Ah ik dacht dat het ongeval ook in Obdam was, leek me al zo vreemd, maar was dus totaal niet daarquote:Op zaterdag 26 mei 2012 19:27 schreef alors het volgende:
[..]
tijdje terug is gezegd dat het het ongeluk betrof waarbij een auto het water in reed omdat de tomtom niet aangaf dat de weg stopte.. is ook op het nieuws geweest.
http://www.nu.nl/binnenla(...)vrouw-overlijdt.html
Kranten maken ook vaak rare berichten als het om dit soort dingen gaat, details die ze vergeten of totaal niet kloppen... Maar ik vond het ook vreemd. Hoe dan ook lijkt Henk me een leukerdquote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:28 schreef Njosnavelin het volgende:
Wel een raar verhaal van dat ongeval. GPS deed het niet meer en toen reden ze in het water? Doet me denken aan een aflevering van the Office![]()
Wel heel triest natuurlijk hoor
Ik vond hem er juist zo "hard" over vertellen, een soort plattelands hardheid, van "tsja, zulke dingen gebeuren nou eenmaal", ik herken het wel uit m'n eigen (plattelands) omgeving, maar ik heb toch de overtuiging dat mijn zoon dat niet na 2 jaar zo zou kunnen vertellen.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:25 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Enorm veel zin in het nieuwe seizoen maar nog even wachten. En die Henk, wat een leukerd!
Ja, dat is waar natuurlijk..quote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kranten maken ook vaak rare berichten als het om dit soort dingen gaat, details die ze vergeten of totaal niet kloppen... Maar ik vond het ook vreemd. Hoe dan ook lijkt Henk me een leukerd
Dat lijkt me wel, Henrieke ziet er voor mij uit als eind 30 en ze is eind 20quote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:38 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja, dat is waar natuurlijk..
En Henk is leuk inderdaad. Hij zal wel de meeste brieven ontvangen, meer dan Henrieke verwacht ik.
Bronquote:ZWARTSLUIS/GENEMUIDEN - In de nacht van vrijdag op zaterdag is er omstreeks 1:40 uur een auto te water geraakt op de Veerweg in Zwartsluis. Op deze weg vaart de pont tussen Zwartsluis en Genemuiden. Het voertuig welke vanaf Zwartsluis richting Genemuiden reed heeft vermoedelijk niet in de gaten gehad dat de weg eindigde in het water en kwam hier dan ook te laat achter. Hierop reed de auto het water in en begon vrijwel direct te zinken. Video-opname Regio Meppel >>
2 jongens, afkomstig uit Obdam, die voor in het voertuig zaten konden tijdig het voertuig verlaten. Een 3e inzittende, een meisje ook afkomstig uit de hiervoor genoemde plaats, die achterin het voertuig zat kon dit niet en verdween, na enkele pogingen van de jongens om het meisje alsnog uit het voertuig te krijgen, onder water. Een andere automobilist die het ongeval ontdekte bedacht zich geen moment en heeft ook geprobeert om het meisje uit het water te krijgen, maar ook dit mislukte. Hierop werd met spoed de hulpdiensten opgeroepen en deze hebben na enkele pogingen het meisje uit het ijskoude water gehaald en direct gereanimeerd. Helaas kwam de hulp voor het meisje te laat en ze overleed dan ook enige tijd later.
Eén van de beide jongens is met onderkoelingsverschijnselen overgebracht naar het ziekenhuis van Meppel. De andere jongeman mankeerde niets.
Het voertuig is met behulp van een verrijker uit het water getakeld en afgevoerd door berger Hooikammer.
De VOA van de politie doet nader onderzoek naar de oorzaak van het ongeval.
Ik zit me meteen af te vragen of het een 3- of 5-deurs auto is geweest, bah ik krijg er gewoon rillingen van als ik in dat verhaal kruip en de beelden voor me zie...quote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:42 schreef Leandra het volgende:
Dit is het stukje uit de van de locale site:
[..]
Bron
Aan het filmpje te zien een 4-deurs Astra....quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zit me meteen af te vragen of het een 3- of 5-deurs auto is geweest, bah ik krijg er gewoon rillingen van als ik in dat verhaal kruip en de beelden voor me zie...
Is het heel erg dat ik het googleen in dit soort gevallen op een gegeven moment juist als een sport ga zienquote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Aan het filmpje te zien een 4-deurs Astra....
En nou hou ik op met zoeken, ik word er helemaal naar van en vermijd dit soort ramptoerisme normaal juist
Ik denk dat het meer een soort zelfbescherming is. Het blijft een man van het platteland. Over het algemeen zijn ze dan al niet zo van het je emoties laten zien. Zeker niet voor de camera. Als ik eens naar mijn familie kijk zie ik dat er wel aardig in.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik vond hem er juist zo "hard" over vertellen, een soort plattelands hardheid, van "tsja, zulke dingen gebeuren nou eenmaal", ik herken het wel uit m'n eigen (plattelands) omgeving, maar ik heb toch de overtuiging dat mijn zoon dat niet na 2 jaar zo zou kunnen vertellen.
Echt? Wat leukquote:Op maandag 28 mei 2012 14:24 schreef takkfyrir het volgende:
Ik kwam afgelopen zaterdag tijdens het post sorteren een brief tegen voor boer Henk.Dat vond ik wel grappig, maar minder grappig is dat ik niet bepaald bij Hilversum in de buurt werk. Die brief is daarom zeker niet op tijd voor de deadline aangekomen en wordt waarschijnlijk niet mee genomen naar Henk.
Ik heb vanmiddag speciaal de Privé (dacht ik?) opengeslagen bij de Appie om te zien wat er in stond. Ik zag Henk op de cover en vreesde al alles over het ongeluk, ja dus... foto's en al.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Aan het filmpje te zien een 4-deurs Astra....
En nou hou ik op met zoeken, ik word er helemaal naar van en vermijd dit soort ramptoerisme normaal juist
Eh gatver kunnen ze zo'n jongen niet gewoon met rust laten.quote:Op maandag 28 mei 2012 17:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag speciaal de Privé (dacht ik?) opengeslagen bij de Appie om te zien wat er in stond. Ik zag Henk op de cover en vreesde al alles over het ongeluk, ja dus... foto's en al.
Dan moet ik een week wachten eerst op vakantie. Ben wel heel benieuwd.quote:
Leuk!quote:
Ja Pisces wij zijn er weer bij. Ik bedoel ik ben er weer bij om ze te zien BZVquote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:02 schreef Pisces29 het volgende:
Leuk!
Eindelijk weer iets om echt op Zondag te gaan kieken![]()
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:22 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja Pisces wij zijn er weer bij. Ik bedoel ik ben er weer bij om ze te zien BZV
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |