quote:ma 14 mei 2012, 06:54
Israël sloopte door EU betaalde gebouwen
JERUZALEM - Tientallen Palestijnse huizen, watertanks en boerderijen die met Europees geld waren gebouwd zijn vernietigd door Israël. Dat meldde de VN-organisatie voor Humanitaire Zaken (OCHA) zondag.
In totaal zijn in 2011 62 gebouwen en objecten op de Westelijke Jordaanoever gesloopt, nog eens 110 andere projecten lopen datzelfde risico. Het Israëlische leger zegt dat de gebouwen zonder vergunning waren neergezet en daarom gesloopt moesten worden.
De projecten zijn gefinancierd door Nederland, Frankrijk, Groot-Brittannië, Polen, Ierland en de Europese Commissie.
Jodenquote:Op maandag 14 mei 2012 09:14 schreef wuuht het volgende:
[..]
ja maak lekker een palestijnen tegen joden ruzie van dit topic
oja sorry dat mag ik niet zeggen (ookal is 80 procent joods)quote:Op maandag 14 mei 2012 09:15 schreef BorisDeLul het volgende:
[..]
Joden
Moslims tegen Joden of Palestijnen tegen Israëli.
Israël sloopt al jaren, en staat bebouwing in Palestijnse gebieden gewoon toe. Voor de buitenwereld tekenen ze dan gewoon wat verdragen dat ze dat niet zullen doen en wapperen daarmee als iemand kritiek heeft. Niks nieuws onder de zon.quote:Op maandag 14 mei 2012 09:15 schreef BorisDeLul het volgende:
Weet er al iemand wat meer? Hier staat alleen dat Israël gebouwen sloopte, maar niet waarom.
Ja, dat vergunningenverhaal. Maar dat dat de enige reden is lijkt me sterk, hier moet meer achter zitten. Bovendien, hoe zit dat met die vergunningen? Lijkt me niet dat Israël bepaalt wat er op andermans land gebeurt, tenzij het in een strategische bufferzone is, vlakbij de grens bijvoorbeeld.
Van wie mag jij dat niet zeggen? En kom nou niet met "de joden" aan, want dan hebben ze gelijk en ben jij een antisemiet. Oh sorry, dat mag ik niet zeggen.quote:Op maandag 14 mei 2012 09:21 schreef wuuht het volgende:
I
[..]
oja sorry dat mag ik niet zeggen (ookal is 80 procent joods)
Waarom geven de VS een veelvoud van die hulp jaarlijks aan Israël?quote:Op maandag 14 mei 2012 13:00 schreef waht het volgende:
[..]
Omdat het vaak in het nieuws komt, en ze zijn zielig.
Ik vermoed een aantal oorzaken waaronder steun voor Israël onder het Amerikaanse volk, strategisch belang van de regio, belangen van de wapenindustrie en culturele overeenkomsten.quote:Op maandag 14 mei 2012 13:11 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Waarom geven de VS een veelvoud van die hulp jaarlijks aan Israël?
Omdat ze zielig zijn en t vaak in het nieuws komt dus inderdaad.quote:Op maandag 14 mei 2012 13:15 schreef waht het volgende:
[..]
Ik vermoed een aantal oorzaken waaronder steun voor Israël onder het Amerikaanse volk, strategisch belang van de regio, belangen van de wapenindustrie en culturele overeenkomsten.
Dit vind ik niet kunnen.quote:Op maandag 14 mei 2012 13:17 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Omdat ze zielig zijn en t vaak in het nieuws komt dus inderdaad.
Want de holocaust!quote:Op maandag 14 mei 2012 13:11 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
quote:Op maandag 14 mei 2012 09:08 schreef RichardDawkins het volgende:
Als ik iemand een kado geef en ze maken het kapot dan weet ik simpelweg dat ik dat niet meer hoef te doen. Ik ga niet als een klein kind zitten janken dat omdat ik het betaald heb ik bepaal wat er mee gedaan moet worden.
die combinatie is vrij makkelijkquote:Op maandag 14 mei 2012 09:10 schreef Jarno het volgende:
Dit is een lastige voor Wilders denk ik. Vaart -ie de anti-Arabieren koers, trekt -ie de anti-Europa kaart of gaat hij voor de pro-Israel opmerking? Of weet hij ze alle drie te combineren? Ben benieuwd!
Die ze die het cadeau kapot maken zijn niet de ze aan wie het cadeau gegeven is.quote:Op maandag 14 mei 2012 09:08 schreef RichardDawkins het volgende:
Als ik iemand een kado geef en ze maken het kapot dan weet ik simpelweg dat ik dat niet meer hoef te doen. Ik ga niet als een klein kind zitten janken dat omdat ik het betaald heb ik bepaal wat er mee gedaan moet worden.
Hij joh, karakteriseer is niet zo, dat zal je broertje ook niet leuk vindenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:57 schreef Nielsch het volgende:
Zo zie je maar weer hoe misselijkmakend die mongolen uit Israel zijn. Zelfs water gunnen ze de Palestijnen niet. Hoe fucking treurig.
Hier is echt geen touw aan vast te knopenquote:Op donderdag 17 mei 2012 16:19 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Die ze die het cadeau kapot maken zijn niet de ze aan wie het cadeau gegeven is.
Donaties gefinancierd door de EU? Zonde van het geld zeg.quote:Op maandag 14 mei 2012 08:53 schreef HD9 het volgende:
Israel sloopt de gebouwen die door de EU zijn gebouwd en geschonken in Palestijnse gebieden
http://www.telegraaf.nl/b(...)e_EU-gebouwen__.html
[..]
Dus als ik jou een cadeau geef omdat je het nodig hebt en zelf niet kunt betalen, en je neefje gaat er vervolgens op staan stampen, dan hoef ik jou geen cadeau meer te geven omdat je neefje het kapot maakt?quote:Op maandag 14 mei 2012 09:08 schreef RichardDawkins het volgende:
De joodse lobby is vrij machtig in de USA. God bless...quote:Op maandag 14 mei 2012 13:11 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Precies wat ik me ook afvraag.quote:Op maandag 14 mei 2012 09:00 schreef speknek het volgende:
Ik snap niet zo goed waarom de EU ergens buiten Europa huizen gaat financieren
Ja, dan moet je even teruglezen.quote:Op donderdag 17 mei 2012 17:03 schreef Nest het volgende:
[..]
Hier is echt geen touw aan vast te knopen
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 08:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dus als ik jou een cadeau geef omdat je het nodig hebt en zelf niet kunt betalen, en je neefje gaat er vervolgens op staan stampen, dan hoef ik jou geen cadeau meer te geven omdat je neefje het kapot maakt?
Ah, de oorspronkelijke bewoners zijn terroristen? En de indringers zijn dan de eerzame burgers?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 02:25 schreef computerprobleem het volgende:
Eigen schuld, dikke bult. Je gaat geen huizen bouwen voor terroristen en verwachten dat Israël ze zomaar laat staan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |