quote:Op zondag 13 mei 2012 20:29 schreef rosepetals het volgende:
Het is altijd ordinair en onaantrekkelijk.
Viel mij ook al op.quote:Op zondag 13 mei 2012 20:31 schreef Apuleius het volgende:
Open jij niet ietwat teveel topics die nergens over gaan, Weka?
Mijn topics worden altijd geapprecieerd, vandaar. Ik heb Klaagbaak pas net ontdekt, dus mijn hele kutleven moet ik hier nog kwijt.quote:Op zondag 13 mei 2012 20:31 schreef Apuleius het volgende:
Open jij niet ietwat teveel topics die nergens over gaan, Weka?
We wachten met spanning af.quote:Op zondag 13 mei 2012 20:32 schreef Weka het volgende:
[..]
Mijn topics worden altijd geapprecieerd, vandaar. Ik heb Klaagbaak pas net ontdekt, dus mijn hele kutleven moet ik hier nog kwijt.
Voortaan iets meer moeite in het verhaal stoppen.quote:Op zondag 13 mei 2012 20:32 schreef Weka het volgende:
[..]
Mijn topics worden altijd geapprecieerd, vandaar. Ik heb Klaagbaak pas net ontdekt, dus mijn hele kutleven moet ik hier nog kwijt.
Geil. Maar bedoel je echt alleen schelden of ook als stopwoord? Zo van, die auto daar is echt kankerdik.quote:Op zondag 13 mei 2012 20:32 schreef Weka het volgende:
[..]
Die tip neem ik mee in mijn FOK!bagagequote:Op zondag 13 mei 2012 20:34 schreef sthomass het volgende:
[..]
Voortaan iets meer moeite in het verhaal stoppen.
Beide mogelijkheden.quote:Op zondag 13 mei 2012 20:34 schreef Leia_Organa het volgende:
[..]
Geil. Maar bedoel je echt alleen schelden of ook als stopwoord? Zo van, die auto daar is echt kankerdik.
Arme jij. Waarschijnlijk is het de oplossing voor al je problemen. Dan heb je niet eens meer door dat er dikke tokkies bestaan die met bepaalde woorden schelden.quote:Op zondag 13 mei 2012 20:36 schreef Weka het volgende:
[..]
Ik heb nooit seks dus daar weet ik niks op te zeggen.
En als iemand er mee scheldt dan wat? Het klinkt niet lekker in het gehoor als het constant om je hoofd wordt geslingerd maar meer ook niet.. Wel terechte klachtquote:Op zondag 13 mei 2012 20:34 schreef AppelCake het volgende:
Ik heb problemen met iedereen die met kanker scheld, al mijn opa's en oma's zijn eraan overleden... en ik ga er waarschijnlijk ook aan dood...
Griepjoch. Koortsmannetje. Pokkenventje. Boflijer.quote:Op zondag 13 mei 2012 20:42 schreef Atmosphere82 het volgende:
Ik vind het gebruik van dit woord als scheldwoord altijd verwerpelijk, maar dat geldt ook het gebruik van andere ziekten als scheldwoord.
quote:Op zondag 13 mei 2012 20:29 schreef HSG het volgende:
Met "kanker" schelden.
Echt iets voor paupers en kanslozen.
TROLLETJE TOCH!quote:Op zondag 13 mei 2012 20:43 schreef Weka het volgende:
[..]
Griepjoch. Koortsmannetje. Pokkenventje. Boflijer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doei!
quote:Op zondag 13 mei 2012 21:03 schreef Meloewa het volgende:
Ja hard he,
maar dat hoort niemand te doen ook mannen niet.Oke Meloewa!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En als je nou je je kleine teen stoot en de pijn schiet door je lichaam?quote:Op maandag 14 mei 2012 16:02 schreef Twiitch het volgende:
Ik heb het mezelf afgeleerd want het vloog er steeds vaker uit.
Nu zeg ik gewoon weer netjes kut, klote, godverdomme etc.
Iemand, snel, geef hem een dagboek!!quote:Op zondag 13 mei 2012 20:32 schreef Weka het volgende:
[..]
Kanker... zo'n klein woordje....quote:Op maandag 14 mei 2012 16:44 schreef blue-eye het volgende:
wat maakt het verschil of je als vrouw of man met kanker scheld?
moeten wij vrouwen intelligenter zijn ofzo omdat borstkanker zo erg in de media is.
het doet uit beide monden net zon pijn. Misschien valt het je op dat vrouwen om de meeste kleine dingen al kanker roepen, terwijl mannen tering zeggen. (in mijn omgeving opvallend).
Dat dus inderdaad.quote:Op zondag 13 mei 2012 20:28 schreef Knaller het volgende:
Wel ordinair en aso, maar dat geldt ook voor mannen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |