Ow... bewaren en meenemen naar de BBQ bij mij... dan maken we er desnoods sangria meequote:Op zondag 13 mei 2012 15:59 schreef golfer het volgende:
Hmmm, Cava...daar heb ik er nog 2 van in de koelkast liggen.
Binnenkort eens even een reden verzinnen om ze aan te breken.
Nu, omdat het 13 mei isquote:Op zondag 13 mei 2012 15:59 schreef golfer het volgende:
Hmmm, Cava...daar heb ik er nog 2 van in de koelkast liggen.
Binnenkort eens even een reden verzinnen om ze aan te breken.
Nee, geen Sangria maken van een prachtige Brut Reserva.quote:Op zondag 13 mei 2012 16:00 schreef Mickeys het volgende:
Ow... bewaren en meenemen naar de BBQ bij mij... dan maken we er desnoods sangria mee
Ik zeg ook... desnoods.quote:Op zondag 13 mei 2012 16:02 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, geen Sangria maken van een prachtige Brut Reserva.
Eigenlijk best wel een goede reden, ware het niet dat de kater van gisteravond (uit eten geweest en ruimschoots laten inschenken en daarna thuis nog even doorgezakt met whisky) nog niet helemaal verdwenen is. Dus toch vandaag maar even niet.quote:
Dat zou inderdaad ook zonde zijn van je cava, daar moet je wel van genieten natuurlijk.quote:Op zondag 13 mei 2012 16:04 schreef golfer het volgende:
[..]
Eigenlijk best wel een goede reden, ware het niet dat de kater van gisteravond (uit eten geweest en ruimschoots laten inschenken en daarna thuis nog even doorgezakt met whisky) nog niet helemaal verdwenen is. Dus toch vandaag maar even niet.
Goed gedaan jochie *schouderklopjegeef*quote:Op zondag 13 mei 2012 16:10 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
OP aangepast omdat het 13 mei is en de prosecco ligt voor te chillen
Goed gedaanquote:Op zondag 13 mei 2012 16:10 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
OP aangepast omdat het 13 mei is en de prosecco ligt voor te chillen
Ja, verwen jezelf maar lekker.quote:Op zondag 13 mei 2012 16:21 schreef Mickeys het volgende:
Zonnetje is hier nog slecht te vinden. Te koud om nog even voor het huis te gaan zitten met een boek. Dan zo maar mijzelf onder handen nemen... badje met badolie en muziekje er bij... heb er nu al zin in... glaasje witte wijn misschien ook nog
Nee inderdaad.quote:Op zondag 13 mei 2012 16:02 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, geen Sangria maken van een prachtige Brut Reserva.
Beetje zwak zonnetje, maar toch te doen hier op mn balkonnetjequote:Op zondag 13 mei 2012 16:21 schreef Mickeys het volgende:
Zonnetje is hier nog slecht te vinden. Te koud om nog even voor het huis te gaan zitten met een boek. Dan zo maar mijzelf onder handen nemen... badje met badolie en muziekje er bij... heb er nu al zin in... glaasje witte wijn misschien ook nog
*jaloers*quote:Op zondag 13 mei 2012 18:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Beetje zwak zonnetje, maar toch te doen hier op mn balkonnetje
*nog meer jaloers*quote:
Jammer voor je,, Heb ik het met balkon op noord nog niet eens zo slechtquote:Op zondag 13 mei 2012 18:38 schreef Mickeys het volgende:
[..]
*nog meer jaloers*
Zon is hier al bijna geheel verdwenen achter de woningen en bomen
Staat je huis toch verkeerd ...quote:Op zondag 13 mei 2012 21:47 schreef Mickeys het volgende:
Hier niet hoor, kachel heeft zowaar een half uurtje aan gestaan. Wou frisse lucht binnen hebbem
Het is trouwens allang bedtijd maar het wil niet echt vlotten
Die rot zondagavond weerquote:Op zondag 13 mei 2012 21:47 schreef Mickeys het volgende:
Hier niet hoor, kachel heeft zowaar een half uurtje aan gestaan. Wou frisse lucht binnen hebbem
Het is trouwens allang bedtijd maar het wil niet echt vlotten
Ik vond die melding om te slapen wel erg vroeg.... Maar ik mag hopen voor Mickeys dat ze nu inmiddels slaaptquote:Op zondag 13 mei 2012 21:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die rot zondagavond weer![]()
Heb je weleens melatonine geprobeerd? Dat is een hormoon dat je lichaam zelf aanmaakt maar ook in tabletvorm te krijgen is je helpt bij het in slaap vallen.
Inderdaad die rotzondag. Binnenkort hopelijk afgelopen. Zal eens kijken naar melatonine. Dank je voor de tipquote:Op zondag 13 mei 2012 21:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die rot zondagavond weer![]()
Heb je weleens melatonine geprobeerd? Dat is een hormoon dat je lichaam zelf aanmaakt maar ook in tabletvorm te krijgen is je helpt bij het in slaap vallen.
Op zich wel vroeg, maar moet er iedere werkdag om 4.45 uit dus moet je ook bijtijds gaan slapen. Zondags is dat altijd een probleemquote:Op zondag 13 mei 2012 22:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik vond die melding om te slapen wel erg vroeg.... Maar ik mag hopen voor Mickeys dat ze nu inmiddels slaapt
quote:Op maandag 14 mei 2012 14:56 schreef golfer het volgende:
De rest van de bejaarden intussen ook al wakker?
quote:Op maandag 14 mei 2012 15:00 schreef Karina het volgende:
[..]Ik ga al bijna weer naar huis van het werk.
quote:Op maandag 14 mei 2012 14:56 schreef golfer het volgende:
minuut of tien en dan nog een uurtje rust in de auto voordat de hel losbreekt thuis: Zelf trompetles, de jongste blokfluitles, mijn vrouw om 19:00 een vergadering.......quote:Op maandag 14 mei 2012 15:00 schreef Karina het volgende:
[..]Ik ga al bijna weer naar huis van het werk.
ja hoor! al vanaf 7 uur vanmorgenquote:Op maandag 14 mei 2012 14:56 schreef golfer het volgende:
Hier ook al weer een uur thuisquote:Op maandag 14 mei 2012 14:56 schreef golfer het volgende:
En wat eten we vandaag?quote:Op maandag 14 mei 2012 16:27 schreef Karina het volgende:
En ik ben al weer thuis, download aangezet van de laatste 2 afleveringen van Desperate Housewive, kan ik die straks tijden het eten mooi even kijken
Wat WE eten weet ik niet, maar ik eet een maaltijdsaladequote:
Jij altijd met je salade.quote:Op maandag 14 mei 2012 16:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat WE eten weet ik niet, maar ik eet een maaltijdsaladeOp maandag heb ik zelfs geen fut om iets op te warmen.
Niet altijd man, 1x per week, meestal op maandag. Gisteren had ik zuurkoolstamppot, zelf gemaakt nog wel!quote:
Dat is wel lekker zuurkool-stamppot althans dat was het vroeger. Zo'n voorgesneden pakje zuurkool van het AH merk is gewoon niet weg te krijgen. Dat ze daar zuur op durven te zetten.quote:Op maandag 14 mei 2012 16:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Niet altijd man, 1x per week, meestal op maandag. Gisteren had ik zuurkoolstamppot, zelf gemaakt nog wel!
Helemaal waar, ik zal weer eens zuurkool bij de groentenboer halen, om het verschil weer eens te proevenquote:Op maandag 14 mei 2012 16:44 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat is wel lekker zuurkool-stamppot althans dat was het vroeger. Zo'n voorgesneden pakje zuurkool van het AH merk is gewoon niet weg te krijgen. Dat ze daar zuur op durven te zetten.Vroeger trok je bek samen als je niet vooraf even de zuurkool waste voor gebruik.
Die eet ik ook weleens, salade met geitenkaas, maaltijdsaladequote:Op maandag 14 mei 2012 17:56 schreef Mickeys het volgende:
En weer thuis... zie dat er veel ook bijtijds wakker waren
Eten.. ehm, even denken.... salade met geitenkaas denk ik... Verder weet ik het nog niet. Mormels zo wel hun blikvoer weer geven want die lijken wel uitgehongerd, stel je voor dat je je brokken op zou eten.
Vertel! Vast geen kant- en klaardingquote:
En nu is de hamvraag... wat hebben jullie gegeten?quote:
Dat "dikke" dus hahahaquote:Op maandag 14 mei 2012 18:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Helemaal waar, ik zal weer eens zuurkool bij de groentenboer halen, om het verschil weer eens te proeven
[..]
Die eet ik ook weleens, salade met geitenkaas, maaltijdsaladeTeveel gedoe om zelf te maken, al die ingrediënten kopen is trouwens denk ik niet eens echt voordeliger als je het voor 1 persoon maakt.
[..]
Vertel! Vast geen kant- en klaarding
Lijkt jouw maandag op de mijne?quote:Op maandag 14 mei 2012 16:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat WE eten weet ik niet, maar ik eet een maaltijdsaladeOp maandag heb ik zelfs geen fut om iets op te warmen.
Bezorg mij hier even "water in de mond"... zucht, kwijlquote:Op maandag 14 mei 2012 18:38 schreef Bluezz het volgende:
g had een eendenborst gezouten en een paar uur laten liggen in de koelkast, op het vet gebakken, oh man oh man,![]()
een zeer erg ongelofelijk lekkere speciale salade met sinaasappel gemaakt en jasmijnrijst erbij.
Zo lekker thuiskomen
Variant op dit : http://www.okokorecepten.(...)inaasappel-waterkers
ow, ben je een verpleegkundige? zo ja, dan heb ik een vraagje voor je.quote:Op maandag 14 mei 2012 18:40 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Lijkt jouw maandag op de mijne?
Wij noemen het op de poli de Manic Monday
Niets mis mee toch? En niet echt ongezond met alle sla erdoor.quote:
Hehe nee het is niet druk, maar op maandag ben ik nog futloos van het weekend denk ik, nog even weer in het ritme komen. En wat je gegeten hebt klinkt heerlijkquote:Op maandag 14 mei 2012 18:40 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Lijkt jouw maandag op de mijne?
Wij noemen het op de poli de Manic Monday
Niks mis mee idd, alleen is de selderij weer in de aanbieding of zo. Een beetje is niet erg maar niet zoveel dat het de overhand heeft.quote:Op maandag 14 mei 2012 18:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Niets mis mee toch? En niet echt ongezond met alle sla erdoor.
-knip-
Kleed u zich maar helemaal uit en ga maar even in de beugels liggen, dan neemt dokter golfer wel even een kijkje.quote:Op maandag 14 mei 2012 18:47 schreef Mickeys het volgende:
ow, ben je een verpleegkundige? zo ja, dan heb ik een vraagje voor je.
Nope, in het verleden wel (demente-) bejaardenverzorgende, nu medisch secretaresse op Cardiologiequote:Op maandag 14 mei 2012 18:47 schreef Mickeys het volgende:
[..]
ow, ben je een verpleegkundige? zo ja, dan heb ik een vraagje voor je.
Ja dat scheelt wel, maar probeer steeds maar te denken dat jij hem bent. Misschien helpt dat in je geduldquote:Op maandag 14 mei 2012 18:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Niets mis mee toch? En niet echt ongezond met alle sla erdoor.
[..]
Hehe nee het is niet druk, maar op maandag ben ik nog futloos van het weekend denk ik, nog even weer in het ritme komen. En wat je gegeten hebt klinkt heerlijk![]()
Het was wel een rare dag, ik ben begonnen met iemand inwerken, die mijn werk gaat overnemen na 1 juli en ik ben daar ZO slecht in. Geen geduld en ik kan heel slecht uitleggen. Gelukkig weet hij al een aantal dingen, dat scheelt.
Huhuh, zou jij wel willenquote:Op maandag 14 mei 2012 18:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Kleed u zich maar helemaal uit en ga maar even in de beugels liggen, dan neemt dokter golfer wel even een kijkje.
Hmmm. heeft wel met cardiologie te maken...quote:Op maandag 14 mei 2012 18:59 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nope, in het verleden wel (demente-) bejaardenverzorgende, nu medisch secretaresse op Cardiologie
Ik probeer het wel, maar dan denk ik: waarom snap je dat nou niet. Maar ik weet gewoon dat het aan mij ligt. Ik ben zelf meer van het alles zelf uitzoeken, mij kunnen ze ook nooit iets uitleggen, want dan word ik OOK ongeduldigquote:Op maandag 14 mei 2012 19:00 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja dat scheelt wel, maar probeer steeds maar te denken dat jij hem bent. Misschien helpt dat in je geduld
Ik heb er nul komma nul verstand van, maar ik hoorde wel een soortgelijk verhaal van een collega: die had hetzelfde medicijn gekregen als normaal, alleen een ander merk, dat andere merk werkte stukken minder, terwijl het, hetzelfde zou MOETEN werken.quote:Op maandag 14 mei 2012 19:06 schreef Mickeys het volgende:
metroding is metroding
accuzuur is accuzuur
eenapril is eenapril
Hoezo als je er een ander merk op drukt kun je andere bijwerkingen krijgen? (kan het ook al niet op internet vinden)
Mag hopen dat het niet minder werkt... zou wel heel raar zijn. Bloeddruk dus maar even de komende tijd extra in de smiezen houden.quote:Op maandag 14 mei 2012 19:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik probeer het wel, maar dan denk ik: waarom snap je dat nou niet. Maar ik weet gewoon dat het aan mij ligt. Ik ben zelf meer van het alles zelf uitzoeken, mij kunnen ze ook nooit iets uitleggen, want dan word ik OOK ongeduldig
[..]
Ik heb er nul komma nul verstand van, maar ik hoorde wel een soortgelijk verhaal van een collega: die had hetzelfde medicijn gekregen als normaal, alleen een ander merk, dat andere merk werkte stukken minder, terwijl het, hetzelfde zou MOETEN werken.
Chapeau... ik en doordeweeks koken... gaat niet samenquote:Op maandag 14 mei 2012 19:26 schreef chufi het volgende:
Zo toch maar zelf gekookt... Viel best mee, een a la minuut zelf geïmproviseerde broccolli ovenschotel...
Heb ik meestal ook niet zoveel zin in, maar ik had nog broccolli liggen en dacht daar moet ik maar eens wat mee doen...quote:Op maandag 14 mei 2012 19:28 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Chapeau... ik en doordeweeks koken... gaat niet samen
Nee dan zuurkoolquote:Op maandag 14 mei 2012 19:28 schreef Karina het volgende:
He bah, broccolli (maar ik lust sowieso amper iets)
Nee zuurkool, liever nietquote:Op maandag 14 mei 2012 19:43 schreef Karina het volgende:
Zuurkool is een van de weinige dingen die ik wel lustJa heel veel mensen vinden dat weer vies.
En ik mag gewoon komen werkenquote:Op maandag 14 mei 2012 19:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb ik meestal ook niet zoveel zin in, maar ik had nog broccolli liggen en dacht daar moet ik maar eens wat mee doen...Weekend is trouwens al weer snel
Kreeg vandaag vanuit de UK te horen dat ik toch vrij ben op vrijdag net zoals de rest van NL-medewerkers
Ik ben, sinds ik om 7 uur begin, ook de vrije dagen veel te vroeg wakker .... Maar sterkte iigquote:Op maandag 14 mei 2012 19:47 schreef Mickeys het volgende:
[..]
En ik mag gewoon komen werkengewoon om 4.45 mijn bedje uit. Zal aan jullie allemaal denken als jullie nog heerlijk liggen te snoezelen
Tnx. Ergens is het wel fijn om te werken hoor. Zal qua telefoontjes die binnenkomen behoorlijk rustig zijn dus kan mij dan heerlijk op de nog lopende meldingen storten en zorgen dat ik eens een zooi weg weet te werken. Nog 2,5 week te gaan en wil de boel natuurlijk wel netjes achter laten. Geloof dat ik nog ruim 100 "cases" heb lopen. Altijd fijn om die door te worstelen en weg te werken als je niet gestoord wordquote:Op maandag 14 mei 2012 20:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben, sinds ik om 7 uur begin, ook de vrije dagen veel te vroeg wakker .... Maar sterkte iig
quote:Op maandag 14 mei 2012 20:07 schreef Mickeys het volgende:
[..]
En vrijdag is gehaktballen dag op het werk... kijk er nu al naar uit
Medicijnen van het merk Eenapril zou ik sowieso niet nemenquote:Op maandag 14 mei 2012 19:06 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Hmmm. heeft wel met cardiologie te maken...
Misschien dat iemand anders heet weet... Heb 5 soorten medicijnen. Al eeuwen dezelfde. Krijg ik nu van de 5 soorten 3 nieuwe merken. Krijg ik er een waarschuwing bij dat ik meteen moet bellen als ik last van bijwerkingen krijg omdat het andere merken zijn.. Die vat ik dus niet.
metroding is metroding
accuzuur is accuzuur
eenapril is eenapril
Hoezo als je er een ander merk op drukt kun je andere bijwerkingen krijgen? (kan het ook al niet op internet vinden)
Dat dus. Tenzij de dosering ervan anders zou zijn.quote:Op maandag 14 mei 2012 20:25 schreef Deisyy het volgende:
Medicijnen van het merk Eenapril zou ik sowieso niet nemen![]()
Maar verder zou ik het niet weten, het lijkt mij vreemd dat dezelfde medicijnen van een ander merk ander bijwerkingen kunnen hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen rechtsbijstandverzekering?quote:Op maandag 14 mei 2012 21:31 schreef Mickeys het volgende:
Vervelende avond. Zal wegens scheiding dus een eigen advocaat in de arm moeten nemen omdat hij niet verder wil met mediation. (2e keer al na alleen een kennismakingsgesprek) Nu je je mams het hardste nodig hebt, zit ze het verste weg (Canada) van allemaal. Soms kun je je best heel "eenzaam" voelen dan. Godzijdank bestaat de telefoon dus net ruim een uur naar Canada gebeld, een doos zakdoeken er doorheen gejaagd.... en half pakje sigaretten weg gedampt.... wat ook weer niet bevordelijk is voor de gezondheid maar al la.
Zo maar stukje slapen, misschien dat dat goed doet.
Die doen alleen een advies uitbrengen. Mediation was het antwoord. Toen naar juridisch loket geweest. Adviseerde mediation om er geen vechtscheiding van te maken maar helaas.... gaat er nu toch van komen.quote:
quote:
oke, uit ervaring:quote:Op maandag 14 mei 2012 19:06 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Hmmm. heeft wel met cardiologie te maken...
Misschien dat iemand anders heet weet... Heb 5 soorten medicijnen. Al eeuwen dezelfde. Krijg ik nu van de 5 soorten 3 nieuwe merken. Krijg ik er een waarschuwing bij dat ik meteen moet bellen als ik last van bijwerkingen krijg omdat het andere merken zijn.. Die vat ik dus niet.
knipperdeknip
Heb je ooit de samenstelling vergeleken? Er moet een vrschil zijn...quote:Op maandag 14 mei 2012 23:35 schreef sacha het volgende:
[..]
oke, uit ervaring:
ik ben chronisch ziek en moet mijn leven lang al medicijnen slikken![]()
nu bedenkt men af en toe (vanuit de verzekering) dat het ook wel met 'goedkopere' medicatie kan![]()
met dezelfde mededeling, 'oppassen voor bijwerkingen'
ik heb de bijwerkingen gehad van de goedkopere medicatie en ik pas ervoor![]()
ik heb mijn behandelend artsen verteld dat ik niet als proefkonijn ga fungeren en helemaal geen experimenten op mijzelf meer wil uitvoeren![]()
dus of ze gewoon 'mijn merk medicijnen' willen blijven voorschrijven
en dat gebeurt dus nu
het verschil zit hem in de hulpstoffenquote:Op maandag 14 mei 2012 23:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb je ooit de samenstelling vergeleken? Er moet een vrschil zijn...
quote:
quote:
haha, ik las het ook en wilde er 'n soortgelijke reactie op geven.. het plaatje had ik al:quote:Op maandag 14 mei 2012 20:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Medicijnen van het merk Eenapril zou ik sowieso niet nemen![]()
Maar verder zou ik het niet weten, het lijkt mij vreemd dat dezelfde medicijnen van een ander merk ander bijwerkingen kunnen hebben.
ondanks alle kritiek van staal op je gym-routine-posting wil ik toch van de gelegenheid gebruiken maken je te bedanken: ik ga veel lekkerder sinds ik het dagelijks doe en voel me ook veeel stabielerquote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:10 schreef sacha het volgende:
*bejaardengym opstart*
*geile negermap induikt*![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |