2005 Helmond Sport - Sparta 1-2quote:
Dat zijn hele aparte situaties inderdaad. Helmond mist geloof ik al veel basisspelers? Ik geef ze weinig kans. Maar goed, Helmond uit is wel leuk dus dat zou ook prima zijnquote:Op maandag 14 mei 2012 23:57 schreef MRN89 het volgende:
[..]
2005 Helmond Sport - Sparta 1-2Finale nacompetitie wedstrijd.
Maar toen had Cvetkov voor de wedstrijd getekend bij Spartadie lul mistte met opzet in de 1e helft een kans van 5 meter voor open goal
![]()
Nou.. dat is nu dus ook het geval met Joppen & Altheer hebben al getekend bij VVV![]()
Ben benieuwd of Helmond Sport ze gaat opstellen.
Een aantal seizoenen geleden had Brabant zes (van de negen) clubs in de Eredivisie, kunnen er nu weer vijf worden.quote:
Een doekje en wat WC-rollen. De actie was trouwens al afgelopen voordat de spelers het veld op kwamen, beetje verkeerde timing. Fail.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 01:57 schreef MRN89 het volgende:
Ik las net op een Helmond Sport supporters site dat er een immens grote sfeeractie aan zit te komen waar heel Nederland over zou gaan praten![]()
Nou ik ben benieuwd hoe dat gaat tegenvallen![]()
Toch hoop ik stiekem op Helmond Sport
Krijg je straks Helmond Sport en Den Bosch in de eredivisie.quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:47 schreef Littlerabbit het volgende:
Vorig jaar kwam Vvv er ook al met zoveel mazzel doorheen, maar toch heb ik dat dan nog liever dan Helmond Sport
Gewoon keihard vernederen. Maar echt zonde dat Excelsior de play-offs niet heeft gehaald, die hadden echt wel gewonnen van Den Bosch en Willem II.quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Krijg je straks Helmond Sport en Den Bosch in de eredivisie.
Ik gruwel alleen al bij de gedachte ervan.
Ach een beetje vers bloed erbij, zo zou het elk seizoen moeten zijn. Al zijn dit wel de kutste opties zo ong tussen wat er mee deed aan de play offs.quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Net zoals Engeland, gewoon 3 direct degraderen en 3 direct (al dan niet via onderlinge play-offs) promoveren.quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:59 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ach een beetje vers bloed erbij, zo zou het elk seizoen moeten zijn. Al zijn dit wel de kutste opties zo ong tussen wat er mee deed aan de play offs.
Al is VVV ook![]()
Snel weg daarmee
Van alle clubs die mee deden zijn Den Bosch en Helmond inderdaad de meest lelijke.quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:59 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ach een beetje vers bloed erbij, zo zou het elk seizoen moeten zijn. Al zijn dit wel de kutste opties zo ong tussen wat er mee deed aan de play offs.
Al is VVV ook![]()
Snel weg daarmee
Als je nooit vers bloed wilt hebben dan kun je net zo goed de degradatieregel afschaffen. Ik vind af en toe wat afwisseling juist leuk.quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Inderdaad, zo zou ik het ook het liefste zien.quote:Op donderdag 17 mei 2012 16:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Net zoals Engeland, gewoon 3 direct degraderen en 3 direct (al dan niet via onderlinge play-offs) promoveren.
Afwisseling met potentieel eredivisiewaardige clubs, ja. Er zit toch verder niemand op Helmond Sport te wachten joh. Eredivisievoetbal op een verkapt amateurcomplex.quote:Op donderdag 17 mei 2012 16:04 schreef WismutVeilchen1983 het volgende:
[..]
Als je nooit vers bloed wilt hebben dan kun je net zo goed de degradatieregel afschaffen. Ik vind af en toe wat afwisseling juist leuk.
Als je als club jarenlang in de Eerste Divisie speelt dan zul je ook nooit Eredivisiepotentieel krijgen. Probleem bij ons in Nederland is dat we uitsluitend lacherig doen over de JL. Iedere promovendus is direct degradatiekandidaat en ik lees al járen dat het verschil tussen Ere- en Eerste divisie ieder jaar groter wordt. Als ik de Play Offs zie dan is dat niet zo en RKC bewijst dit jaar ook het tegendeel.quote:Op donderdag 17 mei 2012 16:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Afwisseling met potentieel eredivisiewaardige clubs, ja. Er zit toch verder niemand op Helmond Sport te wachten joh. Eredivisievoetbal op een verkapt amateurcomplex.
Tuurlijk wel, als je de toeschouwersaantallen bij een Cambuur ziet hebben zij best wel wat mogelijkheden. En zo zijn er wel meer clubs in de JL.quote:Op donderdag 17 mei 2012 16:12 schreef WismutVeilchen1983 het volgende:
[..]
Als je als club jarenlang in de Eerste Divisie speelt dan zul je ook nooit Eredivisiepotentieel krijgen.
Waarom heeft Cambuur meer potentie? Die zitten ook gewoon met de afdankertjes die Heerenveen niet wil natuurlijk.quote:Op donderdag 17 mei 2012 16:17 schreef Friesz het volgende:
VVV is maar niks, Cambuur heeft veel meer potentie. Helmond iid niet, maar zou wel lachen zijn. Helmond Sport - Ajax
Nee.quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ze schreeuwen in de JL echt alleen maar 'Waar is dat feestje? Hier is dat feestje!' Niet?
En zo is het.quote:Op donderdag 17 mei 2012 17:00 schreef MRN89 het volgende:
Helmond Sport ..daar wordt altijd lacherig over gedaan, onterecht vind ik..met zulke beperkte middelen spelen ze de laatste 10 jaar zowat elk jaar toch weer play offs..wat gewoon zeer knap is.
Dit seizoen ook 17 wedstrijden ongeslagen volgens mij.. als beloning minimaal 1 jaar Eredivisie zou mooi voor de club/supporters zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |