Truequote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:24 schreef haakon het volgende:
Bij Radium geweest ipv Eye-D & Hidden!?
Schaam je!
Beter naar steen, boemlauwe shizzle papiquote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:24 schreef haakon het volgende:
Bij Radium geweest ipv Eye-D & Hidden!?
Schaam je!
Slap excuus ;Pquote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:48 schreef Sc0tTy het volgende:
Whaha Eye-D & Hidden heb ik echt al zoooooooovaak gezien
Oja heb ook ff bij steen gegeken
Steenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:20 schreef T-Force het volgende:
Steen laat ik even buiten beschouwing, hiphopsteen
kanker
Ontzettend droevig.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 14:09 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Gister het "Waar is dat feestje, Hier is dat feestje" fenomeen ook meegemaakt![]()
Standaard outdoor house feestje hier in Leeuwarden, hele dag door bovenstaand fenomeen, + 2 sit-downs, + MC Apster die wil dat iedereen hartjes maakt, Ook nog een nieuwe iedereen moest zo'n draagtreetje voor bier van de grond pakken en dan op de climax de lucht in gooien.
heo, standaard hitjes maar hele plein ging los als een malle, was best nog wel fun
Donkey Rollers wel even checken hoor. Lang niet meer gezien. Hopelijk laten ze die nieuwe DR-onwaardige platen achterwege.quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:09 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
ja, alleen de laatste 3 uur in de techno misschien. donkey rollers even kijken wat ze hebben. maar verder...
Fantastisch optreden op Emporium vorig jaar.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The smell of piss is so strong it smells like decent bacon
Vergeet niet een hartje te maken naar de boxen!quote:
Rapper steen?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:20 schreef T-Force het volgende:
PRSPCT echtMaassilo
![]()
Die muziek! Die sfeer! Dat geluid! Die gezelligheid!
Sets van de avond van knettervet naar iets-minder-knettervet:
TOA - Black Sun Empire - Lowroller - Gancher & Ruin - I:Gor - PRSPCT Space - Hellfish vs. Bryan Fury - Radium
Steen laat ik even buiten beschouwing, hiphopsteen
kanker
Het wereldrecord 'zoveel mogelijk keer kanker roepen in een half uur' verbreken in de dubstep areaquote:
Dan weet ie ten minste wel waar zijn specialiteiten liggen.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:55 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
[..]
Het wereldrecord 'zoveel mogelijk keer kanker roepen in een half uur' verbreken in de dubstep area
Phase 1 t/m 3 mag hij uitwerken in een track, de rest liever niet.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:42 schreef Krulliewullie het volgende:
Nieuwe Alphaverb dingetje Alphaverb - C (Crowd Analyzer) (ft. Intractable One) PREVIEW by AlphaverbNL
Bij de eerste 'phase' dacht ik WAAAAUUUWW dit wordt een knalplaat![]()
![]()
Toen ik de rest hoorde dacht ik 'owh'
Ja, dat was echt hetquote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:55 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
[..]
Het wereldrecord 'zoveel mogelijk keer kanker roepen in een half uur' verbreken in de dubstep area
Edit: trouwens helemaal loesoe gegaan bij prspct toen Dub Elements een opgepitchde versie draaide van nothing else matters (zany remix), hartjes maken alles![]()
quote:
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:20 schreef robuust89 het volgende:
Ik weet niet wie steen is, moet ik me nu schamen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |