quote:Op maandag 14 mei 2012 15:37 schreef Jarno het volgende:
Onze kat rent nog hard weg van een vlieg die over de grond kruipt.
doet iep het nog?quote:Op maandag 14 mei 2012 15:40 schreef trui het volgende:
we hebben ons om 't beestje ontfermd, en na wat pogingen tot zelf verzorgen/voeren, toch maar naar de vogelopvang gebracht.
waarom diequote:Op maandag 14 mei 2012 20:47 schreef mikoxx het volgende:
Ik vind katten helemaal niet zo leukeigenlijk
quote:Op maandag 14 mei 2012 21:09 schreef Saffier het volgende:
Ja dat vind ik gaaf![]()
![]()
en je foto's van die lelijkerd vind ik
![]()
Ik ben nog met een projectje of 3 bezig maar als die af zijn wil ik wel een jasje haken voor 'm
Roze lijkt me al helemaal niet dr kleur, ze is zelf al zo bigkleurigquote:
rood met witte stippen, de wandelende paddenstoelquote:Op maandag 14 mei 2012 21:27 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Roze lijkt me al helemaal niet dr kleur, ze is zelf al zo bigkleurig![]()
quote:Op maandag 14 mei 2012 21:29 schreef moussy het volgende:
[..]
rood met witte stippen, de wandelende paddenstoel
Ik zou dr een hotdogpak voor maken, dikke worstquote:
wat een dingquote:Op dinsdag 15 mei 2012 01:12 schreef Macka66 het volgende:
Of zo'n hippe garderobe als die schattige Tallulah
dat valt irl wel mee.. het donkere 'golfje' is nagenoeg gelijk aan het shirtjequote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:41 schreef Ticootje het volgende:
DE linkse vind ik de kleuren niet goed bij elkaar passen.
Ook nog een optiequote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:02 schreef Ticootje het volgende:
Dan zou ik gewoon nog 6 shirtjes kopen.. En ze allemaal maken.
En ze dan hier in V&A aanbieden.
Doet ik, tnx :-)quote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:40 schreef oh-oh het volgende:
Rechts of links, middelste is flets en lelijk
Oh Gao,mocht je herplaatshulp kunnen gebruiken, dan mag je me een pm doen als je wil.
Ik heb bij terugkomst in BKK in maart weer trombose gekregen. Voor de tweede keer binnen een jaar na een lange vlucht.quote:
Hè get. Hoe gaat het nu dan? En wat is de verwachting?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:12 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Ik heb bij terugkomst in BKK in maart weer trombose gekregen. Voor de tweede keer binnen een jaar na een lange vlucht.
bij mij ookquote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:12 schreef De_Taartjesfee het volgende:
1e rechts
2e links
Ja daar heb je wat aan ET
En kiezen trekken hou op schei uitmijn verstandskiezen onder moeten er al4 jaar uit
In principe levenslang aan de bloedverdunners, maar dat kan hopelijk ook worden opgelost door lage doses aspirine. En er moet iets met de twee aders die de grootste problemen geven gebeuren, maar ik weet nog niet wat. En dat hoeft ook nog niet, want.... bloedverdunnersquote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:24 schreef -Spring het volgende:
Hè get. Hoe gaat het nu dan? En wat is de verwachting?
whahah zoietsquote:
Ketchup erin en klaar weer ;-)quote:Op woensdag 16 mei 2012 13:28 schreef Vicky het volgende:
[..]
whahah zoiets
doe ik pas na de vakantie anders kom ik groen terug met al dat chloor in het zwembad
Zolang je het maar bij twijfelen houdt ?quote:Op woensdag 16 mei 2012 09:59 schreef Ticootje het volgende:
Ik spoel mn haar alleen nog maar.. Dus elke 6 weken gooi ik er weer eens een spoeling door om de uitgroei weg te krijgen... Ik twijfel over terug naar blond.
* afspraak bij kapper maakt om blond te maken.quote:Op woensdag 16 mei 2012 13:30 schreef Joene het volgende:
[..]
Zolang je het maar bij twijfelen houdt ?
quote:Op woensdag 16 mei 2012 13:31 schreef Ticootje het volgende:
[..]
* afspraak bij kapper maakt om blond te maken.
mag ookquote:
Er was ooit een hele stoere Britse mevrouw - veel tattoo's, nogal fors - op vakantie waar wij regelmatig naartoe gaan, en zwom daar veel in het zoutwaterzwembad. En ze had net haar haar knalblauw geverfd.quote:Op woensdag 16 mei 2012 13:28 schreef Vicky het volgende:
doe ik pas na de vakantie anders kom ik groen terug met al dat chloor in het zwembad
Huh?quote:Op woensdag 16 mei 2012 13:43 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Er was ooit een hele stoere Britse mevrouw - veel tattoo's, nogal fors - op vakantie waar wij regelmatig naartoe gaan, en zwom daar veel in het zoutwaterzwembad. En ze had net haar haar knalblauw geverfd.
Arme mevrouw
ik had ooit 2 blauwe plukken.. althans.. dat was de bedoeling. Vervelende was dat de kapper het niet goed gedaan had met uitspoelen. Ik ahd mijn haar blond geverfd en er dan 2 blauwe plukken in laten maken. Die lampenkap had eerst de blauwe plukken uit moeten spoelen en daarna de rest van mijn haar. maar dat had ie niet gedaan..Hij had het in een keer gedaan met als gevolg dat mijn haar GROEN was!!quote:Op woensdag 16 mei 2012 13:47 schreef Ticootje het volgende:
Volgens mij loop je sowieso voor lul als je je haar blauw maakt?
quote:Op woensdag 16 mei 2012 13:48 schreef Vicky het volgende:
[..]
ik had ooit 2 blauwe plukken.. althans.. dat was de bedoeling. Vervelende was dat de kapper het niet goed gedaan had met uitspoelen. Ik ahd mijn haar blond geverfd en er dan 2 blauwe plukken in laten maken. Die lampenkap had eerst de blauwe plukken uit moeten spoelen en daarna de rest van mijn haar. maar dat had ie niet gedaan..Hij had het in een keer gedaan met als gevolg dat mijn haar GROEN was!!
klinkt goedquote:Op donderdag 17 mei 2012 16:31 schreef lady-wrb het volgende:
citroencupcakes met citroenglazuur en bananenmuffins (met iets van chocoladetopping denk ik)
Grrrrrrrquote:Op donderdag 17 mei 2012 16:47 schreef lily het volgende:
Ik krijg steeds mail van de vriendenloterij en ik wil dit dus niet. Als ik op de afmeldlink klik krijg ik dit:
Er is iets misgegaan. Je wilt je afmelden voor een of meerdere e-mailabonnementen, maar je gegevens zijn onbekend of niet goed doorgekomen.
Als je je wilt afmelden voor e-mailabonnementen, dan kan dat ook telefonisch. Onze afdeling Ledenservice helpt je graag verder.
Je kunt op werkdagen bellen naar: 0900 – 300 1400 (20 cpm, 9.00 – 21.00 uur).
Fijn
wij zijn uiteindeiljk naar Linneaushof gegaan.quote:Op donderdag 17 mei 2012 10:48 schreef geppie het volgende:
Morning! Iemand nog leuke ideeen voor dagje uit vandaag?
daar ben ik nou nog nooit geweest en eerlijk gezegd zou ik er best eens heen willen.quote:Op donderdag 17 mei 2012 20:28 schreef Vicky het volgende:
[..]
wij zijn uiteindeiljk naar Linneaushof gegaan.
Hoe kan ik ooit slapen na die tandjes en die neus?quote:Op donderdag 17 mei 2012 23:40 schreef snoopy het volgende:
Ha buuf, wij vallen weer met onze ongepiercede neuzen in de boter hier
Is dat echt zo? Ik heb nl eens 5x moeten bleken om het groene er een beetje uit te krijgen. Mijn haar knapt er nu nog steeds van afquote:
Heb zelf geen ervaring, maar mijn kapster beweert t ;-). Rood is de tegenkleur van groen, vandaar. En idd, niets anders helpt echt...quote:Op vrijdag 18 mei 2012 00:08 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Is dat echt zo? Ik heb nl eens 5x moeten bleken om het groene er een beetje uit te krijgen. Mijn haar knapt er nu nog steeds van af
Ja echt waar ketchup redtquote:Op vrijdag 18 mei 2012 00:08 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Is dat echt zo? Ik heb nl eens 5x moeten bleken om het groene er een beetje uit te krijgen. Mijn haar knapt er nu nog steeds van af
Lekkere vakantie gehad?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:53 schreef Sorbootje het volgende:
Haai. Nog wat gebeurd hier de afgelopen twee weken?
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:01 schreef Gerberaatje het volgende:
Dit lijkt me zo handig met neuspeuteren
[ afbeelding ]
ik denk niet dat ik met zoiets op mijn werk hoef aan te komen.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:43 schreef lady-wrb het volgende:
nou ja, gestretchte oren is tegenwoordig redelijk normaal (niet dat ik er aan moet denken)
maar zoiets is redelijk krankzinnig![]()
die is leukquote:
Ik denk dat mn grote daar anders over denkt...quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:15 schreef mikoxx het volgende:
Wij zijn vandaag naar het Thomas de Trein weekend geweest, in Utrecht. Een regelrechte aanrader!!!
Je vond het niet vreselijk commercieel?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:15 schreef mikoxx het volgende:
Wij zijn vandaag naar het Thomas de Trein weekend geweest, in Utrecht. Een regelrechte aanrader!!!
Ah, wat leuk dat je erover begint en grappig dat ie dat zelf al zei. Blijkbaar roep ik toch niet zomaar een beetje kwetsende dingen in het nietsquote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:07 schreef Lamb29 het volgende:
(Rocka.. was afgelopen maandag weer in de tattooshop omdateen nieuwe kreeg... hij zei meteen: ah daar moeten we nog eens een wit lijntje omheen zetten.. )
Ik ken alleen 2 leuke campings in Noord Brabant.quote:Op zondag 20 mei 2012 19:16 schreef mikoxx het volgende:
Ik breek ff in: Ik ben op zoek naar een leuke camping in Gelderland of Utrecht voor het pinksterweekend, met kleine kids en een overdekt zwembad is een must. Iemand tips?
Dank, maar ik zoek echt in die 2 provincies... en het is zo lastig zoeken als je het zelf niet kent... want iedereen prijst natuurlijk zn eigen camping aan enzo... ;-)quote:Op zondag 20 mei 2012 19:23 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik ken alleen 2 leuke campings in Noord Brabant.
Ter Spegelt en de Achterste Hoef
Haha mij zul je nog niet dood vinden op een camping.quote:Op zondag 20 mei 2012 19:25 schreef mikoxx het volgende:
[..]
Dank, maar ik zoek echt in die 2 provincies... en het is zo lastig zoeken als je het zelf niet kent... want iedereen prijst natuurlijk zn eigen camping aan enzo... ;-)
Het speelbos in Nijverdal is ook erg leuk. Of bedoelen we dezelfde? Er zijn ook vaak dingen te doen bij het bezoekerscentrum van staatsbosbeheer, dat eraan grenst.quote:Op zondag 20 mei 2012 22:52 schreef RockabeIIa het volgende:
Savonds![]()
Prima tip: het speelbos in hellendoorn.
Geen camping hoor maar gewoon een leuke middag wat te doen!
quote:Op maandag 21 mei 2012 13:56 schreef Gaoxing het volgende:
Het doet zeer. En het bloed nog steeds, en dat begint nu wel erg vies te worden. Maar ze zijn eruit, en nu hoeft het nooit meer. De bovenste was er trouwens zo uit. De onderste niet.
Lief dat je ernaar vraagt
Da's officieel Hellendoorn (dezelfdequote:Op maandag 21 mei 2012 13:07 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Het speelbos in Nijverdal is ook erg leuk. Of bedoelen we dezelfde? Er zijn ook vaak dingen te doen bij het bezoekerscentrum van staatsbosbeheer, dat eraan grenst.
is dat een anti drankdag ?quote:
lekker wijf wel.quote:Op maandag 21 mei 2012 22:31 schreef lady-wrb het volgende:
[ afbeelding ]
gefeliciteerd, ik heb de feesthoedjes al tevoorschijn gehaald![]()
+1quote:
Had je weer een verstekeling vannacht?quote:
Nee schat ik heb hoofdpijn.quote:
ik ook schat..quote:
Verpest de lol niet?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 10:02 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Tijdens dit lange weekend gaat de temperatuur alweer omlaag volgens mij
Heb jij lol dan?quote:
Maar ik ga op vakantie?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 10:04 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Heb jij lol dan?Jij woont in dezelfde regio toch. Zo warm is het hier aan de kust helaas niet.
Ga ik niet zeggen, ben geen verrader!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
Dat hadden wij dus afgelopen zondag, we zouden gaan bbq-en bij mijn schoonouders, die staan op een camping bij Burgh. En daar was het gewoon mistig en koud dus we hebben binnen gegeten.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 10:04 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Heb jij lol dan?Jij woont in dezelfde regio toch. Zo warm is het hier aan de kust helaas niet.
klopt. Ze waren hier inderdaad verbaasd dat we een heerlijke bbq in Brabant gehad hadden. Precies op tijd onder de luifel bij het onweer. Maar was dus blij dat we niet thuis in burgh waren.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:43 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dat hadden wij dus afgelopen zondag, we zouden gaan bbq-en bij mijn schoonouders, die staan op een camping bij Burgh. En daar was het gewoon mistig en koud dus we hebben binnen gegeten.
Toen we 's avonds thuis kwamen voelden we aan de temperatuur in huis pas hoe warm het was geweest.
Yepquote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:03 schreef Brighteyes het volgende:
Dat vind ik ook vreemder klinken gek genoeg.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |