Nou, nou...Dat is wel lekker ruw gepakt, he?quote:Op maandag 14 mei 2012 03:16 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Het is een uiteenzetting van hun visie.
[..]
Dude...quote:Op maandag 14 mei 2012 03:19 schreef hlmllp het volgende:
Blijkbaar heeft de scientology een punt. Is dit onmogelijk in jullie ogen?
nee niet onmoggelijk. Maar wat is het punt? Dat er teveel pille geslikt worde en de farmaseutische induustrie te machtig is? Daarin hebbe ze geleik.quote:Op maandag 14 mei 2012 03:19 schreef hlmllp het volgende:
Blijkbaar heeft de scientology een punt. Is dit onmogelijk in jullie ogen?
gaa ik morge doen, maar kan ik hier nie kijke zei ik net ook al tog. filmpjes worde hier nie afgespeelt. Keik hem morge. maar hier is nu diskussie en ik wil meedoen maar ik hoor steets maar niks behalve 'saajntoologie heeft een punt'....quote:Op maandag 14 mei 2012 03:25 schreef hlmllp het volgende:
Misschien moet je de documentaire kijken Glesse
jaa en wat jei er van vindt en waarom enzow.quote:Op maandag 14 mei 2012 03:28 schreef hlmllp het volgende:
En nogmaals in de documentaire wordt nergens een referentie gemaakt naar scientology en dit topic hoort dus helemaal niet over die groepering te gaan
laten we gewoon inhoudelijk op de documentaire in gaan..
en verzwijge ze dat nuu nog steets?quote:Op maandag 14 mei 2012 03:28 schreef Das-Phantom het volgende:
Ik zie de exacte relatie met die scientology niet in dat filmpje? En dan nog blijkt dat filmpje een terechte conclusie over de psychiatrie in de huidige vorm.
Toevoegend aan dit algemene artikel nog een specefiek filmpje. Over medicatie die ik krijg voorgeschreven voor mijn slapeloze fasen.
Enorme gewichtstoename EN verhoogd cholestrol + gewenning! Alsof dat op termijn de problemen oplost.
En zo zijn er tal van voorbeelden.
Ik heb een veel betere documentaire gevonden. Het gaat over een aantal personen die moeite hebben met een bepaald meubelstuk. Er zitten heel beroemde mensen in!quote:Op maandag 14 mei 2012 03:28 schreef hlmllp het volgende:
En nogmaals in de documentaire wordt nergens een referentie gemaakt naar scientology en dit topic hoort dus helemaal niet over die groepering te gaan
laten we gewoon inhoudelijk op de documentaire in gaan..
netwerk bestaat al jaaren nie meer. Stukje komt uit 2009...quote:Op maandag 14 mei 2012 03:28 schreef Das-Phantom het volgende:
Ik zie de exacte relatie met die scientology niet in dat filmpje? En dan nog blijkt dat filmpje een terechte conclusie over de psychiatrie in de huidige vorm.
Toevoegend aan dit algemene artikel nog een specefiek filmpje. Over medicatie die ik krijg voorgeschreven voor mijn slapeloze fasen.
Enorme gewichtstoename EN verhoogd cholestrol + gewenning! Alsof dat op termijn de problemen oplost.
En zo zijn er tal van voorbeelden.
stukje komt uit 2009. bijsluijter seroquel is vreiwel direkt daarna aangepast.quote:Op maandag 14 mei 2012 03:34 schreef Das-Phantom het volgende:
Wat maakt het uit dat Netwerk niet meer bestaat ?
Die dodelijke bijwerkingen blijven bestaan hoor. Of de bijsluiter nu is aangepast of niet.quote:Op maandag 14 mei 2012 03:35 schreef Glesse het volgende:
[..]
stukje komt uit 2009. bijsluijter seroquel is vreiwel direkt daarna aangepast.
We leven in een tijt dat informaatie erg snel gaat en ik wil zegge dat een stukje uit 2009 dus al best achterhaalt kan zijn wat het in deze gevaltje dus ook is.
Ik.quote:Op maandag 14 mei 2012 03:38 schreef thesystem het volgende:
En wie van jullie heeft daadwerkelijk de docu bekeken?
Zeker, mar had hem al gezien.quote:Op maandag 14 mei 2012 03:38 schreef thesystem het volgende:
En wie van jullie heeft daadwerkelijk de docu bekeken?
Je leert ook af te gaan op je eigen verstandelijke vermogens. Een goed verhaal is een goed verhaal ongeacht welke bron zich daaraan verbonden heeft.quote:Op maandag 14 mei 2012 03:44 schreef LavenderTown het volgende:
Ik snap niet dat je je zo makkelijk laat overtuigen door een beperkte weergave van zaken waar je geen verstand van hebt. Op de middelbare school leer je al bij het vak Nederlands dat je eerst naar de bron kijkt om de informatie op waarde te schatten. Anderen doen dat wel en wijzen op het verband met de Scientology kerk, maar daar ben je dan wel kritisch over. Gebruik je gezonde verstand en laat je toch niet misleiden door door dit soort onzin TS.
klopt. Hele rijke mannen en vrouwen zitten daar. Die veroorzaken een hoop ellende, ongetwijfeld. Het wondermedicijn bestaat nog niet, en zij hebben er baat bij om dat nog niet uit te vinden want ze willen $$$ op hun bankrekening en dat kun je crimineel noemen.quote:Op maandag 14 mei 2012 03:44 schreef Das-Phantom het volgende:
[..]
Zeker, mar had hem al gezien.
Eigenlijk nooit de link met die Scientology geweten en snap ook nog steeds niet welk oorzakelijk verband er zou moeten zijn. De zaken die ze stellen zijn volgens mij redelijk wetenschappelijk en algemeen en gaan niet uit van onzinnige theorien.
Bedrijven als Pfizer verdienen jaarlijks miljarden aan de psychiatrische industrie en dure anti-dpressivim/anti-psychoticums.
quote:psychiatrie is de aardsvijand van de sekte die zich "Church of Scientology" noemt. Haar leider gaf een paar staaltjes van de haat van de sekte tegen psychiatrie.
Op de New Years Eve Event 2007 gaf de leider van deze sekte een lezing waarbij een video werd getoond. Daarin opgenomen voorbeelden uit de geplande tentoonstelling. Maar ook een afbeelding van een handgranaat waarop in hoofdletters "PSYCH BUSTER" stond. Daarop volgde een opname van een explosie, gevolgd door wederom in hoofdletters "GLOBAL OBLITERATION".
bronquote:Sweeney voelde zich ook niet op zijn gemak toen hij van de sekte een rondleiding kreeg in LA voor zijn BBC-documentaire ‘Scientology and Me’. De geestelijke gezondheidszorg wordt door de sekte namelijk gezien als een Nazistische pseudo-wetenschap. Dit blijkt ook duidelijk uit ‘Psychiatry: An Industry of Death’ (2006), een film die geproduceerd werd door Scientology’s zusterorganisatie Citizens Commission on Human Rights (CCHR).
hmmmm nu vertroebelt de discussie mijn insziens toch al weer aardig.quote:Op maandag 14 mei 2012 03:46 schreef Das-Phantom het volgende:
[..]
Je leert ook af te gaan op je eigen verstandelijke vermogens. Een goed verhaal is een goed verhaal ongeacht welke bron zich daaraan verbonden heeft.
We worden al jaren misleidt door onze eigen overheid die met o.a. het Voedingscentrum meester is in het verspreiden van onzin. De "Ik Kies Bewust" capmagne (gesponsord door het Rijk) is gewoon onderdeel van Unliver om meer te verkopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |