komt wel goedquote:Op maandag 14 mei 2012 13:33 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je klinkt als de man die al een vervangster heeft klaarstaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
...quote:Op maandag 14 mei 2012 13:37 schreef Geo4kant het volgende:
No better girlfriend than your own right hand.
Gino eruit halenquote:Op maandag 14 mei 2012 13:37 schreef Geo4kant het volgende:
quote:Op maandag 14 mei 2012 13:37 schreef Geo4kant het volgende:
Hij heeft volgens mij zijn wimpers geblondeerdquote:Op maandag 14 mei 2012 13:40 schreef RensAjacied het volgende:
Net 10 minuten wakker, krijg ik gelijk dat hoofd van Arno Vermeulen te zien
quote:Op maandag 14 mei 2012 13:37 schreef Geo4kant het volgende:
quote:Op maandag 14 mei 2012 13:34 schreef Typisch het volgende:
Voetbal > Chicks.KloptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*Leest spoiler* ohh
Groot fan van User Wotte
Wat een faker, zo hoort het :quote:
Doe eens een gok.quote:Op maandag 14 mei 2012 13:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zo een Kevin de Bruyne wat bezielt zo een jongen om naar Chelsea te gaan?
quote:Op maandag 14 mei 2012 13:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zo een Kevin de Bruyne wat bezielt zo een jongen om naar Chelsea te gaan?
Ja geld., maar je wil toch naar een club waar je aan spelen toekomtquote:
Ze blijven toch allemaal denken dat zij de uitzondering zijn die het wel gaat lukken.quote:Op maandag 14 mei 2012 13:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja geld., maar je wil toch naar een club waar je aan spelen toekomt
In het geval van Chelsea had ik wel even gewacht, als Lampard en z'n maatjes de CL winnen zal het moeilijk worden het "veteranen" team te ontslaan, zeker als ook nog Di Matteo aanblijft.quote:Op maandag 14 mei 2012 13:50 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ze blijven toch allemaal denken dat zij de uitzondering zijn die het wel gaat lukken.
Hij zal wel verhuurd worden na de voorbereiding.quote:Op maandag 14 mei 2012 13:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
In het geval van Chelsea had ik wel even gewacht, als Lampard en z'n maatjes de CL winnen zal het moeilijk worden het "veteranen" team te ontslaan, zeker als ook nog Di Matteo aanblijft.
Gaat dat wijf nou bij 0:35 op de grond bidden?quote:Op maandag 14 mei 2012 15:01 schreef Happel het volgende:
http://video.gazzetta.it/(...)e1-b977-93bc823fccd6
Gewoon in spanning waarschijnlijk.quote:Op maandag 14 mei 2012 15:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Gaat dat wijf nou bij 0:35 op de grond bidden?
Hele dag zon, 20 graden, waarom niet?quote:
Nou hier is het lekker weer hoor, vol zonquote:
quote:Op maandag 14 mei 2012 16:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
Het is hier maar 14 gradenmja, dichtbij de noordpool he
Ja en wij zitten dichtbij de evenaar.quote:Op maandag 14 mei 2012 16:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
Het is hier maar 14 gradenmja, dichtbij de noordpool he
Nu nog je huiswerk nederlands maken.quote:Op maandag 14 mei 2012 17:06 schreef RensAjacied het volgende:
DV hoe zit het met jou geschiedenis? Ben vandaag eindelijk begonnen met leren (dag van te voren). En het valt best wel mee eigenlijk.
Ik ben gister bezig geweest met alle begrippen op alfabetische volgorde te zettenquote:Op maandag 14 mei 2012 17:06 schreef RensAjacied het volgende:
DV hoe zit het met jou geschiedenis? Ben vandaag eindelijk begonnen met leren (dag van te voren). En het valt best wel mee eigenlijk.
Studyflow? Ken ik niet, gebruik examenbladquote:Op maandag 14 mei 2012 17:07 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik ben gister bezig geweest met alle begrippen op alfabetische volgorde te zettenkutautist die ik ben.
Ga vanavond nog paar keer het boek door lezen en oeffenexamen via studyflow maken en dan vind ik het prima.
Vroeger hadden wij gewoon boeken en stencilsquote:Op maandag 14 mei 2012 17:08 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Studyflow? Ken ik niet, gebruik examenblad
Badass.quote:Op maandag 14 mei 2012 17:08 schreef Geo4kant het volgende:
Zoveel als jij nu doet voor een examen heb ik volgens mij niet eens in een heel jaar gedaan ...
Voor studyflow moet je school zich aanmelden. Je mag wel op mijn account als je wilt? Is veel handiger dan examenblad, daar hoef je geen pdf'jes te openen etc.quote:Op maandag 14 mei 2012 17:08 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Studyflow? Ken ik niet, gebruik examenblad
Nice als dat zou eventjes zou kunnen?quote:Op maandag 14 mei 2012 17:09 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Voor studyflow moet je school zich aanmelden. Je mag wel op mijn account als je wilt? Is veel handiger dan examenblad, daar hoef je geen pdf'jes te openen etc.
Jaa, ik verander m'n wachtwoord even en dan DM ik het je. Ik heb al wel een paar examens gemaakt maar er staan nog wel een aantal open. No problem.quote:Op maandag 14 mei 2012 17:11 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nice als dat zou eventjes zou kunnen?
quote:Op maandag 14 mei 2012 17:12 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Jaa, ik verander m'n wachtwoord even en dan DM ik het je. Ik heb al wel een paar examens gemaakt maar er staan nog wel een aantal open. No problem.
Mooi, we kunnen natuurlijk niet zonder El Capitano in team Fey-Fok!quote:Op maandag 14 mei 2012 17:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, wel tentamen binnengekeild hopelijk. Scriptie wordt naar alle waarschijnlijkheid verzet.
Snap je. Ben al aan 't trainen uiteraard. Maar sowieso, half veld ligt me veel beter dan groot veld. Ik hou niet van groot veld. Meer van de passing e.d., veel balcontacten.quote:Op maandag 14 mei 2012 17:17 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Mooi, we kunnen natuurlijk niet zonder El Capitano in team Fey-Fok!
Ik heb trouwens ook nog plaats in de auto als je mee wil rijden.quote:Op maandag 14 mei 2012 17:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Snap je. Ben al aan 't trainen uiteraard. Maar sowieso, half veld ligt me veel beter dan groot veld. Ik hou niet van groot veld. Meer van de passing e.d., veel balcontacten.
Ja er kwam de eerste keer ook al een rode streep onder te staan, maar ik ben te lui om te verbeteren.quote:Op maandag 14 mei 2012 17:26 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dus dat was daarnet geen typefout, oefen is met 1 -f-...
Nee, maar je bent niet mijn dochter dus: I don't care.quote:Op maandag 14 mei 2012 17:27 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja er kwam de eerste keer ook al een rode streep onder te staan, maar ik ben te lui om te verbeteren.
Je snapt me wel, en dat is het belangrijkste.
Graag.quote:Op maandag 14 mei 2012 17:23 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb trouwens ook nog plaats in de auto als je mee wil rijden.
1 minuut 28s te laat voor deze gedagswens.quote:
Sorry.quote:Op maandag 14 mei 2012 17:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
1 minuut 28s te laat voor deze gedagswens.
Ik ga maar even in de zon zitten met een koud blikje pilsenert om mezelf te belonen.
Huh wat?quote:Op maandag 14 mei 2012 17:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
1 minuut 28s te laat voor deze gedagswens.
Ik ga maar even in de zon zitten met een koud blikje pilsenert om mezelf te belonen.
Ik vrees ervoor, het zal of een C3 Picasso worden of de X5 van mijn schoonpa.quote:Op maandag 14 mei 2012 17:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Graag.In een vervangende Evoque mag ik hopen.
Dan mag hij toch nog goede middag zeggen?quote:Op maandag 14 mei 2012 17:40 schreef RensAjacied het volgende:
00:00 t/m 06:00 = nacht
06:00 t/m 12:00 = ochtend
12:00 t/m 18:00 = middag
18:00 t/m 00:00 = avond
Dus ik zeg voor niets sorry.quote:Op maandag 14 mei 2012 17:40 schreef RensAjacied het volgende:
00:00 t/m 06:00 = nacht
06:00 t/m 12:00 = ochtend
12:00 t/m 18:00 = middag
18:00 t/m 00:00 = avond
ah balen man, tevens als je toegang wilt tot degroene amsterdammert voor je bronnen pm me maar :pquote:Op maandag 14 mei 2012 17:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, wel tentamen binnengekeild hopelijk. Scriptie wordt naar alle waarschijnlijkheid verzet.
Mwah eigen tactiek ?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |