Ik zal de OP even aanpassen.quote:Op zondag 13 mei 2012 19:16 schreef Pulver het volgende:
YEAH!!!!!!
Dit vraagt om een feestbiertje!!
En een leuk liedje![]()
![]()
![]()
Sinds wanneer zingt diequote:Op zondag 13 mei 2012 19:17 schreef DJMO het volgende:
goed, ik was dus op zoek naar een nummer van patrick kicken ...
Ik ben een echte man is een liedje van hem. Maar ik hoop niet dat DJMO die bedoelt.quote:
Graag gedaan.quote:
Wat moet je nou met visitekaartjes?quote:Op zondag 13 mei 2012 19:38 schreef DJMO het volgende:
ontwerp eerst maar een visitekaartje voor DJMO.nl![]()
LIEF ZIJN!quote:Op zondag 13 mei 2012 19:38 schreef DJMO het volgende:
ontwerp eerst maar een visitekaartje voor DJMO.nl![]()
Aan het watten?quote:Op zondag 13 mei 2012 19:33 schreef Pulver het volgende:
Nu moet ik alleen DJMO weer aan het traviannen krijgen, dan is mijn leven compleet
gewoon eeen simpel logo net als dat van all about the kids .. voor onder mailtjes enzoquote:
Ojee, ik voel een nieuwe dual aankomenquote:Op zondag 13 mei 2012 19:45 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ik heh heel lang tribal wars gespeeld en een ander vergelijkbaar spel waar ik nu niet op de naam van kan komen.. En ik ben pas rustig als ik het weet dus ik ga even graven...
Alstuquote:Op zondag 13 mei 2012 19:43 schreef DJMO het volgende:
[..]
gewoon eeen simpel logo net als dat van all about the kids .. voor onder mailtjes enzo
Kan je er nog iets bijdoen met zwaailichten en sirenes enzo?quote:
dit is een onwijs mooi ava schatquote:
KingsAge! Jaaaa ik wist het nog welquote:
hij is perfect voor het forum en op twitterquote:Op zondag 13 mei 2012 19:48 schreef Pulver het volgende:
[..]
Kan je er nog iets bijdoen met zwaailichten en sirenes enzo?
Dat het nog nadrukkelijker de aandacht vraagt?
Het is ook een hele mooie avatar!quote:Op zondag 13 mei 2012 19:50 schreef DJMO het volgende:
[..]
hij is perfect voor het forum en op twitter
Haar vorige ook:quote:
die staat ook nog steeds op de FOK! serverquote:Op zondag 13 mei 2012 19:58 schreef Rucky het volgende:
[..]
Haar vorige ook:
[ afbeelding ]
Maar je kent DJMO al een jaar en komt nu pas aanwaaien.
Ja, wou wel eerder hierkomen, maar mocht niet van DJMOquote:Op zondag 13 mei 2012 19:58 schreef Rucky het volgende:
[..]
Haar vorige ook:
[ afbeelding ]
Maar je kent DJMO al een jaar en komt nu pas aanwaaien.
Maar jullie lijken ook wel op elkaar en aangezien dat jij een klein opdondertje bent.quote:Op zondag 13 mei 2012 19:59 schreef DJMO het volgende:
[..]
die staat ook nog steeds op de FOK! serverik vond het machtig toen je zei dat je die foto van mij met de jongens zo mooi vond
(terwijl het m'n dochter is
)
quote:Op zondag 13 mei 2012 20:01 schreef Rucky het volgende:
[..]
Maar jullie lijken ook wel op elkaar en aangezien dat jij een klijn opdondertje bent.
Dat doet mij niets, ik ben afgelopen week al 3x lief en 1x tof genoemd.quote:
Dan moet je dat toch niet gelijk weer naar beneden halen?quote:Op zondag 13 mei 2012 20:05 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dat doet mij niets, ik ben afgelopen week al 3x lief en 1x tof genoemd.
En topgozert, vergeet die nietquote:Op zondag 13 mei 2012 20:05 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dat doet mij niets, ik ben afgelopen week al 3x lief en 1x tof genoemd.
Rucky weet wel dat ik hem top vindquote:
Op welke wereld speel je?quote:Op zondag 13 mei 2012 19:33 schreef Pulver het volgende:
Nu moet ik alleen DJMO weer aan het traviannen krijgen, dan is mijn leven compleet
Die schaar ik onder tof.quote:
En dat ben jij ook.quote:
quote:Op zondag 13 mei 2012 20:10 schreef Rucky het volgende:
[..]
Die schaar ik onder tof.
* Rucky heeft een Full House.
[..]
En dat ben jij ook.
Ja maar als hij dat gaat doen dan duik ik met mijn badeendje zijn bad in.quote:
Als jij maar opruimt dan....quote:Op zondag 13 mei 2012 20:23 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ja maar als hij dat gaat doen dan duik ik met mijn badeendje zijn bad in.
quote:
vannelle is een topic killer dus hem moet je niet serieus nemen.quote:Op zondag 13 mei 2012 20:52 schreef Pulver het volgende:
Volgens vannelle lijk ik niet op George Clooney, wat vinden jullie?
Ik heb vannelle nog nooit serieus genomen, dus dat scheelt.quote:Op zondag 13 mei 2012 20:56 schreef Rucky het volgende:
[..]
vannelle is een topic killer dus hem moet je niet serieus nemen.
ah, onze vriendschap is dus gebaseerd op een leugen?quote:Op zondag 13 mei 2012 20:58 schreef Pulver het volgende:
[..]
Ik heb vannelle nog nooit serieus genomen, dus dat scheelt.
Maar nu weet ik nog steeds niet of ik op George Clooney lijk.
quote:Op zondag 13 mei 2012 21:00 schreef vannelle het volgende:
[..]
ah, onze vriendschap is dus gebaseerd op een leugen?
Dammit! Ik flik het toch altijd weer he?quote:
Nou vooruitquote:Op zondag 13 mei 2012 21:33 schreef DJMO het volgende:
duimen jullie even voor me ?
ik wil me inschrijven voor de ladiesrun, maar dat kan normaal alleen met autmatische incasso (je mag geen incassoblokkade op je rekening hebben, wordt expliciet voor gewaarschuwd op de site). maar ik heb dus nu gemaild of ik het inschrijfgeld handmatig mag betalen als ik me per mail inschrijf.
wanna hear!quote:Op zondag 13 mei 2012 21:36 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Nou vooruit
* Merlijn heeft een partij vage shit aan elkaar geknoopt![]()
Ivm veiligheid willen ze dat niet. (denk ik) Geef mijn rekening nr maar op als het nodig is.quote:Op zondag 13 mei 2012 21:33 schreef DJMO het volgende:
duimen jullie even voor me ?
ik wil me inschrijven voor de ladiesrun, maar dat kan normaal alleen met autmatische incasso (je mag geen incassoblokkade op je rekening hebben, wordt expliciet voor gewaarschuwd op de site). maar ik heb dus nu gemaild of ik het inschrijfgeld handmatig mag betalen als ik me per mail inschrijf.
Ik weet nog niet of ik dit wel online laat staanquote:
op downloaden ramtquote:Op zondag 13 mei 2012 21:40 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik weet nog niet of ik dit wel online laat staan
* zucht *... je bent gewoon te helder vanavond...quote:
'k zit die gegevens in te vullen .. vragen ze of je je een locker wil huren, of je dit of dat wil of dat je wil doneren aan een goed doel .. en of je een functioneel hardloopshirt wil (a 20¤quote:Op zondag 13 mei 2012 21:39 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ivm veiligheid willen ze dat niet. (denk ik) Geef mijn rekening nr maar op als het nodig is.
je hebt mail.quote:Op zondag 13 mei 2012 21:39 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ivm veiligheid willen ze dat niet. (denk ik) Geef mijn rekening nr maar op als het nodig is.
Oh....dat mag je helemaal niet gebruiken voor andere doeleinden! Foei!quote:Op zondag 13 mei 2012 22:00 schreef DJMO het volgende:
[..]
je hebt mail.
(oh en hoe ik aan je mail adres kom? die is opgeslagen bij het registeren op djmo.nl)
het is gebruikt om een bevestiging door te sturen, niet om spammail te sturenquote:Op zondag 13 mei 2012 22:03 schreef vannelle het volgende:
[..]
Oh....dat mag je helemaal niet gebruiken voor andere doeleinden! Foei!
Die is niet mijn echte mailbox.quote:Op zondag 13 mei 2012 22:00 schreef DJMO het volgende:
[..]
je hebt mail.
(oh en hoe ik aan je mail adres kom? die is opgeslagen bij het registeren op djmo.nl)
ik ben blij dat telebankieren niet aan fake rekeningnr's doet :xquote:
Dat is altijd goed om te horenquote:Op zondag 13 mei 2012 22:29 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Voel me gewoon goed in mijn vel sinds lange tijd
quote:
quote:Op zondag 13 mei 2012 22:29 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Ahh ja dat is heel fijn om te horenquote:Op zondag 13 mei 2012 22:29 schreef belle1608 het volgende:
[..]
24, maar jufquote:Op zondag 13 mei 2012 22:50 schreef Pulver het volgende:
[..]
Nu ben ik heel benieuwd hoe oud belle1608 is
Ja en met m'n collega's en met mezelfquote:Op zondag 13 mei 2012 22:51 schreef LaPeach het volgende:
ahhhh wat leuk mag je met groep 2 op de foto??
Belle morgen extra mooi en vrolijk op de fotoquote:Op zondag 13 mei 2012 22:51 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Ja en met m'n collega's en met mezelf
*zo nog moet douchen en mooi moet makenquote:Op zondag 13 mei 2012 22:52 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Belle morgen extra mooi en vrolijk op de foto
quote:Op zondag 13 mei 2012 22:54 schreef YskaFredriksson het volgende:
Doei M. Tot over 6 nachtjes.. Bah veels te kort!
*knuffel voor jou*quote:Op zondag 13 mei 2012 22:54 schreef YskaFredriksson het volgende:
Normaal ben ik t wel gewend maar nu maar 1 nachtje.. Veels te weinig!quote:
quote:Op zondag 13 mei 2012 22:54 schreef YskaFredriksson het volgende:
Yska is tof dus ook een knuffel van mij.quote:
Sowieso!quote:
* dit.... Ik kom ook gewoon meedoenquote:Op zondag 13 mei 2012 23:15 schreef Pulver het volgende:
Nou, dan hug ik ook maar mee...
Voor het groepsgevoel
Toilet moet ik ook ff bezoeken, maar dat van die lader weet ik niet zo 123quote:Op zondag 13 mei 2012 23:18 schreef YskaFredriksson het volgende:
![]()
Kan er iemand voor me naar de wc en en lader halen? :p
*geeft yska standaard usb-kabel aan, daar kun je vrijwel alle telefoons wel mee opladen via je de pc/laptopquote:Op zondag 13 mei 2012 23:18 schreef YskaFredriksson het volgende:
![]()
Kan er iemand voor me naar de wc en en lader halen? :p
Nope, pas als je je kan herinneren dat Henny Huisman zei:En u kunt nu bellen en vervolgens het telefoonverkeer plat lag. Dan mag je mee praten.quote:
Voor mij is dat filmpje nostalgiequote:Op zondag 13 mei 2012 23:24 schreef Rucky het volgende:
[..]
Nope, pas als je je kan herinneren dat Henny Huisman zei:En u kunt nu bellen en vervolgens het telefoonverkeer plat lag. Dan mag je mee praten.
Ik herinner me nog dat Alexander Graham Bell tegen me zei: "Mr. Watson, come here. I want to see you."quote:Op zondag 13 mei 2012 23:24 schreef Rucky het volgende:
[..]
Nope, pas als je je kan herinneren dat Henny Huisman zei:En u kunt nu bellen en vervolgens het telefoonverkeer plat lag. Dan mag je mee praten.
oh god ... dat is toch niet are you being served?quote:Op zondag 13 mei 2012 23:28 schreef Pulver het volgende:
[..]
Ik herinner me nog dat Alexander Graham Bell tegen me zei: "Mr. Watson, come here. I want to see you."
Telt dat ook?
Nee lieverd, dat is de allereerste zin die over de telefoon is gegaan (moest hem ook even opzoeken)quote:Op zondag 13 mei 2012 23:29 schreef DJMO het volgende:
[..]
oh god ... dat is toch niet are you being served?
Are you free mister Humphries? Mees-ter-lijk.quote:Op zondag 13 mei 2012 23:29 schreef DJMO het volgende:
[..]
oh god ... dat is toch niet are you being served?
. Ging om de ipad lader, ben al 2 trappen omhoog en weer naar beneden gehobbeld. Thanks ennieweeequote:Op zondag 13 mei 2012 23:23 schreef DJMO het volgende:
[..]
*geeft yska standaard usb-kabel aan, daar kun je vrijwel alle telefoons wel mee opladen via je de pc/laptop
Engelse komedies.quote:Op zondag 13 mei 2012 23:30 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Are you free mister Humphries? Mees-ter-lijk.
Yeah!quote:
En Some Mothers Do Ave Em.quote:Op zondag 13 mei 2012 23:35 schreef Pulver het volgende:
[..]
Yeah!
Bottom en Absolutely fabulous zijn echt me favorieten
Euhm.... Weet jij iets wat ik niet weet?quote:Op zondag 13 mei 2012 23:46 schreef belle1608 het volgende:
* belle1608 gaat nu maar eens douchen & slapen! Truste!![]()
Why? Ga je mee douchen dan?quote:Op zondag 13 mei 2012 23:47 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Euhm.... Weet jij iets wat ik niet weet?
Mocht je willen...quote:
Ik heb de ruimte nodigquote:
Dat heb ik nou met me buikquote:Op zondag 13 mei 2012 23:48 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik heb de ruimte nodig
anders past mijn ego niet
Altijd weer een kunst om flatteus op een foto te staan....quote:
Ik ga gewoon achter de rest staan.quote:Op zondag 13 mei 2012 23:53 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Altijd weer een kunst om flatteus op een foto te staan....
Waarom denk je dat ik fotografeer.... hoef ik er zelf niet opquote:Op zondag 13 mei 2012 23:54 schreef Pulver het volgende:
[..]
Ik ga gewoon achter de rest staan.
Kan ik tenminste twee van die kleuters konijnenoortjes geven.
De grasmaaier natuurlijk.quote:Op zondag 13 mei 2012 23:56 schreef Pulver het volgende:
Ik ben een beetje benieuwd wat Yska om deze tijd uit de schuur moet halen
Een klapkratje zodat ik de auto wat kan ordenen. Er zijn wat dingen die rollen steeds door de hele auto heen maar ik kan ze niet in huis op slaanquote:Op zondag 13 mei 2012 23:56 schreef Pulver het volgende:
Ik ben een beetje benieuwd wat Yska om deze tijd uit de schuur moet halen
Maar goed dat je mijn auto niet kent. Dat red je niet met één klapkratjequote:Op maandag 14 mei 2012 00:02 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Een klapkratje zodat ik de auto wat kan ordenen. Er zijn wat dingen die rollen steeds door de hele auto heen maar ik kan ze niet in huis op slaanmaargoed het is te belachelijk voor woorden dat ik dat nu nog wil doe. Ik doe het morgen wel voordat ik naar het werk ga. Morgen om 10u gaat de winkel pas open
OMGquote:Op maandag 14 mei 2012 00:09 schreef Pulver het volgende:
[..]
Maar goed dat je mijn auto niet kent. Dat red je niet met één klapkratje
Alhoewel het best geordend is. Dus achterin dweilt de krik en meer van die zooi, terwijl netjes voor de voorstoel de lege pakjes shag en bakkies van de febo liggen.
Hee, ik ben niet meer zo snel hoor...quote:
Hmmmm, wat ruik je lekker!quote:Op maandag 14 mei 2012 00:11 schreef belle1608 het volgende:
*Lekker gedoucht heeft*
* belle1608 naar Merlijn roept: de douche is vrij!
Oooh achter de stoelen gooi ik elke keer het afval als ik weer een bijrijder heb. Maar ik heb achterin een pan liggen en die gaat steeds rollen. Die wil ik gewoon vastzetten.. Er liggen ook nog 3 tenten enzo. En sowieso al best veel spullen voor Ingrid haar nieuwe inboedelquote:Op maandag 14 mei 2012 00:09 schreef Pulver het volgende:
[..]
Maar goed dat je mijn auto niet kent. Dat red je niet met één klapkratje
Alhoewel het best geordend is. Dus achterin dweilt de krik en meer van die zooi, terwijl netjes voor de voorstoel de lege pakjes shag en bakkies van de febo liggen.
Rommel voor het goede doel dusquote:Op maandag 14 mei 2012 00:13 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Oooh achter de stoelen gooi ik elke keer het afval als ik weer een bijrijder heb. Maar ik heb achterin een pan liggen en die gaat steeds rollen. Die wil ik gewoon vastzetten.. Er liggen ook nog 3 tenten enzo. En sowieso al best veel spullen voor Ingrid haar nieuwe inboedel
Welnee, dat denk je maarquote:Op maandag 14 mei 2012 00:14 schreef Merlijn het volgende:
Ah, ik weet het weer.... Ik ging slapen...
*Merlijn naar bedje schopt! Slapen papaquote:Op maandag 14 mei 2012 00:14 schreef Merlijn het volgende:
Nee echt. Anders heb ik zometeen Ma DJMO boos...quote:
Oeps idd, morgen weer werken.quote:Op maandag 14 mei 2012 00:14 schreef Merlijn het volgende:
Ik durf het bijna niet te vragen, maar doe het toch...quote:Op maandag 14 mei 2012 00:13 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Oooh achter de stoelen gooi ik elke keer het afval als ik weer een bijrijder heb. Maar ik heb achterin een pan liggen en die gaat steeds rollen. Die wil ik gewoon vastzetten.. Er liggen ook nog 3 tenten enzo. En sowieso al best veel spullen voor Ingrid haar nieuwe inboedel
Oeps idd, morgen weer werken.quote:Op maandag 14 mei 2012 00:14 schreef Merlijn het volgende:
Defqon.1, de tenten zijn gekocht via mijn werk. K heb ruimtegebrek in huis en ik rij een opl comboquote:Op maandag 14 mei 2012 00:19 schreef Pulver het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te vragen, maar doe het toch...
Waarom heb je in vredesnaam DRIE tenten in je auto liggen?
quote:Op maandag 14 mei 2012 00:26 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Defqon.1, de tenten zijn gekocht via mijn werk. K heb ruimtegebrek in huis en ik rij een opl combo
Zwart met een blauwe stip op het dak!quote:Op maandag 14 mei 2012 00:36 schreef Pulver het volgende:
Defqon.1 moest ik ff opzoeken.
Dat is iets met housemuziek ofzo.
Niet echt mijn muziek (dit is een understatement voor: 'ik vind het een ongelofelijke zooi baggerherrie')
Of je werkt in de muziek en hebt de tenten van Defqon.1 gekocht, dat kan natuurlijk ook.
Blijft nog één vraag over; welke kleur heeft je auto?
Oh oh...quote:Op maandag 14 mei 2012 00:54 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Zwart met een blauwe stip op het dak!
Waarom weet ik ook niet, zat er al toen ik m kreeg.
Die hek net op.. maar zal een nieuwe voor je zetten.quote:
Leuk Ireth! Ze hebben wel lekker weerquote:Op maandag 14 mei 2012 10:21 schreef Ireth het volgende:
Mijn dochter is tot 17.00 uur op schoolreisje!Dit wordt een hele lange dag... waarin ik eigenlijk helemaal niks zou hoeven moeten kunnen doen....
Ze hebben hartstikke lekker weer! Kom net tot de ontdekking dat er een webcam is op het reuzenrad gerichtquote:
Leuk voor haar, ik kan de webcam helaas niet zien op mijn werk.quote:Op maandag 14 mei 2012 10:31 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ze hebben hartstikke lekker weer! Kom net tot de ontdekking dat er een webcam is op het reuzenrad gerichtVerwacht elk moment horde's kinderen in rode shirtjes langs te zien rennen
Kwamen net allemaal kinderen in rode shirtjes langslopen
Voornamelijk fotos maken en vragen beantwoorden.. En daar krijg je dan een klein geld bedrag voorquote:Op maandag 14 mei 2012 12:54 schreef Rucky het volgende:
Dan wordt je toch naar een plek gestuurd waar je een opdracht moet doen als je die plek gevonden hebt?
Of een foto met baby eendjes.quote:Op maandag 14 mei 2012 13:06 schreef JaleesaJoia het volgende:
Jazeker! Alleen heb je in grote steden jammer genoeg een invitecode nodig van een person die al een Roamleraccount heeft
Ja, ik ben al 2 dagen op zoek naar baby eendjes voor Yreen, maar waar zijn ze als je ze nodig hebt!?quote:
Dat is ook mooi balen.quote:Op maandag 14 mei 2012 13:12 schreef Ireth het volgende:
[SC] #89 Waar Merlijn verzaakt inzake TT
Ze zijn net geweest en nou blijkt het weer niet voor hun maar voor onszelf te zijn! Kon het ook door hun laten doen, moest ik eerst een onderhoudscontract afsluiten a 7 euro per maand en dan kon ik er 1 laten plaatsen die ik zelf nog moest betalen. Zo om en nabij de 170 euro!!!!
Jij had toch geen apple?quote:Op maandag 14 mei 2012 13:10 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ja, ik ben al 2 dagen op zoek naar baby eendjes voor Yreen, maar waar zijn ze als je ze nodig hebt!?
Ik had kunnen weten dat jij er achter zat, de frontpagecrew is ook nagenoeg verdwenen.quote:
Ben der besodemieterd, ik wordt er al moe van als ik er aan denk.quote:Op maandag 14 mei 2012 16:39 schreef DJMO het volgende:
mjah, overdag nieuws plaatsen is een no-go als beide kids wakker zijn. dan krijg ik er gewoon geen tijd voor van ze.
btw, m'n startnr is 3298kom je ook kijken Rucky?
quote:Op maandag 14 mei 2012 17:10 schreef belle1608 het volgende:
*zich meldt en niet in Merlijn zijn koffer zit*
als het goed is welquote:Op maandag 14 mei 2012 17:18 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ben der besodemieterd, ik wordt er al moe van als ik er aan denk.
Ik dacht dat de route bij door de straat gaat maar dat is niet zo. Dus ik moet wel. Maar je inschrijving is dus in orde?
[..]![]()
Die is op 14 april 2013 kom je ook kijken?quote:
Wie weetquote:Op maandag 14 mei 2012 17:44 schreef Rucky het volgende:
[..]
Die is op 14 april 2013 kom je ook kijken?
Gezellig.quote:
quote:Op maandag 14 mei 2012 18:55 schreef komrad het volgende:
EB, ik krijg bijna de neiging de opzet vd brief te vragen om er los mee te gaan
Brekie brekie dit is de 74 nul vijf die uitkomt voor 27 twee vier, over over. Radio radio ?quote:Op maandag 14 mei 2012 18:55 schreef komrad het volgende:
quote:Op maandag 14 mei 2012 18:59 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Brekie brekie dit is de 74 nul vijf die uitkomt voor 27 twee vier, over over. Radio radio ?
Nou moet je koffie halen.quote:Op maandag 14 mei 2012 19:01 schreef komrad het volgende:
lol gepost in de verkeerde slowchat
ging mobiel iets niet goed bij mij zo te zien
Dat mag wel hoor, maar hij is de deur al uitquote:Op maandag 14 mei 2012 18:55 schreef komrad het volgende:
Oe, stroolwafels!quote:Op maandag 14 mei 2012 19:12 schreef komrad het volgende:
wie zegt dat ik niet blijf hangen
Nu op zoek naar stroolwafels
quote:
Ik hoop niet dat je voor het donker thuis moet zijnquote:Op maandag 14 mei 2012 19:12 schreef komrad het volgende:
wie zegt dat ik niet blijf hangen
Nu op zoek naar stroolwafels
Jammer de messen waren al geslepen en ik heb een reputatie op dit gebied. Veel belangrijker: ben je er tevreden over en heb je wat stoom kunnen afblazen?quote:Op maandag 14 mei 2012 19:12 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat mag wel hoor, maar hij is de deur al uitInclusief eerste alinea; dat dan weer wel
hahaha nou het is je vergeven als je de stroopwafels maar mee neemtquote:
Hahahahaquote:Op maandag 14 mei 2012 19:22 schreef Rucky het volgende:
Met het zoeken naar stroopwavels heb ik een oud leuk nummer terug gevonden.
Nog een foute dan maar:quote:Op maandag 14 mei 2012 19:26 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Hahahaha![]()
Wel een beetje fout hoor maar oke
ík bén foutquote:
Veelste, ik zal haar maar eens muzikaal gaan opvoeden.quote:
Enne hoe bevalt je tablet?quote:
Ik heb de mijne nu een maand en ik heb er idd best wel plezier van.quote:Op maandag 14 mei 2012 19:45 schreef Papabear het volgende:
[..]
Nog niet zoveel mee gedaan, maar het is een leuk ding
Ik ben nu met SystemApp Remover bezig, al die standaard meegeleverde rotzooi verwijderenquote:Op maandag 14 mei 2012 19:48 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik heb de mijne nu een maand en ik heb er idd best wel plezier van.
En gaat dat? Ik was op zoek om dingen te verwijderen maar toen vond ik alleen maar hoe je met rootkids aan de slag kunt. En als je daarmee een fout maakt dan heb je een probleem.quote:Op maandag 14 mei 2012 19:57 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ik ben nu met SystemApp Remover bezig, al die standaard meegeleverde rotzooi verwijderen
quote:
Werkt perfect. Je moet niet zomaar klakkeloos gaan verwijderen natuurlijk, maar b.v. die zooi van Bol.com en andere herkenbare meuk kun je zo uninstallenquote:Op maandag 14 mei 2012 20:01 schreef Rucky het volgende:
[..]
En gaat dat? Ik was op zoek om dingen te verwijderen maar toen vond ik alleen maar hoe je met rootkids aan de slag kunt. En als je daarmee een fout maakt dan heb je een probleem.
http://www.androidworld.n(...)pps-verwijderen.htmlquote:Op maandag 14 mei 2012 20:08 schreef Rucky het volgende:
Tyfus bol, dat is idd één die eraf moet. Stuur me maar even een linkje als je wilt.
Dat is idd waar ik tegen aanloop, maar bedankt voor de info.quote:Op maandag 14 mei 2012 20:12 schreef Papabear het volgende:
oh, je moet wel eerst root-en lees ik net. Ik was eerst andere apps aan het verwijderen, maar bij de system-apps kan ik nog niet komen.
En daarna heb ik je even nodig.quote:
Wat voor concert is het?quote:Op maandag 14 mei 2012 21:09 schreef YskaFredriksson het volgende:
Yska nog bij de deur zit van het concert. Er moeten nog 7 mensen komen!
Het maakt me niet uit wat voor een concert, alles beter dan die programma's voor zwakzinnigen op tv.quote:
En als er wat goeds wordt uitgezonden dan wordt het onderbroken door kut rekla.. Ach laat maar, ik heb genoeg op mijn hd en in de kast staan.quote:Op maandag 14 mei 2012 21:23 schreef LaPeach het volgende:
helemaal mee eens..
Hier nagenoeg helemaal geen tv meer aan![]()
Als ik iets wil kijken kijk ik wel een film of serie op de laptop![]()
Dan kan er toch genoeg leuks op tv zijn ?quote:Op maandag 14 mei 2012 21:29 schreef Rucky het volgende:
[..]
En als er wat goeds wordt uitgezonden dan wordt het onderbroken door kut rekla.. Ach laat maar, ik heb genoeg op mijn hd en in de kast staan.
Scherp!quote:Op maandag 14 mei 2012 21:30 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Dan kan er toch genoeg leuks op tv zijn ?
quote:Op maandag 14 mei 2012 21:30 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Dan kan er toch genoeg leuks op tv zijn ?
Sterkte!quote:Op maandag 14 mei 2012 21:40 schreef Merlijn het volgende:
* even hallo zegt!
Volk hier is stuk chagrijn, bot en zuurpruim... Kan niet wachten totdat ik ik weer terugvlieg. Even wachten op mijn manager ( vliegt laag over de autobahn) dan maar even een uitgebreid bezoekje brengen aan de bar...
Doh arme jij!! Ach, neem als jij maar het zonnetje in huis bent komt het vast goedquote:Op maandag 14 mei 2012 21:40 schreef Merlijn het volgende:
* even hallo zegt!
Volk hier is stuk chagrijn, bot en zuurpruim... Kan niet wachten totdat ik ik weer terugvlieg. Even wachten op mijn manager ( vliegt laag over de autobahn) dan maar even een uitgebreid bezoekje brengen aan de bar...
quote:
durf je nu nog te beweren dat ik een foute muziekkeuze heb?quote:
Keuze is goed, alleen de smaak nietquote:Op maandag 14 mei 2012 21:44 schreef DJMO het volgende:
[..]
durf je nu nog te beweren dat ik een foute muziekkeuze heb?
quote:
+ 1quote:Op maandag 14 mei 2012 22:02 schreef maffemuts het volgende:
[..]![]()
Soms is het beter om niets te zeggen denk ik...
*Rucky pakt Papabear bij zijn enkel en slinger hem zijn bed in.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:02 schreef maffemuts het volgende:
[..]![]()
Soms is het beter om niets te zeggen denk ik...
Nog een keerrrrquote:Op maandag 14 mei 2012 22:15 schreef Rucky het volgende:
[..]
*Rucky pakt Papabear bij zijn enkel en slinger hem zijn bed in.
ritalin FTWquote:
quote:Op maandag 14 mei 2012 22:21 schreef DJMO het volgende:
[..]
ritalin FTW
*twee ritalin in je mond duwt en je op je nest flikkert
*glas wijn geeft om je bloed te verdunnenquote:
quote:
Een koekepan blijkt ook aardig te werken.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:21 schreef DJMO het volgende:
[..]
ritalin FTW
*twee ritalin in je mond duwt en je op je nest flikkert
dmquote:Op maandag 14 mei 2012 22:40 schreef YskaFredriksson het volgende:
Wie wordt dan gecommandeerd een koffer te pakken?
Ik niet iig... geen tijd, geen fut en eigenlijk ook even nergens zin in om heen te gaanquote:Op maandag 14 mei 2012 22:40 schreef YskaFredriksson het volgende:
Wie wordt dan gecommandeerd een koffer te pakken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |