Een overzicht van alle teams is nu hier te vinden, met youtubelinkjesquote:BBC One's The Voice UK will apparently launch on Saturday, March 24. In a press release about the primetime Saturday night talent show's social media strategy, the premiere date was confirmed. However, the BBC still maintains that no official launch date has been set.
Black Eyed Peas star will.i.am, The Script's Danny O'Donoghue, Jessie J and Tom Jones are the coaches in the reality series, which features blind auditions and battle stages before reaching live shows.
The winner of The Voice UK will land a record contract with Universal.
Holly Willoughby and Radio 1's Reggie Yates are hosting the series, which BBC One controller Danny Cohen reportedly spent over £20 million to secure for the broadcaster after a battle with ITV over the rights.
All four judges and the hosts will be at a Central London launch event tomorrow.
Op FB was men zeer te spreken over Tyler, dus ik hoop Tyler!quote:Op zondag 13 mei 2012 20:38 schreef BabeWatcher het volgende:
Bij Team Will zal het vast wel Frances worden
Daar hoop ik ook op! Maar ik vermoed dat Jaz gelijk doorgaat.quote:Op zondag 13 mei 2012 20:38 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Op FB was men zeer te spreken over Tyler, dus ik hoop Tyler!
quote:Op zondag 13 mei 2012 20:43 schreef motorbloempje het volgende:
Jammer.. en de vraag is gaat hij voor twee mannen door..
quote:
terechten klachtquote:
Omdat dat moet van jou?quote:Op zondag 13 mei 2012 20:51 schreef WammesWaggel het volgende:
Leanne is wel mooi, zij moet echter rap afvallen.
Omdat dat moet van mij jaquote:Op zondag 13 mei 2012 20:52 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja! En die moet echt wat aan z'n zelfvertrouwen doen. De deugniet!
Bo Bruce.quote:Op zondag 13 mei 2012 20:53 schreef WammesWaggel het volgende:
Wie is deze zangeres? Jonge uitvoering van die van de Cranberries
Zij viel mij eerder al positief op
Mooie stem
quote:Op zondag 13 mei 2012 20:52 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja! En die moet echt wat aan z'n zelfvertrouwen doen. De deugniet!
ook al een hippiequote:Op zondag 13 mei 2012 20:53 schreef WammesWaggel het volgende:
Wie is deze zangeres? Jonge uitvoering van die van de Cranberries
Zij viel mij eerder al positief op
Mooie stem
ja hij kan wel zingen idd.. maar toch ik weet het niet.. zal wel wat gemiep zijn over amy winehouse..quote:
Op de andere zaten spermavlekken...quote:Op zondag 13 mei 2012 20:58 schreef ZaZoe het volgende:
Holly heeft een ander jurk aan, zie ik nu pas
Wie is de lucky bastard?quote:Op zondag 13 mei 2012 20:58 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Op de andere zaten spermavlekken...
quote:
en terechtquote:
eens met team jessiequote:Op zondag 13 mei 2012 21:02 schreef BabeWatcher het volgende:
op basis van de afgelopen weken is de volgende uitslag
Team Danny
door: Aleks en David
weg: Max en Bo
Team Jessie
door: Cassius en Becky
weg: Vince en Toni
Is dat tienermeisje nu nog in de race?quote:
Nee, Frances is er gelukkig uit.quote:Op zondag 13 mei 2012 22:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is dat tienermeisje nu nog in de race?
quote:
quote:Will the BBC lose some of its star Voices? Beeb bosses admit programme needs overhaul to beat BGT in ratings war
By Sara Nathan
It was launched amid great fanfare and briefly managed to beat ITV rival Britain’s Got Talent in the ratings war. But following a huge slump in audience figures, BBC bosses have admitted the next series of singing competition The Voice will undergo a huge overhaul.
None of the four celebrity coaches – Sir Tom Jones, Jessie J, Will.i.am and Danny O’Donoghue – has yet signed up for it, and the Daily Mail has been told their contracts include only an option to return for a second series.
Ratings dipped to below 6million on Saturday night’s live show as the BGT final peaked at 14.5million. An average of 5.9million, with a peak of 6.4million, tuned in. The peak for Sunday’s results show was 6.5million, a far cry from the ratings high of 11million on April 21.
Last night a show source said: ‘This series has been a test run, as it were. It is a matter of seeing what has worked and what hasn’t. There will be changes – it definitely won’t be the same. Obviously, there were issues like the pre-recorded results show, which seemed to take away the drama of the series, so don’t be surprised if there is a live results show next year.
‘As for the coaches, they have only signed an option to appear on series two next year. This works both ways, though: If we don’t want them back, we don’t have to have them back. At the moment, we don’t know who will be back next year.’
Jessie J has admitted she does not watch the show, and last week told a magazine she regretted being the first celebrity to announce their decision to appear on The Voice, saying: ‘When Tom Jones said he waited until he knew the line-up, I thought I should have, too.’
Coming back? Will.i.am (left) and Sir Tom Jones (right) have not yet signed up for a second series, nor have their fellow judges Jessie J and Danny O'Donoghue
Meanwhile, it has been revealed that an average of 11.9 million people watched the final of Britain's Got Talent - more than double 5.64 million that watched The Voice.
ITV have announced that the final was the most-watched programme of 2012 so far, beating the 11.2 million who tuned in to watch an episode of Coronation Street back in January.
lees dit nu pasquote:
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:05 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Make that the cat wise![]()
Offuh.. je zit in GB?
nee, 19.30 hier. Wat in de gids staat is NL tijdquote:
Ik woon in het VKquote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:34 schreef MissJ het volgende:
[..]
nee, 19.30 hier. Wat in de gids staat is NL tijd
oow hihiquote:
hello motor flower how are youquote:
ik niet, het is nog zo lekker weer, misschien had ik nog wel een eindje gaan fietsenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:32 schreef Karina het volgende:
Toch raar om half 8, ik heb net het idee dat het al veel later is.
Ik heb vanmiddag heerlijk in de zon gezeten op balkon, ik moest op een gegeven moment naar binnen zelfs, omdat het te warm werd.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:33 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
ik niet, het is nog zo lekker weer, misschien had ik nog wel een eindje gaan fietsen
Hoop ik ook, want om kwart voor 9 is CL finale.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:34 schreef Cee het volgende:
Ik ben er ook bij, moet wel iets voor negenen weg maar ik neem aan dat het feest dan voorbij is qua performances.
ESFquote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:35 schreef BabeWatcher het volgende:
volgende week halve finale, en ESF dan?
bij Jessie staat alles leukquote:
esf komt gewoonquote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:35 schreef BabeWatcher het volgende:
volgende week halve finale, en ESF dan?
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:35 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ESF__________________________________!
ESFquote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:35 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ESF__________________________________!
Jep. Maar ik denk niet dat ik dan zin heb om te kijkenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat begint toch altijd pas om 9 uur of zo? Dus dat komt mooi uit.
kloptquote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat begint toch altijd pas om 9 uur of zo? Dus dat komt mooi uit.
geen tijd voor, ik moet de halve finales al missen en de grote op zaterdag, tja, als ik niks anders te doen hebquote:
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:37 schreef Cee het volgende:
Eerst midgetgolfen, dan bowlen, what's next? Curling met Danny O'Donoghue?
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:37 schreef Cee het volgende:
Eerst midgetgolfen, dan bowlen, what's next? Curling met Danny O'Donoghue?
8 uur begint het daarquote:
Jaquote:
iddquote:
Ik denk nu aan Pittige Tijden en Jessica Harmsenquote:
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:40 schreef Cee het volgende:
Wie is die schreeuwende wafeltang ook alweer?
Ik herken haar nietquote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:40 schreef Cee het volgende:
ik was al bang dat het aan mijn toestel lagquote:
Daar zal ik het vast dan van hebbenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk nu aan Pittige Tijden en Jessica Harmsen
ik ookquote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Becky?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:40 schreef Cee het volgende:
ditquote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:41 schreef motorbloempje het volgende:
Ik vind de muziekkeuze een beetje slecht
Weer die kloofquote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
quote:
Gary Barlow thoughquote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:41 schreef Pisces29 het volgende:
Tom Jones zong gisteravond zo leuk op de BBC
En toen nam ik net een hap yoghurtquote:
was dat bij Jools? Ik vergeet het elke week te kijkenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:41 schreef Pisces29 het volgende:
Die hadden ze naar het songfestival moeten sturen!quote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:41 schreef Pisces29 het volgende:
Joahquote:
Inderdaad, en het gek vinden dat de kijkcijfers blijven dalen. Ik had echt gedacht dat Voice UK veel beter zou zijn dan de NL versie, maar tot nu toe valt het nogal tegen.quote:
Whehequote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:42 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Die hadden ze naar het songfestival moeten sturen!
Waar was dat? Dat heb ik gemist.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:42 schreef motorbloempje het volgende:
Jesse had trouwens ook wat met Tom Jones gezongen. Dat was best leuk!
Oh even kijken morgen of zo danquote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:43 schreef motorbloempje het volgende:
Ik zag 't op Facebook voorbij komen vorige week.
En?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:44 schreef BabeWatcher het volgende:
Een liedje van een vrouw zingen
KT Tunstall
Nou zeg, schande, schande.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:44 schreef BabeWatcher het volgende:
Een liedje van een vrouw zingen
KT Tunstall
Ja lekkerrrrquote:
hij is mijn adoptiekindjequote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:46 schreef Cee het volgende:
Ik denk dat dit dan maar m'n favoriet is. Of zo.
Dan doen we een dansje, ter ere van Karina meteenquote:
Zonder de oehoeh dan graag, de rest was wel leukquote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dan doen we een dansje, ter ere van Karina meteen
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dan doen we een dansje, ter ere van Karina meteen
Vincequote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:47 schreef Pisces29 het volgende:
Nou heb ik net zitten juichen voor die verkapte punker die ook komt, nu ben ik 5 minuten later de naam kwijt
Vince.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:47 schreef Pisces29 het volgende:
Nou heb ik net zitten juichen voor die verkapte punker die ook komt, nu ben ik 5 minuten later de naam kwijt
Whehe, oke zachte oehoeh, is wel zo leuk voor de party-modusquote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Zonder de oehoeh dan graag, de rest was wel leuk
VINCE, maar natuurlijkquote:
Ik vond de oehoe wel een hoogtepuntquote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Zonder de oehoeh dan graag, de rest was wel leuk
Nou eigenlijk is er nog niet zoveel te juichen, maar deze was best okequote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:47 schreef Stickertje het volgende:
holy shit... eerste keer dat ik de voice uk kijk...
aan wie?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:48 schreef iBenny het volgende:
Will.I.Am doet me (met die kleding) denken aan...
[ afbeelding ]
same herequote:
Groeeeeeeeeeeeeeeen!quote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:49 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Je moet BOEEEEEEEEEEEEEEEEEEE roepen
Ahhhhhhhhhhhhhhhquote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:48 schreef iBenny het volgende:
Will.I.Am doet me (met die kleding) denken aan...
[ afbeelding ]
quote:
quote:
quote:
gastquote:
'En ik neem mee naar de halve finale...... de enige die ik niet dood heb gespiestquote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:49 schreef Cee het volgende:
Wel goed dat team will i am vandaag niet aan de beurt is, want als ie z'n kandidaten moet knuffelen spiest ie ze stuk voor stuk dood.
Hoe oud ben je Anony?quote:
quote:
En dat had ik helemaal niet verwacht! Als in: ik kende hem alleen van af en toe voorbij komen in een Peas nummer natuurlijk, maar verder niet. En ik vind 'm oprecht een leuke, aardige en gedreven vent.quote:
Hij gaat naar huis vrees ik.quote:
21 (over 2 maanden 22)quote:
Whehe, dit klinkt zo apart, want volgens mij maakt hij alle Peas nummers ook, maar correct me if I'm wrongquote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:51 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
En dat had ik helemaal niet verwacht! Als in: ik kende hem alleen van af en toe voorbij komen in een Peas nummer natuurlijk, maar verder niet. En ik vind 'm oprecht een leuke, aardige en gedreven vent.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |