quote:Op maandag 14 mei 2012 15:37 schreef Jarno het volgende:
Onze kat rent nog hard weg van een vlieg die over de grond kruipt.
doet iep het nog?quote:Op maandag 14 mei 2012 15:40 schreef trui het volgende:
we hebben ons om 't beestje ontfermd, en na wat pogingen tot zelf verzorgen/voeren, toch maar naar de vogelopvang gebracht.
waarom diequote:Op maandag 14 mei 2012 20:47 schreef mikoxx het volgende:
Ik vind katten helemaal niet zo leukeigenlijk
quote:Op maandag 14 mei 2012 21:09 schreef Saffier het volgende:
Ja dat vind ik gaaf![]()
![]()
en je foto's van die lelijkerd vind ik
![]()
Ik ben nog met een projectje of 3 bezig maar als die af zijn wil ik wel een jasje haken voor 'm
Roze lijkt me al helemaal niet dr kleur, ze is zelf al zo bigkleurigquote:
rood met witte stippen, de wandelende paddenstoelquote:Op maandag 14 mei 2012 21:27 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Roze lijkt me al helemaal niet dr kleur, ze is zelf al zo bigkleurig![]()
quote:Op maandag 14 mei 2012 21:29 schreef moussy het volgende:
[..]
rood met witte stippen, de wandelende paddenstoel
Ik zou dr een hotdogpak voor maken, dikke worstquote:
wat een dingquote:Op dinsdag 15 mei 2012 01:12 schreef Macka66 het volgende:
Of zo'n hippe garderobe als die schattige Tallulah
dat valt irl wel mee.. het donkere 'golfje' is nagenoeg gelijk aan het shirtjequote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:41 schreef Ticootje het volgende:
DE linkse vind ik de kleuren niet goed bij elkaar passen.
Ook nog een optiequote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:02 schreef Ticootje het volgende:
Dan zou ik gewoon nog 6 shirtjes kopen.. En ze allemaal maken.
En ze dan hier in V&A aanbieden.
Doet ik, tnx :-)quote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:40 schreef oh-oh het volgende:
Rechts of links, middelste is flets en lelijk
Oh Gao,mocht je herplaatshulp kunnen gebruiken, dan mag je me een pm doen als je wil.
Ik heb bij terugkomst in BKK in maart weer trombose gekregen. Voor de tweede keer binnen een jaar na een lange vlucht.quote:
Hè get. Hoe gaat het nu dan? En wat is de verwachting?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:12 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Ik heb bij terugkomst in BKK in maart weer trombose gekregen. Voor de tweede keer binnen een jaar na een lange vlucht.
bij mij ookquote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:12 schreef De_Taartjesfee het volgende:
1e rechts
2e links
Ja daar heb je wat aan ET
En kiezen trekken hou op schei uitmijn verstandskiezen onder moeten er al4 jaar uit
In principe levenslang aan de bloedverdunners, maar dat kan hopelijk ook worden opgelost door lage doses aspirine. En er moet iets met de twee aders die de grootste problemen geven gebeuren, maar ik weet nog niet wat. En dat hoeft ook nog niet, want.... bloedverdunnersquote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:24 schreef -Spring het volgende:
Hè get. Hoe gaat het nu dan? En wat is de verwachting?
whahah zoietsquote:
Ketchup erin en klaar weer ;-)quote:Op woensdag 16 mei 2012 13:28 schreef Vicky het volgende:
[..]
whahah zoiets
doe ik pas na de vakantie anders kom ik groen terug met al dat chloor in het zwembad
Zolang je het maar bij twijfelen houdt ?quote:Op woensdag 16 mei 2012 09:59 schreef Ticootje het volgende:
Ik spoel mn haar alleen nog maar.. Dus elke 6 weken gooi ik er weer eens een spoeling door om de uitgroei weg te krijgen... Ik twijfel over terug naar blond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |