2005 Helmond Sport - Sparta 1-2quote:
Dat zijn hele aparte situaties inderdaad. Helmond mist geloof ik al veel basisspelers? Ik geef ze weinig kans. Maar goed, Helmond uit is wel leuk dus dat zou ook prima zijnquote:Op maandag 14 mei 2012 23:57 schreef MRN89 het volgende:
[..]
2005 Helmond Sport - Sparta 1-2Finale nacompetitie wedstrijd.
Maar toen had Cvetkov voor de wedstrijd getekend bij Spartadie lul mistte met opzet in de 1e helft een kans van 5 meter voor open goal
![]()
Nou.. dat is nu dus ook het geval met Joppen & Altheer hebben al getekend bij VVV![]()
Ben benieuwd of Helmond Sport ze gaat opstellen.
Een aantal seizoenen geleden had Brabant zes (van de negen) clubs in de Eredivisie, kunnen er nu weer vijf worden.quote:
Een doekje en wat WC-rollen. De actie was trouwens al afgelopen voordat de spelers het veld op kwamen, beetje verkeerde timing. Fail.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 01:57 schreef MRN89 het volgende:
Ik las net op een Helmond Sport supporters site dat er een immens grote sfeeractie aan zit te komen waar heel Nederland over zou gaan praten![]()
Nou ik ben benieuwd hoe dat gaat tegenvallen![]()
Toch hoop ik stiekem op Helmond Sport
Krijg je straks Helmond Sport en Den Bosch in de eredivisie.quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:47 schreef Littlerabbit het volgende:
Vorig jaar kwam Vvv er ook al met zoveel mazzel doorheen, maar toch heb ik dat dan nog liever dan Helmond Sport
Gewoon keihard vernederen. Maar echt zonde dat Excelsior de play-offs niet heeft gehaald, die hadden echt wel gewonnen van Den Bosch en Willem II.quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Krijg je straks Helmond Sport en Den Bosch in de eredivisie.
Ik gruwel alleen al bij de gedachte ervan.
Ach een beetje vers bloed erbij, zo zou het elk seizoen moeten zijn. Al zijn dit wel de kutste opties zo ong tussen wat er mee deed aan de play offs.quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Net zoals Engeland, gewoon 3 direct degraderen en 3 direct (al dan niet via onderlinge play-offs) promoveren.quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:59 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ach een beetje vers bloed erbij, zo zou het elk seizoen moeten zijn. Al zijn dit wel de kutste opties zo ong tussen wat er mee deed aan de play offs.
Al is VVV ook![]()
Snel weg daarmee
Van alle clubs die mee deden zijn Den Bosch en Helmond inderdaad de meest lelijke.quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:59 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ach een beetje vers bloed erbij, zo zou het elk seizoen moeten zijn. Al zijn dit wel de kutste opties zo ong tussen wat er mee deed aan de play offs.
Al is VVV ook![]()
Snel weg daarmee
Als je nooit vers bloed wilt hebben dan kun je net zo goed de degradatieregel afschaffen. Ik vind af en toe wat afwisseling juist leuk.quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Inderdaad, zo zou ik het ook het liefste zien.quote:Op donderdag 17 mei 2012 16:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Net zoals Engeland, gewoon 3 direct degraderen en 3 direct (al dan niet via onderlinge play-offs) promoveren.
Afwisseling met potentieel eredivisiewaardige clubs, ja. Er zit toch verder niemand op Helmond Sport te wachten joh. Eredivisievoetbal op een verkapt amateurcomplex.quote:Op donderdag 17 mei 2012 16:04 schreef WismutVeilchen1983 het volgende:
[..]
Als je nooit vers bloed wilt hebben dan kun je net zo goed de degradatieregel afschaffen. Ik vind af en toe wat afwisseling juist leuk.
Als je als club jarenlang in de Eerste Divisie speelt dan zul je ook nooit Eredivisiepotentieel krijgen. Probleem bij ons in Nederland is dat we uitsluitend lacherig doen over de JL. Iedere promovendus is direct degradatiekandidaat en ik lees al járen dat het verschil tussen Ere- en Eerste divisie ieder jaar groter wordt. Als ik de Play Offs zie dan is dat niet zo en RKC bewijst dit jaar ook het tegendeel.quote:Op donderdag 17 mei 2012 16:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Afwisseling met potentieel eredivisiewaardige clubs, ja. Er zit toch verder niemand op Helmond Sport te wachten joh. Eredivisievoetbal op een verkapt amateurcomplex.
Tuurlijk wel, als je de toeschouwersaantallen bij een Cambuur ziet hebben zij best wel wat mogelijkheden. En zo zijn er wel meer clubs in de JL.quote:Op donderdag 17 mei 2012 16:12 schreef WismutVeilchen1983 het volgende:
[..]
Als je als club jarenlang in de Eerste Divisie speelt dan zul je ook nooit Eredivisiepotentieel krijgen.
Waarom heeft Cambuur meer potentie? Die zitten ook gewoon met de afdankertjes die Heerenveen niet wil natuurlijk.quote:Op donderdag 17 mei 2012 16:17 schreef Friesz het volgende:
VVV is maar niks, Cambuur heeft veel meer potentie. Helmond iid niet, maar zou wel lachen zijn. Helmond Sport - Ajax
Nee.quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ze schreeuwen in de JL echt alleen maar 'Waar is dat feestje? Hier is dat feestje!' Niet?
En zo is het.quote:Op donderdag 17 mei 2012 17:00 schreef MRN89 het volgende:
Helmond Sport ..daar wordt altijd lacherig over gedaan, onterecht vind ik..met zulke beperkte middelen spelen ze de laatste 10 jaar zowat elk jaar toch weer play offs..wat gewoon zeer knap is.
Dit seizoen ook 17 wedstrijden ongeslagen volgens mij.. als beloning minimaal 1 jaar Eredivisie zou mooi voor de club/supporters zijn.
VVV kwam al immens goed weg tegen Cambuur.quote:Op zondag 20 mei 2012 14:48 schreef debeterebob het volgende:
omfg als VVV dit nog redt is het wel een van de meest gelukkige reeksen.
Kijken wat er nog erger was?
- Sparta - Excelsior
- Roda - Cambuur
Soort Glusevic of niet?quote:Op zondag 20 mei 2012 14:50 schreef Bos81 het volgende:
Grabovac, die heb ik nog bij de amateurs van Geldrop zien spelen
Waarom niet?quote:
Durf ik niet goed te vergelijken. Hij was wel duidelijk een van de betere daar. Scoorde regelmatig. Prima aanspeelpunt en goed duo samen met Tim Nelemans, die ook prof is.quote:
Dat fietsenhok dat ze een stadion noemen, Helmond, Brabant. Daarom.quote:Op zondag 20 mei 2012 14:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Waarom niet?
Na al die jaren dat ze meedoen met de nacompetitie mogen ze het van mij wel een keer proberen in de ere divisie.
Hans de Koning hoef ik neit als trainer iigquote:Op zondag 20 mei 2012 14:55 schreef debeterebob het volgende:
Om heel eerlijk te zijn vind ik het niveau van de Juup heel erg meevallen.
Clubs met kleine budgetten als Helmond, FCE, Den Bosch spelen gewoon goed positiespel.
Cambuur, MVV spelen ook altijd wel aardig hoor. Bij Zwolle heb ik afgelopen seizoen ook weer bij vlagen zitten genieten van het positiespelquote:Op zondag 20 mei 2012 14:55 schreef debeterebob het volgende:
Clubs met kleine budgetten als Helmond, FCE, Den Bosch spelen gewoon goed positiespel.
Inderdaad wel een lelijk stadion. Gewoon in een woonwijkje. Kan je vanaf het dak naar HEL-AJA kijkenquote:Op zondag 20 mei 2012 14:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat fietsenhok dat ze een stadion noemen, Helmond, Brabant. Daarom.
Helmond speelt best aardig jaquote:Op zondag 20 mei 2012 14:55 schreef debeterebob het volgende:
Vvv-zwolle? Nac-Top Oss? Vvv spant nu wel de kroon, als ze dit redden komen ze twee na-competities op rij goed weg!quote:Op zondag 20 mei 2012 14:48 schreef debeterebob het volgende:
omfg als VVV dit nog redt is het wel een van de meest gelukkige reeksen.
Kijken wat er nog erger was?
- Sparta - Excelsior
- Roda - Cambuur
Dat wordt dus echt wel een clubcardverplichting mocht het zover komen..quote:Op zondag 20 mei 2012 14:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Koning dit. Hellemont in het Philips
VVV gaat echt niet degraderenquote:Op zondag 20 mei 2012 14:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Koning dit. Hellemont in het Philips
Nee, dat hoor je niet bij een goal te zeggen, dat hoor je bij een botsing te zeggen of als iemand KO geslagen wordt.quote:
Die Sengier kwam ook wel als een worstelaar invliegenquote:Op zondag 20 mei 2012 15:07 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee, dat hoor je niet bij een goal te zeggen, dat hoor je bij een botsing te zeggen of als iemand KO geslagen wordt.
Zoals het hoort.. no fear, 2 gebalde vuisten vooruit.. vol voor de bal gaan en als je onder weg wat tanden raakt #care.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:07 schreef donroyco het volgende:
[..]
Die Sengier kwam ook wel als een worstelaar invliegen
Klopt! En als je dat niet doet (zie Vermeer) dan ben je gewoon geen echte keeperquote:Op zondag 20 mei 2012 15:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zoals het hoort.. no fear, 2 gebalde vuisten vooruit.. vol voor de bal gaan en als je onder weg wat tanden raakt #care.
Je kent begrip 'luie neger' niet?quote:Op zondag 20 mei 2012 15:09 schreef Geo4kant het volgende:
Wel raar.. het is erg warm en die Ochebo staat het ergste te prutsenbeetje omgekeerde wereld.
Uchebo.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:09 schreef Geo4kant het volgende:
Wel raar.. het is erg warm en die Ochebo staat het ergste te prutsenbeetje omgekeerde wereld.
Tytonquote:Op zondag 20 mei 2012 15:10 schreef donroyco het volgende:
[..]
Klopt! En als je dat niet doet (zie Vermeer) dan ben je gewoon geen echte keeper
In de billen van de vriendin van Strootman?quote:Op zondag 20 mei 2012 15:11 schreef debeterebob het volgende:
De tanden van Mertens
Raad waar die gevonden zijn
Dat is algemeen bekendquote:Op zondag 20 mei 2012 15:11 schreef debeterebob het volgende:
De tanden van Mertens
Raad waar die gevonden zijn
zou ze liever in die van die vriendin van Pieters zetten.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:11 schreef donroyco het volgende:
[..]
In de billen van de vriendin van Strootman?
Beetje apart hoofd, maar ik zou der wel doen.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:11 schreef donroyco het volgende:
[..]
In de billen van de vriendin van Strootman?
quote:Op zondag 20 mei 2012 15:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
zou ze liever in die van die vriendin van Pieters zetten.
4-2 graag.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:14 schreef Grifte het volgende:
Vvv gaat dit nog wel (lucky) winnen, doen ze altijd
Dat is oftopikquote:Op zondag 20 mei 2012 15:20 schreef Geo4kant het volgende:
Waar blijven die pics van de vriendinnen van strootman en pieters?
Challenge acceptedquote:Op zondag 20 mei 2012 15:20 schreef Geo4kant het volgende:
Waar blijven die pics van de vriendinnen van strootman en pieters?
Wou eerst dit doen, had nog niet weg gehaald.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Fijn dat je erbij vermeldt dat het de linker is. Dacht bijna dat het de rechter was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Vrouw en ik meen 3 kinderenquote:Op zondag 20 mei 2012 15:30 schreef debeterebob het volgende:
heeft Hunt een vriendin eigenlijk? Of lukt hem dat zelfs nu nog niet?
Dan verlenging. Bij 1-3 etc. door.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:34 schreef DaveDave09 het volgende:
Gaat helmond naar eredivisie als het 1-2 blijft? Of wat moet de stand worden?
die knieën veelste scherpquote:
Dat uitvak is top hoor. En het is goed bereikbaar met het OV, wat wil je nog meer?quote:Op zondag 20 mei 2012 15:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Zin in een jaartje Helmond jongens?
In ieder geval een voetbalstadion en geen evenementenhalquote:Op zondag 20 mei 2012 15:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
supermooi toch al die zwartkijkers op de daken van de schuurtjesquote:Op zondag 20 mei 2012 15:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Zal voor de meeste clubs gewoon een combi worden. Dan heb ik liever een stadion met meer dan 500 plaatsen zodat je nog aan losse kaarten kan komen.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:47 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Dat uitvak is top hoor. En het is goed bereikbaar met het OV, wat wil je nog meer?
''Wat is het toch fijn, om Helmonder te zijn''quote:Op zondag 20 mei 2012 15:47 schreef gers het volgende:
[..]
supermooi toch al die zwartkijkers op de daken van de schuurtjes
Voor PSV-Support een fietscombi.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Zal voor de meeste clubs gewoon een combi worden. Dan heb ik liever een stadion met meer dan 500 plaatsen zodat je nog aan losse kaarten kan komen.
"voor welke club bende gij , voor welke club bende gij"quote:Op zondag 20 mei 2012 15:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
''Wat is het toch fijn, om Helmonder te zijn''
Als je een buscombi krijgt naar Helmond heb je het er gewoon zelf naar gemaakt.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Zal voor de meeste clubs gewoon een combi worden. Dan heb ik liever een stadion met meer dan 500 plaatsen zodat je nog aan losse kaarten kan komen.
Ja, want elke combi die op wordt gelegd is terecht.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:49 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Als je een buscombi krijgt naar Helmond heb je het er gewoon zelf naar gemaakt.
duh want de burgemeester heeft gehoord dat de harde kern van Volendam en de harde kern van Fortuna in cafe het gatquote:Op zondag 20 mei 2012 15:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, want elke combi die op wordt gelegd is terecht.
Dat zeker niet, maar gezien het feit dat de Eredivisieclubs over het algemeen al lang niet meer in Helmond gevoetbald hebben en er dus niet naar recente gebeurtenissen wordt gekeken zullen ze naar andere wedstrijden kijken waar wellicht iets gebeurd is.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, want elke combi die op wordt gelegd is terecht.
Dit ja.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:51 schreef gers het volgende:
[..]
duh want de burgemeester heeft gehoord dat de harde kern van Volendam en de harde kern van Fortuna in cafe het gat
dus om de veiligheid te garanderen is een combi noodzakelijk
Weten zij veel dat je een Ajax CC hebt?quote:Op zondag 20 mei 2012 15:52 schreef mabo11 het volgende:
Stel dat Helmond Sport volgend jaar promoveert, mag ik dan een seizoenskaart voor HS kopen ookal ben ik al in het bezit van een AJAX clubcard?
Ja, maar dan vervalt je ajax clubcard.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:52 schreef mabo11 het volgende:
Stel dat Helmond Sport volgend jaar promoveert, mag ik dan een seizoenskaart voor HS kopen ookal ben ik al in het bezit van een AJAX clubcard?
Staat gewoon geregistreerd hoor.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Weten zij veel dat je een Ajax CC hebt?
RKC?quote:Op zondag 20 mei 2012 15:52 schreef TLC het volgende:
Als Helmond Sport promoveert weten we gelijk de degradant voor volgend seizoen.
De eerste successupporter is gevonden.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:52 schreef mabo11 het volgende:
De Graaschap zou nog 14e zijn gewordenquote:Op zondag 20 mei 2012 15:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
RKC, Zwolle, Helmond Sport, Willem II. Dat wordt dringen onderin
Gunstig voor Zwolle en Willem II wel als HS promoveert.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
RKC, Zwolle, Helmond Sport, Willem II. Dat wordt dringen onderin
Voor elke club die naar onder kijkt natuurlijkquote:Op zondag 20 mei 2012 15:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Gunstig voor Zwolle en Willem II wel als HS promoveert.
Nee man ADO 3e ring, vcl bekerwinst allesquote:Op zondag 20 mei 2012 15:54 schreef debeterebob het volgende:
[..]
De Graaschap zou nog 14e zijn geworden
En ADO natuurlijk
Helemaal voor RKC, NAC & ADO. Die bungelen ook onderin mee vaak.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Gunstig voor Zwolle en Willem II wel als HS promoveert.
GODVERDOMME !!quote:
Kan toch ook ?quote:Op zondag 20 mei 2012 15:56 schreef LDS het volgende:
Godver pingel voor VVV. Ik wil volgend jaar naar Helmond Sport
ach ze spelen toch nergens meer voorquote:Op zondag 20 mei 2012 15:57 schreef Insomnia_ het volgende:
Arbitrage in Nederland is echt om te janken zeg.
Ja, maar normaal als een club op degraderen staan is het liedje "Volgend jaar naar Helmond Sport" een klassiekert. Daarom zou ik als SCC-houden van NEC leuk vinden als Helmond eens naar ons toe komtquote:
Mooi toch man.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:57 schreef Friesz het volgende:
KUT GOALTUNE WEER, net als tegen Cambuur. Wat een ziekelijke mazzel iedere keer weer voor dat VVV
Hij wou hem tackelen nog leek weg, hij rende gewoon recht vooruit.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:57 schreef GGMM het volgende:
Keeper begon al te bewegen 10 minuten voordat hij nog moest schieten
Successupporter niet want de tijd dat ik op de havo zat is AJAX nooit kampioen geworden en ben daar dan ook vaak uitgelachen, tevens zat ik bij de thuiswedstrijd van Helmond Sport ook in het stadion. Ik woon een halfuurtje fietsen van Helmond af en zou daarom graag een seizoenskaart willen hebben, ook al staat het nu 2-2 gelijkquote:
Hij ramde hem er wel hard in.quote:
Ik zei het toch, dat ego kost ieder jaarde kop van de Juupleagueclubsquote:Op zondag 20 mei 2012 15:58 schreef Saekerhett het volgende:
Die Turk had net niet zo ego moeten doen, dan was het misschien 2-3.
Aha.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:59 schreef mabo11 het volgende:
[..]
Successupporter niet want de tijd dat ik op de havo zat is AJAX nooit kampioen geworden en ben daar dan ook vaak uitgelachen, tevens zat ik bij de thuiswedstrijd van Helmond Sport ook in het stadion. Ik woon een halfuurtje fietsen van Helmond af en zou daarom graag een seizoenskaart willen hebben, ook al staat het nu 2-2 gelijk
Waarom niet als ze niet promoveren? Vrijdagavond is voor jou geen optie?quote:Op zondag 20 mei 2012 15:59 schreef mabo11 het volgende:
[..]
Successupporter niet want de tijd dat ik op de havo zat is AJAX nooit kampioen geworden en ben daar dan ook vaak uitgelachen, tevens zat ik bij de thuiswedstrijd van Helmond Sport ook in het stadion. Ik woon een halfuurtje fietsen van Helmond af en zou daarom graag een seizoenskaart willen hebben, ook al staat het nu 2-2 gelijk
't Is nog niet afgelopenquote:Op zondag 20 mei 2012 16:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
godverdomme nee weer die kut limbo's
ajax kampioen ipv az. De Portugezen winnen straks het EK...quote:Op zondag 20 mei 2012 16:00 schreef Friesz het volgende:
Zit dit seizoen niet echt mee met gerechtigheid en puur voetbal. City kampioen, Chelsea Champions League winst, VVV die iedere keer mazzel heeft, enz.
AZ...quote:Op zondag 20 mei 2012 16:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ajax kampioen ipv az. De Portugezen winnen straks het EK...
Nee want vrijdagavond moet ik zelf zaalvoetballenquote:Op zondag 20 mei 2012 16:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Waarom niet als ze niet promoveren? Vrijdagavond is voor jou geen optie?
quote:Op zondag 20 mei 2012 16:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hopelijk winnen die niet het EK, dan komen we nooit van kekster af.quote:Op zondag 20 mei 2012 16:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nooit komen we van Kekster af.quote:Op zondag 20 mei 2012 16:03 schreef TLC het volgende:
[..]
Hopelijk winnen die niet het EK, dan komen we nooit van kekster af.
Kerkster?quote:Op zondag 20 mei 2012 16:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Okee, dat is dan niet mogelijk inderdaadquote:Op zondag 20 mei 2012 16:02 schreef mabo11 het volgende:
[..]
Nee want vrijdagavond moet ik zelf zaalvoetballen
Vreemd idd. Is al een paar wedstrijden zo..quote:Op zondag 20 mei 2012 15:07 schreef tompsv18 het volgende:
Waarom speelt Nwofor niet? Is veel beter dan die Uchebo.
QFTquote:Op zondag 20 mei 2012 15:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Mooi toch man.
De Koel
Na de Kuip mooiste stadion van Nederland.
ja. genoegquote:Op zondag 20 mei 2012 16:06 schreef Friesz het volgende:
Heeft Helmond al een kans gecreeërd in de tweede helft?
Inderdaad, die corners.quote:
Dat dachten we gisteren bij de CL finale ookquote:
toen was ik niet bang.quote:Op zondag 20 mei 2012 16:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat dachten we gisteren bij de CL finale ook
9 minuten nog. Hup Helmondquote:Op zondag 20 mei 2012 16:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee man, die 1-1 voelde je aankomenquote:Op zondag 20 mei 2012 16:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Klopt, ontiegelijk sneu weer.quote:Op zondag 20 mei 2012 16:16 schreef Insomnia_ het volgende:
Het is echt te zot voor woorden dat de arbitrage 2 wedstrijden beslist vandaag.
Wat ik begrepen heb, heeft Helmond Sport genoeg kansen gehad om vaker te scoren in beide wedstrijden..quote:Op zondag 20 mei 2012 16:16 schreef Insomnia_ het volgende:
Het is echt te zot voor woorden dat de arbitrage 2 wedstrijden beslist vandaag.
Gewoon een leuke club inderdaad. Echte toevoeging voor de eredivisie.quote:Op zondag 20 mei 2012 16:22 schreef LDS het volgende:
Aan de andere kant, Venlo uit is wel altijd gezellig
Vorig jaar was het nog erger, maar blijkbaar is het toch een talent van VVV.quote:Op zondag 20 mei 2012 16:26 schreef JamFlava het volgende:
Dat je zo moet winnen om in de eredivisie te blijven.. triest
De thuisploeg zorgt toch altijd voor de brancard-dragersquote:Op zondag 20 mei 2012 16:25 schreef Saekerhett het volgende:
Ze hebben bij Helmond wel de meest fitte mensen uitgekozen om die brancard te dragen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |