quote:
Sport1. Goeie investering.quote:Op zondag 13 mei 2012 16:53 schreef Norrage het volgende:
Hebben jullie wel goede niet laggende streams?
Weet ik, heb het ook gehad...maar nu nietquote:
Hij verdient het wel ja! Eens een goede toernooioverwinningquote:Op zondag 13 mei 2012 17:06 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Berdych is al de hele week de beste speler, hoop dat hij wint.
Ja.quote:
12 winners 9 UE's, 71% eerste service in. Valt wel mee toch?quote:
Nou, vooral de game waar hij gebroken werd was erg slordig. En hij gaat iets te vaak voor zijn forehand waardoor hij het hele veld openlegt voor Berdych.quote:Op zondag 13 mei 2012 17:24 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
12 winners 9 UE's, 71% eerste service in. Valt wel mee toch?
Dokter net op de baan voor Federer die hem een pil gaf?
quote:Op zondag 13 mei 2012 17:24 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
12 winners 9 UE's, 71% eerste service in. Valt wel mee toch?
Dokter net op de baan voor Federer die hem een pil gaf?
Edit: ik bedoel dus dat de dokter Federer een pil gaf hč, niet dat Federer de dokter een pil gaf.
Ja, klopten ook die bal op 30-30 in zijn eerste servicegame.quote:Op zondag 13 mei 2012 17:27 schreef Norrage het volgende:
Nu dit dropshot ook, en die ene return...dat was wel echt slordig
quote:
topquote:Op zondag 13 mei 2012 17:32 schreef Federer-fan het volgende:
Federer zei: "Come on". Zegt Marcella Mesker: "Federer zegt 'Come on'. Dat is de eerste keer dat hij dat zegt." Volgens mij is dat niet zo maar het was wel de eerste keer dat hij het in deze wedstrijd zei.
juistquote:Op zondag 13 mei 2012 17:32 schreef Federer-fan het volgende:
Federer zei: "Come on". Zegt Marcella Mesker: "Federer zegt 'Come on'. Dat is de eerste keer dat hij dat zegt." Volgens mij is dat niet zo maar het was wel de eerste keer dat hij het in deze wedstrijd zei.
1. Alsof Federer dat zou doen.quote:Op zondag 13 mei 2012 17:37 schreef Federer-fan het volgende:
Waardeloos dit. Federer verliest ten onrechte het punt. Hij gaf terecht aan dat de bal twee keer had gestuiterd.
Bedankt Berdych dat je het niet zelf toegeeft.Ik hoop nu helemaal dat Berdych verliest.
Vast niet en dan zou ik het ook niet sportief vinden,quote:Op zondag 13 mei 2012 17:40 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
1. Alsof Federer dat zou doen.![]()
Ja, dat zie je toch.quote:2. Alsof Berdych zeker weet dat hij hem niet raakte voor de grond.
Ik vind het ondertussen ook wel mooi. Vooral die vegen en balafdrukken geven het echt een soort mythische sfeer. Lijkt echt een soort oceaanquote:Op zondag 13 mei 2012 18:15 schreef Federer-fan het volgende:
Ik vind dat gravel trouwens wel mooi. Als je er echt van boven op kijkt, is het echt een mooie kleur.
Precies, of een deel van een schilderij, met al die penseelstreken.quote:Op zondag 13 mei 2012 18:45 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik vind het ondertussen ook wel mooi. Vooral die vegen en balafdrukken geven het echt een soort mythische sfeer. Lijkt echt een soort oceaan
Je bent wel van de rare/rake opmerkingen vandaagquote:Op zondag 13 mei 2012 18:49 schreef Federer-fan het volgende:
Het lijkt mij trouwens wel leuk om een keer op vakantie te gaan met alle ballenmeisjes van dit toernooi.
quote:Op zondag 13 mei 2012 18:52 schreef Norrage het volgende:
[..]
Je bent wel van de rare/rake opmerkingen vandaag
niet alleen vandaagquote:Op zondag 13 mei 2012 18:52 schreef Norrage het volgende:
[..]
Je bent wel van de rare/rake opmerkingen vandaag
Hij is vandaag wel erg op dreefquote:
Vind ik niet helemaal. Zie het eind van de tweede set.quote:
Knap.quote:Op zondag 13 mei 2012 19:01 schreef Federer-fan het volgende:
Berdych.Ik lig op de grond van het lachen terwijl ik dit typ.
Vanaf 0-40 heeft Federer geen bal aangeraakt.
![]()
Laptop.quote:
Jij kan typen terwijl je op de grond ligt en ook nog eens tegelijkertijd lacht?quote:Op zondag 13 mei 2012 19:01 schreef Federer-fan het volgende:
Berdych.Ik lig op de grond van het lachen terwijl ik dit typ.
Vanaf 0-40 heeft Federer geen bal aangeraakt.
![]()
Ja, zeg dat wel.quote:Op zondag 13 mei 2012 19:01 schreef Norrage het volgende:
Dit is echt de meest vage choke ooit...eerst 3 BPs op rij wegwerken met 3 aces, en dan 2 DFs op rij
Vandaar mijn opmerking net over die virtuele matchpoints die dat wat mij betreft niet waren. Zwak hoor.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |