je hebt toch een annual pass dacht ikquote:Op maandag 14 mei 2012 11:38 schreef Aleria het volgende:
Over een paar minuten klopt het wel![]()
Zijn er trouwens mensen die hun spel vandaag wel per post binnenkrijgen?
Mijne is vrijdag al verzonden, maar krijg hem alsnog morgen.
gaat via torrent dus juist het tegendeel is waarquote:Op maandag 14 mei 2012 11:40 schreef Zosk het volgende:
Vandaag de mail van g2play gehad, vanavond maar downloaden dan. Zal wel een drama worden
Heb ook een CE besteld.quote:Op maandag 14 mei 2012 11:39 schreef Matty___ het volgende:
[..]
je hebt toch een annual pass dacht ik
dan kun je toch gewoon spelenquote:
Oh, dan komt het wel goed inderdaad.quote:Op maandag 14 mei 2012 11:40 schreef Matty___ het volgende:
[..]
gaat via torrent dus juist het tegendeel is waar
Yup, maar vroeg me gewoon af of er mensen zijn die het vandaag al kregen, omdat ik het idee heb dat bijna alle pakjes pas morgen binnenkomen i.v.m. release date.quote:
Ligt al thuis.quote:Op maandag 14 mei 2012 11:38 schreef Aleria het volgende:
Over een paar minuten klopt het wel![]()
Zijn er trouwens mensen die hun spel vandaag wel per post binnenkrijgen?
Mijne is vrijdag al verzonden, maar krijg hem alsnog morgen.
Zo ff rondje door de stad, kijken of er iemand zo dom is hem al mee te geven...quote:Op maandag 14 mei 2012 11:42 schreef Aleria het volgende:
[..]
Yup, maar vroeg me gewoon af of er mensen zijn die het vandaag al kregen, omdat ik het idee heb dat bijna alle pakjes pas morgen binnenkomen i.v.m. release date.
Je kunt er tot middernacht toch niets mee, dus zo dom zijn ze niet.quote:Op maandag 14 mei 2012 11:46 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Zo ff rondje door de stad, kijken of er iemand zo dom is hem al mee te geven...
Post je bevinden hier evenquote:Op maandag 14 mei 2012 11:46 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Zo ff rondje door de stad, kijken of er iemand zo dom is hem al mee te geven...
Ik heb vrienden die altijd standaard voor een (van de) lompe hack & slash character gaan, dus barbarian in dit geval.quote:Barbarian vind ik niet super tof. Lijkt mij meer hack & slash achtig.
Wizard vind ik niks. Ik heb het niet zo met magie, vooral als je alleen maar magie kunt.
Demon Hunter vind ik wel cool, maar ook wel lastig omdat je alles op afstand moet doen. Lijkt me vooral later lastig als er tientallen monsters op je af komen.
Witch Doctor vind ik wel heel tof maar ik weet niet zeker of dat heel erg ideaal is in een gevecht.
Monk vind ik ook wel iets hebben.
Ik was ook klaar met standaard 2h melee characters (hoewel ik er nog één in Skyrim speelde), maar in D3 voelt hij gewoon zo bruut aanquote:Op maandag 14 mei 2012 11:47 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik heb vrienden die altijd standaard voor een (van de) lompe hack & slash character gaan, dus barbarian in dit geval.
Zelf speel ik meestal een damage mage character (sorc, wizard, enz), maar in dit geval vond ik die eigenlijk niet zo heel boeiend.
Nouja, ik bedoel meer het feit dat het vaak de jonge medewerkstertjes zijn die dan even naar achterlopen en hem dan verkopen zonder verder na te denken.quote:Op maandag 14 mei 2012 11:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je kunt er tot middernacht toch niets mee, dus zo dom zijn ze niet.
Ja, op zich is barb best leuk en uiteindelijk ga ik die vast wel spelen.quote:Op maandag 14 mei 2012 11:49 schreef seto het volgende:
[..]
Ik was ook klaar met standaard 2h melee characters (hoewel ik er nog één in Skyrim speelde), maar in D3 voelt hij gewoon zo bruut aan
Ze verkopen het spel, jij kan er nog niets mee. Waar is het domme? Online kun je het ook al kopen, dus zo dom is het niet. Skyrim bv was een ander verhaal, alleen pc-gamers moesten wachten op activatie van steam, terwijl consolegamers al konden spelen.quote:Op maandag 14 mei 2012 11:49 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Nouja, ik bedoel meer het feit dat het vaak de jonge medewerkstertjes zijn die dan even naar achterlopen en hem dan verkopen zonder verder na te denken.
Maar we zien het straks wel.
Ben nog het meest benieuwd hoe me pc's hem gaan draaien...
Je hebt je eerste weddenschap al verlorenquote:Op maandag 14 mei 2012 12:13 schreef 16meter het volgende:
kijken of ik binnen 10 uur diablo op hell neer kan krijgen fpafapfapfapfap
2 gram speed - check
tray golden power - check
4 zakken chips - check
want na 4 blikjes GP ben je nog niet wakker genoegquote:Op maandag 14 mei 2012 12:13 schreef 16meter het volgende:
2 gram speed - check
4 zakken chips - check
Ongeopende NoxiPro - checkquote:Op maandag 14 mei 2012 12:13 schreef 16meter het volgende:
2 gram speed - check
4 zakken chips - check
Lekker gezond.quote:Op maandag 14 mei 2012 12:13 schreef 16meter het volgende:
2 gram speed - check
4 zakken chips - check
aight brah we stacken hem inderdaad met noxi, heb hier nog een paar scoops over, voor de slopende grind sessiesquote:Op maandag 14 mei 2012 12:26 schreef Luchtkoker het volgende:
16meter en seto ook hierSup bazen. Vanavond D3 knallen?
[..]
Ongeopende NoxiPro - check
Succes! En hoop voor je dat je het krijgt!quote:Op maandag 14 mei 2012 12:37 schreef Syphixx het volgende:
deze middag gaan solliciteren...hopelijk zegt hij of zij niet: " tot morgen om 7.00 "![]()
maar meer als " je kunt volgende week maandag starten "
bedanktquote:Op maandag 14 mei 2012 12:40 schreef Aleria het volgende:
[..]
Succes! En hoop voor je dat je het krijgt!
Meestal kan je toch wel aangeven wanneer je wilt starten?
Zeg gewoon dat je vanaf donderdag beschikbaar ben...quote:Op maandag 14 mei 2012 12:44 schreef Syphixx het volgende:
[..]
bedankt
en ja dat klopt, maar ik ben iemand die altijd zegt, die direct beschikbaar is, omdat ze dat ook liever horen uiteraard en beter voor de centen mar dit... zwaar dilemma
Goede keuze, dacht zelf aan Jack3D maar Noxipro is toch iets meer voor de connaisseur.quote:Op maandag 14 mei 2012 12:26 schreef Luchtkoker het volgende:
16meter en seto ook hierSup bazen. Vanavond D3 knallen?
[..]
Ongeopende NoxiPro - check
Lol jij bent dus mijn naam genoot waar mijn vriend het over had, hij vond al dat ik iets heel vreemds had gepost en hij las het voor en ik maar denken....... Maar dat heb ik helemaal niet geschreven !!quote:Op maandag 14 mei 2012 12:48 schreef Aleria het volgende:
[..]
Zeg gewoon dat je vanaf donderdag beschikbaar ben...
1 nacht spelen,1 dag bijslapen, en toch vrij snel.
quote:Op maandag 14 mei 2012 12:50 schreef Aloria het volgende:
[..]
Lol jij bent dus mijn naam genoot waar mijn vriend het over had, hij vond al dat ik iets heel vreemds had gepost en hij las het voor en ik maar denken....... Maar dat heb ik helemaal niet geschreven !!![]()
Solid pecs, traps, lats, delts, bi's and tri's, ALLES.quote:Op maandag 14 mei 2012 12:34 schreef 16meter het volgende:
[..]
aight brah we stacken hem inderdaad met noxi, heb hier nog een paar scoops over, voor de slopende grind sessies
echt een streeffysiek, deze oude baas:
[ afbeelding ]
dit wordt mijn HC char
Hahahahaha, ik heb ook een paar keer dubbel staan kijken van "Hey! Er is een 2e ik! Oh wacht..."quote:
Er is een launchday-patchquote:Op maandag 14 mei 2012 12:46 schreef Aloria het volgende:
Ik heb net mijn gameshop even gemailed waarom ik nog geen verzend mailtje binnen heb gekregen als het het pakketje vandaag wel door de bus komt... Hij had bij de vorige mail gezegt dat hij binnen zou komen op maandag , maarja nog niks gehoord. Ben benieuwd wil graag gamen om 12.01
ps vanaf 5 uur kun je de game instaleren. Dus dan bedoeld blizzard toch gewoon dat je de cd roms kunt instaleren en dan gewoon kunt spelen om 12.01 of moet je ook nog "updaten" ?
Ze gaan van je Big Bad Voodoo houden! Lekker offensief 3-man team.quote:Op maandag 14 mei 2012 12:50 schreef Ferdii het volgende:
Ga hier samen met 2 anderen spelen, team wordt witch dokter (ik) wizard en barb.
Lijkt me ideale combi voor 3 man
zal voorstellen om woensdag te beginnen, donderdag is het een feestdag en vrijdag maken ze een brugdag vanquote:Op maandag 14 mei 2012 12:48 schreef Aleria het volgende:
[..]
Zeg gewoon dat je vanaf donderdag beschikbaar ben...
1 nacht spelen,1 dag bijslapen, en toch vrij snel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |