 2012 23:31 schreef 3rdRock het volgende:
* 3rdRock komt nooit in de kroeg en voelt zich buitengesloten
Ahhhw *medelijden hebs*quote:Op maandag 14 mei 2012 23:31 schreef 3rdRock het volgende:
* 3rdRock komt nooit in de kroeg en voelt zich buitengesloten
Af en toe vind ik dat echt geweldig om te doen; gewoon een avond/nacht aan de bar hangen en slap lullenquote:Op maandag 14 mei 2012 23:31 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Kroeg is overrated dus je bent niet alleen
Schreeuw je zo hard dan?quote:Op maandag 14 mei 2012 23:30 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat doe ik in de kroeg vaak onbewust met m'n geouwehoer; maak ik een stomme opmerking, hoor ik ze aan de andere kant van de bar lachen...
haha, er zullen er vast meer zijn jaquote:Op maandag 14 mei 2012 23:31 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Kroeg is overrated dus je bent niet alleen
niet nodig hoor. kies er zelf voor om er niet heen te gaan. tis gewoon niet mijn kopje thee...quote:
Vind ikzelf wel meevallen, muziek staat nooit zo hard in de toko waar ik graag komquote:
ik ga ook zo, maar mag wel tot 7u blijven liggen...of tot 8 of 9, maar dat doe ik niet...quote:Op maandag 14 mei 2012 23:34 schreef wolfrolf het volgende:
Slapen! Mijn baas vind dat ik morgen om 6 uur op moet [ afbeelding ]
Slaap lekker, mien jong!quote:Op maandag 14 mei 2012 23:34 schreef wolfrolf het volgende:
Slapen! Mijn baas vindt dat ik morgen om 6 uur op moet [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |