Digitale tv heeft ook radio optie gewoon decoder doorslussen met je geluidsinstallatie. 1 nadeel je kan niet tegelijk radio en tv doenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:07 schreef Miniem het volgende:
Jullie ervaring met digitale tv?
De kabel vervalt dan voor mijn audioset.
Dan een externe FM antenne aansluiten op mijn audioset?
Tips? ervaringen?
Het is voor een 2e audiosysteem, dus geen optie.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:11 schreef AlwaysConnected het volgende:
[..]
Digitale tv heeft ook radio optie gewoon decoder doorslussen met je geluidsinstallatie. 1 nadeel je kan niet tegelijk radio en tv doen
2e decoder aanschaffen dus bij ziggo mag je max 5 kaarten op 1 abbo hebben geloof ikquote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:12 schreef Miniem het volgende:
[..]
Het is voor een 2e audiosysteem, dus geen optie.
mijn tablet geloof ik een dag of 2 dagen na jou besteld, hopelijk ook snel binnen dusquote:
Groot nadeel voor mij is geen paypal..quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:46 schreef Xetran het volgende:
Iemand toevallig ervaring met Aliexpress trouwens? In de OP staat 'ie niet namelijk.
Bij Telfort ook ja?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:35 schreef AlwaysConnected het volgende:
[..]
2e decoder aanschaffen dus bij ziggo mag je max 5 kaarten op 1 abbo hebben geloof ik
ohja het analoge signaal blijft wel gewoon aangeleverd hoor bij digitale TV
hoeveel maanden geleden?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:08 schreef tokko1 het volgende:
SJeeez, mini pakketje in de bus.. "wtf is dít nou weer" !
Uitpakken, blijkt het de nailclipper te zijn van een 1 cent aktie .. máánden geleden
Maar tocháltijd leuk, pakketjes krijgen!
Hehe, even opgezocht in mijn mail:quote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:09 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
hoeveel maanden geleden?toch bizar dat het dan uiteindelijk toch nog op de juiste plek terechtkomt...
quote:
Wtf, dat had ik ook, dacht net de shards crystal meth uit Amerika te hebben gekregen, is het een nail clipper die ik volgensmij zelfs nooit besteld hebquote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:08 schreef tokko1 het volgende:
SJeeez, mini pakketje in de bus.. "wtf is dít nou weer" !
Uitpakken, blijkt het de nailclipper te zijn van een 1 cent aktie .. máánden geleden
Maar tocháltijd leuk, pakketjes krijgen!
Voor coupon codes kijk in de OP of zoek op een van de bekende 'coupon code sites".quote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:41 schreef Turquaz52 het volgende:
Heeft iemand een Coupon code voor Sunsky-Online.com?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |