quote:
quote:
Alusion heeft al Lussive Music geloof ik waar al aantal releases op zijn gekomen. Brennan Heart Music is nieuw label van BH waar vandaag 1e release op is gekomenquote:Op maandag 21 mei 2012 09:13 schreef em-dee-em-aa het volgende:
En het schijnt dat A-Lusion en Brennun Hartje ook hun eigen weg gaan.
What's goiing on
quote:
quote:Op maandag 21 mei 2012 09:13 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Leegloop bij Scantraxx
Wasted Penguinzzz (Who cares)
Frontliner, eigen label Keep It Up Music
Headhunterzhttps://twitter.com/#!/djheadhunterz/status/203832611678851074
What's goiing on
quote:
Gratis account krijgt maar maximaal 175 minuten ofzoquote:Op maandag 21 mei 2012 11:05 schreef Sc0tTy het volgende:
Krullie wil je je setjes ook op SoundCloud gooien (voortaan) ?
Ze zijn proppy allemaal zat?quote:Op maandag 21 mei 2012 09:13 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Leegloop bij Scantraxx
What's goiing on
quote:Op maandag 21 mei 2012 11:08 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Gratis account krijgt maar maximaal 175 minuten ofzo
quote:
Laatste keer dat HHZ op Scantraxx heeft gereleased was in Maart http://www.beatport.com/artist/headhunterz/572/tracksquote:Op maandag 21 mei 2012 09:13 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Leegloop bij Scantraxx
What's goiing on
Idd, kan maar 2 uur erop gooien.. en aangezien die mix zo lang is, is soundcloud handigste oplossingquote:Op maandag 21 mei 2012 11:05 schreef Sc0tTy het volgende:
Krullie wil je je setjes ook op SoundCloud gooien (voortaan) ?
KrullieWullie - The Psychedelic Experience Vol. 1 gaat aan
Ja ik vind het erg jammer dat ik er dit keer niet bij kon zijn. Maarja we kijken nu weer uit naar dreamfieldsquote:Op maandag 21 mei 2012 14:16 schreef DjThera het volgende:
En speciaal voor Fok zijn we op Fusion of Dance onze set begonnen met "I get hype, when I hear a drum roll"![]()
quote:Op maandag 21 mei 2012 14:16 schreef DjThera het volgende:
En speciaal voor Fok zijn we op Fusion of Dance onze set begonnen met "I get hype, when I hear a drum roll"![]()
haha, ouwe held.quote:Op maandag 21 mei 2012 14:16 schreef DjThera het volgende:
Hee, hij is wel de baas van Scrantraxx hooooorrrrrrr.quote:
Ik wist 't!!!quote:Op maandag 21 mei 2012 14:16 schreef DjThera het volgende:
BAASCH!quote:Op maandag 21 mei 2012 14:16 schreef DjThera het volgende:
Zou nog liever zelf een mini-festival met één of meer personen in de tuin houden met wat muziek via huistuinkeuken-speakers dan geld te betalen om naar deze bagger-lineup te gaan, maar goed dat is mijn meningquote:Op maandag 21 mei 2012 14:53 schreef -Menn0- het volgende:
Thanks lieve mensen!![]()
Twijfel of ik zaterdag kijkje zal nemen op Emporium. Met zulk goed weer moet je wel een festivalletje pakken!
Dit wilde ik zeggen.quote:Op maandag 21 mei 2012 15:29 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Zou nog liever zelf een mini-festival met één of meer personen in de tuin houden met wat muziek via huistuinkeuken-speakers dan geld te betalen om naar deze bagger-lineup te gaan, maar goed dat is mijn mening
quote:Op maandag 21 mei 2012 15:42 schreef Massief het volgende:
Heb echt zin in Dreamfields.. Duurt nog effetjes maar damn die line up in de raw:![]()
![]()
Xxlerator Raw
Adaro
Avio
Beholder
Chris One
Crypsis
Degos & Re-Done
Geck-o
Jack of Sound
Phrantic
Prefix & Density
Radical Redemption
Sasha F
Solutio
The I's
Thera
Titan
Live: B-Front
Live: E-Force
Live: Frequencerz
MC: DV8
Tis toch niet te hopenquote:Op maandag 21 mei 2012 16:35 schreef -Menn0- het volgende:
Waar heeft Zatox een anthem voor gemaakt? Decibel?
Ik heb nog niks gehoord over een Decibel anthem en Zatox twittert de hele tijd over "een anthem" die hij voor het eerst gaat draaien op Defqon..quote:Op maandag 21 mei 2012 17:03 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Tis toch niet te hopenHoewel ik die anthem natuurlijk nieteens zal horen in de tentjes rond de main
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Catatonic Overload Vs Dj Thera - Goddam Therafied (Theracords Live Mix) bij 16:16
De rest van de mix is overigens ook weer van het bekende niveau.
gr gr
quote:Op maandag 21 mei 2012 17:17 schreef Quyxz_ het volgende:
Thanks! (Even ervan uitgaande dat t een compliment is hahahah)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Catatonic Overload Vs Dj Thera - Goddam Therafied (Theracords Live Mix) bij 16:16
De rest van de mix is overigens ook weer van het bekende niveau.
quote:
Zag mij vliegen toen!quote:Op maandag 21 mei 2012 14:16 schreef DjThera het volgende:
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:31 schreef mstx het volgende:
[..]
Fantastisch optreden op Emporium vorig jaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dit jaar weer uitstapje naar de hiphop maken? Maar dan naar Kubus en Rico. Iets meer niveau"A young girl's strange erotic journey from Milan to Minsk"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Qbase was ik er bij!quote:Op maandag 21 mei 2012 18:48 schreef T-Force het volgende:
Menno, gefeliciteerdWordt tijd dat je eens op een meet verschijnt!
Vond die bij nader inzien toch wel lekker. Showtje eromheen was ook heel vet! En Rik die aan het genieten wasquote:Op maandag 21 mei 2012 19:26 schreef 16meter het volgende:
Lekker raw/darkstyle stukje in Fusion of Dance anthem.
quote:Op maandag 21 mei 2012 19:26 schreef 16meter het volgende:
Lekker raw/darkstyle stukje in Fusion of Dance anthem.
Rik heeft 't sowieso verdient ja!quote:Op maandag 21 mei 2012 19:28 schreef T-Force het volgende:
[..]
Vond die bij nader inzien toch wel lekker. Showtje eromheen was ook heel vet! En Rik die aan het genieten wasZooooooo verdiend
quote:
Avant industrial-krautrockstyle is het, maar dat is vast te diep voor julliequote:Op maandag 21 mei 2012 19:37 schreef 16meter het volgende:
Kan ook techstyle zijn... ken niet al die subgenres bij naam.
Dat kennen alleen de ekte ekte.quote:Op maandag 21 mei 2012 19:38 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
[..]
Avant industrial-krautrockstyle is het, maar dat is vast te diep voor jullie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |