Volgends mij snap ik 'tniet meerquote:Op woensdag 16 mei 2012 20:22 schreef shiznuts het volgende:
Volgens mij ging het om de importheffing over de zender/onderdelen.
Die router heb ik ook! Even in de gaten houden!quote:Op woensdag 16 mei 2012 22:30 schreef Iemand91 het volgende:
Net voor de gein zo'n 1 zo'n antenne gekocht.
20dBi vs. de standaard 3dBi op de (splinternieuwe; vanmiddag pas geïnstalleerd) router.
Router heeft 3 verwijderbare antenne's, dus eens kijken of dit verschil maakt; lengte in ieder geval wel: 44cm vs. de standaard 12cm.
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Dat is ook ruim boven wat je zonder kosten mag invoeren. Niet vreemd dus.quote:Op woensdag 16 mei 2012 22:47 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Die router heb ik ook! Even in de gaten houden!
Kreeg vandaag post van PostNL. Of ik even de factuur etc kon opsturen voor een pakketje van 71 dollar.
Jaquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:41 schreef W00fer het volgende:
Is er een andere site nog dan packagetrackr waar je pakketjes kunt tracken?
quote:Brainwavz Beta Just £8.50 @ Amazon UK with Free Delivery within UK! Shipping to other EU countries available. Get it. Limited stock.
quote:
Maar ook dat gaat 19 van de 20x goed blijkbaar.quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:37 schreef Skiet het volgende:
[..]
Dat is ook ruim boven wat je zonder kosten mag invoeren. Niet vreemd dus.
Euro of 7 korting en snel binnenquote:Op donderdag 17 mei 2012 10:07 schreef Moos. het volgende:
[..]
13,- GBP =8,50+4,50(Verzendkosten)
Dat is intotaal ongeveer 16,25 EUR dus.
SPOILER: 5% korting op de hele webshopOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
Nou ik ben benieuwdquote:Op woensdag 16 mei 2012 22:30 schreef Iemand91 het volgende:
Net voor de gein 1 zo'n antenne gekocht.
20dBi vs. de standaard 3dBi op de (splinternieuwe; vanmiddag pas geïnstalleerd) router.
Router heeft 3 verwijderbare antenne's, dus eens kijken of dit verschil maakt; lengte in ieder geval wel: 44cm vs. de standaard 12cm.
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik denk het eigenlijk nietquote:Op donderdag 17 mei 2012 13:00 schreef Oksel het volgende:
Ik ben op zoek naar een racefiets frame, van Bianchi. Nu denk ik dat die ook te koop zijn op een Chinese webshop.. iemand een idee / tip?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |