Wel knap dat Hamilton een 2 stopper heeft gedaan, normaliter is hij niet echt zuinig voor zijn banden.quote:Op zondag 13 mei 2012 16:08 schreef Funzel het volgende:
MaldonadoEnorm verdient. Gun het hem wel.
Alonso en Kimi ook een strakke race, net als Hamilton.
Nee, denk dat het eerder een reactie is op Kimi die altijd teleurgesteld is.quote:Op zondag 13 mei 2012 16:03 schreef alwaysonhold het volgende:
Je ziet echt Alonso echt naar Kimi kijken van wtf praat eens duidelijk. Geweldig!
Je moet die reacties eens teruglezen toen hij bevestigd werd voor dit seizoenquote:Op zondag 13 mei 2012 16:10 schreef Weltschmerz het volgende:
Goeie aanwinst die Pastor, dat vond ik sinds Spa al. Verder erg leuk voor Williams, met name Frank. Het is hem gegund en niet alleen door mij.
Logisch toch, als je dacht te kunnen winnen en je wordt 3e dan zou ik ook teleurgesteld zijnquote:Op zondag 13 mei 2012 16:11 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Nee, denk dat het eerder een reactie is op Kimi die altijd teleurgesteld is.![]()
Twee podiumplaatsen achter elkaar en het eerste wat Kimi zegt: "yeah, I'm a bit disappointed"
Grosjean heeft de snelste ronde gereden (1:26.250).quote:Op zondag 13 mei 2012 16:14 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik dacht Grosjean? Maar ik kan het mis hebben.
Wat een verschil met het ronderecord. Best triest eigenlijk.quote:Op zondag 13 mei 2012 16:15 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Grosjean heeft de snelste ronde gereden (1:26.250).
Nee, die had je niet gekregen.quote:Op zondag 13 mei 2012 12:49 schreef RingBewoner het volgende:
Nog even over die pole van Maldonado? Stel je voor dat ik heb ingezet op Maldonado op pole met een 1:13. En ik heb 100 euro ingezet, krijg ik nu dan ook 1300 euro?
Zou de 20e tijd zijn in de kwalificatiequote:Op zondag 13 mei 2012 16:25 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Wat een verschil met het ronderecord. Best triest eigenlijk.
Hangt van de temperatuur af, sowieso een totaal ander circuit.quote:Op zondag 13 mei 2012 16:32 schreef Glijdt_licht het volgende:
Zou Maldonado dit huzarenstukje weer kunnen herhalen in Monaco?
Ik denk gewoon een iets andere vleugel om wat meer snelheid op de rechte stukken te hebben, aangezien hij in moest gaan halen.quote:Op zondag 13 mei 2012 15:09 schreef Rainesz het volgende:
Volgens BBC zijn ze verschillende vleugelstanden aan het testen.
Race opgeven, Data verzamelen.
Dat was vroeger niet anders..quote:Op zondag 13 mei 2012 16:32 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Zou de 20e tijd zijn in de kwalificatie
Maar vorig jaar was Maldonado daar gewoon goed.quote:Op zondag 13 mei 2012 16:32 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Hangt van de temperatuur af, sowieso een totaal ander circuit.
Toch minimaal één rondje te laat gestopt. En ook vreemd dat de Lotussen in die laatste stint ineens als een malle gingen, zoveel ouder waren de banden van Alonso nu ook weer niet.quote:
Is nog wel even wat anders als bijna 5sec...quote:Op zondag 13 mei 2012 16:33 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Dat was vroeger niet anders..
Met kwalificatiemotoren en alles 1:15.6 in de Q en in de race niet sneller dan 1:18
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |