Ja hij heeft goed gereden, maar die actie op Rosberg was niks bijzonders, Rosberg was 4sec per ronde langzamer.quote:Op zondag 13 mei 2012 15:43 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Hij laat gewoon uitstekende inhaalacties zien op punten waar niet iedereen dat probeert.
Jaquote:Op zondag 13 mei 2012 15:44 schreef LWD-Godius het volgende:
Maldo praat alsof hij meervoudig wereldkampioen is, geweldig.
de vorige beste prestatie was een zesde plaats, dus jaquote:Op zondag 13 mei 2012 15:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Eerste venezolaan die een GP wint meen ik?
Klopt, maar vergeet niet dat hij ook een drive through heeft gehad.quote:Op zondag 13 mei 2012 15:44 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Ja hij heeft goed gereden, maar die actie op Rosberg was niks bijzonders, Rosberg was 4sec per ronde langzamer.
Kan Button nog wat van leren met z'n achter Hamilton eindigen.quote:Op zondag 13 mei 2012 15:45 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Klopt, maar vergeet niet dat hij ook een drive through heeft gehad.
En dan Perez erin? Ik zeg doen!quote:Op zondag 13 mei 2012 15:47 schreef kepler het volgende:
Erg netjes van Maldonado_O_
Laatste wedstrijd van Massa? Die vent kan het echt niet meer
Waar heb je het in vredesnaam over? Massa heeft een prima race gereden vanaf de 17e plaats en een drive through.quote:Op zondag 13 mei 2012 15:47 schreef kepler het volgende:
Erg netjes van Maldonado_O_
Laatste wedstrijd van Massa? Die vent kan het echt niet meer
Button kan alleen banden sparen, op snelheid kan hij het niet doen.quote:Op zondag 13 mei 2012 15:47 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Kan Button nog wat van leren met z'n achter Hamilton eindigen. [ afbeelding ]
EL1?quote:Op zondag 13 mei 2012 15:47 schreef Rainesz het volgende:
Nou even snel podium, en dan naar EL1 zappen.
Zou ik niet doen. Ik heb t gevoel dat de Ferrari dit jaar net zoiets is als destijds toen Raikkonen er reed, en coureurs die er nooit mee hebben gereden er niks mee kunnen..quote:
Ja, en dat terwijl zijn teamgenoot gewoon om de eerste plaats loopt te vechtenquote:Op zondag 13 mei 2012 15:48 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Waar heb je het in vredesnaam over? Massa heeft een prima race gereden vanaf de 17e plaats en een drive through.
Ah... kwartje valtquote:
Nee. Het moet geen verrassing zijn dat Alonso een veel betere coureur is.quote:Op zondag 13 mei 2012 15:49 schreef kepler het volgende:
[..]
Ja, en dat terwijl zijn teamgenoot gewoon om de eerste plaats loopt te vechten
of was je sarcastisch?
Let jij echt op zulke dingen?quote:Op zondag 13 mei 2012 15:51 schreef Mickeys het volgende:
Wat een grote pukkel op het voorhoofd van Maldo.. bah
Heb liever die van Rusland.quote:Op zondag 13 mei 2012 15:51 schreef Meike26 het volgende:
Dat volkslied van Venezuela wil ik vaker horen
hillquote:Op zondag 13 mei 2012 15:52 schreef Rainesz het volgende:
welke oud-coureur stond daar nu in het publiek?
Ja.. ben en blijf vrouw... sorry daarvoorquote:
't Is eens wat anders.quote:Op zondag 13 mei 2012 15:52 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Heb liever die van Rusland.Al was die van Venezuela ook niet slecht.
Damon Hill.quote:Op zondag 13 mei 2012 15:52 schreef Rainesz het volgende:
welke oud-coureur stond daar nu in het publiek?
the Icemanquote:
Ohw heb nog zoveel redenen.quote:Op zondag 13 mei 2012 15:53 schreef Cheiron het volgende:
Kijk nou toch. Hoe kun je dan een hekel aan Alonso hebben..
De allereerste sportieve actie die ik in al die jaren van hem heb gezienquote:Op zondag 13 mei 2012 15:53 schreef Cheiron het volgende:
Kijk nou toch. Hoe kun je dan een hekel aan Alonso hebben..
Nee, dat snap ik ook wel. Maar Alonso gaat aan de leiding in het WK en Massa heeft net 2 puntjes... Lijkt me ook niet handig voor het constructeurs kampioenschapquote:Op zondag 13 mei 2012 15:51 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nee. Het moet geen verrassing zijn dat Alonso een veel betere coureur is.
Misschien moet je dan iets minder naar pukkels kijken en meer naar de races en de podiums.quote:Op zondag 13 mei 2012 15:54 schreef Mickeys het volgende:
[..]
De allereerste sportieve actie die ik in al die jaren van hem heb gezien
En wat heeft dat met deze race te maken?quote:Op zondag 13 mei 2012 15:54 schreef kepler het volgende:
[..]
Nee, dat snap ik ook wel. Maar Alonso gaat aan de leiding in het WK en Massa heeft net 2 puntjes... Lijkt me ook niet handig voor het constructeurs kampioenschap
Ik kijk alle races.. ik moet die Alonso niet. Dat is mijn persoonlijke meningquote:Op zondag 13 mei 2012 15:54 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Misschien moet je dan iets minder naar pukkels kijken en meer naar de races en de podiums.
quote:Op zondag 13 mei 2012 15:54 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Misschien moet je dan iets minder naar pukkels kijken en meer naar de races en de podiums.
Die van Nieuw-Zeeland is mooiquote:Op zondag 13 mei 2012 15:52 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Heb liever die van Rusland.Al was die van Venezuela ook niet slecht.
Maldonado had hem verslagen op deze baanquote:Op zondag 13 mei 2012 15:55 schreef LWD-Godius het volgende:
En dan te bedenken dat Barrichello vandaag de race had kunnen winnen als ze hem hadden gehouden.
Die zal er wel even de pest in hebben vandaag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |