Wou iets zeggen over samen hartjes maken en lekker op de grond gaan zitten maar doe het toch maar nietquote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:24 schreef El_Matador het volgende:
Tracht je 's ochtends Colombiaansen wakker te denderen met hardstyle, komt ze met Psyko Punkz, Brennan Heart en een plaat van Technoboy die ik nog niet kende...
Ik kan nog steeds niet geloven dat er hier ook fans zijn.
Geniaal.
Mwah, ik vind zijn stem en flow verschrikkelijk irritant...quote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:42 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Dan doet zn maatje Spinal (zeker vroeger) dat een stuk beter
Ehh, wabedoelu?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:49 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Wou iets zeggen over samen hartjes maken en lekker op de grond gaan zitten maar doe het toch maar niet![]()
Qua latin zeker weten. Ook electronisch wel, maar de echte hardstylefeesten zijn er -natuurlijk- niet. Paar maanden terug wel in Chili, kon er toen helaas niet heen.quote:Zijn daar nog een beetje vette feestjes?
Aan jou nu de taak om te zorgen dat ze bij blijven met alle moves aan die kant van het grote meer! Hartjes, sit down, Waar is dat feestje?! alles! Jij bent nu ons portaal naar die kant van de wereld!quote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:01 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ehh, wabedoelu?
En zo goed als met knuffelmeisje zal het niet worden...
Defqon Australiaquote:[..]
Qua latin zeker weten. Ook electronisch wel, maar de echte hardstylefeesten zijn er -natuurlijk- niet. Paar maanden terug wel in Chili, kon er toen helaas niet heen.
Defqon Australia proberen te scoren. Mijn eerste hardstylefeestje in een jaar (na Q-Base).
En zelf feestjes geven, met 5 man/vrouw publiek denk ik dan...
Nopes, ken 'm ook nietquote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:20 schreef robuust89 het volgende:
Ik weet niet wie steen is, moet ik me nu schamen?
Ik vind 'm wel lekker klinken eigenlijk. Intro natuurlijk wel veruit het beste maar ook de rest heeft potentiequote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:42 schreef Krulliewullie het volgende:
Nieuwe Alphaverb dingetje Alphaverb - C (Crowd Analyzer) (ft. Intractable One) PREVIEW by AlphaverbNL
Bij de eerste 'phase' dacht ik WAAAAUUUWW dit wordt een knalplaat![]()
![]()
Toen ik de rest hoorde dacht ik 'owh'
Have fun! geldt natuurlijk voor iedereen die van fok daarheen gaat natuurlijkquote:Op zaterdag 19 mei 2012 10:42 schreef T-Force het volgende:
Vandaag lekker daaaaaaansen op Fusion of DanceHow 'bout some of this!
Spinal was er toevallig ookquote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:42 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Heb het ook totaal niet op Steen, veel te ver doorgeslagen in zn "kanker" dat iedere line weer langs moet komenDan doet zn maatje Spinal (zeker vroeger) dat een stuk beter
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:29 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Hij is steen, hij is een rapper...
2 feesten per jaar, oftewel Qlimax en HardBass...quote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:29 schreef Krulliewullie het volgende:
Newsflash: https://partyflock.nl/new(...)ance_wel_luider.html
Maar tellen concerten ook niet mee?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:18 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
2 feesten per jaar, oftewel Qlimax en HardBass...
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:20 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Maar tellen concerten ook niet mee?
ik gok dat Ilse de Lange niet onder "dance-events" valtquote:GelreDome mag voortaan in plaats van vier nog maar twee nachtelijke dance-events organiseren,
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:21 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
[..]
ik gok dat Ilse de Lange niet onder "dance-events" valt
Aah..quote:
Aww yeah! Het is pas over 4 maanden, maar kan nu al niet wachten.quote:
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:42 schreef Krulliewullie het volgende:
Nieuwe Alphaverb dingetje Alphaverb - C (Crowd Analyzer) (ft. Intractable One) PREVIEW by AlphaverbNL
Bij de eerste 'phase' dacht ik WAAAAUUUWW dit wordt een knalplaat![]()
![]()
Toen ik de rest hoorde dacht ik 'owh'
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:46 schreef 16meter het volgende:
[..]
Phase 1 t/m 3 mag hij uitwerken in een track, de rest liever niet.
na phase 3/4 vind ik het inderdaad een heel stuk minder, sowieso een beetje vage plaat op deze manier!quote:
Wat is dat toch met dj's die tegenwoordig platen produceren met gare irritante pwiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeep wiepwiepwiep geluidjesquote:
quote:Op zondag 20 mei 2012 21:56 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Wat is dat toch met dj's die tegenwoordig platen produceren met gare irritante pwiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeep wiepwiepwiep geluidjes![]()
![]()
IK WORDT DAAR ZOO MOEEE VAN!
Jaajaa ik weet, mijn NL begint te vervallen. M'n brabants trouwens ook, schreef laatst keileuk met een ij...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |