TROLLETJE TOCH!quote:Op zondag 13 mei 2012 20:43 schreef Weka het volgende:
[..]
Griepjoch. Koortsmannetje. Pokkenventje. Boflijer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doei!
quote:Op zondag 13 mei 2012 21:03 schreef Meloewa het volgende:
Ja hard he,
maar dat hoort niemand te doen ook mannen niet.Oke Meloewa!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En als je nou je je kleine teen stoot en de pijn schiet door je lichaam?quote:Op maandag 14 mei 2012 16:02 schreef Twiitch het volgende:
Ik heb het mezelf afgeleerd want het vloog er steeds vaker uit.
Nu zeg ik gewoon weer netjes kut, klote, godverdomme etc.
quote:Op zondag 13 mei 2012 20:29 schreef rosepetals het volgende:
Het is altijd ordinair en onaantrekkelijk.
quote:Op zondag 13 mei 2012 20:29 schreef rosepetals het volgende:
Het is altijd ordinair en onaantrekkelijk.
Iemand, snel, geef hem een dagboek!!quote:Op zondag 13 mei 2012 20:32 schreef Weka het volgende:
[..]
Mijn topics worden altijd geapprecieerd, vandaar. Ik heb Klaagbaak pas net ontdekt, dus mijn hele kutleven moet ik hier nog kwijt.
Kanker... zo'n klein woordje....quote:Op maandag 14 mei 2012 16:44 schreef blue-eye het volgende:
wat maakt het verschil of je als vrouw of man met kanker scheld?
moeten wij vrouwen intelligenter zijn ofzo omdat borstkanker zo erg in de media is.
het doet uit beide monden net zon pijn. Misschien valt het je op dat vrouwen om de meeste kleine dingen al kanker roepen, terwijl mannen tering zeggen. (in mijn omgeving opvallend).
Dat dus inderdaad.quote:Op zondag 13 mei 2012 20:28 schreef Knaller het volgende:
Wel ordinair en aso, maar dat geldt ook voor mannen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |